Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    oh oke..sucses!!hoop dat ze ook een mooie analisering heeft voor je:D wat heb ik het toch koud brrr
    oja ik heb een nieuwtje waar ik zelf erg trots op ben:D
    ik ben van mijn bloedverdunners af!! en nu op naar een mooie toekomst met veel geluk!
    een vriendin van mij belde me 2 weken geleden op dat ze gedroomd had dat ik haar belde met leuk nieuws en dat ik vertelde dat ik zwanger was....ik zei was toen net van mn ongi af, nou ik ga daar maar niet vanuit haha

2. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    joyce je kunt ze vragen of ze voor je willen verschijnen op de foto.. of zeg dat je een foto gaat maken van die plek waar je het gaat doen en vraag ze of ze daar willen verschijnen
    kan helpen

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik zal het eens proberen.

ik las het op je hyves ja!
    denk dat dat ook beter is als je zwanger wilt worden, is toch troep wat je slikt!

4. bellle2009

21 nov 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik moet nog even iedereen leren kennen... en uit vinden hoe deze site werkt hahaha maar super iedereens reacties...

@scorpion,Jij bent weer zwanger begrijp ik uit de brichtjes... wat super fijn!
    gaat het allemaal goed?
    ik en mijn vriend hebben ook allebij onze eigen zaak... en leven denk ik ook straks anders dan dat we deden.. nu ben ik constant thuis nog.. heb ook erg weinig te vertellen.. maak niets mee... ja wat de hond voor grappigs heeft gedaan.....hahaha en dat is gek voor iemand die normaal altijd maar aan het werk is....maar als ik straks weer aan de slag ga...ga ik zeker op een andere manier in het leven staan.... het is ineens allemaal zo relatief... waarvoor 60 70 uur werken in de week... als er zoveel anders is..

@Danielle.... ik weet niet precies jou verhaal... maar zie wel dat je gaat trouwen.... super! Gefeliciteerd..

@Marion... ook zwanger super gaat ook allemaal goed?

@s1980... ook zwanger... alleen geen goedeHB waarde...
    verder wel alles goed?
    @wennes jou verhaal ken ik via BB

wie vergeet ik....
    lfs belle

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    nu gaat alles goed, maar het was een tweeling alleen 1tje is met 7,5 week gestopt en is opgenomen in de vruchtzak.

Dat thuis zitten dat ga je straks nog waarderen!! Er zijn zoveel momenten geweest dat ik zo boos werd door een klant dat ik gewoon de deur dicht smeet. Met een eigen kan je dag en nacht werken maar zet die telefoon toch in weekend en in de avond maar uit, anders kom je er vanzelf wel op terug. Alles om je heen gaat nu ff door en jouw wereld staat ff stil. Je wereld zal nooit meer hetzelfde zijn maar je moet er het beste uithalen.
    Ik kan nu door de polder rijden en genieten van groen en water en vogels en koeien terwijl ik er normaal niet eens naar keek.
    Zo klein als zo een vruchtje was, zoveel kan het met je doen!
    Neem de tijd!

Wat voor zaak hebben jullie?

6. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    belle ik heb bijna 2 jaar geleden een herseninfarct gehad...
    en 1 jaar later toen een bbz terwijl ik een koperspiraal had en het dus een verassing was en gelijk ook fout en nu zijn we sinds mei bezig maar nog zonder sucses maar ben het sinds vorige maand meer los gaan laten.
    enuh ja ik ga trouwen over anderhalfjaar:D
    is het nog gelukt joyce met de fotos?

7. bellle2009

21 nov 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ danielle... jeetje meid wat een verhaal..... pfff weet niet wat ik moet zeggen...heftig.... gaat het nu weer goed met je of heb je blijvende schade....? en van de BBZ heb je je eileider nog......of konden ze die niet sparen.....
    sinds mei... das nu een half jaartje.... en gewoon op de natuurlijke manier bezig?... meestal duurt het ook wel een half jaar minimaal....
    wanneer ga je trouwen welke datum?

@ scorpion..... Ah een tweeling... jeetje.....heb je eerst een BBZ dan ineens twee wondertjes en nu weer 1... pfff...maar dat verloopt nu wel allemaal goed?

mijn vriend heeft een eigen restaurant ( en s avonds grandcafe met dj) en ik heb een eigen Theater/dans bedrijfje... eigenlijk freelancer.. ik geef theater en dans lessen.. op scholen en bedrijven. en werk daarnaast al choreograaf en zangeres/danseres...

en jullie?

8. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    hey belle ik mis mijn linker eilijder en ja gewoon op de natuurlijke manier ben immers dwars door een spiraal heen zwanger geraakt dus zou het zo ook gewoon moeten kunnen..
    ik heb hellaas 4 weken in een rolstoel gezeten maar ik loop weer maar als ik moe ben kan ik hem iets minder goed aansturen das wel klote soms vooral in drukte op straat en mijn arm is minder in functie maar ben er nu al aan gewend en ik sta positief in het leven.. al hoop ik dat het hier bij blijft en dat het nu eens mee mag gaan zitten

kabammm flits het onweert hier ineens bah

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    belle ik heb een opleidingsinstituut voor nagelstylisten en visagisten.
    Ik geef dus ook les:D

ja we hebben een hoop achter de rug, maar helaas is er tussen door ook nog een mk en een ma geweest.
    Wij hebben dus al 4 vlinders. Deze zwangerschap is dan ook een beetje onwerkelijk nog.
    Ik heb wel alle 2 mijn eileiders nog, maar heb wel 9 maanden met een bloedstolsel van de bbz in mijn buikholte rondgelopen.
    Daarmee ben ik 1 keer zwanger geworden maar dat werd dus een mk en nu is het stolsel weg. was een foutje van de gynaecoloog :S

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    maar dan snap je ook waarom we hier zoveel steun aan elkaar hebben, we hebben allemaal zooooo veel meegemaakt, dat je alles snapt en met elkaar mee leeft.

Heel erg fijn, want geen 1 van mijn vrienden of fam zal begrijpen wat wij hebben meegemaakt, maar hier wel!

11. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    das echt fijn hier ja super!
    goh de straten staan hier blank en we hebben een vijver voor op het grasveld

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    dat hebben wij 2 uur terug gehad. duurt ongeveer 1 uurtje!

13. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    hier is het net gestopt met regennen.. vanaf vanacht tot zojuist aan 1 stuk door geregend er is hier zag ik op het rtl weer in tilburg 27 weet niet hoe dat heet... gevallen

14. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    nou daan hier komt het ook weer met bakken uit de hemel, dus over 45 min zal het bij jou wel weer zijn.

15. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Wat is het hier weer ouderwets gezellig geweest:p
    Er is weer een hele boel afgekletst.
    Bij ons staat onze schuur blank. We hebben een aanbouw voor en daar zit schuur aan vast en door die schuur komen wij altijd binnen. Dus daar staan ook echt kei veel spullen(stofzuiger,schoenen,voorraad eten, schoonmaakspullen noem maar op). GRRRR hopelijk valt er niet al teveel regen meer want anders blijf ik dweilen.:x

Vandaag collegaatje bevallen en moet zeggen toch wel ff slikken.....
    Vandaag over precies 1 maand zouden wij uitgerekend zijn....

16. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    knuff wendy
    erg he die regen hier vandaag pff
    en die onweers inslagen die waren allemaal bij mij achter in de wijk schrok me telkens wezenloos

17. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    heb net denk ei gevoeld:D dag 19 deze ronde gelukkig
    enuhhh mijn nod zou dan 7 dec zijn en dan ben ik jarig

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    jeetje wen ik hoop dat je niet al te veel hoeft te dweilen!
    Alles zal lekker gaan stinken :(

Ga wat moois doen op die dag meid, laat een ballon los ofzo. Knuf!

@daan, duim, duim, duim

19. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    is lang geleden dat ik hem duidelijk voelde maar had al een paar dagen steken in mn liezen en net 1 uur terug trekkend kloppend gevoel rond mn rechter eierstok had daar al een paar dagen een appart gevoel maar vanavond echt 2 x steken die best lichtelijk vervelend zijn nu is het weg maar wel bijzonder dat mijn nod dan op mn verjaardag is..
    de laatste keer sex was donderdag ochtend dus zal wel niet raak zijn deze ronde haha maar het idee is leuk:D
    wat maf is als hij links springt voel ik hem nooit...maja daar zit ook geen eilijder meer miss verklaard dat het

20. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    je kan straks nog klussen! bij ons was het ook raak op de dag zelf!

Deel Deze Pagina