Gisteravond tegen 23 uur kreeg ie weer last van zijn rug wat uitstraalde naar zijn buik. Tegen half 12 werd het steeds erger, weer huisartsenpost gebeld. Dus moesten eerst daarheen voordat we naar het zh mochten. Nou het was echt super eng want hij had zoveel pijn, zweet liep over zijn hoofd en was gewoon zo aan het kreunen. Op het zh zware pijnstilling gehad en na een half uur, kreeg ie weer wat kleur en ging het weer wat beter. Nou hartfilmpje, longfoto, bloed alles was goed , ze weten het dus gewoon niet. Het lijkt erg sterk op koliekaanval van galstenen maarja er was van de week niets op de echo te zien. Eerst wilde ze hem opnemen maar omdat ie zo goed reageerde op medicijnen mocht ie naar huis. Heeft nu de pijnstilling thuis en nu heeft ie weer nergens last van. Maandag weer terug en ze gaan ook een MRI maken om te kijken waar de pijn vandaag komt.... EN de lek..... We hebben een schuurtje aan onze aanbouw zitten en door dat schuurtje komen we altijd binnen en daar staat dus echt van alles, onze schoenen, schoonmaakspullen(stofzuiger, dweil enz), maar ook onze voorraadkast met etenswaar enzo. Er is ook een deur dus je staat daarna meteen in onze huiskamer en in dat schuurtje loopt dus een regenpijp en daar kan het water dus niet weg. En nu met dat vele regen en sneeuw dat smelt loopt het schuurtje onder. Dus vanmorgen was alles droog maar nu loopt het weer vol. Tja kunnen nu toch niets aan doen dus het is hier 1 bende met al eht spul van het schuurtje dat in de huiskamer staat Pff weer een heel verhaal , hopelijk kom ik hierna met alleen maar leuke dingen. Geniet van de kerst allemaal, @ Belle; sterkte met je vriendin. En voor jou een dikke knuff. Raar he dat je jezelf toch tegen komt, ookal doe je nog zo je best je leven weer op te pakken. Denk dat we dat allemaal tegenkomen. Doe het rustig aan meis.
poe zeg wendy , wat een pijn heeft vriendlief weer gehad , hopelijk kunnen ze snel iets vinden en hem helpen dat het niet meer gebeurd ..... En hopelijk is alle sneeuw snelweg en dan maar snel de lekkage maken of laten maken ..........
Hier gaat het weer goed gelukkig. Hij heeft weer nergens last van. Hopelijk blijft dit zo. Ik kan pas over een week testen. Vandaag precies 1 week geleden IUI gehad. Maar ik moet 4 jan pas in het zh bloed prikken. Dus kan pas volgend jaar testen.
laat het nieuwe jaardan goed voor jullie beginnen ....ik ga gewoon door met duimen tot volgend jaar!!!!
Wennes ik duim voor je met marjon mee.. Kwam eigenlijk even tikken dat ik nu zo enorm baal op dit moment! maar als ik al die andere dingen weer eens lees.. Ben met schoonfamilie uiteten geweest, maar kon het niet volhouden!! lichamelijk was 2uur al te lang.. maar 'geestelijk'!! Uiteindelijk huilend restaurant uit gegaan!! en voel me nu een hoopje... We hebben het bij schoonouders thuis nog wel 'afgesloten' kruip m'n bedje in.. knuFF Sass Ps: hoop dat jullie fijne dagen hebben gehad.
Sass; hele, hele dikke knuff voor ju meis!! Het valt ook echt niet mee. Het heeft echt tijd nodig. En het is ook nog heel vers dus wel begrijpelijk hoor dat het je even teveel werd. Slaap lekker.
Sass , dikke knuuffff, dit izjn ook vaak de dagen dat het extra moeilijk is ....en daar moet je dan ook aan toegeven ...
sass dat is ook helemaal niet raar met zulke dagen het is allemaal ook nog zo vers dikke knuff hoop wel dat de familie er begrip voor heeft
marjon mooi buikje hoor vergelijkbaar met mijn buikje met 20 weken jij bent van nature ook erg slank ...... woog begin van de zw 55 kilo en nu al 70 kilo zal straks foto plaatsen ben nu alle kerstcadeaus aan het opruimen de voegen springen bijna uit de muren hier zoveel heeft marescha en haar toekomstige broertje weer gehad
@sass, het is ook nog zo vers dat je reactie helemaal niet raar is hoor! ik heb dat nu ook nog weleens. dikke knuffel! @wendy, had ik 2 a 3 maanden terug niet januari voor je gependeld dat je toen zei dat hoop ik niet want dan is er 1 niet doorgegaan? zou wel kunnen he, want de volgende keer dat je kan testen is niet meer in januari denk ik. spannend! Ik duim voor je!
Wat een mooie buikjes dames. En leuk om daar fotos van te zien. @ Scorpion; Ja dat klopt jij hebt toen Januari gependeld en toen heb ik iid gezegd dat hoop ik niet want dan is er 1 niet doorgegaan. Nouja laten we het nu wel hopen....haha. Maar je had er deze keer toch niet zon goed gevoel bij???? Of is het veranderd???
@sabine, wat een lieve foto! @wen, ik hoop en duim voor je! Een gevoel is maar een gevoel toch! Deze week hebben 3 vriendinnen een mk gehad en dat had ik ook niet verwacht. Het komt als het moet komen! volgende week weet je het! als het wel zo is, dan kunnen we die foto nog net doen he!! half mei ofzo dan
Ik had een beeldje laten maken voor onze vlinders. ik moest 4 woorden doorgeven die het moest uitstralen. ik had gekozen voor: liefde, verdriet, zorgzaamheid, en waken over de baby in me buik. dit is het geworden, ik kan het van de week ophalen. ieder babytje is even groot al een muntstuk van 0,20 cent. alles is dus met de hand gemaakt. Zo mooi, maar het laat ook zo duidelijk zien dat het echt 4 kindjes waren
Wat een verhalen weer na een paar dagen!positief en helaas ook negatief. Ik heb ook een rot kerst gehad behoorlijk saggo... Hoop dat de andere dames wel een leuke kerst hebben gehad. Maarja je moet weer verder he,morgen ochtend bloed prikken en tussen 2 en 4 de uitslag. Hopen dat hij op 0 staat maar betwijfeld het.
Wauw......Scorpion, echt zoooo mooi!!!! Echt een kunstwerk geworden. Heb je toch iets tastbaars en kan een mooi plekje in jullie huis krijgen.