Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Meestal is die erge buikpijn er als er ook een eileider verwijderd is... Maar niet wanneer het eileidersparend is geweest...

Daar komt bij dat ik geleerd heb dat je eigenlijk niet zo lang buikpijn behoort te houden hoor...

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dat is waar Josien, maar ik ben zo'n doos die niet zo goed durft te bellen en denkt dat het niets is.
    Maar blij dat ik niet de enige ben die erna dus zo'n buikpijn heeft...

Wishgirl, bedankt voor de tip, ga ik doen!
    Bij mij zien de wondjes er ook goed uit en jeuken nu ook, alleen bij die van mijn navel was klein beetje vocht uitgekomen, maar volgens mij moet dat wel kunnen. En ik heb ook oplosbare hechtingen. Maar waarom is die buikpijn niet normaal dan? Ik bedoel, ze hebben toch in mijn buik lopen rommelen? Ik heb ook nog blauwe plekken van de operatie.

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Jeuk is een heeeeeeel goed teken!

Dat wat je eruit kan pakken aan hechtingen kan je zo pakken hoor...
    Dat geeft niets... en lucht alleen maar op...

Hou even dat wondje ook in de gaten meid...
    Als het helder blijft is het niet ontstoken...

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Is een beetje gelig, maar wondje ziet er goed uit...niet rood ofzo. Dat is toch goed?

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hadden jullie trouwens ook zo'n pijn onder in je rug? Heb daar bijna net zoveel last van als van mijn buik... :(

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Hoi meisje,
    Als eerste ben ik blij dat het gister toch nog allemaal goed is gegaan, nu de 2e kerstdag en ik hoop dat je kan genieten.

Ik heb ook lang buikpijn gehad, maar ik heb een grote operatie gehad en ze hebben een eileider verwijderd. De rugpijn was bij mij het ergste, de gyn zei (ik heb namelijk ook een paar keer gebeld omdat ik het niet vertrouwde) dat het door de operatie kwam. Ook had ik enorme last van mijn rechterschouder de eerste dagen na de ok, ook dit kwam door de operatie en is normaal als er een trauma in je buik plaats vind.

Meis als je het niet vertrouwd gewoon bellen, net wat de rest zegt ook de gyn zal dat op prijs stellen dan dat je blijft afwachten. Ook kan ik je als tip mee geven om niet te wachten met paracetamol tot je de pijn voelt maar eerder. Ik nam altijd om 8.00 uur, 13.00 uur en 18.00 uur, als ik het voor het slapen gaan nog voelde dan weer. Zo neem je niet te veel (je mag er 8 per 24 uur) en is de dossering verdeeld. Ook voorkom je zo dat je heftige pijn gaat krijgen.

Meid heel veel succes vandaag,

knuffel
    conny

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Is eigenlijk wel een goeie tip Conny, alleen bij mij wisselt de pijn steeds en ene keer is het wel te doen en het volgende moment lig ik weer dubbel. En ik heb er een hekel aan om medicijnen in te nemen. Maar misschien wel beter als ik het vandaag idd ga doen ivm straks naar mijn schoonouders. En dat wil ik wel volhouden. (Is nl bijna 1.5u rijden voor we er zijn.)

Die pijn in mijn schouder had ik alleen de eerste 2 dagen. En na de operatie zo erg dat ik de helft van de nacht zittend in bed heb doorgebracht omdat het liggen teveel zeer deed. Heb dan ook niet geslapen die nacht. Gelukkig is die pijn nu volledig weg.

Jij ook fijne dag nog vandaag !
    (Ik besef dat het voor jullie ook nog moeilijk blijft....kerst)

8. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Hoi wwjc19! ik lees dat het tobben blijft. Mij mij gaat het ook niet echt van een leien dakje. Ik heb geen pijn in mijn buik (ondanks verwijdering van eileider) en vloeide na drie dagen al niet meer. Alleen mijn linker hechting (de kant waar de eileider weg is), was blauw, nu geel en doet super zeer. De huid erom heen trekt gigantisch en is ook dik daar een ei een beetje zeg maar. Het opp. van mijn buik daar in de buurt waar ik drukpijn heb wordt steeds groter en trekt door naar mijn zij. Door die pijn kan ik bijna niet overeind komen. Ook heb ik nog steeds pijn en kramp in mn linker been. Over vijf weken moetik pas terug voor de na controle vinden jullie dat niet lang? Eigenlijk had ik tot 9 januari vakantie, ik hoop dat ik dan gewoon weer kan werken. Want denken jullie? Ik kan nu nog nauwelijks wat. Gister de was in de wasmachine gedaan en had gelijk overal pijn en steken, kan ook echt niets onthouden en niets aan mn hoofd hebben... (nou dit was mijn geklaag weer,verder gaat het goed... :(

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Gizmoo - Ik heb mijn beroep in dit vak gehad en ik zeg: Bellen met de gyn! Morgenvroeg kan je het best meteen bellen en overleggen! Even laten zien... En zolang je zo bent als nu zou ik niet gaan werken de 9e.... Het klinkt bij jou als een fikse ontsteking...
    Denk aan je lichaam en aan jezelf meid!

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Gizmoo, ik heb geen ervaring, maar ik zeg ook: Morgen meteen bellen!
    Laat hier maar weten wat er gezegd is.

Ow en meid, spaar je vakantiedagen en meld je gewoon ziek!

Vandaag ging bij mij redelijk. Alleen dat stomme plekje bij mijn navel weer en na het eten krampen :(
    Ga nu lekker slapen en hopen dat het morgen weer iets beter is...

xxx Wendy

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heee wwjc... vergeet het morgen niet te melden he bij de gyn...

Succes vandaag en ik hoop dat het een stuk beter zal gaan weer...!

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    1 van de hechtingen in mijn navel is wat rood. Maar dat kan vast tot morgen wachten als ik naar de gyn moet. Er komt nl geen vocht uit ofzo.

13. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Goedemorgen! De hechtingen waarover ik jullie vertelde voelen nu iets beter aan. Buik lijkt ook wel aan die kant nu minder opgezet en minder gevoellig. Voel onderhuids nog wel een schijf... dus ik twijfel of ik nu zal gaan bellen of niet. Momenteel ben ik ook alleen thuis en kan ik er toch niet naar toe. Ik wacht het denk ik nog even af tot vanmiddag of morgenochtend en dat ik dan alsnog bel, maar jullie zijn zo stellig dat ik moet gaan bellen... hmm

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Tja, is lastig. Maar kunt toch vandaag bellen, zeggen wat je hebt. En misschien dat je dan alsnog morgen langs mag komen of dat zij zeggen dat je toch vandaag moet. (Dus dat je even iemand op moet trommelen)

15. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ik heb gewoon heel erg het gevoel dat ik die mensen met dagen als deze niet lastig wil vallen, zeker als het om niets is, beetje een domme eigenschap van mezelf maar goed. Hoelang na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn jullie trouwens weer naar buiten gegaan? Bij mij is het vandaag 9 dagen geleden en ik ben de deur niet uitgeweest en lig nog steeds bijna heel de dag in bed. Savonds lukt het me om met manlief beneden wat tv te kijken maar verder...

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Het is geen kerst meer en liever dat ze nu het met iets kleins op kunnen lossen dan dat het straks mis is. En jij oud en nieuw in het ziekenhuis door moet brengen.

Ik heb geen bloeding gehad of eileider eruit, dus ik ben na de operatie op do al meteen op ma wat kleine boodschappen gaan halen en afgelopen 2 dagen bij mijn ouders en schoonouders geweest. Maar goed, ik had dus ook niet zo'n ingrijpende operatie.

17. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    je hebt helemaal gelijk. Ik wacht tot mn man terug is en dan bel ik!

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Braaf :)

Nee, maar is heel slim denk ik. Laat maar weer horen. En sterkte!

19. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    zo ik heb net gebeld, en ik kan om vier uur langskomen! Afwachten dus even!

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Heel veel sterkte meis. Je kan beter te vaak bellen en dat er niks is dan dat je niet belt en dan te laat ben. Ik hoop dat het allemaal meevalt meis en dat het met een kuurtje zo over is.

Deel Deze Pagina