hoi Marjon2 Je verhaal geeft me moed!(op dit moment zit ik te denken komt het ooit nog goed) Weer zwanger gefeliciteerd! Geniet er van!!!!! Ook jij heb 2 keer een miskraam gehad en 1 keer bbz. Bij mij is hij doorgedruppeld met een kijkoperatie vruchtje ben ik zondag verloren was behoorlijk groot schrok er behoorlijk van. Weet iemand iets van deze methode?
Nee ik had er nog ooit van gehoord , maar ze zullen waarschijnlijk een hyperoscopie (volgens mij heet dat zo )hebben gedaan ,doorspoelen van je eileider .... Ik heb ook heel lang gedacht dat het niet meer goed kwam, jekomt in een cirkletje terecht en de rest om je heen gaat verdermet leven en het enige waar jij aan kan denken is weer zwanger worden en dan op de juiste plek .......Bij mij is dat nu bij deze zwangerschap pas overgegaan...........
pff wat een verhalen. hier was het de huisarts die het niet serieus nam maar het ziekenhuis juist wel, om de dag komen voor bloed prikken en echo en bij pijn melden....binnen een uur lag ik op de OK-tafel ik heb donderdag de 1e echo, en hoe dichter het bij komt hoe zenuwachtiger ik word.
kan ik me iets bij voorstellen Inge , als je het ziekenhis binnenloopt heb je echt zo'n de-ja-vu en bij mij ging het de keer na de bbz weer verkeerd en die keer daarop was het dus helemaal hel om weer op die afdeling binnen te komen .... spannend ...ga heel hard duimen, hoe laat mag je donderdag ?
11.30 mogen we. met de afspraak maken mocht ik eerst gisteren maar dan hadden we beide vrij moeten nemen. en toen ik de afspraak maakte had ik zoiets van ach die paar dagen, maar ze lijken nu wel een eeuwigheid te duren
Succes met de echo ik hoop dat alles goed is! Weet je wat ik raar vind,dat ik niks kan vinden overdoorspoelen van de eileider met bbz wel met onvruchtbaarheid enzo. Ik moet morgen naar de dokter om me hechtingen eruit te halen zal wel even vragen. Ik mag van geluk spreken want werd door de chirurg gezegt voor me operatie dat hij me eileider eruit ging halen. Ik ging huilend naar de OK en werd uitgelegd dat me eileider eruit ging,de volgende dag voelde ik me zo goed dat ik het gevoel had dat er niks uit was,maar durfde dat niet uit te spreken,gelukkkig bevestigde hij dat. Moest wel nog 1 dag extra blijven.Omdat me HGC hoog was 7300 na de operatie.vrijdag was hij 1000.
Fijn om te lezen dat er ook positieve uitslagen zijn.. Maar ookal weet ik dat het zeker goed kan komen.. toch ben ik ontzettend bang om in januari weer het zkh in te lopen!
Raar toch he, mijn hcg was 270 of 370!! terwijl het vruchtje gewoon in m'n lichaam zat en geen kant op kon!
sas hoe lang was je zwanger? Ik was bijna 7 weken maar heb nu vraagtekens omdat het 4 cm was? Waar staat 4cm voor kwa zwangerschap?
Ik denk dat je dan wel verder bent geweest ...Ik heb nu een echo met 10 weken gehad en beepje wastoen 3,22 cm , dus denk dat je een week of 11 geweest moet zijn ....
Ik zo'n 6weken.. Maar dat kan wel kloppen hoor, bij mij was het ook rond de 4cm.. Zou het moeten opzoeken..
wat raar,was gewoon ongesteld geworden. Heb ook nog een test gedaan en was niet zwanger volgens de test. Was wel raar ongesteld,zal het wel vragen aan de gyno. Maar heb ik wel geluk als het zo is want hooguit 12 weken overleeft het in je eileider. Pffff zolang nog wachten met al die vragen. Ik ga ze maar opschrijven. groetjes
Klopte het hartje bij jou? Bij mij wel zal het dan 2 keer zo snel groeien ofzo omdat het in je eileider zit. Bizar gewoon hoe zal dat vroeger zijn gegaan gingen de mensen gewoon dood. Ik kreeg ook allemmaal van die bakkerspraatjes te horen dat ze het kunnen terug plaatsen enz
Ik weet niet hoe groot het bij mij was , ik was ook zo rond de 7 weken .....Vroeger gingen er mensen aan dood en nu zelfs ook nog !!!!!!! Treugplaatsen nooit van gehoord !!!!
Ik werd ongi en 3 dgn later verloor ik 't 'zakje', mijn gevoel zegt dat het er twee waren.. Dat gevoel had ik ook al eerder die maand! Ik geloof ook niet dat ze het kunnen verplaatsen, daar hebben ze het niet eens over gehad.. tja er had heel wat anders kunnen gebeuren als m'n mannetje de telefoon niet over had genomen.. niet meer aan denken!
tja bakkerspraatjes he Ik had het nog gevraagd aan de zuster de volgende dag Dat krijg je dan he Daarom probeer ik het positief te zien,al gaat dat heel moeilijk. Wanneer gingen jullie weer aan het werk? Iedereen zegt 2 weken thuis blijven,maar de gyno zij over 1 week kun je weer werken. Ik weet niet of ik daar al aan toe bent,alls nu al iemand tegenkom en vraagt hoe het is huil ik al. Werk in de horeca als bedrijfsleider.