Ja misschien dat ik dat wel doe. Alleen gaan we een activiteit doen die ik aangegeven heb omdat die me zooooo leuk lijkt...haha. Achja als morgen het oh zo gewenste resultaat oplevert maakt het me ook niet uit natuurlijk, ben gewoon aan het zeuren...haha.
Ik ga ook voor je duimen morgen zal aan je denken hoop dat het de laatste keer is voor jullie!!! Ik heb net een kop boullion op en een beschuitje zit er gelukkig nog allemaal in...
fijn chantal had het bij mares ook rond de 30 weken weer terug misselijk nu nog niet alleen onwijs maagzuur kraamzorg geweest hebben om dezelfde vrouw gevraagd als bij mares ze gingen het proberen. Voor de rest hoop geblabla. Ik twijfel nog over borstvoeding zegt ze oke zet er een vraagteken bij maar indexeer je zonder bv dus hopla meteen 4 uur gekort mocht ik toch bv gaan geven krijg ik er vier uur bij vraagt ze op het eind wil je wel de max uren of denk je het met minder ook te kunnen wat denk jezelf dacht ik maximaal natuurlijk
wendy ik duim voor 2 streepjes over 2 weken, maar iets in me zegt dat het de volgende keer pas raak zal zijn, maar ik duim me helemaal suf! we gaan voor die shoot he! ik heb nieuwe buikfoto's geplaatst.
wat een mooie buik Joyce Wauw... Hoop toch niet dat je gevoel waarheid wordt, maar de kans is wel errug groot. Het zaad was veel slechter dan voorheen, nou is vriendlief ook wel ziek geweest 1,5 maand geleden dus hoop dat het daar aan heeft gelegen. Verder was het deze keer echt geen pretje. Mijn baarmoedermond lag naar beneden dus die kregen ze niet te pakken...grrrr. Uiteindelijk naar vele keren proberen, opnieuw doen en draaien gelukt. Heb nu dus nog steeds best wel pijn in mijn onderbuik. Net wel ff naar personeelsfeest geweest maar kan gewoon niets eens goed eten. Ben blij weer thuis te zijn, nu lekker op de bank met kruik. Hopelijk is het allemaal niet voor niets. Ik wil dit gewoon echt allemaal niet meer
Spannend Wendy ,kl*te dat het zaad zo slecht is dat moet je voor deze ronde niet zoveel hoop geven ..............blijf duimen voorje !! dikke kknuuffffff
dikke knuff wendu hoop dat je een beetje heb kunnen slapen en dat ondanks het slechte zaad er1 tussenzit dit zich goed kan nestelen........ het is hier echt spierwit dochter slaapt nog maar als die wakker is moeten we denk ik naar buiten vanmiddag naar k3 hoop dat de wegen een beetje bereikbaar zijn
hier ook spierwit !1 K3 klinkt superleuk ,zou Tara ook geweldig vinden maar als jenu een stukmoet aan rijden is het minder ...
is voor ons 40 km dus valt nog wel mee concerten gaan gewoon door staat op intranet zeggen net tegen mares de wegen zijn helemaal wit hoe moeten we nu naar k3 zei vervolgens met het viegtuig
Wendy ik hoop het ook voor je! Ik heb zoveel respect voor mensen die die behandelingen ondergaan, zoveel pijn en verdriet voor over, dat het gewoon moet lukken, en dat gaat ook gebeuren!
goedemorgen meiden allemaal ingesneeuwd? MIjn buurvrouw kan ieder moment bevallen echt niet fijn als het buiten zulk weer is Wij hadden gisteren de bak van het jaar! Ga de tas van mares inpakken om naar k3 te gaan pak de kaarten en zie tot mijn grote schrik dat we kaarten voor zaterdag hadden ontvangen waren stellig overtuigd dat we kaarten voor zondag hadden besteld en ontvangen. Grote paniek wij meteen bellen of er nog kaarten waren maar de lijnen waren overbezet. Ik de balen erin mares helemaal overstuur bedacht toen laat ik eens op mp kijken en zag dat iemand nog 4 kaartjes had wel half uurtje rijden maar gebeld en ja hoor ze had ze nog wij in de auto gestapt en werkelijk doodangsten doorstaan wat waren de wegen die richting op (arnhem) slecht! We waren uiteindelijk om vier uur in Zwolle en ons meisje heeft echt genoten. Dus ondanks het slechte de dure kaartjes uiteindelijk was het het geld dubbel en dward waard. Alleen zaterdag hadden we kaarten voor de 1e rij nu 44e rij maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Mares heeft alle liedjes meegezongen en gedanst en was helemaal gesloopt gisteravond toen we thuis kwamen. Ze heeft vanochtend al wel tien keer gevraagd wanneer we weer gaan. Vriend is net vertrokken naar het werk zal blij zijn als hij zo belt dat die er is. het heeft hier vannacht weer zo erg gesneeuwd komen de achterdeur amper uit zo hoog staat het Vandaag dus weer een dagje binnen ben blij als die sneeuw straks weg is kan ik weer op pad met de kleine meid om nou zestien weken aan huis te zijn gekluisterd met haar zit ik ook niet op te wachtern
Wast een bak Sabine !! Gelukkig heb je nog kaartjes kunnen krijgen anders was er denk ik eentje ontroostbaar geweest ...
pff kaartjes... ik heb ook altijd de verkeerde, of ik krijg ze gewoon helemaal niet! gelukkig is het goedgekomen!
Ohw jeetje, gelukkig is het goed gekomen en kun je er nog om lachen. Ik moet morgen ook weer gaan werken (normaal half uur rijden) en vriendlief probeerde net boodschappen te gaan doen, maar komt gewoon niet weg met de auto. Pfff maak me nu al druk om morgen te gaan werken. Kan slechts zeggen dat ik thuis blijf staan de kindjes daar op het KDV8)
wennes hoe voel je je nu? Ben je van beroep kleuterleidster? Had al veel bewondering voor je maar nu echt nog meer...... Zag dat Ruby nog wel op het forum zit maar helaas niet hier meer Volgens mij is zij de eerste van het vaste clubje die moet bevallen...... en ja gelukkig kunnen we er nu om lachern maar gisteren echt niet hoor de hormonen vlogen door mijn lichaam en heb mijn vriend voor alles en nog wat uitgemaakt hij had dit nl geregeld en ik heb niet naar de kaarten gekeken vertrouwde op hem weer een bevestiging dat je dat niet moet doen met zulke dingen mannen grrrrrrrrrr