Sab je hebt verlof heerlijk hoor heeft iedereen een lekker gebakje gehad? Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het met daan is.... Ook met joyce ook een tijdje niks van gehoord...
hey meiden, ik was heeeel erg druk. maar ben er weer. met daan gaat alles goed, de ongi is doorgezet en heftig ook. ze leest wel mee, dus jullie gewoon wat voor dr tikken. Het besef wat er gebeurd is en hoelang alles al speelt is nu aangekomen bij dr. @wendy..artsen..sommige verdienen die naam niet he, maar ja toch beter dat het achteraf wel kan toch, alleen jammer dat ze jullie dan eerst zo laten twijfelen. wij hebben om 20.00 uur een echo om te horen of het een meisje of een jongen is. (dat kan tegenwoordig zo vroeg al en ze ziet deze beeb vaak genoeg ) ik heb van de week baby spullen bij tupperware gekocht, erg leuk, handig en niet duur. heb vanmiddag samen met een vriendin getest. die is zo zwanger als maar zijn kan! 1e ronde meteen raak. ben heel blij voor dr maar denk wel meteen waarom schijt de duvel altijd op de zelfde hoop, 2x in 1x raak! voor sommige is het zo een drama en bij andere is het letterlijk in 1 wip gedaan. :S hoe gaat het hier verder?
Spannend Scorpion, ben erg benieuwd @ s1980; joehoe....verlof!!! Geniet ervan. Pfff je hoort toch wel vaak mensen die in 1x zwanger zijn, erg fijn voor hun natuurlijk maar ik moet zeggen kan er steeds slechter tegen, wij deze maand alweer 20 maanden bezig. Volgende week woensdag zou ik uitgerekend zijn en zou toch wel heel typisch zijn als ik dan de punctie of de terugplaatsing zou hebben, maar die kans word wel steeds groter.... Terwijl als alles volgens schema was verlopen had ik de punctie vorige week of begin deze week al gehad.....Toch wel raar als ik daar over nadenk. Heb gisteren een vlindertje gekocht voor in de kerstboom, sta ik bij de kassa zegt die vrouw...vlinders komen weer helemaal in, maar deze past wel precies bij jou, net of jullie samen horen . Aparte uitspraak toch???
wennes kan geen toeval zijn op de uitgerekende datum een terugplaatsing of punctie. sommige uitspraken staan mensen niet bij stil maar jij des te meer..... hoop dat het vlindertje mooi in de kerstboom hangt joyce denk je wel een beetje aan jezelf denk dat je een meisje krijgt ben benieuwd.... marjon ga zeker genieten ze is momenteel ook zo knuffelkont Daan balen zeg had het je zo gegund! mis je gekwek hier wel hoor dikke knuff was nog geen tien minuten weg op het werk of er was al paniek zijn een document kwijt moet toch echt deze week nog ff naar het werk...... vind het niet erg hoor neem marescha dan lekker mee zijn we toch weer even weg Vandaag allebei de mex griep spuit gehaald wel weer stijve arm en mares weer iets verhoging wordt een leuke nacht denk ik lekker verwend door alle collega's. Vorige zw kreeg ik een tiendagenpakker nu alleen maar dingetjes voor mezelf Fijne avond allemaal
Bij ons was het gisteren 2e prik halen en vandaag op het werk hadden bijna alle kinderen verhoging. Verder niet echt ziek gewoon een korter lontje en tegen de 38 gr koorts. Hopelijk valt het mee bij Marescha.
Joyce je ligt nu op de stoel spannend allemaal.... Denk om jezelf he. Daan nee he bah ook nog eens heel erg dikke knuffel... Ik moet donderdag de tweede prik halen.
Ik heb een bericht van daan: hey meid!! ik ging ff spieken op z.p om te kijken of jullie me miste ik kan er niet meer op omdat ik mn wachtwoord niet meer weet hihi het gaat goed met me ben ongi geworden en flink bah gister bij de ha geweest en hij zegt geen zorgen maken je hebt bewezen dat je zwanger kan raken zelfs door spiraal.. je hebt 1 eilijder en het kan daardoor gewoon iets langer duren nu hij zegt geef het nog 5 maandjes de tijd en als het dan niet gelukt is kom je maar terug en dan hoef ik niet te tempen e.d en dan stuurt hij me meteen door naar de gyn maar hij verwacht dat dat niet nodig gaat zijn heb nu meteen weer een last van me af en ook niet meer de hele dag z.p doorzoeken geeft mij echt heel veel meer rust in mn hoofd en denk er totaal niet meer aan nu verder waren mijn bloeduitslagen perfect en ook daaraan kon hij al zien dat er vast niks bij mij mis was ik heb een perfecte bloeddruk laag golestrol en geen hoge suiker e.d dus hij zei alleen al hieraan weet ik al bijna dat er vast niks fout zit bij je en de cyclussen tussen de 30 en 43 dagen is geen probleem kortom ik heb een leuk vooruitzicht het gaat vast goedkomen voor ons en zoniet worden we gelijk door verwezen je mag dit zo posten voor me op z.p geef iedereen een knuff groetjes daan oja en als ik over een tijd terug kom als ik zwanger ben dan wordt mijn schuilnaam dadaan23 dan weten jullie dat ik het ben
1000% zeker een jongen en het is al 15 cm! en volgens de echo ben ik 15+3 weken. precies wat ik eerst al d8! maar een piemel waar we niet om heen konden
Joehoe een jongen, wat gaaf En mooi weer een weekje verder. Maaruh nu nog fotos plaatsen van buik en zoontje
wat leuk een jongen zal vandaag een foto maken van de laatste geslachtsfoto van onze mannetje daar kon je ook niet omheen slechte nacht gehad mares had hoge koorts krampen in armen en benen halve nacht opgezeten zitten nu in de pyama dametje ligt op de bank met kussen en deken.........
@ S1980; Marescha alweer wat opgeknapt?? Het is stil hier...iedereen hard aan het werk????? Ben wel benieuwd naar jullie nieuwe fotos.
ja is weer helemaal de oude wat zie ik nu in je onderschrift gaat ICSI toch niet door balen zeg .........
ja ben er ook wel even onderste boven van...., Maargoed ff flink balen en me nu weer opladen voor de IUI van zaterdag. Beter iets dan niets moeten we maar denken al is de omschakeling wel groot. Fijn dat ze weer opgeknapt is, ze heeft al genoeg te verduren gehad en jullie natuurlijk ook