dan is het een moetje... als roy nou zin heeft oke maar ga het niet tegen hem zeggen... bovendien kan het een paar dagen overleven zeggen ze... we zien wel haha
'hij is nog niet thuis en ei is al (als het hem al was) ruim 2,5 uur geleden...geweest maar idd miss lkkr zin maken haha
daan ik heb kaarten voor je gelegd. Je bent om iets (nog) boos op jezelf en dit geeft de vertraging in het zwanger worden. Het kan ook zijn dat je boos op iemand bent of jezelf of iemand anders ergens de schuld van geeft. Het kan ook zijn dat je je zelf in een slachtoffer rol geplaatst hebt. hier moet je mee stoppen want anders gaat het niet lukken. Mocht je boos op iemand anders zijn dan is het tijd om excuses te maken. Verder ben je heel veel bezig met spirits en healing en er word je geadviseerd om je hier verder in te gaan verdiepen want dan zou je zelf wel eens hele mooie antwoorden kunnen vinden. Verder word je liefde gestuurd van een ongeboren dochter die zit te wachten tot dat jij je problemen hebt opgelost en je tid voor haar kan gaan vrijmaken! Mooie kaarten zou ik zeggen!
Ik heb een heel mooi hartje gehoord !!!! jeeeehhhhhhhh........Nu wel advies om toch zo snel mogelijk naar een longarts te gaan omdat als beepje gaat groeien ik er\waarschijnlijk nog meer last van krijg !
is dat pas de eerste keer marjon dat je dat hoort? Ik heb het al 4 keer gehoord. Denk idd als die kleine met kop of pootjes bij je longen komt dat je dan een probleem krijgt ja. Maar duimen op een goede afloop!
ik heb het al wel gehoord met de laatste echo , maar nog nooit uitwendig met een dopplerapparaatje .......en de laatste echo was al weer 5 weken geleden , dus ik had dit wel ff nodig ..
echt wel dan weten we weer waarwe het voor doen en dat ik me danniet goed voel is dan ineens een stuk minder erg ...
goed nieuws marjon!!!een mooi kloppend hartje wat een mooie legging joyce!! ik zou alleen niet kunnen verklaren op wie ik boos ben ofzo haha.. ik maak me wel veel zorgen of er iets fout zit bij mij of roy maar dat ben ik juist nu los aan het laten gelukkig en ben positiever gaan denken!! en dat van die dochter wow ik heb ook heel sterk het gevoek dat ik als ik nu zwanger raak het een meisje wordt prachtig zei dit net nog tegen iemand waar ik goed mee kan praten ik ga er eens goed voor zitten om te bedenken wat het kan zijn wat ik moet loslaten of verwerken want ik zit heel goed in mn vel en ben zelfs met mn bloedverdunners gestopt zoiezo een goede stap op verwerking zou ik zeggen heel erg bedankt een prachtige legging lieve joyce *kuss*
ik ga me er meer in verdiepen vindt het geweldig die spirituele dingen.. ik hoop dat ik mn gave meer mag ontwikkelen en zou ook best kaarten willen gaan leggen eik... maar hoe kom je aan die kaarten en hoe weet je hoe het werkt..
als jij je zorgen maakt of er bij jou of roy wat fout zit dan geef je dus onbewust jezelf of roy de schuld dat het niet lukt, en dat moet je losten. Het gaat juist wel lukken als je dat loslaat!
dat kan je allemaal in een new age winkel kopen en die kunnen je ook adviseren met welke te beginnen. ook geven ze vaak cursussen.
oke dan ben ik goed bezig nu:d ben het nu aan het loslaten en er positief over aan het denken! eerst zocht ik op google alles af over onvruchtbaarheid, dat doe ik nu dus niet meer werdt gek ervan al die negatieve info ik heb echt wat aan deze legging en ga er zrker wat mee doen!mijn schoonvader heeft wel een boek over tarot kaarten en de uitleg hiervan miss maar een lenen.
dit heeft me echt goed gedaan joyce!! ik denk er weer positief over en nu hellemaal ik moet gewoon mezelf en roy vertrouwen dat het voor ons echt wel goed komt... ik zat namelijk mezelf al gek te maken dat wij niet via de normale weg zouden kunnen zwanger worden teminste daar heb ik me tot een tijd terug op in gesteld en als iemand er naar vroeg zei ik heel negatief oh dat duurt bij ons nog wel een tijdje voor het lukt slechte instelling he? maar nu ga ik dat hellemaal achter me laten
ik had gisteren echt felle eipijn dus mijn nod is op mijn 23e verjaardag of moet zijn dat lf weer kort is dan eerder... of een mooi cadeau dus of een kut cadeau haha
denk dan ook dat het groot ei was ik zei tegen roy in bed au mn ei spring pff echt een felle steek.. maar we hebben expres niet geklust we vonden het dan niet goed ivm sex voor een kind en niet omdat we echt zin hadden..want dat hadden we echt niet we zien wel zo denk ik nu echt