Goedemorgen meiden....er is een hoop geschreven, daar ga ik nu allemaal niet op in (anders moet ik even een vrije ochtend opnemen )...maar ik wilde jullie even 'zien' (kan niet maaarrrr nu gewoon wel eventjes hihi) en mijn wat van me laten horen! Wel wil ik sterkte wensen aan Bengeltje, fijn dat je het topic hebt gevonden en ik hoop dat je er net zoveel steun aan kunt hebben als ik eraan heb. Conny...nogmaals gefeliciteerd meid! Ik snap zooooo goed hoe je je voelt....ik vind het ook heeel moeilijk hoop te hebben en ben me erg bewust van mn lichaam, vergelijk de zwangerschap ook met de vorige en ben dan blij dat er verschillen zijn! IK heb vorige week een vroege echo gehad, maar je kon nog niets zien...maakte me nog onzekerder en nu mag ik volgende week weer ben dan als het goed is ongeveer 7.5 wkn en hoop een heleboel te mogen zien dan! Sterkte hoor met alle dubbele gevoelens...kom anders lekker hier heen, kunnen we het er samen over hebben zo nodig! Jammer dat die ongi niet doorzet Wendy...zucht... En volgens mij gaan jullie morgen allemaal op vakantie? Hahhahaha...nee hoor...maar er is zoveel over vakantie's geschreven...waar kan ik boeken...hahahha...fijn hoor dat er vakanties zijn geboekt, slim en lekker doen! Het is bijna juni he? Dan mag ik ook Nou ja...heb volgens mij toch aardig op iedereen gereageerd, gaat toch sneller en kon het niet laten! Tis hier lekker wit buiten en volgens mij heeft mannetje bij weg gaan mijn auto ook al gekrabt...lieffie....dusss ik ga maar eens op pad, nog 2 dgn werken en dan weer weekend! Iedereen fijne/goede dag toe gewenst! liefs
Eindelijk ongi ! Na 42 dagen dan toch eindelijk doorgebroken. En ik merk het ook meteen, want ik heb geen hoofdpijn meer ! En nu het vandaag is heb ik nog kans dat het volgende week di over is als ik op vakantie ga ! Zo, na even voor mezelf gejuicht te hebben over naar de orde van de dag. Ik zie dat er iemand bij is gekomen Wat een ellende Bengeltje. Ik weet wel een beetje hoe je je voelt. Ik heb zelf in sept mk gehad en in dec buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ook bij mij hebben ze gelukkig eileider weten te besparen. Het is een hele moeilijke tijd, maar ik heb er veel aan gehad om hier op het forum te zitten. Ik hoop dat jij dat ook zo zult ervaren. Welkom en heel veel sterkte voor de komende tijd ! Marjo slik je nu helemaal niets? Ik weet nog dat het zo onnuttig voelde voor mij om gewoon door te gaan met foliumzuur. Toch heb ik dat maar gedaan omdat ik wel wist dat ik er uiteindelijk voor wilde gaan. En omdat aangeraden wordt dat je het toch een tijdje voor je zwanger wilt worden al inneemt ben ik maar gewoon doorgegaan. Ow en Triessie.... het is bijna juni hoor
Marjo80: ja toevallig ga ik daar heen hahahaha hebben een bungalow gehuurd nou das echt toevallig zeg we hadden last minute geboekt vorige week ja en aangezien we ook eventjes naar eindhoven gaan om voor aantal uurtjes iemand op te halen en die mee gaat zwemmen en alles hadden we redelijk dichtbij eindhoven gezocht en deze was nog beschikbaar hahahahah. nou hoop het wel hoor dat ik er tot rust kan komen. triessie: bedankt ik hoop dat ik er idd ook veel aan zult hebben door hier te praten. wwjc19: ja helaas moest ik me hier ook bij voegen had het liever ook anders gezien helaas. ja dat de eileider bespaard is is echt volgens mij geluk hebben want zoals ik lees bij vele word die verwijderd. ik ben er wat dat betref nog niet overheen zeker niet als ik tegelijk zwanger was met me schoonzus en daar nu wel alles goed gaat tuurlijk ben blij voor hun maar het maakt het voor mij moielijk om te kunnen zien zeker na deze 2de keer. maar we zetten door hoop dat het lukt allemaal
Hoi hoi, wat is het stil hier zeg? Ik hoop maar dat het een goed teken is. Zoals jullie wellicht nog weten zit ik te wachten op mn ongesteldheid. Maandag zou het net als mijn vorige cyclus (1e na buitenbaarmoederlijke zwangerschap) 42 dagen zijn. Voor mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap had ik een cyclus van 35. Op een of andere reden bedacht ik me vandaag dat ik misschien wel een cyclus van 35 heb en niet van 42. Heb al twee weken last van mn rug, buik, steekjes prikken etc. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een test gedaan! En wat denken jullie? POSITIEF! =P~ . Ik sta nu nog te trillen! ik ga kijken of ik de test hier in het album kan krijgen! bizar bizar bizar.... het was een clearbleu overigens. Het kruisje stond er voor het teststreepje er stond...... joepie joepie
Laat het maar lekker ff bezinken meid. Wees iig positief...en probeer er van te genieten. Hoelang is het bij jou eigenlijk geleden dat je je buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt gehad?. Hoe het met mij gaat? tja ups en downs ene keer huilen en de andere keer weer iets rustiger. Ben voor een vakantie aan het kijken dus dat geeft iets afleiding en iets om naar uit te kijken. gr, moray
Goed plan, dat je lekker vakanties aan het kijken ben. Ik ben net terug en het heeft me goed gedaan! Mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap was 18 december dus 2 1/2 maand geleden. Daarna 1 x ongesteld geworden na operatie (28/1) en nu dus zwanger, dit was de eerste keer dat we weer sex hadden zeg maar, vandaar dat ik er ook vanuit ging dat er niets was... Dus hoop houden hoor!
nou ben blij voor je hoor echt. Stiekem hoop ik dat het voor mij ook zo voorspoedig zal gaan als bij jou.. Hebben ze bij jou toen ook je eileider toen moeten verwijderen.?
ja mijn linker eileider is weggehaald. De arts zei dat ze niet anders kon. Ze zei ook dat ze hoop heeft voor de toekomst om dat de "rest"? er goed uit zag.
ja dat hebben ze bij mij ook gezegd...tijdens de operatie hebben ze gelijk alles nagekeken en dat zag er ook goed uit. Dat was wel een opluchting.. Maar gek genoeg is dat toch hetgene waar ik nu het meeste mee worstel dat ik bang en onzeker ben voor de toekomst..kan ik nog wel zwanger worden? Maar gelukkig is het mogelijk..kijk maar naar jou. Nogmaals gefeliciteerd...ik neem aan dat jij ook gelijk bij de gynacoloog terecht kan?
Ik heb geen idee ik ga volgende week bellen. Als ik een echo heb gehad en het zit goed, dan mag ik volgens mij gewoon naar een vk. Wat jij zegt was ook mijn grootste angst tijdens mijn ziekbed, volgens mij het ik het daar nog het zwaarst mee, het feit van kan ik nog wel zwanger worden. Het begon met mij eerst met de angst van wanneer word ik nu ongesteld, doet alles het nog wel etc etc. Dus je angst is niet vreemd. Het feit dat ik nu zwanger ben, zegt overigens alleen maar dat ik zwanger kan worden, maar nog niet over waar het zit en hoe het verder gaat. Nu de eerste schrik is bezonken, komt ook wel weer de angst, want wie zegt dat het goed zit...
gizmoo gefeliciteerd maar wat ik niet snap als ik positief zou testen dan moet ik met 5,5 week direct heen voor echo om te kijken of het bij mij niet weer buiten de baarmoeder zou zijn. dus als ik jou was zou ik eingelijk nu al bellen en vragen om volgende week nmaandag al voor echo want ze zij ook met 5 week moet je al een beginnend vruchtzakje zien. als je straks weer te laat ben moeten ze straks ook die eileider verwijderen ja wil niemand bang maken maar tegenwoordig kan dus blijkbaar alles. dus ik zo ueingleijk morgen vroeg al bellen als ik jou was maar voor de rest doe rustig aan en hoop voor je dat het goed zit
gizmoo je angst is normaal, dat zou ik zeker ook hebben en wie niet? Ik zou ook iig wat bengeltje zegt gelijk een echo aanvragen. Dit hebben ze tegen mij ook gezegd..er kan namelijk met 4 wkn al een vervroegde echo gemaakt worden. Dus daar zou ik als ik jou was gelijk achteraan gaan.
he meiden, bedankt. Hier op het forum is zoals jullie wellicht gelezen hebben triessie ook zwanger, die is voor een echo geweest en die moet nu dus over twee weken (inmiddels 1) terugkomen voordat ze echt wat kunnen zeggen? Ik zal morgen en anders maandag even bellen.!
Hierboven was even een eerste reactie! Van harte zeg...wat leuk en oooo wat spannend he? Volgende week dus al een echo dat is ook spannend, hoef je 'gelukkig' maar een weekje te wachten! Inderdaad was er bij mij weinig te zien, wel een stipje wat een vruchtzakje maar ook vochtblaasje kan zijn, Moray en Bengeltje hoe kan gyn jullie daar dan in geruststellen (ben benieuwd omdat iedereen mij dat ook adviseerde en ik dus met lege handen uit eindelijk weg ging uit het ziekenhuis)? Hihi...die Gizmoo...super hoor...
ja eerlijk gezegd weet ik dat ook niet zo goed, er werd mij verteld dat je een vervroegde echo kon laten maken al met 4 weken. Ik nam op dat moment aan dat ze dan konden kijken waar het vruchtje zich heeft ingenesteld. Maar bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wordt het vruchtzakje altijd in de baarmoeder aangemaakt..alleen is daar met 6wkn b.v. geen hartactiviteit in te zien. En bij 6 weken zwangerschap is er pas hartactiviteit te zien. dus weet het niet zo goed..maar ja in neem aan dat ze wel weten waar ze over praten..en dat ze super alert zijn bij iemand die een nieuwe zwangerschap heeft en al eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heft gehad. gr, moray