Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Snap we dat j er gisteren niet om kon lachen....

Jepz, ik werk op een kinderdagverblijf. Moet zeggen dat het soms ook wel erg zwaar is. Helemaal de maanden na de BBZ. Maarja het is ook wel weer een schitterend beroep met heel veel liefde van alle kids.

Heb net een ring gekocht met 3 sterretjes en die mag ik van mezelf vanaf woensdag gaan dragen....zou mijn uitgerekende datum zijn. Heb ik voor mijn gevoel iets tastbaars.

Vriendlief belt net , was even boodschappen doen, dat ie vast staat op de parkeerplek en niet voor of achteruit komt;). Dus dat het nog wel even gaat duren want hij heeft net leaseplan maar gebeld. Nou ben benieuwd.

Hier nog meiden die vandaag de weg op zijn gegaan? Alles goed gegaan?

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik ben hier ff naar de buurtsuper geweest en een bakkie bij schone moeder gedaan , maar alles met de benenwagen !!!!!!

3. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Dat kun je het beste doen ja Marjon.
    Hoe gaat het verder met je en met je benauwdheid??

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik heb er een hele wereldreis op zitten vandaag. gelukkig zijn de hoofdwegen gewoon goed schoon. ik let alleen heel erg op de afstand en pompend remmen he!

net met onze kat naar de dierenarts...die moet een nachtje blijven :(

wij dachten dat hij blaasgruis had (heeft hij al eerder gehad) maar nou bleek dat zijn penis achter zijn huid is gaan groeien en dat hem dus pijn doet.
    hij krijgt straks een roesje en dan gaan ze kijken of ze een cateter aan kunnen brengen en anders word hij morgenochtend geopereerd. leuk zo voor de feestdagen.
    het is een maine coon en ben zo bang voor die narcose voor hem.
    duimen dat ik morgen een goed telefoontje krijg!

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Spannend joyce ik duim met je mee

Sabine gelukkig dat je toch nog heen kon alleen jammer dat het geen eerste rij was maar dat heeft dochterlief vast niet gemerkt.
    Volgende keer goed checken hoor:)

Wennes hoe is het met je mannetje afgelopen?

Hier zijn de wegen goed begaanbaar we hebben de proefdruk van het kaartje opgehaald hij is echt helemaal super geworden ben er zo blij mee:D

6. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    oh nee joyce dat meen je niet. Doet gewoon pijn he als je diertje pijn heeft en misschien wel geopereerd moet worden.
    Mijn hond is vorig jaar aan een nekhernia geopereerd die liep ook al 6 weken rond met erg veel pijn. Ga duimen dat een operatie niet nodig is.

@ Channes;Leuk leuk dat je de proefdruk binnen hebt EN dat je er helemaal blij mee bent:). Lijkt me zo moeilijk om een kaartje uit te zoeken, je hebt zoveel leuke;)

Vriendlief is thuis...haha. Na 20 min waren er een aantal mensen die zijn gaan duwen. En zo is ie los gekomen gelukkig.

7. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wennes is ook moeilijk hoor maar de kaarten die je zelf inelkaar moet zetten die vielen voor mij al af wij zijn ook meer van de grappige kaartjes.

Gelukkig is je mannetje weer thuis zijn gelukkig nog wel mensen die helpen.
    Onze auto wou niet starten vanmorgen dus onze buurman erbij startkabels erbij maar de buurman kon niet goed bij onze auto komen voor en achter ons stonden auto's dus dan maar via de zijkant maar dan hielden we wel ff het verkeer op dus wij bezig komt er een man aangereden word helemaal gek dat hij er niet langs kan wat een ophef heeft die man gemaakt voor drie minuten wachten pff ik was helemaal over de rooie

8. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Tja sommige mensen:(:(....
    Snap je toch niet he.

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Het geduld is bij sommige mensen ver te zoeken hoor. Merk het ook heel erg bij ons in de winkel pff moet soms echt tot 10tellen

10. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    zo meiden had een pagina terug te lezen :)

Chantal fijn dat het kaartje helemaal naar wens is wij haalden hem 2 weken geleden op en echt niets klopte voor kerst was die niet meer klaar dus volgende week.....

Joyce al wat van jullie hondje gehoord? dikke knuff

Belle hoe gaat het bij jou

Meiden die de weg op gaan kijk uit hoor vriendlief is net vertrokken en de wegen zijn spekglad

11. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hey Allemaal,
    Helaas mag ik ook hier komen.. krijg er een heel akelig gevoel van.
    Er is zoveel gebeurt in korte tijd, hoop hier alles een beetje op een rijtje te krijgen.
    Ga even lezen..
    Liefs Sass

12. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Hoi Sass,

Helaas welkom hier. Hoop dat je hier je verhaal kwijt kunt en steun vindt. Moet zeggen dat ik veel steun heb gehad en nu nog heb van de meiden hier.
    Doe het rustig aan want het is echt niet niks. Zat jij toevallig ook op het topic Puregon na clomid een tijd terug????
    Meis als je je verhaal kwijt wilt...dan horen we het wel

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @sass,

helaas welkom hier!
    als je je verhaal kwijt wil gewoon doen, en we kletsen hier over van alles, maar staan altijd voor elkaar klaar!

zo luna is opgehaald, en hoefte gelukkig geen operatie, maar hij is wel gisterenavond en vanmorgen onder narcose geweest, dus hij staat een beetje wankel nu ;)
    hij heeft een blaasontsteking en het topje van zijn piemeltje is ontstoken maar verder was alles goed. hij moet wel afvallen van de dokter (zij zelf ook :D)

zo weer aan het werk, en dan morgen en donderdag nog ff en dan tot en met 13 januari lekker vrij en genieten!!!

@wendy, heb je veel pijn aan je buik deze keer of valt het mee.
    @sabine.. het is onze kat, ik wil wel een hond maar die krijg ik niet :(
    @chantal, als het kleintje er is plaats je dan een foto van het kaartje op hyves? ik ben wel benieuwd nu!

14. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ook ik mag me hier melden.
    1 week geleden met spoed oppgenomen,sinds vrijdag middag weer thuis en dan komt de klap!Was 7 weken zwanger hartje klopte,maar zat in me eileider :x.
    Ik ga ook even de verhalen lezen en misschien wordt ik dan wat positiever na 2 vroege miskramen en nu dit.

groetjes rijswijkse

15. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    @sass en rijswijkse, Helaas welkom hier.

16. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dank je wel..

@ Wennes, ja klopt, je naam kwam me al bekend voor! dat is idd lang geleden..

Ik ga toch even m'n verhaaltje typen, vind het fijn als jullie weten wat er is gebeurt..

x Sass

17. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Toen ik weer ongi werd dacht ik al dit zit fout! 3 dgn later verloor ik ook 't 'zakje'! Thuis van vakantie! zkh gebeld voor een echo! Deze zag een zwarte vlek bij m'n eileider! Daarom bloed prikken, we moesten wachten op de uitslag en er werd al over opname gepraat! Smiddags nog geen uitslag, er was iets fout gegaan terwijl ik Cito had geprikt! We werden naar huis gestuurd en de arts zou ons savonds bellen.

Arts: de waarden waren best laag, daarom vrijdags om 8uur nogmaals met cito bloed prikken in het zkh. Om 12uur konden we dan bellen voor de uitslag. ik lag toen al 'krom' van de pijn! 12uur, de uitslag wilde ze niet doorgeven want er had nog geen arts naar gekeken! Ze zouden mij terug bellen. anderhalf uur later, ik belde zelf terug! Artsen waren in overleg.. ik zou binnen een half uur terug gebeld worden! Ik na een uur weer zelf gebeld! Er was geen arts meer, het zou wel vijf uur worden!!! Ik hied het niet meer en mijn man nam de tel. over! het was ondertussen 15uur! Hij werd erg kwaad en uiteindelijk kregen we een arts aan de telefoon! Deze vertelde dat de waarden weer gezakt waren, maar dat als ik verging van de pijn dat niet klopte! dus terug naar het zkh! Weer een andere arts, die begon over paracetamol! Wilde een echo maken, nou ik gilde het uit!

Opname! zoiezo bloed weghalen! en eventueel bbz als ze die kon vinden! enz enz enz Rillend en trillend wachten op bed.. om 20u ben ik geopereerd.

Uiteindelijk hebben ze een liter bloed weggehaald, plus eileider waar het vruchtje in vast zat, deze was gaan scheuren.. Dag erna naar huis, wat een ramp was! maar goed! en daar lig je dan..

18. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Wat ik schandalig vind,als je naar het ziekenhuis gaat en geen bloedverlies dat je gewoon naar huis gestuurd wordt of zo lang laten wachten je komt toch niet voor niks naar de spoed!:x

Ik had nergens last van gingen me schoonmoeder in het ziekenhuis halen die had 24 uur chemo gehad en gingen even een patatje eten na het eten kreeg ik onwijs buikpijn en gingen naar huis,thuis aangekomen en ging naar bed,sloeg dubbel van de pijn en zei we gaan naar het ziekenhuis want voelde dat het mis was.
    Daar aangekomen vroeg mevrouw aan de balie of ik bloedverlies had,want als je geen bloedverlies hebt is alles goed.(die had ik niet)
    Maar ze gingen toch voor de zekerheid kijken,de gynecoloog was een totaal niet meelevend:ze zei dit is je baarmoeder die is leeg even kijken naar je eierstokken oh wat zie ik daar een hartje kloppen,dat is niet goed je wordt opgenomen.
    gelijk een infuus en 28 uur later (nuchter blijven)werd ik pas geopereerd (schandalig) gelukkig zonder complicaties maar zat wel bloed in mijn buik vruchtje was 4cm.wat ik me nu afvraag of ik niet langer zwanger was want was voor mijn berekening bijna 7 weken.
    Me HGC was over de 10.000

sterkte allemaal!
    Ik zie dat er al heel veel weer zwanger zijn na een bbz dat geeft moed!
    oja me eileider is doorgedruppeld ofzo weet iemand hoe dat gaat want lees veel over weghalen of een sneedje maar niet over doorgedrupppeld?
    Heb zoveel vragen maar moet pas over 6 weken terug en maandag bloedprikken.

groetjes

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Helaas welkom sass en rijkwijkse en wat een verhalen weer .................Rustig aan doen en de tijd nemen dat is het belangrijkste waar je nu aan moet denken ......!!!!!!!!!!!

Ik ben met mijn bbz echt heel goed behandeld in het ziekenhuis , juist de keren daarop dat het mis ging vond ik dat ik slecht behandeld werd omdat het "maar " een miskraam was en geen spoedgeval zoals mijn bbz .................Mijn eileider is gespaars maar wel zoals je noemt een sneetje erin om vruchtje eruit te halen , wat dus betekent dat ie beschadigd is en dat de kans 1 op 4 a 5 is dat het weer gebeurd ...

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Joyce , wat fijn dat ie niet geopereerd hoefde te worden !!Heb je nog wat van Daan gehoord ?

Deel Deze Pagina