Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussion in 'Vlinder clubs' started by wwjc19, Dec 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

May 16, 2009
    1,199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    oke belle das ook mooi!!
    en joehoe vriendin van mij heeft vandaag weer een echo gehad ivm wel hoog hcg en beebje had zich gister gewoon verstopt!!
    wat een boefje nu al alles was dus goed vandaag en ze is hartstikke zwanger en uitgerekend vlak voor haar zoontjes 2e verjaardag:D ben zoo blij voor haar

oja ik heb engellen kaarten gehad van mn schoonvader
    nu ga ik daar hard mee oefenen en zo hopelijk een stapje dichter bij ons wondertje te komen door alles te verwerken en aan mezelf te werken

2. inge75

inge75 Actief lid

Jun 12, 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    Hier nergens last van,......alleen super ondeugend vandaag...maar dat komt vast niet van de prik:D

3. ruby82

ruby82 Actief lid

Dec 30, 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    he meiden,

Fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen, sabine, jeetje 31 weken alweer, wat gaat het snel he!

Ik ben sinds deze week met zwangerschapsverlof, vanmiddag even 2 uurtjes geslapen zelfs.... BEgin toch erg moe te worden.

Afgelopen weken waren erg vermoeiend, ook met de bbz van vorig jaar rond deze tijd, was er toch wel een beetje emo over af en toe:(

Verders alles goed, nog steeds geen beslissing genomen omtrent de vaccinatie mexicaanse griep, vind het zo lastig!!
    Over een paar weekjes heb ik mijn kleine meisje in mijn armen, zo een raar idee...:D

Liefs

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    @daan blij dat alles goed is met je vriendin, maar wel super slecht van die arts!!!

@ ruby, lekker verlof! de tijd schiet op!
    Heb je nog wat gedaan op de dag van die bbz?
    Wij gaan een ballon op laten dan.

5. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

May 16, 2009
    1,199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    ruby doe lkkr rustig aan meid en idd over een paar weekjes lkkr beeb knuffelen

joyce ik heb net voor mezelf kaarten gelegd en kwam ongeveer hetzelfde uit als bij jou.. alleen ik had geen vraag gesteld aan de engelen maar gewoon gevraagd wat nu op mij van toepassing was

mooi hoor maar wel moeilijk al die kaarten uit mn hoofd te leren hihi

6. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Ben benieuwd wat de kaarten over/voor mij zeggen joyce:)

Eff ego bericht; vanaaf klote nieuws gehoord, mijn oma heeft darmkanker.....Ben hier echt helemaal onderste boven van. Morgen gaan ze afspraken maken voor verdere onderzoek, maar het is in ieder geval kwaadaardig. Hoop zo dat het met operatie en bestraling weg gaat.

7. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

May 16, 2009
    1,199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    oh meissie toch :( wat een klote bericht zeg hele dikke knuffel en wat reiki om je positieve kracht te geven nu

heb last van mn liezen als ik loop vaaaggg

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    @daan, e moet die kaarten ook niet uit je hoofd leren, dat is onmogelijk, want soms gaat het ook om de combi. Ik stel nooit een vraag ik trek gewoon. Uitkomst is altijd hetzelfde.

Ik heb 1 keer 3 kaarten getrokken: je kinden in de hemel zijn gelukkig en waken over je, je huisdieren in de hemel zijn gelukkig en waken over je, en er is een zwangerschap op komst en je geliefde in de hemel waken erover.

Dylan die geloofde daar natuurlijk niks van en heeft het hele pak wel 30 min lopen schudden om vervolgens....de zelfde kaarten te trekken. Ik geloof daar echt in!

@wendy, ik ga ze vanmiddag voor je leggen.
    jeetje wat een rot nieuws voor je oma. Maar toch heb ik zo een gevoel dat zij eerst nog een kleinkind wil zien en vasthouden voordat ze klaar is op aarde! ;)

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    @Ruby , altijd verdrietig die datum's..Maar wat fijn dat het goed gaat en over een paar weekjes jullie meisje vasthouden , kun je je het al een beetje voorstellen ?

@Wendy , wat erg van je oma , hopelijk is ze er op tijd bij en kan ze goed behandeld worden , dikke kknuuffff

10. bellle2009

Nov 21, 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    bah wennes... wat een rot nieuws... sterkte meid..

11. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

May 16, 2009
    1,199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    bedankt joyce voor de tip!!:D
    maar hoe weet ik die boodschap want jij verteld het zo mooi
    maar ik zoek na het leggen de betekenis op van de engelen kaarten die ik gelegd heb want anders weet ik niet wat er ligt...

maar idd uit mn hoofd leren lukt mij nooit pff

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    kijk in het boekje dat er bij zit, daar staan meerdere betekenissen en dan kijk je wat ook bij de rest van de kaarten past!

Soms moet je een 3e en een 4e kaart trekken om het compleet te krijgen. en als er zomaar een kaart uit valt op op zn kop ligt dan moet je die boodschap vaak ook zien.

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    Wendy

Kaarten kunnen op zwangerschap maar ook op dagelijkse dingen slaan.

de kaarten zeggen dat je jezelf afvraagt: wat moet ik nu doen?
    Je vraag is gehoord! Trek jezelf terug en laat alles over je heen komen en neem je rust! Je bent gehoord! Geniet intussen dat je weet dat je gehoord bent en dat je geholpen word.

Je word geholpen door een deskundige, heb vertrouwen in deze persoon. en vraag hem/haar wat je wilt vragen. Onthoud dat het geen zwakte is om om hulp te vragen!

de kaarten geven ook aan dat je een bepaalde situatie voor jezelf oke vind maar dat het tijd is om de lat hoger te gaan leggen. je zit namelijk een beetje vastgeroest.
    visualiseer je hartewens en durf er ook van te dromen. Je zult namelijk niet teleur worden gesteld als je erin gelooft! Breng desnoods voldoende tijd buiten door. Het niet raar om buiten je wensen hardop te zeggen! Schrijf ze op, schreeuw ze uit..dan zal je geholpen worden!

Je bent altijd veel te veel bezig met anderen. Jij verdiend ook aandacht! Je bent op dit moment zo moe van het andere helpen dat je daar best gas terug in mag nemen. Alleen jijzelf kan je die rust geven!

Jij, je geliefde en je huis en je bezittingen zijn beschermd, al het kwaad, aanvallen en bedreigingen behoren tot het verleden.

Ook vertellen de kaarten dat mensen je boven hebben geprobeerd over te zetten op een gezonder eetpatroon maar dat die boodschap blijkbaar niet helemaal is overgekomen;)
    Jij twijfelde of je dat wel moest doen..antwoord is.. doe het alsnog!

Of je hebt jezelf niet lief, of je twijfelt over je relatie. Niet doen!!
    heb je leven en je relatie lief!
    het kan ook zijn dat er een bruiloft op komst is. ben je getrouwd? zo nee, dan word je denk ik binnenkort gevraagd :D
    Praat met je partner over de dingen die jou dwars zitten, wees eerlijk, hij zal je begrijpen.

Verder ben je klaar om je zielsmaatje (kindje) te gaan ontmoeten!!!!!!
    Blijf hoopvol en heb vertrouwen want er daagt iets nieuws dat heel positief is aan de horizon en dat je nu nog niet kunt zien (deze staat vaak voor zwangerschap!)
    De zaadjes die zijn gepland gaan nu hun vruchten afwerpen!
    Het is nu meer dan ooit belangrijk positief te zijn en te blijven.
    Ga mensen ui de weg die hierover sceptisch of negatief zijn.

Wat ik er vooral dus uithaal is dat je het vertrouwen kwijt bent en jezelf en je partner de schuld geeft en om maar bezig te blijven richt je je op andere mensen. Stop! Neem de tijd voor jezelf, geloof in je zelf en in je/jullie droom en dan gaat deze droom heeeeel snel uitkomen!

Dikke knuf

14. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Wow...wat een info joyce....
    Merk wel dat er in een heleboel dingen wel iets zit
    Gaat het nog eens doorlezen en laten bezinken, thnx.
    En er natuurlijk wat mee doen;)

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    Als dit klopt wendy dan heb je idd een heleboel wat je er mee kan doen!

vooral die rust voor je zelf nemen!

16. s1980

s1980 Fanatiek lid

Aug 24, 2006
    1,213
    0
    0
    wendy het zit jullie ook niet mee dikke knuff

marjon, inge hier geen koorts meer gelukkig voelt nog wel warm aan maar was vandaag erg ondeugend. Papa is vandaag jarig dus hebben vanmiddag geshopt en bij de mac wezen eten net de opa 's en oma's de deur uitgewerkt en ligt nu op bed pff ben het ook wel zat nu

Ruby verlof heerlijk geniet ervan want straks heb je weinig tijd voor jezelf hoor :) Heb je alle babywas al klaar zal wel lekker roze zijn bij jullie thuis :). Doe je nog iets aan zw gym/yoga?

Daan ga voor je duimen voor een heel mooi sinterklaascadeau

Maandag voor twee dagen van huis voor het werk met overnachtingen zie er best wel tegenop is ook nog 250 enkele reis van huis........

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    Sabine gefeliciteerd met je mannetje!

18. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

May 16, 2009
    1,199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    sabine gefeliciteerd!!
    wat een mooie reading joyce ik zou dat nooit voor elkaar krijgen
    wat een moeilijke kaarten en de betekennis ervan
    heb jij gewoon tarot of ook engelen?
    wendy echt een mooie boodschap ik ga kei hard duimen voor je

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    dit was met engelen, dolfijn en elfen, en zelf vind ik de elfen mij het meeste liggen. maar dat veranderd steeds. Ik heb ook lenormand, maar die doe ik alleen voor mezelf. Bij andere snap ik de betekenis nog niet helemaal

20. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

May 16, 2009
    1,199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    haha okee...
    nja zal op een gegeven moment ook wel meer ervan gaan snappen denk ik
    kun je eipijn nog voelen na ei?in wat lichtere steekjes op dezelfde plek maar dan net na ei zeg maar...

Share This Page