Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    @Ruby Gefeliciteerd met de geboorte van Nadia!!

Ik heb na mijn ook geen bloed hoeven prikken. de gyn die 's morgens langs kwam had het wel over prikken, maar toen kwam de gyn die mij geopereerd had en zij vond het niet nodig. letterlijk zei ze: ik heb je eileider weggehaald met het vruchtje dus daar zit echt niets meer. HCG zakt nu vanzelf. ik had ook na 6 weken controle en een paar dagen er voor ongi.

2. bellle2009

21 nov 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey hey
    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochterRubie!! zoooo heerlijk dit soort nieuws!! ga lekker genieten!!

ik loop in het lange land en straks vervolg in LUMC
    BB vriendin van mij heeft ook haar eileider weggehaalt en hoefde ook pas na 6 weken op controle.. en ook geen HCG te prikken... ik denk echt dat het hem daar in zit..wel of geen eileider sparende operatie ik moest ook direct om de week hcg prikken en inwendige echo....maar als ik het zo lees rijswijkse.. daalt het echt keurig... hoeveel weken was je?

3. bellle2009

21 nov 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een raar verhaal trouwens.... echt te bizar!

4. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    denk dus dat protocool mbt bloedprikken alleen is als je eileider bespaard is gebleven!

Bizar verhaal hé maar goed dat er een slot op zit.

Auto net weer opgehaald en weer helemaal goedgekeurd!

Marescha is vanochtend voor het eerst weer naar kdv geweest. Heb volgens mij wel eens verteld dat het een drama was doordat ze zo ziek is geweest. Vandaag is ze naar een andere groep geweest en kreeg er niet meer mee naar huis. De juf is nog met haar naar de oude groep geweest maar bij binnenkomst was het een grote tranenfestijn ontroostbaar totdat ze weer naar de nieuwe groep ging toen was alles goed. Net met haar op spelende wijze gepraat maar kan er niet achterkomen wat er niu gebeurd is bij de vorige groep. Hier vindt ze het nu geweldig en wil morgen weer maar voorlopig gaat ze alleen op woensdagochtend....

voor de rest vandaag lekker niets doen. Vriend heeft zo een assesment voor een nieuwe job en mares wordt waarschijnlijk door opa en oma opgehaald om te logeren maar nog niet helemaal zeker. Ze geeft aan niet te willen we zullen wel zien als ze er straks zijn wat ze doet

Zo ga nu ff dutje doen met marescha zo heerlijk dat ze nog slaapt..... nog even van profiteren hé

5. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ooh spannend voor je mannetje.
    Fijn dat mares het nu wel naar haar zin heeft.. slaap lekker ;)

hihi raak een beetje verslaafd aan m'n lappie! :p

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Onze beep is helemaal goedgekeurd , totally in love !!!! En wat het is , dat blijft nog een verrassing ;)

7. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dat is goed nieuws... erg fijn om te horen :)
    Was het de vorige keren ook een verrassing wat het zou worden??

8. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    yoehoe marjon nu kan het grote genieten echt gaan beginnen.... nu moeten alleen die longen van jou nog meewerken

weten jullie het zelf ook niet?

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    me longen vind ik opeens een stuk minder erg nu ik ons beepje weer gezien heb .......Als het met beepje maar goed gaat !!!

10. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Mag ik vragen wat er met je longen is Marjon?

11. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    is ook zo :)

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb altjd al astma en door de zwangerschap speelt de astma zo erg op , dat ik niet mag werken en hel erg moe ben ...

13. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Marjon; Super dat de echo goed was. Toch altijd weer 1 van de spannende momenten. Weten jullie zelf wel wat het gaat worden???

@ s1980; Fijn dat Mares het nu wel naar dr zin heeft gehad, maar wel raar dat ze het bij die andere groep op een huilen zet.

@ All; zo alweer 1,5 wachtweek voorbij, moet zeggen dat het deze keer redelijk snel gaat. Komt natuurlijk door alle feestdagen en ook wel omdat ik gewoon weet dat de kans deze keer maar erg klein is.
    Nog 3 dagen en dan kan ik testen, maar misschien wacht ik wel gewoon tot maandag dan moet ik toch bloed laten prikken. Heb wel sinds 3 a 4 dagen wat steekjes in mijn onderbuik en lies, en vandaag voel ik mijn onderbuik steeds bij elke stap die ik zet en dan vooral aan de rechterkant. Ook met het hoesten is het erg gevoelig. Maarja je lichaam houd je zo vaak voor de gek he...haha. Blijf er maar nuchter onder al heb je toch altijd hoop!!!

14. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik ben niet zo veel online(heb voor kerst PSP3 spel gehad en helemaal verslaafd)
    Ik was 7 weken volgens mijn berekening,maar ja we zien het wel!

Gaan jullie nog wat leuks doen morgen?
    Ik ga me voor het eerst in 2 jaar helemaal volgooien met drank aangezien ik toch niet zwanger ben 8)

15. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Doe maar lekker rustig aan.. en dan zal al dat vuurwerk ook geen pretje zijn, of blijf je binnen?

16. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @Wennes, toch spannend hoor en tja al die @#$% tekenen!
    Is zo lekker voor je gedachten/emoties! maar ik ga voor je duimen..

@Rijswijkse, de wijn staat hier al koud!!!
    Gaan we proosten voor een goed 2010! ;)

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Spannend Wendy , mijn duimpjes draaien nog steeds !!!

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik blijf hier lekker binnen met oud en nieuw , ben zoiezo bang voor vuurwerk !!

19. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    haha ik denk dat wij wel mogen zuipen met zo'n rot kerst en hopen op een heel goed 2010!

Ik ben ook bang voor vuurwerk dus blijf denk ik ook binnen,denk dat heel verstandig is voor mij want als ik dronken wordt doe ik rare dingen!Aangezien het 2 jaar geleden was dat ik dronken was.

Ik hoop dat je zwanger bent wennes!
    Ik stuur jou al mijn HGC toe!

20. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Haha vertel eens rijswijkse :p

Deel Deze Pagina