Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    het kan nou niet doorzetten hoor echt geen tijd :)

2. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    Tjeete sabine, sterkte en probeer toch de rust er een beetje in te houden voor jezelf.'

Mijn bevalling viel erg tegen. Ik kreeg 26 december rond een uur of 4 weeen, heel weinig en nog niet zo heel poijnlijk, was op visite. Heb dit nog een tijd vol gehouden, maar toen ik rond 21.00 thuis kwam begon het pas echt, gelijk rond de 5 minuten eigenlijk, Vriend is uiteindelijk naar huis gekomen rond twaalf uur en die heeft gelijk de verloskundige gebeld. Deze was er rond 1.00. Uiteindelijk ben ik rond 05.30 met de ambulance opgehaald en naar ziekenhuis gebracht. My god wat en helllll was het. Sorry hoor maar ik had het me echt anders voorgesteld. Ging van het positieve uit, bij mij gaat alles snel en redelijk te doen MAAR NEE!! Moest ook nog 2 dagen in het ziekenhuis blijven omdat ik meer dan 1 liter bloed was verloren. :(

Nu gaat het wel weer maar ben wel erg labiel en veeIl bezig met gaten opvullen van die avond...... Maarja kraamtranen horen erbij he, dus daar moeten we effe doorheen! :)

Liefs Ruby

3. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Sabine; ja snap dat het nu eigenlijk niet uitkomt, hopelijk denkt jullie kleine man daar ook zo over.

@ Ruby; pfff erg heftig zo te lezen. Je kunt je er gewoon ook echt niet op voorbereiden he. Iedereen weet dat het pijn doet, veel pijn, maar je kan je er verder geen voorstelling van maken. Misschien ook maar goed ook;)
    Nou doe het rustig aan en geniet van jullie kleine meis.

Ook voor jou een knuff

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    heftige bevalling Ruby !! Kan me voorstellen dat je dat wel ff moet verwerken ..maar de beste verwerking is denk ik nog altijd veel knuffelen met je meisje

5. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ S1980; Alweer terug van de huisartsenpost??? Ben benieuwd hoe het nu met Mares is.

6. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    goedemorgen allemaal

marescha zit toch tegen een longontsteking aan dus weer een bult medicijnen meegekregen echt een verschrikkelijke nacht gehad ze slaapt nu net weer op de borst van papa....... Heb zelf ook amper geslapen en veel harde buiken als het zo blijft red ik het wel tot maandag moet nu ff doorbijten eerst dochter beter en dan mag janneman eruit komen

Ruby een bevalling overkomt je altijd en loop altijd anders dan verwacht het enige wat je nu moet doen om het te kunnen verwerken is het ergens opschrijven erover praten en lekker de tranen laten lopen..... Dikke knuff.... en natuurlijk heel veel knuffelen met jullie prinsesje

7. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wordt vandaag echt koud en slecht ga zo snel op het pleintje wat pyama's erbij halen en thuis nog wat voorbereidingen doen want je weet maar nooit en met een ks ben je volgens mij ook niet binnen 2 dagen thuis zie daar onwijs tegenop mijn meisje moeten missen..... heb wel eens geroepen een ks lijkt mij ideaal geen weeen maar nu denk ik die nasleep duurt wel wat langer een stuitligging is nog een optie als ik het echt wil maar gezien mijn totaalreptuur is de kans groot dat de bevalling uiteindelijk nog een ks wordt en 2 keer pijn vind ik ook niet nodig

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje wat een ziek meisje heb je weer ....en idd dan nog geen tijd om te bevallen ...maar als janneman wil komen zal hij toch wel doorzetten ...Met een keizersnede lig je 3 tot 5 dagen in het ziekenhuis..Maar beijk het zo sabine die rust heb je wel ff verdiend meid !! En neem die ook en zeg niet dat je zo snelmogelijk naar huis toe wilt , Thuis loopt het wel door ..

Dikke knuufffff

9. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Zo.. had heel wat bij te lezen.

Wat gebeurt er bij jou allemaal Sabine! Jeetje wat een situatie!!
    Ik wil je heel veel succes wensen, en beterschap voor de kleine meid. Dat kun je nu helemaal niet gebruiken..

Ruby ook voor jou een knuff

10. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    S1980; Hoop dat de medicijnen snel aanslaan bij Mares. Heel veel beterschap. En janneman moet idd nog maar even wachten;)

11. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    vanochtend weer aan de ctg gelegen aangezien mijn harde buiken toenamen er was activiteit te zien maar nam uiteindelijk af mocht zelf beslissen blijven of naar huis aangezien mares echt ziek is heb ik besloten om naar huis te gaan en bij twijfel ik naar het zkh kom. mares slaapt de hele dag al dus is hier erg rustig, vriend vind het niets aan het is ook nooit goed gisteren teveel stress vandaag weer te rustig. hoop dat het rustig blijft in de buik want het is hier echt heel slecht op de weg maandag 945 naar het ziekenhuis en weten dan wanneer onze janneman komt raar idee hoor......

12. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Slapen is natuurlijk het beste medicijn. Je maakt het wel erg spannend zeg.
    Moet zeggen dat er hier bijna geen sneeuw is gevallen. De wegen vielen ook wel mee.

Hier lekker heel de dag in mijn pyjama schaatsen zitten kijken, heerlijk.:)

13. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    ook lekker zo dagje toch wennes heb vanmiddag ook niets gedaan en dat ik zoveel nog wil doen voordat de bevalling begint maar merk nu ook dat ik mezelf er mee heb..... ga zo ff wandelen denk ik heb ik bij mares ook gedaan en toen kwam de bevalling op gang mag alleen van vriend niet naar buiten dus lop de trap wel tien keer op en neer :)

14. Sunny76

Sunny76 Lid

16 sep 2009
    43
    0
    0
    hallo allemaal,

ik meld me weer eens ;)
    lees geregeld mee en leef ook mee... helaas ook weer 2 nieuwe zie ik, sass en belle.

hier verder alles wel goed, helemaal hersteld en nergens last van, (lichamelijk). emotioneel op zich goed, met af en toe wel dipdagen. zoals vandaag. weer ongesteld geworden... en dan wel afgelopen maand het nieuws van 2 van mijn vriendinnen, zwanger.... hartstikke leuk voor hun.. maar voel me onderhand de overgebleven zieligerd met 1 eileider......

Maar gelukkig duurt het altijd maar even en naar mate de eisprong nadert leef ik weer op haha.

nou fijn weekend verder iedereen , ik kruip lekker op de bank zo met een wijntje en dekentje, want het is kouddddd brrr

liefs

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat op leven na de eisprong is wel herkenbaar Sunny ,maar ik vond het op z'n laatst ook wel weer slopend hoor,24/7 kijken of er een kwaaltje komt..............Stja en je weet diep van binnen dat het wel goedkomt,maar je was zelf diegene , die nu mooet pronken met een dikkebuik ipv iemand anders ,, hoeveel je het een ander ook gunt ...........ik had zelf zoiets iedereen kan het wel zeggen dat het goedkomt maar ik wil het eerst zien en dan pas geloven .............gelukkig doe ik dat nu !!! Maar daar is bij onsook 1,5 jr overheen gegaan ..........

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Sabine hoessie nu bij jullie ?

17. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    he sunny leuk om weer eens wat van je te horen en heel herkenbaar die dagen rond en na de eisprong? Temeperatuur jij nu?

het gaat hier wel redelijk redelijk goed geslapen vannacht maar die buik is behoorlijk beurs zal blij zijn als het morgen is en weten wanneer het zover is dan kan ik me daarop ook op voorbereiden. medicijnen bij mares beginnen te werken gaan vandaag beetje klungelen in huis......

18. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemiddag allemaal, :)

Jeetje sabine.. je maakt het wel erg spannend..
    Fijn dat je dochtertje nu wat meer slaapt, en rustiger is.. dan heb jij ook wat rust en mag het beginnen!! ;) het is iig fijn dat je nu morgen al te horen krijgt waar je aan toe bent.

Hoi Sunny zijn jullie bezig voor 1ste kindje als ik vragen mag?

Hmm wat zal ik eens gaan doen..

19. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    sass sneeuwpop maken......

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Sabine spannend morgen hoor je het...
    Gelukkig knapt je kleine meid weer wat op.

Sass en wat heb je nog gedaan vandaag?

Hier bericht van de chirurg gehad de 20ste mogen we komen voor een voorgesprek daarna kan het nog wel 6week duren voordat hij geopereerd gaat worden pff ik weet het echt ff niet meer.
    Hij heeft pijn kan niet veel doen ik loop in de laaste weken gaan nu wel bij de chirurg lopen zeuren dat het echt sneller moet dit is ook niet gezellig...

Deel Deze Pagina