Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik hoop het ook ja, maar kan helaas nog niet zo positief denken!

Vind dat is nog zoveel last heb nu.. ben het vandaag ook helemaal beu! dat thuis zitten! niet m'n iegen gang kunnen gaan..
    Bah ik kan geloof ik alleen maar klagen op dit moment!

Tsjonge je werk! tja zo zie je maar dat het vaak eigen belang is..

2. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik zag (zie)het ook heel negatief,maar na het lezen van deze verhalen toch positiever!
    Deze vrouwen zaten een tijd geleden precies zo en kijk nu bijna allemaal zwanger!
    Wie weet praten wij over 4 5 maanden ook zo!:D

Ik ben vandaag gewoon naar buiten geweest toch nog kerstkado's gekocht en proberen een leuke kerst te maken!
    We zijn wel ergens geweest waar we geen bekenden tegenkomen,omdat ik dat niet trek!
    Als mensen vragen:hoe gaat het?Huil ik al.

Mag je al naar buiten of moet je platliggen?

3. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Vandaag lukt het me niet zo goed..
    Ja hoor mag zo snel als je zelf kan alles doen, maar na een rondje lopen begint m'n buik te protesteren! vanmiddag heel even mee naar de winkel geweest.. maar dat vraagt toch best veel.

Ik zag trouwens vandaag dat 't wondje in m'n navel een beetje open was gegaan, waarschijnlijk toch iets ontstoken.
    Ik heb oplosbare hechtingen gekregen.. wondje aan de zijkant ziet er erg netjes uit. die ga je straks helemaal niet meer zien denk ik!

4. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb toch wel zin in de feestdagen hoor, dan gaat de dag lekker snel voorbij..
    gezellig bij m'n familie ;) helaas ook naar schoonfamilie! haha
    Wat zijn jou plannen?

5. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik heb er ook wel zin in,maar hier zal het ook beeje droevig worden denk ik.
    Mijn schoonmoeder heeft longkanker en wordt niet meer beter,ze is sinds 2weken aan de chemo en met kerst is haar dip,dus hopen dat ze zich goed voeld!
    We hadden verteld dat ik zwanger was,dus ze kreeg nog een klap erbij.
    Maar achteraf wel blij dat we het hadden verteld omdat ik met spoed ben opgenomen.

kerstavond naar me schooonouders 1ste kerstdag komt me broertje,vriendin,hond en oma en opa en 2de kerstavond bij ons komen schoonouders,schoonzus,broer.

Hopen dat we het zo snel mogelijk een plekje kunnen geven!
    Vergeten zullen we het nooit.
    Ik had zondag en gister zo'n dip,zullen er wel meer volgen!

6. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    oh bij mij moesten ze eruit.
    Heb jij ook 3 kleintjes?

7. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    marjon fijn dat het iets beter gaat met je benauwdheid rust is denk ik erg belangrijk voor jou, is moeilijk met 2kids om je heen...

channes nieuwe auto leuk zeg een echte gezinsauto

Wendy hoe gaat het bij jullie thuis?

Joyce hoe gaat het met jou ga je met kerst een beetje rustig aan doen

Heeft iemand nog wat van daan gehoord?

8. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ooh dat is heel dubbel zeg. Nou ik hoop dat het ook een hele fijne dag zal worden..
    en niet meer beter worden.. krijg er kippevel van.

Jep ik heb er ook 3,
    1daarvan had groter kunnen zijn, maar gelukkig is het gelukt met een klein sneetje. (verwijderen van eileider)

9. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    rijswijkse en sassa iets minder dan een jaar geleden zaten wij allemaal in dezelfde dip als jullie de meeste zijn weer zwanger helaas op 2 na niet maar hoop zo dat Daan zich snel weer meld met goed nieuws en wennes dat jullie een knaltest hebben over iets meer dan een week

het is moelijk om positief te zijn nu en dat hoef ook helemaal niet rouwen moet je nu goed doen anders krijg je er straks last van en de eerste keer ongi is een echt k** moment......

10. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    hihih doe het in drie keer vanavond, hormonen:) Net naar de VK geweest en alles was "goed" HB was precies wat het minimaal moest zijn 6.3 ukkepuk lag nu al wel naar beneden nog niet vast maar als de vliezen breken hoef ik niet plat ...... besproken wat te doen als vliezen breken of weeen beginnen in ieder geval volgende week tassen gaan klaarzetten want thuisbevallen zit er niet in mits het in 1,5 uur gaat gebeurren maar die geluk zal ik wel niet hebben.......

plaats morgen foto van de buik...

11. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik hoop dat de andere 2 ook heel snel zwanger zijn!
    Denk toch dat je hier het beste kan praten over dit,want het is geen miskraam al heb ik die ook gehad 2keer :x

Wij moeten iedergeval 2 maanden wachten,maar is ook wel fijn denk ik voor het verwerken en herstellen lichaam.

Succes alvast met de bevalling!

Iedereen fijne kerstdagen!

12. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ All; zware kl*te dag vandaag, was onze uitgerekende datum. Heb erg slecht geslapen en heel de dag al een erg onrustig gevoel. Kan ook niets eten. Vanochtend gewoon tijdens een gesprek barstte ik in tranen uit. Het luchtte wel op maar ik wil dat gewoon niet.
    Gaan nu een wensballon oplaten.
    Ps met vriendje alles goed kom straks nog wel ff

13. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wennes dikke knuff voor jou! Hoop dat wensballon iets van troost kan bieden! Ga mijn bedje in!

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Was erg mooi.......Op naar een mooi 2010!!!!

Vanochtend op controle geweest met vriendlief. Zijn bloedwaardes waren goed, gisteren waren ze witte bloedlichaampjes verhoogd. Ja en gelukkig heeft ie ook helemaal geen pijn meer. Ze hebben dus nu niets kunnen vinden. Het leek verdacht veel op nierstenen, galstenen of een maagvlies ontsteking, maar ze hebben niets concreets kunnen vinden. Zodra het weer terug komt gaan ze het dieper onderzoeken. Hopelijk is dit niet nodig.

Truste voor jullie allemaal,

kussssss

15. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wendy fijn dat je vriend geen pijn meer heeft en nu hopen dat de pijn wegblijft

Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

16. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Heb heerlijk geslapen....Lijkt wel of ik een soort rust over me heen heb gekregen. Dit was natuurlijk ook de datum waar je vanaf het begin naar uitgekeken hebt. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter.
    Ga zo nog ff shoppen voor nieuwe vaas, want mijn hond heeft er vanmorgen 1 kapot gelopen8).

17. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @ Wennes: een hele dikke KnuFF

18. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @ s1980: De ene keer denk ik positief de andere keer huil ik en weet ik niet eens waarom!!
    lief berichtje.. Komt goed. zo!

Spannend allemaal voor je, als wat in anderhalf uur gaat gebeuren?
    dat je kindje goed gaat liggen? hmm kun je dat voelen? ;)

19. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    Heey meiden,

de echo hier was goed!! ik heb een kloppend hartje gezien.:D
    het was nog te klein om een goede meting te doen.
    op naar de volgende echo (28 januari).

grtz Inge

20. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ooh dat is fijn om te horen.. :)
    dat zal toch wel een hele opluchting zijn geweest..

Deel Deze Pagina