ga proberen om vandaag fotos te plaatsen ga nu eerst dik aankleden want mares wil de sneeuw in brrrrrrrrrrrrrrrrr
Hier sneeuwt het pas net , en volgens de radar gaat hier ook het minste sneeuw vallen , dus geen sleeritjesvoor ons ben ik bang .....
Joyce super een jongen Top... Hier ligt al een beste pak sneeuw heb net een heel stuk voor het huis weggehaald.
en het blijft hier maar sneeuwen vriend komt zo naar huis heeft vrijgenomen om sneeuwpop met mares te gaan maken mij lukt het echt niet.....
Ja duidelijker kan echt niet...haha. Das wel heel leuk dat hij vrij heeft genomen kunnen ze samen de kou in. Hier ook behoorlijk wit, en zolang ik niet met de auto de weg op moet vind ik het heerlijk. Ziet er wel altijd prachtig uit....en aan de bende die het oplevert als het gaat dooien denken we nog maar niet.
zo Sabine die is duidelijk !!!!!!!!Ik wil het ook zo graag weten , vooral als je het hier bij een heleboel leest dat ze het ook weten ,maar manlief wil het niet weten , jammr genoeg !!
Ik vind het ook heel leuk dat sneew zolang je maar lekker thuis kan blijven morgen moet ik er weer door hoop dat de wegen dan begaanbaar zijn bussen rijden ook niet nu en met de trein is geen oplossing hier Marjon mannetje is echt niet over te halen hihi.... Wennes aan de dooi straks denken we idd nog maar ff niet.
Nope , hij is niet over te halen , tenminste tot nu toe niet !! Maar bij hem is het ook echt ja of nee .......en geen tussenweg !!
hij zegt altijd het is zwart of wit en geen grijs !!! Maar hij zegt er nu al wel bij , we willen een pretecho laten doen rond de 28 a 30 weken en als we het dan zien , dan vindt hij het wel weer goed , maar we gaan er niet om vragen ........Diegene die pendelen en iemand die het met voorspellen 99 van de 100 x goed heeft gaan allemaal voor roze , ben benieuwd of het echt ook zo is ...
Spannend hoor misschien is het bij jullie straks ook wel heel erg duidelijk te zien dat hij of zij er echt voor gaat liggen hadden wij wel tijdens de 20weken echo
Marjon mannen grrrrrrrrrrrrr.................. Iedereen die naar buiten moet sterkte! Wij krijgen vanochtend kraamzorg op bezoek en vanmiddag vriendinnetje... zo nog even de sneeuw in papa kwam gisteren thuis met sneeuwboots en een slee Wennes zie je op tegen morgen?
Sabine kraamzorg geweest? Ik ben niet aan werk gegaan vandaag heb de hele nacht boven de wc gehangen niet fijn hoor. Heb gister prik twee opgehaald en denk dat het daar weg komt. Verder sneeuwt het hier weer erg lekker.
dat is niet fijn die misselijkheid chantal sterkte ermee heb dinsdag de prik gehad gelukkig nergens last van kraamzorg komt vanmiddag verplaatst op verzoek van hun hier sneeuwt het nog niet.... hoop dat het niet gaat sneeuwen want wil vanavond in zutphen mijn luiertas bij lief ophalen maar vriend wil alleen maar als het niet gaat sneeuwen
@ Channes: Vervelend zeg, voel je je al wat beter? @ S1980; En alles goedgekeurd door de kraamzorg? Zie gelukkig helemaal niet op tegen morgen. Ik weet wat me te wachten staat denk dat dat scheelt, alhoewel de 1ste wel erg pijnlijk was. Maarja vast lang niet zo pijnlijk als dat we een punctie zouden moeten ondergaan. Wat wel balen is is dat we morgen vanaf 14uur personeelsfeest hebben en ik dus net daarvoor IUI heb en de vorige keren had ik best wat buikpijn dus weet nog niet of ik naar personeelsfeest ga en dat vind ik jammer.
ga voor je duimen dat morgen de laatste keer is en dat januari jullie goed nieuws gaat brengen....... en later naar het feestje gaan bijv rond etenstijd?