Nee heb ik geen last van gehad...tenminste niet lichamelijk hormonen werden natuurlijk letterlijk in 1x uit mn lichaam gehaald waardoor ik geestelijk best wel een knau heb gekregen.... is jou HCG nog gecontroleerd erna?
Oooo dat is lekker zeg...hmm...lekker het warme zonnetje voelen! Wat lief van haar dat ze je uitnodigt...doe mij ook zo'n tante
Fijn dat je vanavond een meiden avond heb en je daar dus je verhaal kwijt kan... ik praat er ook nog steeds veel over, doet me goed en kan daarnaast dan mijn verdriet ook kwijt, tranen komen er dan ook bij....het is en blijft erg het verlies en daarnaast de heftige ingreep die we hebben gehad. Maar zoals je al eerder schreef hoop ik dat ik je hoop mag geven met mijn zwangerschap en dat 1 eileider ons er dus niet van weerhoud... het was mijn grootste angst...en wat een wonder is er gebeurd zeg! Mijn kwaaltjes...moe moe en moe...steken/steekjes/drukkend gevoel in buik...ietsjes vaker plassen....droge mond en huid...met vlagen flink misselijk....maar totaal anders als de 1e keer mijn borsten zijn nml nog normaal, iets gevulder maar niet pijnlijk ofzo. Vorige maand had ik wel allerlei klachten waarvan ik ervan overtuigd was dat het niet anders kon...deze maand had ik ze niet en voelde ik weinig tot niets...ik maakte me zelfs bezorgd waarom ik opeens zo moe was geworden en wilde al een afspraak bij huisarts maken!
Ik snap je dubbelheid erin Triessie, en ik wil niet vervelend zijn, maar je weet dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dodelijk kan zijn als ze er niet op tijd bij zijn. Het hartje kan met 7wk kloppen, maar ik ben met 6 weken met spoed geopereerd. En ik dacht ook dat deze zwangerschap heel goed ging. Ik zou gewoon nu meteen een afspraak maken voor een echo, zodat je iig kunt zien dat het op de goede plaats zit. Dan krijg je rond 8 wk nog een keer een echo en kun je het hartje zien kloppen... Marjo, hoe is je vriendinnenavondje geweest? Lekker je ei kwijt gekunnen? Ik ga ook naar Hurghada toe, naar het Triton Empire hotel. Waar ben jij toen geweest? Heb je nog leuke (niet te dure) tips om iets te gaan doen?
hoi allemaal! Ik ben weer terug uit het heerlijke mexico! Het was heerlijk. Tis hier een grote puinhoop maar wilde even kijken hoe het hier is gegaan en wat zie ik................. Triessie je bent zwanger! joepie! echt super kicke, krijg een brok in mn echt helemaal toppie , echt kicke gewoon, dat is nog eens leuk om te lezen. Lees dat het goed met je gaat, ben zo blij voor je! Helaas zie ik ook een aantal lotgenoten... dat is minder en balen dat er blijkbaar nog meer dit leed mee moeten maken. Ik ga vandaag of morgen even terug lezen en dan doe ik weer lekker mee. Ik ben in afwachting van mn tweede ongesteldheid sinds buitenbaarmoederlijke zwangerschap en de eerste dat we geklust hebben dus ben benieuwd.... vorige x een cyclus van 42 dagen pfff.
Hoop dat het deze keer niet zo lang gaat duren Gizmoo! Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Beetje rondgereisd of op 1 plek geweest?
hoi hoi, heb nog niet alles kunnen lezen, maar dat komt nog! Nee we zijn op 1 plek geweest en van daaruit wat excursies gedaan, was helemaal super. Ik hoop inderdaad dat mn cyclus deze keer niet zo lang gaat duren. Mn banner staat geloof ik op 35 dagen dus klopt misschien niet helemaal. Hoe is het met jou verder..
Hey Gizmoo...back in town...vertel vertel vertel?! Heb je lekker in de zon gelegen, gezwommen, lekker gegeten...enz enz? Ja breng ik even goed nieuws he... hihi... jullie gaan mij gewoon volgen hoor!
***inbraak*** Triessie ga echt de gyn of vk bellen en eis een echo met 6 weken. Dan kunnen ze zien dat je kindje in je baarmoeder zit! 7,5 week is echt te laat! Ik heb met 6 weken een echo gehad en je kon de baby goed zien zitten! Had je al in een ander topic gefeliciteerd, maar hier ook maar: GEFELICITEERD! ***uitbraak***
he triessie, ja echt helemaal super, ik hoopte al op goed nieuws toen ik hier weer ging lezen. Vakantie was helemaal super, heeft me echt goed gedaan, was wel anders dan wanneer ik helemaal fit was maar desondanks toch helemaal top hoor! Woensdag weer een halve dag werken, ben benieuwd. Lees net het e.e.a over wanneer jij voor een echo zou moeten gaan. Mijn gyn. zei dat ik met 5 weken kon bellen voor een echo. Ze kunnen dan in ieder geval een stipje zien, in je baarmoeder of niet. En daar gaat het om. Ik zou als ik jou was gewoon een afspraak maken voor een echo in het ziekenhuis.
Hey Gizmoo Het lijkt of ik overal ben geweest, maar in mexico zijn we ook al op vakantie geweest. Welke plaats heb je gezeten?Wij zaten toendertijd in Playa Del Carmen. Helemaal Geweldig! Ik zit momenteel ook niet zo leker in mijn vel. Ben afgelopen week weer begonnen met werken, en het is me allemaal een beetje teveel geworden. Denk toch dat ik teveel van mezelf heb gevraagd, door metteen weer fulltime aan de slag te gaan. Zit ook in spanning te wachten op mijn menstruatie, die eigenlijk al een keer had moeten komen. Had mijn eerste menstruatie 3weken na de operatie, maar nu duurt het toch wel wat langer(31 dgn.). Dat werkt allemaal niet mee in mijn gemoedsrust. Heb ook last van een soort spierpijn in mijn bovenbeen..? Waarschijnlijk ook veel spanning, maar ik ben wel weer bang..! Zwanger kan ik niet zijn, want we hebben het alleen veilig gedaan. Ik zou zo graag willen dat ik niet meer onzeker hoefde te zijn! Nog even over Hurghada, Luxor is zeker een aanrader! Het is wel een erg lange dag(6uur ENKEL met de bus) maar zeker de moeite waard, als je echt een beetje cultuur en geschiedenis wil snuiven. Met een quad door de Sahara scheuren is ook een aanrader. Wij zaten in een ander hotel, Sunrise Pallacio(All-inn) maar dat Triniton Hotel is volgens wel een heel populair hotel. Hoe is het verder met jullie allemaal? Nog plannen voor het weekend? Liefs Marjo
he marjo! Nee wij zaten nu in Riviera Maya. Een aantal jaar geleden zijn we wel getrouwd in playa, dit jaar zijn we er alleen een daagje geweest, echt leuk daar man. Zo jij bent al full time aan het werk? zo, ik nu nog steeds niet en dat valt nog niet eens mee. Heb vooral last van een concentratie probleem en gewoon ook nog last van mn rug en onderbuik. Nu ook weer overal steken, links, rechts, in het midden, echt gek van!
Heb er nu ook over nagedacht, en besloten dat ik me vanaf morgen weer ziek meld (ik werk in de zorg). Het was ook echt teveel, en vanaf nu ga ik eens echt aan mijn eigen denken. Heb een rotavond gehad. Mijn beste vriendin kwam ons vanavond vertellen dat ze zwanger is. Ik gun het haar zo...maar god, wat doet dat toch pijn! Liefs Marjo
zo ja, in de zorg werken, lijkt me een stuk zwaarder dan wat ik doe (op kantoor, bij de overheid) Je hebt groot gelijk, al doe je anders maar halve dagen als dat wel kan. Balen voor je zo een bericht he? Moet zeggen dat ik er persoonlijk geen moeite mee heb, in mn omgeving zijn meerdere zwangeren maar doet me in die zin niet echt veel, al blijft het wel slikken. Was het je eerste zwangerschap?
Dat is balen Marjo, maar neem je tijd nu en zorg dat je niet weer te snel wilt. Ik ben gister naar de film Juno geweest over een zwangere 16-jarige. En eigenlijk ging het heel goed. Ik weet niet of mij dat goed maakt in het verwerken of in het vergeten (kop in het zand)
Hey dames! Pluys; ik vraag me af waarom mijn gyn 7/8 weken zegt...ik ben bang dat als ik bel er niets verandert..en wil geen extra stress..maar wil natuurlijk ook zeker weten dat het goed zit...je bent hier niet de enige die het me adviseert hoor...maar waarom zegt gyn het dan? Gizmoo; fijn dat je zo genoten hebt...je had het verdient...Je hebt het over steken overal in je buik..heel herkenbaar hoor, ik heb ze ook gehad in mn cyclussen vooral na eisprong...maakte me onzeker....nu heb ik ze ook, dus wie weet!? Marjo; goed dat je even pas op de plaats neemt...aan jezelf denken en laat het allemaal maar gebeuren en over je heen komen. En dat je beste 'dinnetje zwanger is...is pijnlijk he...mijn beste 'dinntje vertelde het mij toen ook...ik was zooo verdrietig en ook beetje boos...ik heb haar ook een tijdje niet kunnen zien/spreken...wat lastig is omdat wel alles samen deelden.... Wendy; hmm kop in het zand...zou het? Wanneer ga je nou op vakantie...ben ik ff kwijt! Hypnose; hoe is het met jou? Noukie; lukt het allemaal een beetje?
hoi lieve meiden we zijn weer een beetje op aarde...wilde even weinig te maken met alles wat met zwanger te maken heeft! mijn vriend en ik hebben er goed over gepraat...en we gaan er gewoon weer voor! volgende week moeten we weer even naar het ziekenhuis voor na controles... heb veel huilbuien wel en alles draait nog vaak! dus ben nog lang niet fit! maar mijn geest is weer vrij helder! Mijn verhaal komt nog wel, maar elke keer als ik er weer over begin moet ik weer huilen!