das wel lekker een beetje rust ......Ik ben straks rond 18 mei uitgeteld en vanaf begin mei mag Tara en naar de psz en gaan inlopen op de kleuterschool, heb ik dan als het goed is voor de bevalling ook wat meer rust ......Als we dat halen T&T waren allebei 10 dagen te vroeg ...
wel een mooie periode hoor om te bevallen mares is ook van mei is het weer beter dan nu en de rust is zeker lekker maar ben ook weer blij als ze thuis is voelt toch een beetje kaal/stil als je thuis bent en je hebt niets om je heen ratelen.....
Wel spannend hoor Sabine.... @ All; Rijd ik net weg bij het zh begint mijn auto te piepen en geeft aan met grote letters STOP....Er kwam ook iets over de oil press te staan. Ikke auto aan de kant moter uit, vriend gebeld die zegt kijk maar wat ie nu doet als je weer gaat rijden. Nou de 1ste 2 min niks daarna weer hetzelfde. Dus ik mijn auto geparkeerd en dacht ik pak de bus wel trug. De bus moet dus 4x in het uur komen , maar helaas vandaag pas na 3 kwartier en ik kan je vertellen dat het errrrug koud was...haha. We hopen dat we straks als we olie bijgevuld hebben dat hij het dan weer gewoon doet. Moet om 15uur gaan werken, maar helaas kan er niemand voor mij gaan werken dus vriendlief zo maar weer bellen dat hij eerder naar huis moet8)
wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken ,wendy ? Hopelijk doet de auto het straks weer Wendy ,want dat kan er ook wel weer bij ..Is je manneje alweer opgeknapt?
kan vanmiddag bellen voor de uitslag. Nou probleem voor het werken opgelost, mijn broertje brengt me vanmiddag weg, is toevallig vrij vanmiddag. En dan kan vriendlief me halen vanaaf. Met vriendlief gaat het wel. Krijgt nog wel regelmatig pijnaanvallen, maar met de pijnstilling is het dan goed te doen. Dus we hebben overal altijd medicijnen bij. 3 febr krijgt hij de MRI scan dus ben benieuwd.
spannnend allemaal hoor !! Ik mag vanmiddag weer naar delongarts ,maar er is weinig verandering , dus waarschijnlijk zal de conclusie wel worden dat ik de rest van de zs hier last van blijf houden , maarja nu ik weet dat met beep alles goed is maakt het me ook niet zo veel meer uit !!
wennes spannend hoor nog steeds geen ongi ben benieuwd naar de bloeduitslag vanmiddag ga hard voor je duimen.... en wat een pech met de auto zeg.... marjon succes vanmiddag en net wat je zegt met de beep is alles goed en ieder stapje vooruit van de longen is er 1 en anders is rust voor de aankomende 20 weken toch het beste medicijn is het anders nog een reden om met 37 weken in te leiden?
weet ik niet Sabine daar hebben we het nog helemaal niet over gehad ..........Als ik me nu rustig houdt is het vol te houden en dan zullen ze niks doen ,maar als het erger wordt misschien wel ......Ook bij ons nog dat wij niet zo'n grote kindjes krijgen ( Thijme 2600 gr en Tara 2800 gr ) , dus zullen ze niet zo snel doen denk ik ....
wennes ik duim voor je....!!!!!! rijswijkse ... heb je al de uitslag van de HCG waarde marion succes bij de long arts.. ik mag morgen weer bloedprikken voor de HCG... ik hoop dat die nog steeds laag is... S1980 .... nog 23 dagen... spannend!!!!!1
dat zijn zeker geen grote kindjes marescha was bijna 3900 gram had niet voor niets een totaalreptuur rijswijkse ook voor jou draaien de duimen hier dat het hcg niet meer meetbaar is..... wennes al wat gehoord?
je moet sowieso altijd 1 cyclus afwachten voordat je verder mag dus moet je evaluatiegesprek plannen voor 5 wkn erna( vanaf iui). Maar omdat dat bij mij op zaterdag was moest k vandaag maar meteen afspraak maken. Dus ik word doorverbonden met de poli en ze zegt voor over 5 wkn, ik zeg nee er zijn al een aantal weken voorbij..oh wanneer wil je komen dan.....oh doe maar volgende week of de week erop...haha. nou mag ik volgende week woensdag al komen. Ben zo benieuwd hoe ze het nu willen gaan doen.... ennuh die ongi mag nu ook wel komen hoor:x
vandaag naar longarts geweest , en mijn medicijnen worden weer helemaal omgegooig , nog iets zwaardere medicijnen , kijken of dat wel helpt ......en dan zijn we weer een maandje verder voordat er waarschijnlijk echt resultaat is .... Daarna belde de verloskundige dat ze voor morgen een afspraak bij de gyneacoloog had gemaakt omdat mijn suiker te hoog was ......ik kan bijna in het ziekenhuis gaan wonen......
Nou ik hoop dat de medicijnen eindelijk gaan aanslaan bij je hoor. Heeft nu wel lang genoeg geduurd. Moet je nu zo'n dagcurve bijhouden voor je suiker of krijg je daar morgen info over??? Pfff het zit je allemaal niet mee zeg, vervelend.
Ik heb al een dagcurve gehad , en die was niet goed ...Ik moet nu eerst naar de gyneacoloog en die zal me waarschijnlijk doorsturen naar een dieetiste , zo gek eet ik volgens mij niet, maar ja misschien paar goede tips ....Dan moet ik denk ik na een week of 2 weer suikercurve maken , is het dan niet goed , dan zullen ze het met medicatie proberen en wordt kindje dmv groeiecho's goed in de gaten gehouden .....En stel dat het wel weer goed is ,mag ik onder behandeling van verloskundige blijven maar dan wel om de paar weken een curve laten maken .... We zien het wel weer ...........belangrijkste is dat beep het goed doet , ik kom daarna wel weer ... Maar het kan wel mijn vermoeidheid , hoofdpijn en heel veel plassen verklaren ....