@wendy, ik kon gisteren niet op internet, maar ik heb de hele dag aan je gedacht! opgelucht dat die dag nu achter ligt? ik heb er al 2 achter me. Mooi idee van die ballon, ik ga dat ook op 23 februari doen, maar waar kan je ze kopen? @rijswijkse, jou baas had van mij door de dikke shit mogen zakken! wat een trut! wat heb jij met je zieke collega te maken, je moet er maar gewoon heel hard zeggen dat jij niet ziek bent, maar net je kindje bent verloren!! gewoon hard terug zijn hoor! @sas, ik werd zo moe van iedereen die vroeg hoe het ging. uiteindelijk had ik dit op hyves gezet en was de hint denk ik wel duidelijk: Alsjeblieft vraag me niet of ik me al beter voel nu, Weet dat ik me niet beter voel. Alsjeblieft vraag niet simpel en gewoon hoe gaat het met je Ik rouw, mijn baby is dood! Vraag alsjeblieft niet aan mijn vriend, hoe is het met je meisje? Steun HEM, en denk ook aan hem! Alsjeblieft zeg niet, is het alweer 3 maanden geleden? Deze weken voelen als jaren voor mij. Alsjeblieft laat dit babytje niet minder waard zijn door te zeggen, je bent jong en er komt vast nog wel een kans Ik wilde namelijk DEZE baby! Alsjeblieft vertel me niet de tijd heelt je wonden Tijd is alleen maar een 4 letterig rot woord! Alsjeblieft zeg niet God zal wel het beste met je voort hebben Ik ben boos op God. Alsjeblieft zeg niet jou kindje is in de hemel Ik wil mijn kindje HIER! Alsjeblieft vertel me niet hoe goed jou leven is, Ik leef namelijk in een nachtmerrie. Alsjeblieft vertel me niet over iemands pas geboren gezonde baby, of een zwangerschap Het is alsof er een mes door mijn platte lege buik gaat. Alsjeblieft zeg niet nou je ziet gelukkig niks meer van je zwangerschapsbuikje Ik WIL er zwanger uitzien, Ik WIL zwanger zijn!! Alsjeblieft laat geen stilteltes vallen door mijn baby niet te noemen, Mijn kindje was echt, denk jij van niet dan? Alsjeblieft vraag me niet wat heb je nodig Ik heb mijn baby nodig! Alsjeblieft vraag me niet als er iets is dat ik voor je kan doen.. Alsjeblieft doe het gewoon! Ik kan en wil het niet vragen. Alsjeblieft vraag me niet of ik me nu al beter voel, Want je weet dat ik me kut voel. Helaas zit er niks op als wennen aan dat soort zinnen en rot opmerkingen meis. Wij hadden gisteren kerst etentje met dyl zijn werk. Zijn baas wilde een gesprek met me aangaan en zei: Zo jij zal wel blij zijn dat het er nog maar 1 is he! ik stond met open mond en dacht hoor ik dit goed, die heb ik ook ff lekker op ze nummer gezet. Of collega's die zeggen, zo jij hebt ook al wat meegemaakt he, zoveel miskramen etc. die laatste mensen bedoelen het goed, maar iedere keer word je er op onverwachte momenten mee geconfronteerd en dat blijft pijnlijk! @all kunnen jullie dit al? Memorial Rockets (2 stuks) ik ga deze kopen met een mooie tekst erop om een rot jaar af te sluiten en ga hem samen met een vriendin afsteken. die heeft net een miskraam gehad en vertelde het me gisteren pas. ze zei heel moedig ach het was maar 5 weken door de telefoon. Ik hing dr op en ben dr naar toe gegaan en had er meteen huilend in me armen, die d8 dat ik er wel zou geloven dat ze het niet zwaar had en het wel alleen aan kon. NOT dus! zo weer een heel verhaal! @ruby, sterkte met de laatste dagen, ik wou dat ik er al was!
Inge wat fijn !!!!!! Das een hele opluchting !! Nu hopen dat beepje goed gaat groeien en volgende keer weer een topecho !!!
Ja Joyce ,sommige mensen denken je soms te helpen met bepaalde opmerkingen , maar soms kunnen ze beter hun mond dicht houden !! Ik ken de memorial rockets niet , maar zijn wel erg mooi !! Goed idee !!
@ Inge....joehoe super meis, ben blij voor je. @ Scorpion; Moet zeggen dat er een rust over me heen is gekomen. Het gaat goed. Je hikt natuurlijk al zo lang tegen die datum aan. Ik had een wensballon van een collega gehad en zelf had ik er al 1 gekocht bij de macro. Was erg mooi, echt een aanrader. We hebben hem ook echt best lang kunnen zien. Ik kende dat vuurwerk niet, maar het is wel echt een goed idee. Zal eens ff gaan kijken. Goed van je dat je meteen naar die vriendin bent gegaan. Je bent ook echt een schat..... @ All; hele fijne feestdagen en rijd voorzichtig. dikke knuff voor jullie allemaal, ben blij met jullie....
Inge gefeliciteerd met de goede echo op naar de volgende echo joyce echt wat mooi verwoord die opmerkingen en wat een baas zeg eikel wel herkenbaar mares was er ook 1 van een tweeling en mensen zeggen nu soms nog wees blij dat je er geen 2 van heb ik reageer er gewoon niet meer op. ben blij als deze zwangerschap een gezond kindje oplevert en denk dat ik dan alles kan afsluiten (mk en bbz) er is veel verdriet geweest en ben straks wel gezegend met een dochter en zoon en als iemand mij dit 4 jaar geleden zo zeggen na mijn 1e mk zou ik zeggen ja hoor eerst zien dan geloven. iedereen hele fijne kerstdagen toegwenst het zou voor een ieder dubbel zijn de gedachte dat er al een kindje zou zijn of dat je nu zwanger zou zijn... dikke knuff voor iedereen
Moet proberen wat harder te worden! Meestal overvalt me iets en denk ik later had ik maar dit of dat gezegd..
lieve allemaal, sorry sorry dat ik even niet ben geweest... ik probeerde even weer alles op te pakken en te doen of als er niets is gebeurt... en me even met hele andere zaken bezig te houden gewoon weer te zijn als voor de BBZ de chemo en de bloeding ... maar mmmm toch best lastig.. iemand zegt boe en de kranen gaan open..... ik heb het ook zo druk met niets doen... ikwas express even niet te veel er mee bezig... had ik even behoefte aan maar merk nu toch dat dat ook niet de manier is.... jeetje wat een hoop bij te lezen....... hoi sas en rijswijkse... jeetje wat een verhalen... helaas welkom ...... maar inderdaad bijna iedereen is weer zwanger... ik ook nog niet hoor dus dat maakt 3... ( of heb ik iets gemist?) weet iemand hoe het met daan gaat? wen Ik hoop zoooo dat 2010 jou jaar word!!! hoe gaat het nu met je vriend... echt ik gun het je zooooo!! 2010 moet echt heeel vruchtbaar worden ik hoop dat jullie snappen dat ik even in een soort van ontkennings fase zat.. herkend iemand dit? op stap en weer vrouw willen zijn... inplaats van zielig en bleggg en verdrietig.... maar goed sorry van mijn lange afwezig heid.. daarnaast.. een naaste van mij ook zwanger tergelijker tijd met mij is nu 23 weken. gaat niet goed... moet zondag bevallen van haar kindje ... een hartkamer doet het niet..... echt zooooooooooo erg.. dan denk HOE DAN!!!! ben je 22 weken kom je er achter dat het helemaal fout is.... een jongetje... weer een vlindertje meer....... tja ik sluit toch af met.... lieve allenmaal.. hele fijne kerstdagen ik wens voor 2010.. allemaal gezonde babys gezonde moeders en vaders!! veeel eieren....goede zaatjes.... mooie en gezonde zwangerschap.. met goede en gezonde afloop veel liefde rust en mooie herrineringen veeeeel liefs belle
@ Belle, heel veel sterkte met je vriendin.. En ook voor jou de allerbeste wensen voor 2010! dat mag nu wel eens zo te lezen! KnuFF Sass
belle heel veel sterkte gewenst voor jouw vriendin heftig hoor Viel net bijna van de bank van ongeloof en geluk. Deurbel gaat oudklasgenootje nu buurvrouw komt vertellen dat ze ook zwanger is zijn nu vier buurvrouwen op 1 rij zwanger 1e is nu 6 dagen overtijd daarna kom ik daarna april weer 1 en vervolgens mei de laatste hoezo vruchtbare grond.... weet dat 1 buurvrouw ook een mk heeft gehad toen ik opgenomen werd met bbz kwam ik haar huilend op de gang bij de gyn tegen..........
ga all you need is love kijken hoop dat ik het droog houd... zaten net aan tafel zegt vriend opeens eigenlijk hadden we al met zijn viertjes moeten zitten...........
en ja hoor weer op de ehbo gezeten vanavond/vannacht. Net thuisgekomen staat heel de aanbouw blank....grrrrrrrrrrrrrrr wat kan er nu wel goed gaan!!! Zo maar slapen, net heel de aanbouw leeggehaald het water blijft toch stromen... Kom morgen uitgebreid verslag doen
Jeetje Wendy , wat nu weer zeg ...Weer met vriendlief ? En de achterbouw blank , weet je al waarde lekkage vandaan komt ? Het nieuwe jaar moet echt beter worden bij julllie !!
Belle, heel veel sterkte met je vriendin, wat een verhaal weer en weer een vlindertje erbij ..En bellekop in het zand steken werkt niet he , ik heb het zelf een tijdje geprobeerd maar aar werd ik alleen maar verdrietiger van ..... dikkekknnuufffff
wendy dat het maar snel 2010 mag zijn? Vriendlief toch weer buikpijn gekregen? en de lekkage die al achterhaald? iedereen fijne kerstdagen gewenst hier sneeuwt het weer en bij jullie?