heey meiden, Hier gaat alles goed, alleen erg moe en vandaag al de hele dag een beetje duizelig. geen misselijkheid meer sinds ik geen koffie meer drink. sabine mooie datum 20.01.2010!
Sabine spannend hoor 6 vohouden pff gaat moeilijk worden denk ik... Jij ook zo'n controle freak hier nog eentje Hein word soms helemaal gek van me Is het broodje van Mares binnen gebleven? Marjon ik hoop dat het eetpatroon goed gaat aanslaan dat de insuline achterwege kan blijven. Inge dan maar even geen koffie he misschien straks wel weer verder voel je je wel goed? Hier we hebben vandaag de auto laten keuren kregen we er nog bij is dat ook weer klaar nieuwe auto radio gekocht Hein is hem nu aan het inbouwen met de buurman. Verder de laatse dingetjes gekocht laken speentje ballonnen slingers wasknijpers enzo kunnen het maar vast in huis hebben. Kan ik me straks als Hein geholpen is me helemaal ff op hem storten..
meiden ik zal marjon sms'en en misschien wil zij het nieuws dan wel plaatsen chantal hoor het al nesteldrang begint te komen... inge dan maar aan de thee en ja mooie datum hé zeiden wij ook al tegen elkaar broodje is binnen gebleven alleen ben nu zelf ook strontverkouden dus is niet prettig neus snuiten of hoesten staat garant voor een harde buik vriend is met uurtje thuis kan ik mooi het bed in...... Heb net ook nog een to do lijstje gemaakt ben bang dat vriendlief vraagt of ik wel wijs ben heb gelukkig nog een moeder en schoonmoeder die wel op pad gaan durf niet alleen weg meer als mijn vliezen breken, kans is klein, moet ik meteen plat zie je me al staan bij de hema of appie
Nou als de dames het willen zal ik hier het goede nieuws zeker plaatsen !!!!! Willen jullie dat ??? Idd Chantal da's de nesteldrang !!! Ik begin ook de kriebels te krijgen om het kamertje klaar te maken voor beep..Volgende week heeft manlief wat meer tijd en kan hij de meubeltjes weer in elkaar zetten ...Wil ik 1 muur goud schilderen ....en dan kleertjes uitzoeken ..moet er nog een boel terugkrijgen die ik heb uitgeleend en dat irriteerd me nu ook al ........................ Het gaat ook wel weer erg snel ............
en wat er gegeten worden vanavond ga boerenkool maken heb er totaak geen zin maar moet toch iets het liefst wil ik frietjes eten maar ja zo worden we nooit beter hier hé!
wij hebben gisteren boerenkool gehad en vandaag frietjes .. Ik zal maar niet weer er een mooi plaatje van plaatsen ...
Tuurlijk willen we dat Marjon het bericht plaatst. Kan echt geen 6 dagen wachten hoor!!!! Dus Marjon....JAAAAAAAAAAAAA plaatsen dan Hier net heerlijk rode kool op. Ga nu ff bankhangen. Kids waren errug druk vandaag Morgen evaluatie in het zh. Ben benieuwd wanneer en hoe we verder gaan.
wennes succes morgen hoop echt dat jullie snel verder worden geholpen en de icsi snel kan plaatsvinden
Ikmocht frietjes , alleen de helft minder en dan voor de rest van de frietjes een goede salade erbij en dan mocht ik gewoon 1x in de week frietjesdag houden !!
nou vooruit ik zal het berichtje plaatsen..............................!!! Natuurlijk zo snel mogelijk !!!
jaaaaaaaaaaa natuurlijk willen we dat bericht!!! spannend!! hier alles oke... rustig weer aan het werk.. gaat eigenlijk best oke.... nog 3 weken wachten...... en dan laatste controle..
Wennes succes vandaag.. Lang leven de Frietjes.. haha Ik heb me eigen misselijk gegeten aan de witte chocolade.. burp
wennes hoe is het gesprek gegaan vandaag? Sass nog een reep naar binnen gewerkt of toch naar gestopt Belle je klinkt positief hoop dat het de laatste controle is en dat jullie er daarna voor mag gaan Hier alles rustig begin me een beetje te vervelen en daardoor te malen....... vanochtend mares wel naar het kdv gebracht en ben toen ff naar pleintje geweest en denk dat ik dan meteen de halve wereld aankan. Heb nu onwijs last van de rug en de verkoudheid wordt ook alleen maar erger liggen nu met zijn drieën te snotteren hier. Vriend gaat zo toch naar de voetbal aangezien dit voorlopig de laatste keer is had liever dat die thuis bleef.....
Marjon lekker friet gehad dus super dat dat toch nog mag! Heb je veel kleertjes uitgeleend? Hoop dat je zoveel mogelijk terug krijgt. Sabine weten we het toch nog eerder spannend hoor ben vreselijk benieuwd. Verveel je je nog steeds? Moet je mannetje trainen vanaaf? Wennes hoe was je gesprek? Ik ben met de vlucht koffer bezig ik heb gevoel dat ik heel veel vergeet hihi keertjes rompers muts sokken speen en voor mij pyama sokken onderbroeken douche spul deo borstel tandenborstel nu weet ik het niet meer jullie nog een idee?