Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb geen testjes meer , maar anders was ik ook wel ff langsgekomen om er eentje te brengen !!!!

2. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    haha lief zeg:D
    krijg idd visite ik heb me voorgenomen tot maandag te wachten ook ivm angst enzo en mocht hij dan posi zijn ben ik meteen weer 5 weken vandaar ff nog rust in mn hoofd mocht het echt zo zijn

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Hier ben ik ook ff weer.

Daan gefeliciteerd met je verjaardag ik duim voor een hele mooie test volgende week spannend hoor!!!

Marjon hoe voel jij je?

Joyce begin je ook al lekker te groeien?

Sabine hoe is het met je kleine meid is ze alles weer een beetje te boven? Hou je het zelf allemaal nog vol?

Wendy ik las dat je eitjes niet goed gegroeid waren dikke k** ze moeten heel erg mooi gaan groeien hoor dikke knuffel.

Inge hoe is het met jou nog weer getest???

Nog steeds erg druk hier me mannetje heeft weer last van zijn rug nu beginnen alle onderzoeken weer opnieuw pff word er moe van ik hoop dat we er nu wat sneller door heen komen.
    Morgen weer naar vk en woensdag komt de babykamer woendagavond hebben we de pretecho leuk leuk leuk...

Vanaf nu probeer ik elke dag weer mee te lezen hoor ik mis jullie wel!!!!!!!

4. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    Daan, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    (mijn duimen blijven draaien)

Hier gaat ie goed, alleen sinds gisteren snotterverkouden en wat pijn in de rug en heel slecht slapen, de hele dag moe en als ik dan in bed lig, lig ik te stuiteren.

Nog niet weer getest, morgen denk ik.

5. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Wennes voor jou speciaal dit berich hoop echt op positief nieuws vandaag voor jou ga voor je duimen dikke knuff

rest reageer vandaag of morgen weer ben een beetje druk op het werk.....

6. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hier welgeteld 1 groot eitje van 15mm en verder 40:$:$ hele kleine eitjes.....
    We gaan nu ophogen naar 187,5ie en dan vrijdag weer terug. Moet heel erg rekening houden dat dit geen ICSI maar IUI poging gaat worden. Vrijdag beslissen we daarover. De kans op overstimulatie is ook gewoon erg aanwezig. Ze had het er al over om de volgende keer met een ander stimulatie schema te gaan werken. Had dezelfde arts als vrijdag alleen was dit een totaal ander persoon;). Deze keer legde ze alles erg goed uit en nam ze de tijd.

Pffff heb het ff gehad. Je stelt je zo in op ICSI en nu blijkt dat er maar 1 eitje gaat groeien terwijl er nog wel 40 klaar liggen.

Terwijl als ik vantevoren had geweten dat dit voor IUI poging zou zijn zou ik helemaal blij zijn want op dag 13 al een ei van 15mm is me nog nooit overkomen, altijd pas zo rond dag 23/24.
    Maarja ik weet ook dat de kans met IUI gewoon echt minimaal is.

7. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    het zit je echt niet mee wendy!!! Wel fijn dat ze nu wel alles goed heeft uitgelegd! Hoeveel % meer kans op een zwangerschap heb je bij een ICSI en hoeveel bij IUI (statisch gezien dan)

Meid hele dikke knuff en blijf voor je duimen........

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Balen Wendy , goed dat er nu wel duidelijke uitleg was !! Hopelijk loopt het toch nog POSITIEF af , blijf voor je duimen !!

9. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    @Wendy: bah balen, hoop zo dat het bij jouw ook snel raak is!!! op naar goed nieuws vrijdag!!!!! de duimen draaien!!

@Daan: goede verjaardag gehad?? ook voor jouw draaien de duimen!!

@all: vanmorgen weer getest,...zie album!

10. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    inge geen twijfel over mogelijk GEFELICITEERD
    Nu op naar een goede echo!!!!!!! Wanneer ga je bellen voor een afspraak?

Ruby mannen soms heb je er meer last dan gemak van hihihihi :). Leuke week voor de boeg dus maar wie gaat nu de babykamer in elkaar zetten? veel plezier met de echo. Hier alles goed hoor begint wel zwaar te worden maar nog drie daagjes en dan verlof ....

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das een mooie test Inge , nou hopelijk over week of 2 een mooie echo dat beepje op de juiste plaats zit !!

Spannend................

12. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    inge gefeliciteerd meid
    wendy wat balen weer zeg ik duim nog ff door voor je
    hier leuke maar erg vermoeiende verjaardag gehad,de kerstboom net gezet en nu moeee
    hij is wel kei mooi geworden ben heeeel trots ook erop nu

verder nog geen ongi gister wel klein veegje bruinig
    maar geen ongi kramp alleen soms wat steekjes

oja vraagje, vriendin van mij had vandaag eerste echo
    (uitwendig)ze is 8/9 weken ongeveer maar ze zagen niks
    nu moet ze donderdag naar het zkh voor een inwendige echo
    ze heeft geen bloedverlies gehad en voelt zich top fit
    heeft ook bijna geen kwaaltjes en hcg was gewoon goed hoog

ik zelf denk dat het nog te vroeg was voor een uitwendige echo
    wat denken jullie?

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    het kan te vroeg zijn voor een uitwendige echo , vooral als haar baarmoeder een beetje gekanteld is ....

14. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    donderdag de 24e heb ik om 9:00 de 1e echo. kon ook ma de 21e maar dan kon mijn mannetje niet mee.

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend Inge , ik ging ook voor liever iets verder dan de 6 weken dan heb je iig bijna zeker een kloppend hartje en anders moet je weer 2 weken daarvoor in spanning zitten ....

16. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    Ja en vertrouw ik het niet, loop ik gewoon even langs de poli. dat is weer een voordeel van in het ziekenhuis werken.

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    precies !!! Je weet zelf ook wel waar je op moet letten !!

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Daan sorry beetje laat maar toch heel erg gefeliciteerd! nou ben je ook een oude doos ;)

@ wendy, dat is ff balen, maar als het resultaat positief is dan maakt het niet uit hoe het gebeurd is toch!

@ inge topppppie!!

@daan wil je toch niet ff testen?

ik moet zo naar de vk. ik ben zo bang dat er geen hartje meer te horen is. Had van de week op de betonnen vloer in kleermakers zit zitten werken en kon dus 3 dagen niet meer lopen. daarna voelde ik me zo anders... :( heb helemaal niet meer het gevoel zwanger te zijn...

19. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    hoe was je echo joyce!! vast goed, kan niet anders
    nee ik ga echt echt niet eerder testen dan maandag sorry
    bovendien ben ik er dan zoiezo nog 1 week langer op het forum

20. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Scorpion; als het resultaat positief is maakt het idd niet uit maarja we zijn natuurlijk niet voor niets overgestapt naar ICSI. Bij IUI is onze kans gewoon nihil.

Hoe was je echo??? mooi kindje gezien??? Wel een beetje aan jezelf en de beeb denken he,....

Deel Deze Pagina