in mei leggen alle vogels een ei fijn dat jullie het huis verkocht hebben..superr hier nog geen ongi maar gisteravond wel ongikrampen borsten beginnen nu pas ietsje gevoellig te worden maar niet extreem en het wisseld over de dag heel gek gister avond vondt ik ze vrij pijnlijk soms en nu weer niet dus zal wel gewoon ongi worden haha wie heeft er nog testen die ze op wil sturen als ze toch maar in de kast liggen haha
pfff heb zon zeurende buikpijn.... hb vandaag lkkr pyama dag maar denk dat ik morgen test ga kopen en zaterdagochtend ga testen
@ Marjon; fijn dat het huis zo snel verkocht is...snap wel dat dat een hele opluchting is. @ Daan; spannend meis
oh gelukkig we hebben leven in het topic!!!! hoe is het met jou wendy..ik ga heel hard duimen voor je morgen jij verdiend het zoo!!!!ik gun het jou zo erg dat je super snel ook zwanger wordt
@ Daan; thnx lief van je..... We verdienen het gewoon allemaal om zwanger te raken. Hier gaat het op zich wel....tja mag de moed niet opgeven van mezelf, maar het is niet altijd makkelijk. Hoop echt dat het morgen eens mee zit en goed nieuws horen. Nu al bijna 2 jaar in de MMM. Ga dat zh ooit nog eens missen als ik niet steeds langs moet komen,
ik stuur morgen een dijk energie jou kant op!!!!!!!!! echt knap dat je zo positief blijft en idd na 2 jaar in de mmm mag het onderhand wel eens eerst volgende behandeling gaat gewoon slagen!! nee moet slagen
Vandaag naar longarts geweest , mijn longfunctie is gelukkig nog goed Wel nog steeds verergerde astma door de zwangerschap , ze denkt dat het hoesten komt doordat ik dus zoveel last heb van mijn astma in combinatie met zuurbranden , omdat ik tot overgeven toe moet hoesten .......Nu medicijnen om een beschermend laagje in mijn maag aan te brengen kijken of dat iets verlichting geeft .....Of de astma nog minder wordt of juist erger zal worden is niks over te zeggen , da's alleen maar afwachten en ze adviseert me omdat ik hierdoor zo moe ben , toch niet te gaan werken .......en dan begin januari terugkomen
ohw hoop zo dat de astma minder gaat worden.... En nu maar hopen dat je medicijnen gaan aanslaan en je zuurbranden dus ook minder gaan worden. Tja en als je zo moe blijft zal werken ook wel erg tegenvallen, je hebt er thuis natuurlijk ook nog 2 rond lopen. Pfff hoop dat je je echt beter gaat voelen meis, knuff
wat vervelend marjon benauwd zijn is erg vervelend bah hoop dat het middeltje werkt voor je joyce hoe staat het met de zaak? al ver klaar ik ben eruit heb net met roy gebeld.. heb gister bloed moeten prikken voor controlle 1x per jaar en moet maandag naar de H.A en mocht ik dan niet ongi zijn vraag ik of ik daar kan testen...weten we ook daar meteen meer over
Hey meiden Wij hebben gister de pret echo gehad was zo mooi he echt onvoorstelbaar hoe het er nu alweer uitziet hebben echt genoten. Verder is babykamer helemaal klaar nu ik moet er elke keer ff inlopen als ik boven ben. Zal ff kijken of ik de foto's op de laptop kan krijgen. Marjon ik hoop echt dat deze medicijnen gaan aanslaan dit is niet leuk meer. Daan spannend meid ik duim voor je! Joyce om jezelf denken he dikke knuff voor jou!! Wendy ik ben voor jullie vreselijk aan het duimen dat het morgen helemaal goed gaat komen we willen heel goed nieuws morgen.. Dikke knuffel
zeker spannend lag daarstraks ff op bed ff klein dutje gedaan en werdt wakker en lag op mn rug en ik voel aan mn borsten zo zacht en vol zijn ze nog niet geweest leek wel of er zachte vulling in zit ze lopen ook hoger met de bolling vindt het echt spannend want had het zoiezo niet verwacht als het zo is wel handig dat ik maandag toch naar de ha moet en dan daar kan aangeven dat ik dan inmiddels 1 week overtijd ben en dan.. dan begint het natuurlijk weer eng te worden maar wat me vooral opvalt is dat ik altijd heel gestresd ben rond nod en als het dan uitblijft krijg ik hoofdpijn en sta ik vol spanning en nu ben ik er heel relaxd onder
Lekker weer gluren naar jullie beepje ,wij mogen 30 december weer ...................................................................... Daan knap hoor dat je het volhoudt om niet te testen !! Maar minder leuk dat je ons zo in spanning laat zitten ~!!!!!!!~
Tara heeft een cd van k3 gekregen van de Sint en daar staat echt een kippevelliedje op : YouTube - K3 - Wanneer Zie Ik Jou Terug (Met Josje!)
Daan je laat ons idd lekker in spanning zitten pff hihi. Marjon ik ken het nummer kreeg ook kippenvel van het nummer. 30dec weer gluren heerlijk he.