Jeej wat raar allemaal zeg gisteravond. Hij pakte mijn bericht helemaal niet dus dacht vandaag weer proberen, kon ik helemaal de site niet meer op en nu zie ik dat het bericht wel een aantal keren geplaatst is. En Channes idd als je nu nog je badjas vergeet. Was echt helemaal chagerijnig dat ik hier niet kon kletsen. @ S1980; nu 10 dgn medicijnen, dan na ongeveer 4 dgn menstruatie en in die cyclus komt dan de ICSI. Dus over een maand ongeveer denk ik. Als mijn eitjes tenminste goed willen groeien binnen normale tijd @ Sass; Bij IVM dan halen ze de eitjes uit je baarmoeder en dan worden ze buiten je lichaam gerijpt. Dus voor mij ideaal omdat ik wel heeeel veel eitjes heb maar ze willen niet groeien. Dus hoef ik dan ook minder of geen medicijnen te gebruiken.
Net met Tara naar ha en tandarts geweest ..Een snee in haarlip , veel bloed en tand los ....In delip hechten ze nooit dus er blijft wel een beetje bloed uit haar mond komen ..Tand staat los maar groeit als het goed is weer vast en heeft de grote mensentanden gelukkig niet beschadigd ......Hij wordt waarschijnlijk wel bruin de tand , maar ja er komtnog een nieuwe voor in de plaats ...Als dit maar geen voorbode is voor de rest van de dag .. Vanmiddag overdracht huis van vader Patrick
marjon beterschap met je meisje was ze gevallen? Succes vanmiddag met de overdracht Wennes IVM klinkt zeker beter geen medicijnen maar wel met hetzelfde resultaat toch? Was ook helemaal uit me doen geen zw pagina...... Meiden laatste weekendje met zijn drietjes is echt raar... dagen kruipen voorbij gisteren en vandaag koffie wezen drinken bij buurvrouwen/vriendinnen maar ben toch iedere keer weer blij weer thuis als ik blij ben mijn vliezen zouden maar breken. Gisteravond de stad nog ingeweest moesten het geboortekaartjes nog afgeven na acht proefdrukken is die nu eindelijk goed. Bij prenatal nog 2 pakjes gehaald, wat pyama's en ondergoed voor mezelf en een zilveren ringetje voor mares voor als ze grote zus wordt volgende week Weekend het huis poetsen, lijstjes maken voor yordy en dan is het zo woensdag
Hier wordt gewerkt Sabine!!! Ja snap dat de dagen wel voorbij kruipen. En gewoon jullie laatste weekend met zijn drietjes. Leuk joh dat je een ringetje voor Mares hebt gehaald. Wauw wat zal ze straks trots zijn als grote zus.
hier wordt ook gewerkt hoor thuiswerk gedweild gezogen en ga zo nog het gasformuis doen vriend heeft ook nesteldrang alleen dan qua auto's wil en zal een andere auto kopen voordat de kleine er is (zucht) morgen gaat die auto's kijken met zijn vader en mares gaat naar oma oftewel gezellig hoor zo laatste weekend
Laatste weekend gaat echt heel snel de tijd kan me voorstellen voor jou niet zal ik straks ook wel hebben. Niet leuk dat je mannetje morgen auto's gaat kijken dit is jullie laatste weekend! Erg leuk idee van het ringetje voor je kleine meid. Wendy ivm klinkt een stuk beter geen medicijnen meer hopen dat poging 1 gelijk aanslaat!!! Hier nog twee week werken dan ook heerlijk verlof ik ben er echt aan toe nu volgende week di vk voor bevallingsgesprek. Woe met Hein naar het ziekenhuis ben benieuwd..
Ik kon vanmorgen niet op het forum!!!! Wilde hier even komen uithuilen... tranen zijn nu weer gedroogd.. maar zitten nog erg hoog.. pff
Dank je.. Goede vriendin bevallen gisteren.. zat net in gesprek in zkh toen ze ons probeerde te bellen.. zo'n dubbel gevoel! We zijn er savonds natuurlijk geweest.. het is echt een moppie. Die nacht ervoor vanalles gedroomt! en zo op naar het zkh.. vanacht weer een 'slechte' nacht.. mag nu wel eens ophouden met denken!
Dikke kknuufff voor jou Sass ...............Dat denken dat zal nog wel ff doorgaan en jewordt elke keer er weer met je neus boven op geduwd .....wat jij zo graag wil , hebben andere wel en jij niet ................en dat gaat pas over als je zelf weer zwanger mag zijn en het goed gaat !!
Dikke knuff Sass.... En snap precies je dubbel gevoel....tuurlijk ben je blij voor hun maar het doet ook veel verdriet. En ik denk dat het zo idd is als Marjon zegt, als je zelf zwanger bent dat dan dat gevoel er ook niet meer is. Maar soms lucht het wel op om je tranen te laten gaan ookal heb je dat liever niet. Hier komen ook veel zware momenten aan denk ik. Schoonzusje 38 wkn zwanger, best dinnetje 35 wkn van tweeling en zusje ook 35 wkn. Het kindje van mn zusje word ons peetkindje. En wij zijn toen 9 mei geopereerd dat hun 10 mei als 1ste zwangerschapsdag hebben dus dat is helemaal dubbel.
sass net wat marjon zegt je gunt het iedereen maar jezelf ook dus de tranen worden pas minder als je zelf zwanger bent of een kindje heb. Heb een buurmeisje die eigenlijk evenoud zou zijn als mijn 1e zw goed was gegaan en soms betrap ik me er toch op dat ik denk anders was hij/zij nu zoveel jaar geweest..... terwijl ik mijn meisje echt niet meer kan missen Wennes nogmaals dikke knuff had je ook al gepb't..... Marjon hoe is het gisteren gegaan met de overdracht? En hoe is het met je meisje Ben vanochtend naar schoonmoeder gegaan met mares. Vriend is met schoonvader auto's gaan kijken en er eentje gekocht maandag al rijklaar. ga ff uurtje liggen vanaf half negen al onderweg ben het nu echt zat......
Wendy , idd zware tijden voor jullie , zal niet makkelijk zijn , tuurlijk blij voor andere , maar wanneer zijn jullie aan de beurt , kknnnuuuuufffff!! Tara gaat alweer beter , het is nog wel helemaal gezwollen , dus Tara praat nu heel grappig ...Tandje zal nog wel ff los zitten , staan ook iets lager als haar andere voortandje ....Hopelijk trekt het snel een beetje bij ..Het tandvlees boven haar voortandjes is er ook bijna helemaal afgeschaafd , zielig hoor ..Haar kussentje zat vanochtend ook helemaal onder het bloed .... Maar dit zal het laatste ongelukje wel niet zijn en vooral niet bij Tara
Laat ze maar lekker ijsjes eten Marjon. Wat voor auto hebben jullie gekocht Sabine? Wel snel klaar. Hier was het sneeuw vandaag weg en nu is het weer wit en heel glad buiten. Ik vind het eigenlijk wel genoeg geweest van mij mogen we door naar een graad of 25
Dank je wel lieverds.. Jullie weten ook zo hoe het voelt.. helaas.. Jeej Wennes.. ook een hele dikke knuff voor jou. Hier ook weer een pak sneeuw gevallen.. hoop niet dat het morgen glad is.. Heb een reunie van m'n familie.. bah geen zin! vier nichten komen hun babytjes showen.. Ik houdt er maar eens over op!!! ben nog niet echt vrolijker.. sorrie
@ Sass; Wij zijn er voor je zodat je je hart kan luchten meis. Alles komt ook wel gelijk bij je. Hele dikke knuff.....En als je het niet aan kan aan jezelf denken he, dat is het allerbelangrijkste hoe moeilijk dat ook is.
BABYNIEUWS !!!!!!!!!!! Wij zijn op 17 januari 01:15 trotse ouders en grote zus geworden van een zoon/broertje Ferenc , Ferenc weegt 3625 gram en 53cm .De keizersnede is goed gegaan . groetjes Yordy , Sabine en Marescha !!!!!