haha ik mag hopen dat ik er toch beetje verstand van heb, ik werk bij de belastingdienst Helaas wel voor ondernemers, dus weer meer over andere belastingsoorten dan inkomstenbelasting. Ik ga vanmiddag weer lekker niets doen. Wat puzzelen en chatten. Zal de dag wel doorkomen
We hebben in maart 2007 een huis gekocht dus ik durf het nu niet aan het zelf te doen...maarrr...vraagje....ik moet reisonkosten van mn werk mee doen, ik heb woon/werkverkeer reiskosten, declaratie reiskosten vanwege mijn bezoeken aan clienten maar hoe geef ik dat mee want deze staan alleen op mijn maandelijkse loonstrookje vermeld?
Hmm Triessie, meestal als je een huis koopt dan zorgt iemand voor de aangifte van dat jaar. Zij weten nl precies welke kosten je wel en niet af kunt trekken. Helaas weet ik dus niets over reiskostenvergoeding. Maar kan me voorstellen dat je dan gewoon alle loonstrookjes bij elkaar optelt. Ik puzzel vooral Sudoku, maar heb een boek gekocht waar ook oa cryptogram, woordraadsels, zweedse en andere inzitten. Die neem ik wel mee
Lekker he dat puzzelen..ik vind Mahjong helemaal leuk..we hebben zo'n DS van Nintendo dus daar leef ik me dan op uit!
hmm je was weer sneller dan ik. Mijn antwoord was op effe kijken, voor je Nee typte! Dit gaat dus ook voor jou weer een lange cyclus worden.
balen he? troost je ik ben ook al weer aardig op weg die kant heen, schiet niet op grrr. He wat leuk conny zwanger!
Ja, had het op ander topic gelezen... sorry, was het hier vergeten te melden. Weer 1 van ons zwanger..TOPPIE ! Schiet idd niet op Gizmoo. Zie trouwens dat jij je banner op 39 dg hebt gezet?