Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellle2009

21 nov 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieverds....ik raak een beetje in de war van de undercover namen en de echte namen.. wie is nou wie...
    is scorpion is joyce? en wennes is dan wendy toch? of zit ik er helemaal naast?

daan... duimen maandag ik duim en duim. voor je
    scorpion... pand gaat goed en kwaaltjes minder.. dat is fijn....toppie... wat een mooie foto's de echo foto's zooo bijzonder
    marion..., hoe is het met jou?

ik heb gister geprikt.... dinsdag de uitslag... hopen op positiviteit...

ik zit trouwens met een ding..... ik heb mijn zwangerschaps test nog steeds..... ik leg hem telkens weg maar ik kom hem telkens weer tegen.... wat moet ik er mee doen...? wat hebben jullie gedaan? mijn lief zegt.. weg doen.. maar dat voelt zo gek... is dat stom?
    liefs belle

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    thnx voor jullie lieve woordjes. Maar er moet echt minimaal 5 eitjes groeien;).

@ Belle; Snap dat je in de waar raakt, maar je hebt het helemaal goed. Scorpion = Joyce en Wennes= Wen, Wendy.
    Ga voor je duimen dat de uitslag van het bloed goed is. Gaan ze kijken of HCG weg is???
    Ik heb al mijn testen ook nog en die liggen op zolder in een doosje waar ik ook wat kleertjes en een knuffel in heb zitten die ik al gehad had.

@ Scorpion; yepz de pendel zei Januari. Maarja als ik nu in dec de punctie heb dan zal ik in Januari nog geen nieuwe kans hebben, ze gaan uit van 3 behandelingen per jaar:(. We zullen zien en alles ondergaan meer kan ik toch niet doen. Is soms alleen zooo frustrerend en soms is het zoooo zwaar heel dit traject. Blijf goed in mijn hoofd houden waarvoor we het allemaal doen.

3. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    heey meiden,

Ik had vanmorgen een licht positieve test!!!!:D
    morgenvroeg gooi ik er nog 1 tegenaan, kijken wat die doet.
    (als ie mooi is zal ik hem in mijn album plaatsen/ en banner veranderen)

@belle, ik heb de testen ook (staan ook nog in mijn album) ik kan ze nog niet weggooien.

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    belle,

mijn testen bleven toen negatief. toen ik in het ziekenhuis kwam was ik 9,5 week (23-2-09). Ik had echt het gevoel dat alles van me af was genomen zonder dat ik bewijs had.
    Toen ik thuis kwam 3-3-09 heb ik een test gedaan. Heel stom heb ik deze niet ingespoten met haarlak waardoor hij nu bijna niet meer zichtbaar is. Ik heb deze voor in mijn organizer zitten en doe hem nooooit weg. Het is het laatste tastbare wat ik heb en als ik dat weg heb ik het idee zelf me kindje weg te doen. klinkt raar he. gewoon doen wat jij wil.
    en mijn mannetje weet niet eens dat ik die test nog heb ;)

@inge WHAAAAAA ik duim!!!!
    dat is wel snel he!!

@wendy, als je eitjes pas eind december (kan toch) goed zijn zou het zo maar kunnen dat je pas in januari kan testen toch?

Ik duim gewoon voor eerder en mega eitjes!!

5. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Thnx Joyce je bent echt lief:).
    Hoop echt dat het gaat gebeuren helaas heeft zh na 18 dec vakantie dus dan zijn er geen punctie's en terugplaatsingen dus dan zou alle spuiten voor niks zijn geweest.
    Heb je al nieuwe foto's van je buikje geplaatst? Ben benieuwd. Denk je wel een beetje aan jezelf nu je het zo druk hebt met je pand?

@ Inge; whaaaa spannend....duim voor je dat je morgenvroeg een mooie zichtbare test in je handen hebt.

6. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    inge wat gaaaafff zo snel:D en licht positief is ook zwanger!!!!! jeuj
    wendy ik gun je zo een zwangerschap meid ik ga enorm duimen voor dinsdag

ik heb gewoon geen kwaaltjes echt raar zo vlak voor nod maak ik me altijd gek
    miss iets wat moe-er dan normaal

nja vast geen zwangerschap voor mij

inge wat zijn jou kwaaltjes:D

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @wendy, heb wel een foto gemaakt van me buik met 12+5 maar moet hem nog ff op de computer zetten. foto's van het pand maak ik alles alles klaar is, dan is het veel mooier ;)

@daan, spannend nog ff. Mijn lichaam hield me iedere keer voor de gek, als ik d8 het is raak was het niet zo en andersom.

hoop dat jou test ook knalt! Anders moeten we je missen en dat willen we niet!!

8. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    tja blijft idd lastig
    maar nou durf ik maandag niet te testen haha
    als het raak is wil ik het liefste veel kwaaltjes en zere (.)(.)
    die heb ik normaal altijd na ei en nu niet ze jeuken alleen heel soms ietsje
    pfff

9. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wendy wat een domper zeg en dan ook nog een arts die niet reageert hoe je zou willen sommige artsen dikke knuff voor nu en ga voor je duimen dat de eitjes dinsdag goed zijn gegroeid de 1e poging moet gewoon dit jaar nog plaatsvinden

Daan wat lees ik nu ga je afscheid nemen als het niet raak is ik stem tegen dus ga gewoon heel hard duimen op een positieve test

Joyce doe je wel een beetje rustig aan

Marjon hoe gaat het met jou en de benauwdheid?

Inge spannend hoor ben benieuwd morgen

Belle wat betreft de testen heb de laatste van deze zw nog in de kast liggen. heb wel van alle zwangerschappen (5 stuks in totaal) een foto gemaakt van de testen dus die heb ik allemaal nog op dvd staan. Ben blij dat ik ze nog heb.

Dochter slaapt nog niet vriendlief is nu bij haar gaan liggen is zo met sinterklaas bezig.......

Net nieuwe weegschaal gekocht ben al 15 kilo aangekomen....

10. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    ik hoop dat het werkt sabine:D
    voel me zoiezo anders dan normaal want voel een keer weinig tot niets hihi
    en ja dan ga ik echt stoppen hier wordt wel moeilijk denk maar kom terug kletsen als ik zwanger ben dan

11. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    zo wat een spanning hebben die kleintjes he met sinterklaas

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Inge ,jeeehhhh spannennd , hopelijkmag je je banner snel veranderen , alvast een kleine proficiat !!!

@Belle , ikheb mijn testen van bbz , ma en vmk allemaal weggegooid , ikwilde ze niet meer zien en was zooo boos .......
    Maar achteraf had ik ze wel willen bewren

--------------

Met mijn benauwdheid gaat het wel , het is nu meer mijn longe die niet veelinhoud hebben wat het grote probleem is ..Waardoor ik dus 0,0energie heb en bij mde minste inspanning enorm moet hoesten ..Woensdag krijg ik een longfunctie test in het zk en hopelijk valt het mee ,want ikmoet er vanuit gaan dat naarmate jekindje gaat groeien je ook minder longvolume krijgt ...wat betekent meer last ..................Bij Thijmeheb ik het ookgehad (niet zo erg ) en ging het rond deze tijd opeens een stuk beter...........

13. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    allemaal bedankt voor de felicitaties, heb vanmorgen nog een testje gedaan,....hij is licht...maar wel duidelijk.(zie album)

ik heb bijna geen kwaaltjes
    iets gespannen (.)(.) en verder eigenlijk niet.

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das al een mooie test hoor als je nog voor je nod zit ....GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!

15. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    whoeee gefeliciteerd inge superrrrr!!!!!ben zoooo blij voor je
    geeft ook moed weer iemand zwanger na een bbz

ik heb een paar kleine dingen maar of dit de zwangere bekend voorkomt?

in bed het koud hebben terwijl ventje zegt dat je bloedheet aanvoelt.
    borsten zijn mooi vol maar geen aders of donkere tepels of pijn..
    zoeter ruiken
    heel moe savonds en als je dan naar bed gaat niet kunnen slapen heb het weer half 4 zien worden vanacht
    oja en ik vroeg aan roy ruik jij ook vanillie hihi hij rook het niet terwijl ik een zoete geur rook

nja niet echt zwangerschapskwalen eik dusja ik test pas de 18e dec als ik dan nog niet ongi ben

ben ik iig nog wat langer hier hihi

16. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    joyce je eerste mijlpaal gehaald zoo blij voor je:D
    en marjon alweer 16 weken jeej gaat hard

17. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    inge mooie test hoor gefeliciteerd

Daan het zou heel goed komen hoop het zo voor jullie

Marjon hoop de benauwdheid snel overgaat want net wat je zegt hoe groter het kindje wordt hoe benauwder je het krijgt. Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt met de 20 weken echo

Ga me voorbereiden. Soep verder afmaken rollade snijden tafel dekken krijgen 10 man te eten.... dochter is de hele dag al bezig met 1 onderwerp SINTERKLAAS

18. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Inge; Wat een mooie test en dat voor je NOD. Gefeliciteerd meis:):)

@ S1980; Succes met de voorbereidingen..haha. En ja snap dat je dochter maar met 1 ding bezig is. Veel plezier vanaaf.

19. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    WENNES hoe voel je je vandaag? Kan zo voorstellen dat de teleurstelling steeds weer een klap is en die moet je steeds maar weer verwerken en het weer een plekje geven. heb je in je omgeving mensen met wie je er goed over kan praten?

20. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    iedereen die sinterklaas viert vanavond veel plezier!!!

Deel Deze Pagina