@ s1980; Het gaat op zich wel weer. Je raakt wel een beetje gewend aan die teleurstellingen en je verlegt steeds weer je grenzen. En steeds zoek je weer nieuwe punten waar je weer je moed uit put. Gelukkig kan ik er heel goed met mijn vriend over praten en verder hier op het forum. Nu met deze 1ste icsi behandelingen weten familie en vrienden niet dat we hier al mee bezig zijn. Ze weten dat we er mee gaan beginnen maar ze weten niet wanneer. Mijn collega's en 2 vriendinnen zijn wel op de hoogte en met hun kan ik ook goed praten gelukkig. We kijken weer vol goede moed uit naar dinsdag(en op de achtergrond sluimert die onzekerheid en angst voor teleurstelling). @ All; Hoe is jullie klaasavondje geweest? Wij hebben gezelli bij mijn moeder& vriend gegourmet.
MArjon gefeliciteerd metThijme fijne dag toegewenst het zal bij jullie nu wel bart smit en intertoys in 1 zijn Wennes fijn dat je met mensen over kan praten en vind je echt een mega positief persoon! dikke knuff
oja sinterklaas overleefd zitten nu tussen al de dozen en speelgoed ze is echt gruwelijk verwend maar ja wat wil je met alle oma's, opa's, omie's en dan 8 oom en tante's en ze is overal de enige (achter)kleindochter en nichtje .......................
gefeliciteerd marjon met je zoontje hier geen sint gevierd wij doen met kerst morgen ben ik zelf jarig vondt het best leuk zo vlug na sinterklaas lkkr veel cadeaus dacht ik altijd hihi
Gefeliciteerd met je zoontje Marjon, maak er een gezellige dag van. Ga ff Ajax kijken en vanmiddag naar mijn omaatje om vanaaf naar de film 'er komt een vrouw bij de dokter' te gaan. En dat op een zondag wat een drukte. En dan was mijn eigen voetbal ALWEER afgelast. @ Daan; al zenuwachtig voor al je cadeaus @ s1980; DUs jouw dochtertje vermaakt zich wel met al dat speelgoed. Daar heb je vandaag geen kind aan Fijne zondag allemaal
ja ben erg benieuwd krijg schijnbaar iets erg leuks van mijn mannetje ik denk dat ik niet zwanger ben heb echt nergens last van en mn onderbuik voelt ook niet hard dus zal wel ongi worden sinds ik trouwens geen etos meer slik is mn l.f weer netjes 14 dagen hij was erg kort geworden dus ben blij dat het nu niet meer zo is
wennes is echt de verkeerde club hoor maar hij staat hier nu ook op....... zijn lekker wezen zwemmen en kleine meid is nu aan het spelen met al haar speelgoed vanmiddag mooi rustig middagje
og lkkr zwemmen doe ik altijd op dinsdag ik ben alvast begonnen met kerstaankleding in huis ik heb hoofdpijn en ben duff pfffffffffff
pff nou rustig hier en dan ben ik er nog ook.... zal de uigestorven boel is opfleuren morgen nod... nog steeds geen duidelijke kwaaltjes alleen humeurig wat komt omdat ik soms heel moe ben ineens daar krijg ik dan hoofdpijn van en dan zou ik wel willen janken whaha ben weer heerlijk kortaf tegen mensen en snel geergerd pfff verder geen bloed,geen bruin, wel dik wit slijm zalfachtig(niet extreem) geen honger smorgens waardoor ik op een gegeven moment bibberig en duizellig ben en dan trek heb in slechte vette dingen haha weer lekker onduidelijk dus nog 1 weekje en dan testen
pfff kwar over 6 en al klaar wakker dus was maar uit bed gegaan heb last van mn onderrug pffffffffffffffffff nog geen duivels trouwens houdt jullie op de hoogte
jaja en ik begin langzaam ook een iniemini beetje hoop te krijgen.. vandaag nod normaal verdwijnen dan de kwaaltjes die je eventueel had bij mij beginnen ze nu pas meer was vanmorgen al om 6 uur klaar wakker pfff werdt met rugpijn en buikkrampjes wakker rugpijn heb ik deze keer heel erg snel als ik ff sta dan doet mn rug echt al zeer sinds een paar dagen mn borsten zijn echt mooi vol en rond normaal zijn ze wat puntig wat ik vreselijk vindt haha maar echt zeer doen ze nog niet maar beginnen iets te steken zo nu en dan oja en veel meer witvloed heb ik normaal niet rond nod het is een beetje schuimig wit maar toch wacht ik nog 1 week met testen ivm teleurstelling die ik tegen wil gaan
knap als het volhoudt !! Ik had er allang een testje tegenaan gegooit !!!!! He een hele fijne dag meid !!!!! HOeveelste dag in je cyclus zit je vandaag ..?? zou wel een heel mooi cadeautje zijn Daan !!
HIEP HIEP HOERA GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG DAAN drie dikke verjaardagskussen voor jou ps echt geen testje vandaag?
heb geen testen liggen heb een zilveren fosil armband gehad van roy echt mooi zo lief verder ik voel me goed!! wat krampjes rond mn rechter lies en net daarboven verder niet echt moe vandaag vergeleken gister en eergister ohja ik kan blijven eten zit niet snel vol whaha
krijg je vanavond nog wat visite het is dat je iets te ver woont want anders had ik zo een testje kunnen brengen heb er nog 3 liggen