hartelijk gefeliciteerd ruby kei leuk nu jij nog binnekort wel leuk dat jullie kleintjes niet veel schelen kunnen ze lkkr samen spelen straks
Ruby gefeliciteerd zit straks niet veel tussen jullie kids leuk hoor Heb je een nichtje of neefje gekregen? Hoe bevalt het verlof? Wennes spannend hoor en hoe minder spuiten hoe beter want lijkt me echt niets... Hier alles redelijk weer onder controle nog wel last van harde buiken en iets van voorweeën vriendlief is het niet eens dat ik voor twee dagen richting limburg ga vanavond of morgen maar even met de baas bellen en overleggen zie het zelf nu ook niet zitten is 250 km enkele reis van huis
Gefeliciteerd tante Ruby, hoe heet de kleine? @ S1980; Ik zou toch wel voorzichtig zijn als ik jou was. Is wel een flink eind rijden en als je nu al best veel last hebt van je buik... Aan jezelf en de beeb denken dat is het belangrijkste(altijd makkelijk praten tegen een ander he) @ Daan; gezellig is dat he als er visite komt. Ik ben nu ajax aan het kijken en ga vanmiddag poetsen denk ik....leuke bezigheid op de zondagmiddag he
wendy verkeerde club hier staat feyenoord nu op alleen dochter wil tekenfilms kijken tijd voor de visite kan die uit
@ Daan; psv voetbalt nu niet hoor heeft vrijdagavond al gevoetbalt @ S1980; nou ik zou snel die tekenfilms voor je kleine opzetten...haha
zoo mijn beste vriendin kwam net vertellen dat ze 8 weken zwanger is net gestopt met de pil en ja hoor raak.. ik gun het haar zo ze heeft zoveel mee gemaakt dat ze dit enorm verdiend hoop dat wij nog samen iets kunnen shoppen in de komende 7 maanden
daan pff bij jou wordt ook iedereen zwanger je gunt het wel iedereen maar toch blijft het moeilijk dikke knuff hier visite weg gelukkig net gezogen en gedweild en zo de kleine naar bed brengen. koffer inpakken en dan nog ff op de bank hangen
heel druk, had gisteren vrijdag de sleutel gekregen van het nieuwe pand dus heel hard aan het klussen. nieuwe echo foto's staan in me album
Oja dat is waar helemaal vergeten joyce, nog gefeliciteerd met je nieuw pand. Lukt het klussen een beetje? En wat een gave duidelijke echo's.....wauw, gewoon kippevel
gave fotos joyce en idd kwam wel als een shock voor mij en roy vandaag,je wordt zo onzeker ervan.... maar ben echt heeel blij voor haar het is zon lieve meid ze is 21 en heeft al erg veel meegemaakt woonde op haar 15e al op haar eigen haar ouders wilde haar niet meer veel ruzie thuis ze zat diep in de put en ik heb haar altijd gesteund ze is ook mn getuigen op de bruiloft dus heb een goede band met haar 1 dag na mn verjaardag heeft ze de eerste echo nja onze tijd komt vanzelf
klussen gaat goed, we hoopte gisteren beneden klaar te krijgen, maar de hulptroepen gingen zo snel dat alles bijna klaar is maar nu voel ik het
hey lieve meiden... ja ga oke... ik had wel is waar een druk weekend... hahaha dat is tijden geleden. dus sorry dat ik er even niet was... ik ga me zo weer even inlezen..... ik voel me wel oke... spanning is weer aan het stijgen..... ik had weer wat pijn de afgelopen dagen wel anders dan eerst maar ik ben dan gelijk zooooo bang weer.. maar het is wel gezakt..... ik denk dat het buikspieren zijn... donderdag moeten we bloedprikken voor de HCG en schildklier Hb waarde en nog van alles.... en dinsdag 8 december.. hebben we nog een inwendige echo..... en de uitslagen... ze gaan dan kijken hoe het met mijn overgebleven eierstok en en eileder is en of alles mooi geneest... en over er nu op deze eierstok niets geks aan de hand is...ik moet deze week woensdag ook ongi... worden.. ik heb nog nooit zooooo graag ongi willen worden als nu... dat zou betekenen dat mijn lijf weer normaal functioneerd.... ik hoop het zooo... maar aan de andere kant ben ik ook een beetje bang.. want ik zal er buikpijn bij krijgen en daar zal ik wel van schrikken na alles wat er is gebeurt..... dus even een spannend week voor mij.... ik ga me even inlezen....en reageren om je jullie reacties... maar hoop dat het met jullie alle goed gaat... ben erg blij met jullie... ook al ben ik nog niet zo'n fanatieke schrijver... weet dat ik me echt voel opgevangen.... mijn dank is daarvoor groot!!! dus meiden THANX!!!! hoe is het verder met jullie? verder gaat het best goed... ik heb gister voor het eerst weer een stukje auto gereden.... en mijn meiden die ik train( in dans) hebben met mijn choreografie.die ik had gemaakt voor ik ziek werd. gister een moeilijke landelijke wedstrijd gewonnen 1 e plaats.. dus dat geeft een hoop positieve energie... ze zijden belle we hebben voor jou gedanst... dus dat ws mooi... en emo....was ook heerlijk om er even uit te zijn.. xx belle
@Mooie foto's van jullie beepje Joyce ! @ Hoe blij je wel niet kan zijn met een ongi he Belle ..En bij elk pijntje zu je de komende tijd idd bang zijn en denken dat er weer iets aan de hand is ..dikke kknuufff Proficiat met de 1e plaats trouwens , knap vanje meiden !!
ik duim voor je dat je ongi komt belle!!en idd hoe blij kun je daar mee zijn..ik gun het je, nu nog wel maar straks zodra het mag snel weer zwanger zijn oja en gefeliciteerd met je 1e plaats natuurlijk joyce super al zo ver klaar minder dat je er last van hebt.. maar beter nu dan over een paar maanden dan was het nog zwaarder denk geweest nou ik heb een kut nacht achter de rug lag er om 12 uur in lkkr geklust daarna heb ik van half 1 tot half 4 niet kunnen slapen terwijl ik erg moe was maar ik kon de slaap niet pakken pffff vanavond krijg ik een make-up workshop bij de D.A met mn andere beste vriendin zo nu ga ik iets doen in huis
ja grappig he... dat je zograag ongi wil worden... leuk make up workshop daan....en tja van klussen kan je of ieeens actief worden of ineens heel moe... ik hoop dat je vanacht wel een goede nacht maakt... thanx marion... ja zal nog wel even onzeker blijven van alle pijntjes scorpion.. wat voor pand? huis of zakelijk? inelk geval gefelicteerd en klus ze.... wennes hoe is het met jou? liefs belle
ik hoop het ook want het was zoo vervelend draaien,draaien,draaien warm terwijl het hier licht gevroren had het zullen wel weer pms klachten zijn over 1 week is als het goed is mijn nod