Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    dan komt de operatie aardig in de buurt van de bevalling en dat kan toch niet net wat je zegt situatie uitleggen misschien kan het dan wat sneller

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Jeetje dat duurt nog wel heel lang Channes. En idd als hij bijna niets kan en veel pijn heeft is elke dag eigenlijk teveel:(
    En dan ook nog eens de bevalling, dan moeten ze toch gewoon proberen de operatie te vervroegen zou je zeggen. We zijn wel allemaal aan het kwakkelen he;).

@ S1980; Fijn dat het met Mares alweer wat beter gaat. Nu heeft ze wel genoeg gehad de afgelopen maanden he.
    Spannend, morgen weet je wanneer Janneman komt.

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    We hebben al bemiddeling gehad van menzis hun hebben het spreekuur al een week eerder kunnen zetten we moesten eerst de 27ste.
    We hebben de huisarts al geprobeerd die kan ook niks doen nu hebben we alleen de chirurg nog maar denk ook dat dar niks uithaalt want het is niet zo'n hele leuke man.
    En anders doen we de operatie maar na de bevalling ofzo

4. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Vervelende situaties zijn dat he...je kunt gewoon niets bent echt afhankelijk van anderen.

5. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Whahaaha

Hier heeft het helemaal niet gesneeuwd!!! 8)
    Dus.. geen sneeuwpop!

Beetje bankhangen.. vakantie uitzoeken.. computeren.. niksen..
    Best lekker dagje zo.

@ channes en dan pas de 20ste gesprek?! tsjonge :x

6. Sunny76

Sunny76 Lid

16 sep 2009
    43
    0
    0
    hoi,

sass, ja het is het eerste kindje waar voor we gaan.

en sabine, ja ik heb nu 2 maanden getemperatuurd, om zo eens mijn eisprong te volgen.. maar moet zeggen dat ik er niet erg consequent in ben hihi.

fijne zondag allemaal

7. bellle2009

21 nov 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey sunny, aangenaam, tja ik ben hier nieuw... helaas, hoewel ik niet zo n actieve forum kletser ben ben ik echt super blij met iedereen hier.. echt super opgevangen!!

sabine, hoe is het gegaan?

8. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ s1980; Al nieuws???? Hoe gaat het vandaag met Mares?

9. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    nou meiden net terug allerlei onderzoeken weer gehad mocht de kleine zelf niet de huur binnen acht dagen opzeggen wordt 20 januari de dag....... erg vreemd hoor nu al weten wanneer het zover is..... ben nu zelf ook strontverkouden dus ga nu lekker naar bed met mares mee kan alles even tot mij doordringen

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend Sabine , het einde is echt in zicht voor jullie ....
    Maar wie weet verrast Janneman jullie nog wel en komt ie eerder ...........
    neem je rust en probeer zo fit mogelijk te zijn voor de keizersnede , dat is al eenheleboel voor je herstel ..

dikke kknuuffff

11. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    net even gelegen maar kwam niet in slaap spookt zoveel door mijn hoofd. Voor mijn gevoel moet ik nu nog zoveel regelen terwijl als het nu gebeurd het ook allemaal wel goedkomt. Vriend is nu naar het werk en zou 1/2 beginnen op nieuwe plek maar dat gaat nu niet lukken . Hij wil proberen om eerst 2 weken zorgverlof op te nemen en daarna 2 weken vakantie gaat denk ik wel lukken. Weet je waar ik ergste tegenop zie is dat niet voor mijn meissie kan zorgen ze is een echt mama's kindje en mag overdag er de hele dag bij maar moet toch echt met papa thuis slapen en weet dat het wel goedkomt maar weet ook dat dit met tranen gepaard gaat......

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kan ik me wel voorstellen dat je je zo voelt Sabine.......Maar idd het komt zeker goed .....en een traantje mag je ook wel laten ..maar geniet van je rust in het ziekenhuis ,na een hectische tijd heb je dat wel ff verdiend ........

13. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Sabine wat spannend allemaal. Volgende week is je mannetje er! Tranen horen erbij hoor komt allemaal goed. Ik hoop dat je voor jezelf wat rust kan vinden. Dikke knuffel voor jullie!

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ S1980; Spannend, het einde is in zicht. volgende week woensdag ben je zowieso mama van Janneman. Het zal ook wel wennen worden voor Mares.
    En tranen mogen he meis. Probeer nu maar zoveel mogelijk rust te pakken. Zijn de krampen weer weg???

15. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    OOh Sabine, spannend.. eindelijk duidelijkheid!
    Niet ziek worden hoor.

@Marjon succes morgen bij de dieetist!
    Heb het onthouden moet morgen nl. naar zkh.;)

16. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    sass hoe is jou gesprek eigenlijk gegaan met de bedrijfsarts?

marjon succes bij de dietiste vandaag

scorpion hoe gaat het met jou bedrijfspand helemaal klaar?

inge hoe gaat het bij jou eigenlijk

rest hoe gaat het met jullie allemaal aan het wachten op ei of aan het wachten tot er getest kan worden?

Hier alles redelijk rustig kleine meid heeft net weer voor het eerst brood op hoop dat ze het binnen houd. Nog wel last van harde buiken/krampen maar nog een goede week...... Vandaag lijstje maken met wat er nog gedaan moet worden. Op het werk moesten ze wel leggen ben een echte controll freak dus zeiden al nu je het weet kan je alles tot in de puntjes regelen :) Ga het proberen maar energielevel is behoorlijk laag dus iedere dag doorgekomen met mares is weer een dag verder .....

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    net naar dieetiste geweest en etenspatroon aangeapst , wat kleine dingetjes moest ik veranderen en dan vooral wat vaker eten en dan wat minder .En morgen of overmorgen terug en krijg dan apparaatje mee naar huis om suiker in de gaten te houden en dan hopen dat ik insuline -spuiten kan ontlopen ...Misschien dat ik het bij Thijme en Tara ook gehad heb ..ik dacht altijd dat baby's groot waren met zs-suiker maar ze kunnen dus ook heel klein zijn en Thijme had een te lage suikerspiegel bij geboorte en moest bijvoeding hebben ..Nou we gaan ons best maar doen .....

18. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Gesprek met bedrijfsarts verliep goed.. ze vond dat ik rustig aan moest beginnen. eerst 2dgn 3uur dan 3dgn 3uur enz.. Dit weer in overleg met m'n 'baas'. Deze wil eerst zkh afwachten en dan verder met mij bespreken hoe en wat. Dus prima, rustig aan allemaal.

Vandaag in zkh co gehad. eigenlijk meer een evaluatie. Mag rustig aan sporten enz. op gaan pakken, en weer richting de fertiliteitspoli, niets te overhaast doen zodat alles goed verder geneest.
    Vrijdag gesprek met m'n andere arts..

19. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    marjon hopen dat het eetpatroon gaat helpen en je niet hoeft te spuiten hoe gaat het met de benauwdheid?

Sass fijn dat het gesprek goed verlopen is. je hebt al genoeg aan je hoofd dus rust in het werk is nu heel belangrijk jij woont in gelderland zie ik toevallig in de buurt van apeldoorn

Heb volgende week helaas geen internet in het ziekenhuis moet ik iemand nog een smsje sturen zoja pb je nummer die hier het nieuws kan plaatsen of hebben jullie wel max 6 dagen geduld......

20. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wij wonen tussen Tiel.. Zaltbommel. Jij wel omg. Apeldoorn?

Nou.. 6dgn in spanning hier wachten.. ai :D

Deel Deze Pagina