Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellle2009

21 nov 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    over de bedrijfsarts.. tja ik werk voor me zelf en hev een ao.v verzekering.. daar doen ze ook normaal heel moeilijk... en ik moest ook bij een controle arts komen.. ik ben thuis sinds 16 september en 1 november voor het laatste geopereerd.. ik heb een fysiek beroep.. maar ik ben zelf met een voorstel gekomen... eerst 25% voor zolang dan 50 % en dan 100 % per 1 maart... je moet niet vergeten dat als je nog erg emo ben.. en je barts in huilen uit.... op je werk ...dat de volgende dag naar je werk gaan een grotere stap is....en dan ga je met lood in je schoenen naar je werk dat is echt niet relaxed.... en dat naast het hele fysieke stuk en de schrik...

ik ga nu naar de psycholoog... tot later..
    liefs

2. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb al zoveel gejankt! op het werk.. en tja is zeker niet altijd makkelijk als je met cliënten om je heen zit!
    Plus het 'goed' houden.. niet altijd kunnen aangeven dat het niet goed gaat.. vandaar toendertijd ook 20% minder gaan werken.. maar is nog 4dgn in de week!
    Wat ik wel weet is dat ik het nu anders doe..

Stap onder de douche..
    Succes Sabine! hoop dat ze nu eens gewoon zelf bellen! hoe het hoort!!

ps marjon, waren de frietjes lekker :)
    hihi even wat 'lucht' in de tent! uuh forum

Tot later.. x

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    frietjes waren heerlijk..Alleen heb ik er elke keer zo'n zin in ,maar kan maar de helft van de frietjes op die ik voor de zs at ....dus ik hou er altijd een heleboel over

4. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Joyce; tuurlijk wil ik onze deal niet zomaa verbreken....zou het zoooo graag anders zien en doe echt mijn best;)

@ S1980; Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt van het zh. Heb als kraamverzorgende gewerkt en hier was een draai poging ook niet verplicht en mag je zelf kiezen of gewoon bevallen of keizersnede. Mochten de artsen twijfelen aan natuurlijke bevalling werd het uiteraard wel een keizersnede.
    Hoop dat het meevalt bij Mares en dat ze niet weer zo ziek wordt.

@ Sass; Ja als het lichamelijk weer beter gaat denk je dat je alles weer aankan. Helaas begint dan pas de andere helft van de verwerking:). Doe het rustig aan en geef aan hoe je je voelt. Beter langszaam aan beginnen dan na een paar weken weer terug bij af te zijn.

5. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Nou meiden krampen krijgen toch regelmaat kan ook stress zijn verloskundige toch maar gebeld die heeft het zkh gebeld en die belde net van kom maar direct hier heeb uhmmm man is nog op het werk en kleine hobbelt nog rond dus mag het iets later die assistent lag helemaal in een deuk marescha wordt zo opgehaald en vriend komt ook naar en dan richting ziekenhuis aan de ene kant denk ik stress aan de andere kant je weet maar nooit heb in ieder geval de koffer van mares meegegeven en ga nu ff de boel opruimen kunnen we meteen zo weg.......

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannnend !!!! Succes Sabine als het zover is !!

7. bellle2009

21 nov 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sabine...spannend!!!!!
    @sas... heel goed.. echt naar jezelf luisteren!! jou leven jij bepaalt.
    lfs belle

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Sabine hoe is het nu met je?

9. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Sabine; meis hoe is het met je???? Misschien ben je nu dus al aan het bevallen??? Ohw spannend!!!!

10. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    helaas niet aan het bevallen waren om zes uur thuis met nog steeds baby in buik. Morgen om 1400 moet ik me melden voor een draaipoging als deze lukt mag ik rond 1800 uur weer naar huis. Zie er behoorlijk tegenop maar heb veel gepraat en gehuild en een ks zonder draaipoging doen ze hier echt niet, had vandaag vooronderzoeken door een vk van het ziekenhuis. Morgen eerst nog gesprek met gyn en als hij tijdens het draaien merkt dat het niet goed stopt die meteen en dan heb ik het geprobeerd en dan pas doen ze hier een ks. Laat het morgen wel over me heen komen. Is de kleine meid ook nog ziek ik kan amper lopen of zitten en ze heeft afgelopen 1,5 uur al twee keer bedje onder gespuugd vriend ligt nu bij haar en doet ondertussen de was arme ziel..........

11. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ S1980; He bah meis wat vervelend allemaal. Wat was er nog bij Mares uitgekomen bij de huisarts???
    Hoop zo voor je dat het draaien morgen snel lukt en dat je er niet al teveel last van hebt. Zijn de krampen nu weg blijven ze aanwezig.
    Hopelijk kun je zo wat rusten en wat slapen.
    Hele dikke knuff

12. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    hi meiden,

Sabine, ik hoop dat alles goed komt met de kleine en met jou!

Hier een gevalletje babyblues denk ik. Ik mis het ontzettend om zwanger te zijn. Natuurlijk hou ik veel van de kleine maar het is wel effe wennen hoor.

Succes iedereen.

liefs ruby

13. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Ruby; Hoe voel je je verder. Weer beetje bijgekomen? En hoe doet jullie kleine meid het. Zal idd wel wennen zijn nu die dikke buik weg is en je geen getrappel meer voelt.

14. bellle2009

21 nov 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    even wat knuffels voor jullie allemaal!!
    s 1980.. ik duim voor je vandaag!! ik hoop dat alles goed gaat!!

15. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    ben weer thuis... Draaipoging is helaas mislukt! assistent vroeg nav ctg of ik kwam draaien of kwam bevallen had met regelmaat weeenactiviteit, Uiteindelijk gyn geprobeerd te draaien maar er was te weinig ruimte en een 2e poging later de dag werd meteen uitgesloten. De hartslag van de kleine was niet zoals ze wouden dus moest half uurtje langer aan de ctg kleine deed het toen weer goed. Draaien op zich is wel meegevallen deed wel zeer maar was te doen was wel een beetje duizelig maar dan kwam door de weeenremmerd. Halen we de kleine meid op bij de oppas kotst ze de hele auto onder. kon thuis dus eerst in bad en wassen en de autostoel schoonmaken. Lig nu ff rustig op bed... Maandagmorgen om 945 afspraak om datum ks vast te stellen mocht die gezien de weeenactiviteit het weekend nog niet komen:).....

16. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    ruby hoe is de bevalling eigenlijk gegaan?

Met marescha had ik dat ook het verlangen naar zwanger zijn maar zal blij zijn als janneman eruit is het in een stuitliggen is niet fijn hij ligt overdwars dus slapen is een ramp........'

voor de rest voor iedereen een knuffel ga ff uurtje oogjes dichtdoen zit er behoorlijk doorheen.......

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Sabine , ik had na de draaipoging ook weeen en bij mij werd de 2e poging ook gelijk uitgesloten ..Heb toen 2,5 uur op het laatst aan het ctg gelegen en uiteindelijk zijn de ween afgezwakt ..........Spannend , wel waarschijnlijk binnen een week beepje in je handen !! Mocht je nu de echte weeen krijgen mag je dan gelijk komen en krijg je dan een keizersnede ?

Wat zielig weer van je meissie, hopelijk is ze snel weer beter ..

18. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    ik had de weeen al voor de draaipoging oftewel harde buiken...... meisje net zoveel gespuugd zelfs met bloed is zo benauwd hapost gebeld en toch maar even langskomen gezien de longonsteking vorige week valt ze op de arm in slaap grrrrrrr ff snel aankleden ga toch maar mee misschien maar meteen door naar gyn krampen blijven aanhouden namelijk :) echt wat een toestand hier in huis vriend is helemaal gestresst

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    manlief heeft het maar zwaar met de vrouwtjes in huis .......Wat is jullie meisje och aan het sukkelen , ik zou misschien eens doordrammen dat ze haar eens beter moeten gaan onderzoeken , de luchtpijp en de longetjes ..dit is zo toch niks voor haar ...

Sterkte meid (ook voor manlief), hopelijk valt het mee .........

20. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    ochgeer.....snap wel dat je vriend gestresst raakt....;)
    Het komt wel allemaal tegelijk he.
    Ze moeten Mares maar eens goed onderzoeken, sterkte ermee.

En mocht het doorzetten...succes!!!

Dikke dikke digi knuff

Deel Deze Pagina