wat vervelend inge slaat nergens op zeg idd marjon dat heb ik ook gelezen dat veel zwangerschappen 2lingen zijn maar omdat de meeste mensen pas later een eerste echo krijgen weten de meeste het niet, hoe dan ook het blijft klote!! ik verloor vanmorgen een flinke klont bloed en denk dus dat mijn gevoel wel klopte deze maand en dat er dus wel iets bezig was maar dat het gewoon heel vroeg fout gegaan is
Scorpion beetje laat maar wel gemeend leef erg met je mee weet precies hoe je je voelt. De gyn zei toen ook dat is het nadeel met vroege echo maar helaas moest dat toen ook. Jij hebt zelfs nog het hartje zien kloppen ik gelukkig beide keren niet er zat toen wat misvorig wat tot twee keer toe een 2e bleek te wezen. En meid dit moet gewoon helemaal goed komen dit is een echte bikkel... ik denk een meid Chantal hoe gaat het met jou blaasontsteking? Marjon al aan de prednison? Daan had je maar een luikje dat je even naar binnen naar kon kijken Inge zulke brieven doen zeer wordt je weer even met de neus op de feiten gedrukt Hier gaat het ronduit slecht. marescha is weer doodziek vanochtend weer bij de HA geweest en zijn meteen doorverwezen naar het ziekenhuis kunnen vanmiddag al om 1430 terecht het zit me echt niet lekker. Ze is nu al zes weken aan het klungelen en vannacht dat ik echt dat het einde aan het naderen was zo benauwd.... Heeft net bij de ha een slaapmiddel gehad en ligt nu in coma waarschijlijk krijgt ze dit voor een aantal dagen mee zodat het lichaampje tot rust kan komen
jeetje sabine , jullie meisje blijft idd aaan het klungelen , laat haar maar is goed nakijken en desnoods moet ze misschien maar in het ziekenhuis blijven dat ze haar goed in de gaten kunnen houden , dikke kknnuufff ------------------------------------------ Ik ben gisteren begonnen met de prednison , andere keren merkte ik vrijwel gelijk verschil, nu nog helemaal niks ...Ik heb er nu ook wel lang mee rond moeten lopen misschien dat dat scheelt ....
@Daan , zou zomaar kunnen , er gaan veel meer bevruchtingen mis dan dat wij denken , je denkt dan dze ongi is heftig maar kan heel goed een mislukte bevruchting zijn , dikke knuufffff
Hoi hoi. Inge bah dat zijn geen leuke dingen word je er weer aan herinnerd. Dikke knuff. Sabine is ze weer niet lekker houd echt niet op hè bij jullie heerlijk dat ze nu lekker in coma ligt ben toch wel benieuwd wat ze onder de leden heeft dit is ook niet goed. Mijn medicijnen kijken aan te slaan me zijsteek heb ik sinds vandaag nog niet gehad heerlijk gevoel deed echt heel erg pijn. Nu gelukkig niet. Wij hebben gister boeken met geboorte kaartjes gehaald wat een keuze zeg niet normaal. Maar er vallen heel wat af ik vind die grappige kaartjes erg leuk daar zijn er niet zo heel veel van gelukkig.
het vermoeden ging uit de mex griep maar bloed zei vorige week van niet.... krijgen zo in ieder geval een longfoto hopen dat de medicijnen snel aan het werk gaan chantal je bent al verder dan ons wij hebben ook nog geen naam wou vanavond boeken gaan halen maar denk dat ik vriendlief het zaterdag maar laat doen heb ook al wel op internet rondgesnuffeld en heb al wel een idee in mijn hoofd in ieder geval met foto van marescha en de kleine man bij haar op schoot
Een longfoto dus ben benieuwd of ze er wat op vinden. Ze moeten haar maar goed onderzoeken. Wij hebben ook nog geen naam vind het heel erg moeilijk. Heb ik weer een naam vind hein hem niet leuk andersom ook hihi
Wij hebben al heel lang een naam klaar liggen , vor een jongen en een meisje , maar wil er nog wel eentje bij van ieder voor de zekerheid !!!
daaromwilik ook een extra naam .. ---------------------------------------- Voor Tara hadden we eigenlijk een andere naam klaar liggen : Emma of Sarah , toen zei 1 vanmijn beste vriendinnen toen ik 30 weken zwanger was , als jullie een meid krijgen dan denk ik aan emma of sarah ..................hhhmmmmmmmmmm toch maar iets anders verzonnen ....
daar stond ik ook echt van te kijken , toen zij een meisje kreeg hebben ze haar Ninke genoemd , ik vertelde haar dat ik had gedroomd dat ze een meisje zouden krijgen en dat ze haar Froukje hadden genoemd ...Die naam stond idd hoog op haar lijstje maar haar man vond de naam niet mooi ..
Jee zeg echt appart hoor... Ik heb wel met me beste vriendin ik had haar vijf jaar niet gezien en daarna hadden we afgesproken hebben we bijna dezelfde woonkamer zelfde meubels zelfde kleur alleen hun kamer is was groter maar verder gelijk heel appart
@ Scorpion; Heb je vannacht kunnen slapen? En hoe gaat het met het behang eraf haen @ S1980: jeetje wat eng meis. Nou hopelijk vinden ze toch wel iets in het zh zodat ze het kunnen gaan behandelen waardoor jullie meiske weer snel opknapt. @ All: Vanmiddag krijg ik een foontje van mijn arts over de bloeduitslagen van vorige week en als het goed is hoor ik dan ook of het IVF of ICSI gaat worden. Ben best wel zenuwachtig...haha
Net telefoontje gehad, bloeduitslagen van ons beide negatief (hiv en hepatites). Alleen het gaat wel ICSI worden. Moet zeggen ben wel even overdonderd. Dit is echt het aller-aller laatste wat ze kunnen. De zaadcel word nu echt in de eicel gebracht. pfff even laten bezinken.....