geen echo gehad, maar wel voor het eerst het hartje met de doptone gehoord! Was zo blij, had er echt ff geen vertrouwen in maar alles is goed heb zo een stress de afgelopen week gehad dat ik gewoon een hele harde pijnlijke buik heb
Gelukkig dat je het hartje hebt gehoord. Ben je toch gerustgesteld. Ga je nu ook aan jezelf en de beeb denken meis.....
rustig aan doen he Joyce !! Maar wendy als jullie kansen nihil zijn met IUI waarom doen ze dat dan ? De heoveelheid eitjes ?
Als er niet meer eitjes gaan groeien doen ze dus ipv ICSI nog een keer IUI. ICSI doen ze namelijk niet met minder dan 4 eitjes dus anders is het helemaal niks. Daarom hebben ze gezegd dan kunnen we wel IUI proberen, altijd beter dan helemaal niks.
goede instelling wendy en miss krijgen jullie wel een onverwacht wonder door deze iui positief blijven denken he. fijn joyce daty de echo goed was gelukkig nu gaan genieten hoor hier nog geen ongi mn borsten zijn wel flink zeg maar omdat ik voor de rest nergens last van heb ben ik gaan twijfellen over mn eisprong nja ik blijf iig nog buurten hier tot mn ongi komt maar wanneer?
lekker gesport Daan? Wennes hoe gaat het nu beetje opgekrabbeld na het klote nieuws van gisteren Net terug van de VK.HB nog steeds te laag en kleine ligt nog steeds in stuit. Moet over twee weken terugkomen en dan kijken hoe de kleine ligt en of die een handje geholpen moet worden is mijn HB dan nog steeds onder de 6 dan gaat ze overleggen met de gyn voor ijzerinjecties. Hier was ook sprake van met de zw van de 1e maar heb toen zoveel ijzerproducten naar binnen gewerkt dat het uiteindelijk niet meer nodig was ben nu al drie weken hetzelfde aan het doen als toen en is 0.1 gestegen G
das ook balen sabine..van je ijzerwaarde heb niet lkkr gesport was na 10 min gestopt ik doe in een apparaat dat vacuumzuigt steppen en ik hield het niet vol bibberknieen en had wat lichte krampjes in mn buik dus ben maar gestopt voor de zekerheid
Ja voor een ander hebben we altijd een goede raad he Bedoel het niet rot he.... Ja de IUI wordt gewoon onbeperkt vergoed dit zou dan de 3e worden. Maarja hopen dat het toch nog ICSI gaat worden hebben we tenminste een reeele kans. @ S1980; beetje tegenvaller dus dat je HB niet wat meer gestegen is. Hopelijk heb je de ijzerinjecties niet nodig. En kleine spruit...nog even goed draaien he Hier gaat het wel weer, ik krabbel steeds wel weer op...haha. Ben een taaie. Nee moet toch verder en moet toch positief proberen te zijn anders heeft het ook geen nut denk ik. Maar ik merk dat er niet teveel tegenslagen moeten komen want krijg het wel zwaar en wordt moeilijker op me weer op te laden.
Ik blijf voor jullie duimen Wendy !! Sabine ,wat rot van je ijzer en Thijme lag ook in een stuit die hebben ze ook geprobeerd te draaien , niet gelukt ..........Ben benieuwd of je beepje nog draait . --------------------------------------------------- We hebben het huis van vader van Patrick al ne 3,5 week verkocht wat een opluchting in deze tijd !!!!
wendy knap van je hoor weet dat je door moet gaan (vooral van jezelf) maar soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan! En iets wat je zo graag wil maar wat zoveel tegenslagen oplevert is echt niet makkelijk zowel lichamelijk als geestelijk. Dikke knuff MArjon fijn dat jullie het huis hebben verkocht! Daan geen bloed geeft moed hé!
leuk boerderijtje hoor moest denk ik wel veel aan gedaan worden of niet? Hebben jullie nog overwogen om er zelf te gaan wonen?
We hebben er wel ooit over nagedacht en ookmet vader van patrick over gehad maar dat was voordat de kindjes er waren en toen dit nu gebeurde waren we net in ons nieuwe huisje bezig .. ------------------- Ik wil eigenlijk wel weten of het een meisje of jongetje wordt maar Patrick niet dus we gaanhet niet vragen , of het moet met een echo zo duidelijk zijn dan is het zo ....maar anders weten we het pas in mei