Dat zou goed zo kunnen zijn ja.. ze hebben het vruchtje bij mij wel op kweek gezet.. En verder als ik moet moet wachten op ongi kan het wel een jaar duren.. hier nog geen spoor van
Nee, ik heb maar heel weinig eicelletjes.. vandaar dat ik bij een fertiliteits arts loop.. zkh in zkh uit!!
@sass, ik heb na 10 weken pillen gekregen om de ongi op te wekken. daarna was mijn cyclus tussen de 38/45
HIEPERDERPIEP HOERA met de geboortje van jullie dochter Nadia! Mooi op tijd hoor! Hoop dat de bevalling goed is gegaan, mocht je het willen vertellen lezen we het vanzelf wel. Jullie gaan in ieder geval knallen 2010 in en dat is jullie zo gegund! Geniet ervan
joyce wat een topic he bij zwangerschap en de bloeding en het verlies van een vruchtje. Dacht eerst dat het mensen met achterstand of taalbarriere waren maar krijg er steeds meer een bijsmaak van. Doodgeboren kindje daarna gezond kindje nu weer zwanger geen vk en notabene geen geld om naar het ziekenhuis gaan....
ik had me man alle hoeken van de kamer laten zien, ik denk dat dit 16 jarige zijn ofzo! en dan nog een foto willen plaatsen ook, waar bewaren ze het ? in het keukenkastje?? als sam echt bestaat moet de kinderbescherming er maar snel naar toe!
Zo ik heb het ook ff gelezen werd wel erg nieuwsgierig pff als het echt is dat ze er zo mee om gaan ik heb er geen woorden voor hoor
ach er zit gelukkig een slotje op. Ik geloof er helemaal niks van! als je een kindje hebt verloren met 28 weken door een vk dan snap ik dat je er geen vertrouwen meer in hebt, maar dan ga je in ieder geval naar een echo bureau. en dan zijn er mensen die alleeeees doen om een kindje te krijgen en dan lopen er ook dit soort losers rond
jeetje wat een raar verhaal , ik geloof het niet echt hoor !!! en als het echt is , hoe dom kun je zijn ?
Er zit idd een slotje op. Je hebt er mensen bij maar dit geloof ik niet hoor vooral niet na wat ze hebben mee gemaakt.
gelukkig hebben ze er een slotje opgezet echt heb met stoom in mijn oren zitten lezen..... ben hondsberoerd heb de hele dag nog niets binnen kunnen houden toen vriendlief thuiskwam ben ik op bed gaan liggen ben nu weer beneden ga proberen wat te eten..... had dit ook met mares en ben toeneen paar later begonnen met bevallen...... hoop maar dat het gewoon vermoeidheid is....
Was het gister ook aan lezen vond het maar een raar verhaal! Gefeliciteerd met je dochter,weer een positief verhaal na BBZ. Ik ga er maar van uit dat het maandag uit me bloed is,heb het gevoel dat ik nu me eisprong heb(vruchtbaar slijm)maar kan volgens mij niet omdat ik nog HGC in me bloed heb? Hoe lang is het geleden van je Sass?
WHAAAA Ruby, gefeliciteerd met jullie dochter Nadia. Alles goed met moeders en dochter? Geniet ervan. Nou dames ga zo maar eens het topic lezen waar jullie het over hebben...ben nieuwsgierig en er is toch niets op tv. @ S1980; ohw dat is wel heel erg spannend dan. hoop voor je dat het idd van de vermoeidheid is, de kleine mag nog paar weekjes lekker warm blijven zitten.
Ja he.. ik ga het ook even lezen.. @.. Ik krijg vanuit mezelf geen eisprong.. dus als ik daar op moet wachten kan ik wel een jaar wachten! vandaar dat wij in het ziekenhuis lopen en spuiten met Puregon en pregnyl! En dat nu al ruim anderhalf jaar, pff we gaan het 4dejaar in!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/182024-19-weken-zwanger-beetje-bloed.html lees dit maar eens !!
(Ben geen ster in topics terug vinden) Maar Jeetje!! Wat een verhaal! tja daar kun je zo enorm kwaad om worden. Maar het ergste is dat die mensen precies bereikt hebben wat ze willen.. dat andere mensen eerst bezorgt worden en daarna kwaad en verdrietig! wat een gemeen spelletje.. :x Helaas kunnen ze daar niks tegen doen.. gelukkig zit er een slotje op.