Sabine man en mares gefeliciteerd met jullie mannetje wat een mooie naam! Geniet van elkaar. Dikke knuffel
Echt super leuk nieuws dit. Hier nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie kereltje. Laat je lekker verwennen en geniet ervan. Hopelijk ben je snel weer thuis. dikke kussss
Hey meiden, Sabine gefeliciteerd! Geniet lekker met zn 4tjes!! hier alles goed. Begin last te krijgen van me bekken, maar blijk dan ook de buik te hebben van 28 weken Ik ben pas 3 kilo aangekomen dus het zal wel een flink mannetje worden. Hij weegt nu 305 gram. De nieuwste foto's staan in me album. Verder heb ik het heeeeeel druk met de zaak en probeer echt steeds wel ff me rust te pakken. Als ik thuis ben gewoon geen email meer doen etc en lekker op de bank van gtst genieten Vandaag en morgen nog ff de administratie en dan weer een stapje rustiger. 15-2 begint de 2e medewerkster en dan begint mijn rust helemaal. 30-4 mag ik et verlof....verheug me er al op! @chantal, denk idd dat je die badjas nooit meer vergeet. Heb je al sokken voor de baby? @wendy, hopelijk word dit jullie ronde! @marjon, gaat het al beter met je meisje? Hoe staat het eigenlijk met jou buik?? @sass, zelfs als je zwanger bent blijven die tranen nog hoor, ik heb het er de laatste 2 weken wel erg moeilijk mee, misschien omdat ik vorig jaar ook zwanger was en alles nu dus een beetje dubbel is. Ik ben ook echt bang voor 23-2 Gewoon zo een raar idee dat er dan weer wat gebeurd. @all, hier nog een berichtje van danielle meiden ik ben vandaag op dag 34 ongi geworden.. dit geeft niet ik zit geweldig goed in mn vel en heb het gevoel dat ik heel de wereld aan kan momenteel ik wordt momenteel heel goed gecoached en krijg begeleiding in het versterken van mijn paranormale vermogens. helder denken en weten blijk ik te beschikken en soms krijg ik boodschappen door voor mensen maar dit is nog te mild om er echt iets mee te kunnen.. maar wat niet is kan nog komen. verder ga ik al bijna voor het eerst trouwjurken passen 1 maart is het zover schiet al lkkr op het zwanger raken staat even op een laag pitje voor mij teminste ik heb het nu echt los gelaten en ben niet meer gespannen tijdens de cyclus, mijn coach zegt het komt wanneer het de tijd voor jou is en die komt echt wel. als het zover is denk je het is goed geweest dat het nu gekomen is.inpl van eerder... misschien heeft hij wel gelijk. maar nu eerst lekker met mezelf bezig zijn en weer genieten van het leven en de huwelijksvoorbereidingen. dikke knuff voor jullie alle ik hou jullie op de hoogte natuurlijk -X-
Jullie zijn lief.. vandaag dan wel trillend op m'n benen de dag weer overleefd! voorbij! Sabine van harte gefeliciteerd.. fijn dat het goed is gegaan, geniet ervan.
Mijn buikje begint nu pas echt te groeien , was devorige keer bij vk zelfs wat afgevallen ( waarschijnlijk door het vele hoesten en ziek zijn , dat het teveel energie kost ) ....nu ong 1,5 kg aangekomen maardenk dat het de volgende controle wel wat meer zal zijn .....Hier begint de astma weer iets rustiger te worden , heb 2 weken terug andere medicijnen gekregen...Vandaag krijg ik ook mijn apparaatje om suiker te meten en hopelijk kan ik het met een dieet onder controle houden ....... Wat fijn om te horen dat het goed gaat met Daan !!
Fijn om te horen marjon dat het nu de goede kant op gaat.. dank je wennes Ik ga nu richting werk, afspaak m'n baas.. pff wat een weertje buiten! bah
Hoop zo dat je astma rustig blijft. En met dat apparaatje moet je 3x per dag je suiker prikken ofzo?? Hopelijk is dat dan idd met een dieet onder controle te houden. Zit ook allemaal niet mee he. @ Sass; Succes op het werk. Ben benieuwd hoe je gesprek verlopen is.
ik moet deze week 4x per dag suiker prikken , als hij dan al beter is als vorige , gaat ie waarschijnlijk naar 2x per week ......
Goedemorgen, idd lekker aan het genieten Ruby? Knuffelss terug Belle Gesprek gisteren: Ik ga op een andere groep werken! Daar had ik zelf nog niet aan gedacht.. Mocht er rustig over nadenken, maar ik ga melden dat ik het doe. Groep is rustiger qua agressie en andere collega's dus kan neutraal instappen en rustig aan m'n dingetjes weer gaan doen. met zelfde 'baas' dus heb dezelfde mogelijkheden. Moet zeggen dat ik het ook wel spannend vindt maar het geeft me ook rust..
Misschien is heel iets nieuws wel een goede afleiding voor je Sass , maar loop niet te hard van stapel he !!!! kknuuffffsss
Ga m'n best doen.. Als ik ergens ben dan ga ik er meestal weer voor 100% voor!! Maar mijn voorstel aan m'n baas: .. volgende week 2 ochtenden week erop 3 wisselend met een deel van de avond week daarop 3 en dan uren uitbreiden.. week daarop 4 enzzz
Wat hebben jullie een leuk huisje marjon, en twee schatjessss Ben een beetje aan het rond neuzen.. fototjes kijken..