@ Sabine: grrrrr:x:x. Soms denken die mannen toch echt niet na he. Gisteravond een kerel dus hup nu ook Probeer dadelijk toch wat te genieten van je 3d echo meis. Lekker naar jullie hummeltje kijken. @ Daan: veel plezier
1 maart mag ik voor t eerst jurken passen:dheb er zoveel zin in en wat een prachtige jurken heb ik gezien wow heb zelfs gratis bruidsmakeup gewonnen en een avondje met 7 vriendinnen make up bij mij thuis door iemand van oriflame ringen hebben we ook al gezien daar gaan we binnekort voor weg en de dj staat ook al vast kortom het zwanger worden maakt me ff hellemaal niets meer uit hihi ik geniet nu volop van de voorbereidingen want ik geloof het na vandaag hellemaal dat we gaan trouwenWHAAA
Hello meiden. Sabine hoe was de echo? Mannetje toch nog mee geweest? Ik ken die dronken mannen en de dag ernaa kan me er vreselijk pissig om maken. Wennes heb je alles een beetje kunnen overdenken? Daan hou je maar lekker met de bruiloft bezig lijkt me echt geweldig! Scorpion hoe is het met jou? Lukt het allemaal een beetje? Marjon slaan de medicijnen ook aan ik hoop het zo! Ik heb gister me laatste medicijnen gehad nu hopen dat het over is soms heb ik nog best last. Ik heb ook de eerste baby wasjes gedraaid zo leuk hè al dat klein spul. Ook het eerste pakje gehaald ben er helemaal verliefd op hihi. Liefs en een knuffel tal
Hier gaat het goed, ik voel me gelukkig ook weer goed. Dit gaat m gewoon worden voor ons..hihi. lijkt me ook zo super om al die kleine kleertjes uit te wassen, en kleertjes kopen @ Sabine: meis, hoe was je echo?? En hoe gaat met je dochtertje??? Slaan de medicijnen aan? @ joyce: hoe gaat het met je??
ik hoop dat het ook weer goed gaat met joyce waar ik nu weer om stress.. 1 maart jurken passen maar wat als ik deze maand zwanger raak dan heb ik met het passen al een klein buikje nja waar maak ik me druk om eik... want dat gebeurd toch niet
Gaat goed hoor. daan maak je geen zorgen. als je eenmaal de jurk van je dromen hebt gevonden dan laat je hem gewoon vermaken naar het moment dat je trouwt. En ik durf wel een weddenschap af te sluiten dat als jullie trouwen je kleine al geboren is!
Scorpion gelukkig dat het goed gaat met je ben ik heel blij om! Wennes is ook heel leuk om te doen hoor alleen het strijken wat minder heb last van me rug pfff maar alles is nu wel aan de kant. Ik ga heel hard duimen voor jullie hoor... Ik heb vandaag de laatste kleertjes gedaan heerlijk gevoel dat het nu klaar is tot zover hihi. Mannetje heeft de deuren kozijnen en de kast geschuurd dus me paps kan dinsdag komen verven zo leuk ik heb er helemaal zin in. We zijn ook uit het kaartje en ook uit de naam YEAH hihi. Liefs Chantal
Ik wilde het net typen Chantal. Ik begin me ook zorgen te maken. Sinds zaterdagochtend is Sabine niet meer hier geweest. Hopelijk is er niets ernstig met haar dochtertje. Verder erg rustig hier
nou je het zegt het is wel stul rond sabine pff ik hoop maar dat alles goed is met haar en haar kids en man
weet iemand haar woonplaats? dan zoeken we toch gewoon dr telefoonnummer. Wel heel raar. duim voor mares.
sorry meiden maar hebben het gewoon heel druk gehad met Marescha, ze begint iets op te knappen maar niet zoals het hoort...... net weer de huisarts gesproken en hij gaat vanochtend de kno arts en longarts weer bellen om te kijken hoe verder... de medicijnen is alleen nog voor morgen en ze had gewoon stukken beter moeten zijn de longen zijn nog steeds niet schoon en in de oortjes zit zoveel vocht Ben vandaag wel naar het werk gegaan en schoonmoeder past nu op ben vanmiddag weer vrij.......
Laat je meisje maar goed onder controle houden , want het noet toch een keer ophouden .... Goed dat je ff bent gaan werken , even eruit ....ook al wil je waarschijnlijk het liefst zelf bij je zieke moppie zijn .......... Hopelijk is ze toch snel beter en blijft ze beter , hele dikke kknuufffeeellllll