Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    maar wie weet mag ik dan wel met wendy meerijden als ze ook intresse heeft...
    heb je al kaarten gelegd joyce?:D

2. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    ik bedacht me net ineens...
    ik hoop heel erg dat ik gewoon via de natuurlijke weg zwanger kan raken,
    iwant ik mag geen hormonen bijv van de pil of als je bijv moet spuiten of wat dan ook omdat ik dan weer een extra hoge kans heb op trombose...dus voor mij zou het mmm gebeuren al wegvallen maar ik ga daar natuurlijk ook niet vanuit dat het daar op uit zou lopen...

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik moet goed uitgerust zijn als ik ze leg dus doe ik ff wanneer het uitkomt.

Maar je kan je moeder meenemen, of de trein komt hier ook hoor!:D

4. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    als wendy nou komt kan ik met haar misschien meerijden..
    oh geeft niet hoor lees het vanzelf wel hihi denk maar goed aan jezelf

5. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Scorpion: Vindt het wel een heel leuk idee....Moeten we ff kijken wanneer we zoiets plannen. Want op een avond is haast niet te doen. Het is zeker 1,5uur rijden vanuit hier. Niemand die in het midden woont:D:D!!
    En Daan tuurlijk kun je dan meerijden alleen misschien pak ik wel gewoon de trein. Vind auto rijden helemaal neit leuk...haha.

Ben benieuwd wat de andere dames ervan vinden!!

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    we kunnen er een zondag voor prikken:D

en dan blijven jullie gewoon eten...zal dylan weer blij zijn :D
    die staat iedere keer voor een verassing met mij :D

7. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    kunnen we iig samen treinen wendy!! is ook wat gezelliger:D
    lijkt me iig erg leuk om te meeten

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik vind het zelf wel heel erg leek om te meeten , maar mijn manlief , vind het bv helemaal niet leuk dat ik zoveel op fora rondhang en als ik dan ook nog eens ga afspreken om iets te gaan doen ...................

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    dat heeft mijn mannetje ook wel, maar hij heeft lekker pech!
    Hij weet dat ik echt wel weet wat ik doe, en dat ik in deze topic wel een hele andere band heb dan in de andere.

Denk dat hij stukje "lotgenoten" ook wel goed vind.
    Hij zegt ook wel ik had je er niet door heen kunnen slepen dat hebben voornamelijk die meiden gedaan.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat klopt ook wel joyce , en hij is er ook zeker blij mee dat ik hier de steun vind , die ik van andere niet kan krijgen .........Wie weet tegen de tijd als er een datum is dat ik toch van gedachten verander hoor ....................want benieuwd naar jullie ben ik zoiezo , we maken samen toch heel wat mee ...

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    maar het gaat natuurlijk ook om de reading he!

ik denk dat het het beste is om ergens begin volgend jaar te prikken

12. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    goed idee idd joyce! begin volgend jaar
    roy vindt het wel oke als ik met jullie afspreek denk ik,

13. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    vind het ook leuk idee en ach wat manlief er van vind moet die lekker zelf weten hij doet ook van alles en nog wat met zijn voetbalvriendjes :) maar begin januari wordt voor mij niets 3 weken voor uitgerekende datum en dan zo eind op reis dat gaat die denk ik niet goedvinden :)........ of toch die babydate volgend jaar

14. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    babydate lijkt me leuk maar denk niet dat ik daar bij zal zijn...

15. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Zo weer een onderzoek achter de rug. Was even flink pijnlijk maar gelukkig zakte het al snel.;) Ze verwachten bij mij geen probleem bij de terugplaatsing straks. Nou dat is wel fijn om te horen. Het preciese verhaal staat weer bij mijn eigen topic dus wie benieuwd is moet even naar de vruchtbaarheidsbehandeling gaan en daar staat mijn verhaal;);)

Tja babymeeting lijkt me ook super maar ben bang dat ik dat ook niet ga halen;).

Ga zo kijken of ik alweer wat kan gaan lopen op het veld. Lig nu al 6,5 week stil en vind het wel weer lang genoeg...haha. Moet toch ergens mijn energie en agressie kwijt:$.

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hopelijk gaat de terugplaatsing idd zoals ze verwachten , spannend hoor ..
    Nu ff lekker uitleven op het veld ......

mooie avatar trouwens !!

17. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    ik hoop het ook voor je wendy!!! het is je onwijs gegunt

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik kwam dit tegen en wil het toch ook wel even aan jullie laten lezen.
    De hersenen zijn naar mijn weten pas halverwege klaar, maar dat weet je nooit zeker natuurlijk.

Beste mensen,

Dankzij het kort geding tegen ministerie van VWS en tegen het CBG (college beoordeling geneesmiddelen) om alle info over het H1N1-vaccin boven water te krijgen (uitspraak a.s. vrijdag 30 okt) en
    dankzij de vele info die ik van velen ontving en vervolgens uitgebreid kon bespreken met de redactie van Netwerk-tv, nadat de redactie van EenVandaag het zonder reactie had laten afweten,

Zal er vanavond een naar ik verwacht genuanceerde uitzending zijn over de Mexico-griep-vaccinatie. Ned 2 Netwerk 20.25 uur.

Velen maken zich terecht zorgen, vooral over de vele toevoegingen waaronder squaleen (immuunziekte-risico) en thiomersal (slecht voor hersenweefsel vooral voor onrijpe kinderhersenen).
    Zie voor bijsluiterteksten: Overige bijsluiters - NVI
    Het zal voor een ieder die de bijsluiters leest duidelijk zijn dat de griepfolders van de overheid waarmee de risicogroepen worden opgeroepen te rooskleurig zijn inzake nut en veiligheid van de vaccins. (zie in de bijsluiters de bijwerkingen en de niet volledige beschermingsgraad)
    Gisteravond mocht ik hierover wat vertellen bij RTV-Drenthe in de uitzending "drentsdiep" zie op drentsdiep.nl
    Uitzending Gemist

Op de valreep, de netwerk-redactie was al aan het monteren, heb ik ze ook de bijlage bij deze mail doen toekomen. Benieuwd of ze dat er na verificatie nog in kunnen en durven verwerken. De scoop die ze dan hebben is wel verleidelijk, dus wie weet. In deze bijlage staat bewijs materiaal dat de vaccins die Klink kocht - Focetria van Novartis en Pandemrix van GSK waarin de biocide Thiomersal (kwikverbinding) - niet in Nederland geïmporteerd hadden mogen worden, omdat thiomersal op de lijst van verboden bestrijdingsmiddelen staat en sinds 2005 niet meer in vaccins wordt gebruikt. Klink zou ze dan ook niet meer kunnen verkopen want zo'n bestrijdingsmiddel mag het land ook niet weer uit.
    Thiomersal is in Amerika ook verboden en mogelijk gevaarlijk voor de hersenen van ongeboren kinderen, dus ongeschikt voor zwangeren. Zie hiervoor de chemiekaart (produktie 9 in de bijlage).

Het spijt mij dat ik geen aangenamer nieuws kan sturen, maar e.e.a. is te belangrijk vandaar dit bericht aan velen in BCC
    U kunt dit bericht desgewenst doorsturen.

hartegroet,
    Jannes Koetsier, verontrust arts
    www.degezondepatient.nl

Bijlage: urgent nieuws inzake thiomersal in pandemievaccins van Klink

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    levens gevaarlijke prik voor je kindje dus of je nou zwanger bent of wilt worden.

vraag me dan af wat erger is, die prik of de griep

20. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    ik ken mensen die de griep gehad hebben en ze hebben gewoon een ruime week flink ziek op bed gelegen met last van hun luchtwegen, niet fijn natuurlijk maar ze lopen nu weer kern gezond rond

hier in goirle was een zusje van een jongen met leukemie ook ziek en had de mex griep het jongetje mocht absoluut geen mex griep krijgen wat dat zou hij niet redden
    je raad het al hij werd ziek is getest had de mex griep en heeft het overleefd
    nou dat zegt genoeg lijkt mij als zon zwak kindje zoiets overleefd

Deel Deze Pagina