ben zelf ook heeeeeeeeeel vaak in het ziekenhuis geweest ivm zwangerschappen en weet dan het uit kan lopen maar dit duurt echt te lang...........
daan heb je altijd zulke lange cyclussen gehad? als die onregelmatig zou ik gewoon eens een bezoek gaan brengen aan een arts
Nou dit duurt idd wel heeel erg lang Hopelijk is alles goed en is ze gewoon aan het werk of lekker even de stad in om het te vieren dat het goed is..... @ Daan: spannend joh.
ben voor de bbz altijd netjes 28 dagen geweest.. cyclus na de bbz 40,40,39,29,38,37,34,37,? nu al dag 41 en wel de krampjes maar niet het bloed duurt idd lang zeg hoop dat het komt omdat het in een zkh vaak uitloopt ik heb welleens 4 uur gezeten daar bij de gyn pff
Dacht er ook net aan of ik haar zou smsen, maar dat is dus al gebeurd. Zit hier gewoon echt helemaal in de zenuwen. En steeds maar weer kijken hier of op hyves of ze er al is. Hoop echt zooo dat ze met haar hoofd in de wolken loopt en er gewoon niet aan gedacht heeft hier te posten.
dat had ik ook gedacht idd wendy dat ze het gewoon ff vergeten is en als dat zo is vergeven we haar dat enuh op een zkh kan het vervelend lang duren
hoop ook dat ze ons gewoon vergeten is .............. en het ziekenhuis en wachten je kan er zo een werkdag doorbrengen
echt klote voor haar ja en nu hopen dat die andere superrr ontwikkeld is zoals ze al dachten en dat het andere beebje nu het beschermengeltje is van de andere beeb maar dat zal vast
Wat een k*t nieuws zeg....BAH BAH BAH:x:x:x Nu hopen dat de andere beeb zich goed vast houdt en lekker warm bij mama blijft zitten. .