Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    zo beter hoor marjo na drie weken al! dat scheelt een hoop wachten. Ben je nog niet voor de tweede keer ongesteld? Weet ff niet meer wanneer je operatie was en zie ook geen banner :oops: . Lekker hoor naar de griek. Veel plezier. Ja ik hoop ook dat nikkie gaat winnen!

2. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    hallo meiden, ik laat me ook weer even zien hier!
    het gaat niet echt goed met me! Lijkt haast wel of ik het nu pas begin te beseffen..heb al een hoop meegemaakt in mijn leven, maar dit is toch wel het meest heftige!
    Gelukkig kunnen mijn vriend en ik er goed over praten..
    heb nog erg veel pijn en die dag speelt constant nog door mijn hoofd!
    hopelijk kunnen we gauw weer verder met ons leven
    maar ja dat hebben jullie natuurlijk ook (gehad) die gevoelens!

3. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Jeetje wat een weer vannacht inderdaad, keiharde onweer en die bliksems achterelkaar.
    Ik zat nog op de bank tv te kijken, maar ben snel bij vriendjelief in bed gekropen omdat ik zo was geschrokken van de 1e klap!

Noukie, dikke knuffel!

Marjo weer naar de Griek vanavond hahaha! Lekker toch? Jij vroeg toch over Teunisbloemolie of niet?
    Teunisbloemolie ondersteunt een regelmatigere menstruatie én je krijgt er heeeeeel zacht haar van (ik tenminste). Ik hoop dat ik met deze vitamines snel weer op een redelijk normale cyclus kom. Baat het niet, schaadt het niet toch?

Gizmoo ik ga ook lekker Idols kijken! Heb een kwarktaart gebakken, dus ga lekker vreten op de bank vanavond, mmmm!

Moray ik heb ook 2 dagen na operatie een dikke week extreem veel gebloed. Echt alsof ik heel heftig mestrueerde. Hoe is het met de pijn?

Wat vreselijk voor je Wendy, met je auto. Dikke pech dus, gatver. Als het tegenzit lijkt het alsof alles ook echt tegenzit. Wij zitten nu ook best krap en dan komt er weer een of andere vage rekening binnen ineens... Gatsie.. Ik leef met je mee. Maar hoezo weet je zeker dat je niet zwanger bent? ;)

4. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    He hypnose! wat een goed idee zeg met een kwarktaart op de bank idols kijken, beter kan het bijna niet. Nu het nog kan, ga ik voor de toastjes met filet! Moet op mn calorieen letten want door het twee maanden niets doen ben ik flink aangekomen, van die 9 weken zwangerschap zat er ook al wat aan. Begin nu pas weer te sporten, dus de kilos gaan er ook niet echt snel vanaf en de zomer komt er weer aan....
    Noukie, het is logisch dat je je zo voelt, het is bij jou ook nog maar zo kort geleden. Ik moet zeggen dat het emotioneel minder zwaar is gevallen dan dat ik zou denken, maar dat zeg ik nu. Ook ik ben de eerste weken door diepe dalen gedaan. De mijne was op 18 dec en we zouden eigenlijk toen op vakantie gaan (twee dagen erna)/. Ik lag in plaats daarvan dus met kerst en oud en nieuw compleet afgedraaid in mn bed! Mn dochtertje had toen schoolvakantie dus ook tegenover haar voelde ik me vreselijk ook zij had uitgekeken naar de vakantie. Echt vreselijk.

Ja wendy hoe weet je zo zeker dat je niet zwanger ben? Ik denk dat ik niet zwanger ben omdat ik geen idee heb wanneer mn ei is geweest(in het ergste geval moet ie nog komen... he neee toch he..).

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja, hebben wij ook... gemeentelijke belastingen a 300 euries :( Dus eten deze maand maar goedkoop. Uit eten bij de griek zit er voor ons niet in ;)
    Hoe ik zeker weet dat ik niet zwanger ben... ehm nou, omdat er niets binnen is geweest. En wat er niet in gaat kan er ook niet uitkomen ;) En zo wel dan is het naar binnen gezwommen en zou ik erg knap vinden......hahahaha Ik heb trouwens ook geen idee wanneer ik mijn ei gehad heb/gehad zou moeten hebben.

6. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    hahaha nou ja inderdaad, duidelijker had je het niet kunnen zeggen!
    Ja wij hebben ook de gemeentelijke belastingen gehad 668 euro. Gelukkig kun je dat hier per maand betalen, in 10 termijnen dus dat doen we meestal dan maar. Echt bizar he. Had ook al de rekening van het zuiveringsschap van 232 euro ook niet normaal hoor...

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pffff. idd. Zuiveringschap zit hier bij het water. En helaas kan ik mijn rekening alleen in 2x betalen, waarvan laatste termijn in mei. Dus schiet ik niet zo heel veel mee op.
    Voel me beetje depri vandaag. Teveel nagedacht over zwanger zijn en kindje hebben.. en weet niet, ben gewoon emotioneel..(pms?)

8. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    tis ook allemaal ontzettend kl*te, zeker als het je allemaal zo tegen zit. Maakt toch niets uit, je mag best zo een dag hebben! Ga morgen lekker wat leuks doen joh! Of gewoon iets wat je leuk vind! Ik ga zo lekker op de bank voor idols...

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    haha heb ik hele dag al gedaan. Buiten boodschappen en eten koken heb ik lekker films gekeken :) Hoop gewoon dat het alleen vandaag depri-dagje is en dat morgen weer over is. Meestal werkt dat wel zo... toch? ;)

10. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Tuuuuuuuuurlijk en anders morgen nog zo een dag inlassen! ;)

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Doe ik ! :)
    Veel kijkplezier dadelijk !

xxx Wendy

12. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Het was even zoeken hoe het moest, maar het is me gelukt... :oops:
    Ook ik heb nu een banner.... :)
    In die cyclus-banner en die zwangerschapsbanner moet ik me nog even verdiepen.. :oops: .dus die komt ook nog een keer!

Ondanks de gemeentelijke belasting en glasschade door de storm vannacht hebben wij het er goed van genomen bij de griek.....
    Af en toe moet je jezelf eens lekker verwennen, en vooral na zoveel ellende!
    Volgende maand trekken we de schade wel weer recht. ;)

Hey Wendy, wat vervelend allemaal......
    Die vervelende dagen zullen we allemaal wel hebben.
    De ene dag gaat het goed, en de andere dag voel je je ineens hartstikke depri.... :(
    Ik probeer dan maar te denken...na regen komt zonneschijn...!
    Het komt echt allemaal goed....! :D
    We hebben allemaal bewezen dat we in ieder geval zwanger kunnen worden, en dat is al heel positief..!
    We staan allemaal onder strenge controle bij het ZH, dus als er weer iets mis gaat zitten ze er bovenop.
    Om zo te denken, help ik mezelf om weer positief over de toekomst te blijven.

Hopelijk is het RTL voetbal nu afgelopen :D , en kan ik weer rustig naar beneden om lekker tegen mijn mannetje aan te kruipen

13. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    zo Marjo! Jij was er nog laat bij zeg ;) Jij hebt blijkbaar een stuk minder slaap nodig dan ik. De eerste weken na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap sliep ik bijna 14 uur per dag en nog was ik brak. Heerlijk dat jij het wel vol kan houden zeg! Ik heb gister zoals gezegd lekker idols gekeken. Niki gelukkig gewonnen, dus dat was mooi. Gisteravond wel weer een enorme opgezette buik en nog steeds pijn in mn onderrug, echt gek van. Vanmorgen maakte mn dochter me wakker en kon ik bijna niet mn bed uit. Ook mn linker been doet nu zeer, echt raar.

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hey Gizmoo, daar had ik vrijdag ook last van. Mijn linker bovenbeen.
    Ik ben gister lekker vroeg gaan slapen en vanmorgen om 8 uur weer wakker en opgestaan. Heb weer lekker film gekeken voor mezelf :) Voel me emotioneel ook wel wat beter vandaag. Alleen gisteravond dacht ik wat rozigs te hebben, maar heeft wederom niet doorgezet. Wat heeft mijn lichaam toch? :(

15. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hoi hoi... jaaa gelukkig heeft Nikki gewonnen!

Gizmoo; ga jij niet testen dan?

Marjo; als het kan moet je jezelf idd lekker verwennen hoor..alle beetjes helpen! Heb je nu ondertussen de hele menukaart al gehad ;)

Wendy; bale die hoge rekeningen...bij ons is het volgens mij niet zo hoog...wat een verschillen zijn er dan zeg? Hoop dat je ongi NU komt doorzetten...(en en en ?)
    Depri dagen zijn niet erg...als je je er tenminste niet tegen verzet...en ach...als het vandaag weer zo is...dan zul je opnieuw naar de videotheek moeten om nieuwe filmpjes uit te zoeken...zucht...vervelend?!
    Knuffel voor jou!

Hypnose; hoe was de kwark...welke smaak?

Noukie; hoe is het vandaag met je, laat die gevoelens maar los hoor en wat fijn dat je het er goed met je vriend over kunt hebben. Wat voor pijn heb je?

En met mij?
    Onzeker onzeker...ik voel me vooral geestelijk niet zwanger, denk dat ik ook een hoop blokkeer ofzo om mezelf te beschermen...'s avonds ben ik best erg misselijk, krijg dan niet eens een mok thee helemaal op, alsof er een bal in mn maag ligt. Wij hopen zo dat het de 14e goed is, denk dat ik dan ook meer zal toelaten dat er een wonder groeit.
    Man zegt ook; ja maar je voelt lichamelijk toch wel het eea? Ja dat wel...maar dat deed ik de vorige keer ook...daarom vertrouw ik het allemaal niet zo. Dussss...geduld hebben he...
    liefs

16. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    he triessie ! Leuk van je te horen. Voor mn buitenbaarmoederlijke zwangerschap was mn cyclus 35 en na mn buitenbaarmoederlijke zwangerschap de eerste 41, ik kan de komende week gewoon nog ongesteld worden als ik uitga van 41 dagen. Na die 41 dagen zie ik wel weer. Voel me niet zo lekker nog steeds, mn rug en buik, ook rond mn navel, er onder maar ook dr boven, net of er een blok beton zit, zit ook iedere x te slikken...
    Nog wat leuks doen vandaag?

17. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ik zit op dit moment ook te slikken met beton in mn maag...wie weet Gizmoo krijg je over een paar dgn een verassing?!
    We hebben niet huis schoon gemaakt (yeah ahum) en nu zit ik duizelig en misselijk op de bank...mannetje zie ik nu de keuken leeg halen..zo zo...volgens mij moet hij ongesteld worden hahaha...heeft net ook al de bovenverdieping helemaal gedaan incl ramen buiten! Lief he?
    Vanmiddag gaan we denk naar vrienden of we bellen vrienden...we hebben nog niets geplant ofzo...jij?

18. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    hahah nou dat zou wel een super verassing zijn, maar dan echt duidelijk een waar niet op gerekend is. Wij gaan vanmiddag waarschijnlijk even een bakkie doen bij mn zwager, dan kan het wel weer voor een zondag....

19. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Verassingen zijn leuk!

Ben nu bezig alle gegevens voor de belastingaangifte bij elkaar te zoeken...ik heb daar echt geen verstand van, jij?

20. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ja doe altijd mn aangiftes zelf, gaat hardstikke goed, electronisch is het een eitje, gewoon eens proberen joh!

Deel Deze Pagina