Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wennes de volgende ronde moet gewoon raak zijn en duimen gewoon door hoor .......

marjon je bent er maar druk mee

Sas hoe gaat het nu met je

Belle hoe was je bloeduitslag

ga aan het eten beginnen moet eerlijk zeggen dat ik totaal geen eetlust meer heb momenteel

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wij eten vanavond lekker frietjes en die lus ik altijd wel !!!!!!

3. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    hihi ja dat is het enige wat ik wel altijd lust:) eet smakelijk ik ga de boontje opzetten :(

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jullie ook !!!!!!!

5. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0

6. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Marjon toch, iedereen een beetje lekker maken......

Ik weet nog niet wat het hier gaat worden. Vriendlief is hier van het koken:):).

7. bellle2009

21 nov 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ook frietjes vanavond!!
    @all.. JOEPIE!!!!! HCG onder 1,2 gaaaat nog steeds goed... geen chemo metrotrexaat deze maand... nog een maandje begin februari testen en als die dan weer onder de 1,2 is kunnnen we met zekerheid zeggen dat ik helemaal schoon ben en er geen cellen meer kunnen gaan woekeren/ kwaadaardig worden... en dan mogen we in maart weer..voor een babe je

tijd gaat echt snel!!! je leeft ook van ziekenhuis afspraak naar ziekenhuis afspraak.. volgens mij herkennen een hoop dit momenteel...

@wenes.. balen.. man.... ik blijf voor je duimen!! echt!!
    @S1980 hoe waren de boontjes..
    @sas een knuffel terug hihi

@ rijswijkse.. maak me een beetje zorgen... ik zie dat je al even niet bent geweest. hoe was je HCG
    weet iemand van rijswijkse ze HCG al.. heb ik er over heen gelezen!

hoe oud is eigenlijk iedereen... of is dat een stomme vraag?
    @ scorpion.. hoe is het met jou?
    xx belle

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ikke is 34

9. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Belle; joehoe goed nieuws. Hopelijk volgende maand nog beter nieuws en kun je snel verder. Heb ook nog niets gelezen over Rijswijkse...

Oja ik ben vorige week 29 geworden;).

Hier ook boontjes gegeten, met aardappelpuree. En nog een heerlijk vleesje met champions...jamie, jamie. Eigenlijk veeeeeeeeel lekkerder dan friet;)

10. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Sorrie ben ik weer.
    Gaat even kut(sorrie)dipje.
    Ik ben maandag weer begonnen met werken,maar 20 uur per week.
    Dinsdag bloe geprikt,ze prikte waar me infuus heeft gezeten(kwam geen bloed uit dus 10min blijven zitten met een naald voor klein beetje bloed) uitslag 24 dus nog geen 0 volgende week weer prikken.
    Vandaag brief gekregen van uwv vroeg mevrouw wanneer ik ging bevallen:$huilen natuurlijk en uitgelegt,was wel aardige mevrouw maar die vraag:x
    Ik ga even terug lezen,want ben tijdje niet geweest.

11. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    meiden ben net door de apk gekomen en wordt morgen gebeld voor een afspraak bij de gyn nog voor het weekend kleine ligt dus wel in stuit. vanaf zaterdag voelde ik me al anders en veel pijnklachten vermoedelijk toen gedraaid. De vk kon eerst het hartje zelfs niet vinden was dat ik het voelde schoppen en doen anders meteen echo gekregen en er was voldoende vruchtwater dus mocht gelukkig naar huis. Waarschijnlijk morgen of vrijdag naar het ziekenhuis om te bespreken hoe verder....

ga naar boven tv kijken ben het echt even zat sorry voor het egobericht

12. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Sabine & Rijswijkse even een hele dikke knuff voor jullie allebei.......

13. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Dank je Wennes jij ook een dikke knuffel

14. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hai hai,

hier alles oke mag niet klagen ;)

ik ben net 25 geworden.

@rijswijkse je hcg zakt wel dat is wel een goed teken. zou me daar niet te druk om maken.
    en dat uwv dat is ff klote, maar als je nog niet in staat bent om te werken moet je dat gewoon niet doen.

ik heb van feb tot okt in de ziektewet gezeten. en achteraf heel erg blij om!!

@wendy...pff wat denk je nou dat je zo maar je belofte mag breken?? gewoon volgende ronde raak! deal!!

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @sabine, jeetje stuit is niet fijn, maar misschien gaan ze het dan wel halen of niet?

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    stuit is niet fijn Sabine ,maar kans dat als beep weer gedraaid is dat ze hem nog kunnen terugdraaien ..Thijme lag zo vast dat dat niet meer ging ...En afhankelijk van grote van jekindje wordt het een keizersnede of stuitbevalling , hier heb je daar zelf wel een keuze in ...Ik heb toen voor de keizersnede gekozen ...

17. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    de vk vroeg zich af of de andere vk het de vorige keer wel goed heeft gevoeld want hij heeft nl nog nooit goed gelegen en 2 weken geleden opeens wel.... heb de hele nacht lopen spoken en krampen gehad denk zenuwen.... wacht rustig af wanneer ik wordt verwacht en hoor het dan wel aan

marescha al enige dagen snotterig en vannacht weer zo benauwd en koorts, kan er ook nog wel, is net 4 weken van de longontsteking af net huisarts gebeld op vakantie nu de vervanger gebeld zitten in hetzelfde gebouw en kan om 1120 terecht.....

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    weet maar dat je waarschijnlijk voor de keuze komt te staan of stuitbevalling , ( kindje mag niet groter bzijn dan 7 pond , dat was het tenminste met Thijme's bevalling en doorsnede hoofdje mag niet groter zijn dan 10 cm )of dus de keizersnede ....Mijn gevoel zei toen echt dat ik niet gewoon moest gaan bevallen ,en hebben we daarom voor de keizersnede gekozen ...............

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hopelijk is je meisje weer snel beter

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    En keizersnede op afspraak met een stuitligging is ong ( hier teminste) 2 weken voor uitgerekende datum .........

Deel Deze Pagina