Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    nou marjon het zit jou ook niet mee zeg heb je bij T&T ook last van suiker gehad dan?

Wennes vandaag een beetje de dag doorgekomen? Doet de auto het alweer?

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    pfff marjon wat een gedoe zeg. Maar idd het allerbelangrijkste is dat de beeb het goed doet.

@ S1980; ja hoor heb vanmiddag gewoon gewerkt. Voel me ook wel gewoon eigenlijk. Normaal voel ik me een dag of wat depri na een negatieve test maar deze keer gelukkig niet. Je zou haast zeggen dat het went na bijna 2 jaar;).
    De auto doet het idd weer. Ze hebben er olie bijgedaan en nog iets en toen straks deed ie weer normaal. Nou hopelijk morgen ook als ik hem mee moet nemen naar het werk...haha

3. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wennes heb het al eerder gezegd je bent echt een positieve vrouw! En echt 2010 moet jullie jaar worden..... Hoop dat de ICSI poging snel kan plaatsvinden......
    Fijn dat de auto het weer doet.

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb het bij Thijme en Tara wel moeten checken rond de 30 weken omdat mijn vader ouderdomssuiker heeft ..en toen was het juist erg goed ..En nu is het voortaan nieuw dat ze rond de 20 en de 30 weken controleren omdat zs-suiker vaak rond de 20 weken begint ..En nu waren mijn waardes dus niet helemaal goed...Hopelijkmet wat eettips onder controle te houden ..

5. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    hebben ze bij jou dan met 20 weken bloedgeprikt? Ik alleen in het begin en met de 30 weken mijn hb voor de rest niet.....

Mag morgen weer voor de apk

net de spenen en flessen uitgekookt zo vreemd nu alles blauw mares liep al met een fles in de hand met de woorden ik wil een flesje melk, malle griet

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik in het begin en omdat mijn vader ouderdomssuiker hefft behoor ik tot de risicogroep en moet je rond de 20 en de 30 weken een dagcurve laten maken .. s ochtends nucter , dan eten en na een uur terug komen en dan s middag een uur na de lunch weer terug .......

en in week 30 moet ik ook hb en rhesus weer prikken , gelukkig ben ik niet meer bang voor naalden ;)

7. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    pff je moet er wat voor hebben hé maar het resultaat mag er straks dan ook wezen een iniminiemensje
    ben je al begonnen met de babykamer?

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    we hebben ales boven al verbouwd voor we in augustus zijn verhuisd , dus nu nog 1 muur kleurtje schilderen , zat te denken aan goudkleur ..en meubeltjes er weer in en klaarr....

9. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    handig hé dat je alles nog hebt hier alles lime/aqua geschilderd wat nieuw beddengoed en kleertjes en klaar waren we weer bij de 1e moet je zoveel keuzes maken en sta je echt met een lijst in prenatal nu haal je de helft geen eens want je weet nu inmiddels wel wat je wel of niet gebruikt......

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey allemaal

Wendy Dikke knuffel voor jullie. Ik had het zo gehoopt voor jullie.

Gelukkig is de auto eerst weer goed ben benieuwd wat hij vandaag doet...

Sabine hoe is het met je krampen nog last?

Belle wanneer krijg je uitslag van het bloedprikken?? Succes...

Marjon hoe laat moet jij in het zh zijn vandaag??

Hier gister weer bericht dat me mannetje weer geopereerd moet worden aan de 2de hernia nu moeten we de datum afwachten wanneer hij geholpen kan worden.
    Baal er zo van he zal je net zien dat ik moet bevallen en hij net geopereerd is hij mag vier week niet auto rijden na de operatie pff wat een gedoe zeg.

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    k heb vandaag weer naar beep mogen gluren , das weer een klein voordeeltje van de mmm ...Ikmoet nu zo snel mogelijk naar een dieetiste omvoeding aan te passen en dan over 3 weken opnieuw suikercurve en als die curve weer goed is mag ik gewoon onder behandeling van verloskundige blijven en met 28 weken krijg ik een uitgebreide groeiecho ...........
    En als de suikerniet goed blijft zal debehandeling worden aangepast ..maar dat zie ik dan wel weer over 3 weken ..Het kon zijn dat suiker verhoogd was door de medicijnen die ik allemaal heb en heb gehad voor de astma ....maar ja naar mijn idee moeten dan alle waardes te hoog zijn en dat was niet zo , mijn suiker s ochtends was maar 3,5 ....

12. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    chantal dat is mooi balen zorg je wel voor vervoer achter de hand.... als je mannen nodig hebt..... (grapje) is al erg genoeg voor je vriend hij zal zelf ook wel balen

marjon is het enige voordeel dan ook je beepje iets vaker zien :)

ben het echt zat aan het worden heb erg last van voorweeen morgen controle kijken of er nog mogelijkheden zijn bijv strippen denk alleen niet dat ze eraan beginnen nog max 5 weken als ik eraan denk wordt ik al moe

joyce hoe gaat het met jou

Belle hoe hoog/laag was je HCG?

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    extra zielig doen Sabine, maar denk ook dat het te vroeg is om al te strippen ....

14. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    JOEHOE 37 weken weer een mijlpaal vanaf vandaag mag die officieel zijn huur binnen opzeggen en naar buiten komen....

Marjon: dat is mijn probleem kan niet zielig doen als ik daar eenmaal zit en ben toch van het niet zeuren maar doorpakken je moet er wat voor over hebben hé!

Mares is nu naar het kdv dus heb een ochtendje rust zo de tassen inpakken mocht het gebeuren staan die klaar en dan nog ff naar prenatal heb maar 2 pakjes maat 50 dus haal er nog eentje bij.... en dan is het zo meer 1200 uur en weer tijd om mijn meisje op te halen is nu wel stil in huis hoor.....

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    zo ben ik ook wel Sabine , maar je weet maar nooit wie weet werkt het ..Geniet nog maar ff van de stilte en rust in huis !!

16. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    hihih straks zal ik af en toe momenten hebben dat ik denk RUST wat is dat :)

17. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    whaaaaa spannend Sabine:):).
    En idd straks denk je bij jezelf rust...wat is dat;).
    Geniet nog maar even van het getrappel in je buik.

@ Marjon; heb je al een afspraak met de dietiste gemaakt??

@ Channes; ja hoor mijn auto doet het gelukkig weer. Heb hem ook gewoon echt nodig want mijn werk is ruim 20 km verderop.

@ All; eindelijk vandaag mijn menstruatie gekomen, werd tijd onderhand. Voel me verder gelukkig goed. De komende ronde gaat gewoon echt onze ronde worden.....kan haast toch niet meer anders;). En met al dat duimen van jullie moet het gewoon goed gaan komen.

@ Joyce; denk wel dat ik onze deal niet waar kan maken helaas:).
    Hoe voel jij je ondertussen. Heb je het alweer wat rustiger gekregen? enne je buikske groeit goed hoor....mooi joh.

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik mag dinsdag naar de dieetiste ....kon ookvrijdag maar dan moest ik al onze tandarts afspraken weer veranderen ....
    ennnuuhhh ik blijf doorduimen ....

19. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hey allemaal,
    Ik kom eventjes hier binnen gluren.. :p

20. Sass