jep er lag ijs op ons dak van de schuur.. normaal ben ik echt een koukleun maar ik heb het nu gewoon lkkr warm ik heb ook erge last van mn onderrug aan 1 kant rechts boven mn stuitje pfff
ohhh dat is echt een rot plek.... ik zou zeggen lekker een kruik er tegen aan maar als je het al zo warm hebt....mmmm liefs
belle het is een zakelijk pand. ons huis willen we niet meer uit! Zodra er foto's zijn dan plaats ik ze wel even.
Voel me weer beter dan de afgelopen 2 weken, kan weer positief vooruit kijken. Al ben ik wel heel zenuwachtig al voor de echo van vrijdag. Hoop zooooo dat mijn eitjes zijn gaan groeien en dat het er minimaal 5 zijn. Gisteravond had ik wat steekjes, maarja dadelijk is het alleen maar omdat ik het graag wil voelen. Echt hoop zo dat de spuiten nu wel meteen snel zijn werk doen... @ scorpion; denk je wel aan jezelf en de beeb? Ohw de klusjesmannen die je voor je verjaardag gehad had @ Daan; Dat je maar lekker mag slapen vannacht maar dat moet toch wel lukken na een make-up avond. Veel plezier is volgens mij erg leuk. @Belle; Gefeliciteerd met jullie 1ste prijs, knap joh. Wat kun je je dan toch trots voelen he. Ik ga voor je mee duimen dat je ongi gewoon komt woensdag. Vreemd dat we daar heel soms toch nog blij mee kunnen zijn Hopelijk is de HCG nu weg of gedaald. En dan gewoon weer die onzekerheid voordat je de uitslagen hebt zo frusterend. Alleen maar wachten en wachten. Hoop dat alles goed is.
Wat een spanning , wat zou het mooi zijnhe als het gelijk zou lukken .......................................ga heel hard voor je duimen ..en jelichaam kan idd rare dingen doen als we heel graag wat willen , dikkke kkknnuuffffffff
goede morgen... @daan goede nacht gemaakt? en hoe was je workshop...? @ wennes spannend vrijdag... ik ga voor je duimen...ik weet eerlijk nog weinig van jou behandeling af.hie dat werkt enzo... maar ik hoop dat de spuiten zijn werk doen @scorpion ahh zakelijk..... spannend.. ja leuk foto maar waar kan je die zien... je had ook foto s van de echo... maar weet niet waar ik moet kijken ( ik ben zo lekker slim met deze site hahahah)
@Belle , je moet scorpion ff aanklikken (naam boven bericht) en dan naar openbaar profiel bekijken en aan de rechtse kant staan de fotoalbum's.............................................
Belle toen ik hier begon was ik ook een forumgroentje maar let maar op over een tijdje ben je hier vast aardig wegwijs ...
heb vanacht goed geslapen viel om 1 uur in slaap maja is iig vroeger dan half 4 van eergisteren ben net gaan zwemmen nu aan het wassen en strijken de make-up cursus was erg interssant vanavond nog sporten verder heb ik niks te melden eik haha oja ben benieuwd wat roy voor mn verjaardag koopt haha
Hey meiden hier ff snel een bericht van mij... Alles gaat goed hier erg druk pff kom bijna niet aan slapen toe maar wou ff laten weten dat het goed gaat hier zodra ik weer wat meer tijd heb reargeer ik wat langer. Liefs Tal
@ marion ohhh gelukkig... hahaha over een tijdjes snap ik alles hihi... ik ga even kijken @ daan wanneer ben je jarig?
@ marion ah wat een twee schatjes van kids heb je hoe oud zijn ze ( ik heb de profiel en dan foto album door..hihi..)
Thijme is 4 en wordt zondag 5 en tara is 3 en wordt 19 mei 4 ( volgens zh ben ik 18 mei uitgerekend en volgens vk op de 19e dus op Tara's verjaardag )
ik ben maandag 7 dec jarig belle wordt alweer 23 gaat hard zeg oja heb volgende week vrijdag eindelijk gesprek met mn jobcoach..kan ik eindelijk weer gaan reinegreren