Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    hahah ja, maar tegen mij gaat waarschijnlijk gezegd worden, kom over een week maar terug... ;)

2. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    ...of niet!

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    wij zijn al 2 jaar bezig nu
    ik heb al hsg onderzoeken en vele bloed testen gehad bijvoorbeeld te kijken of ik te veel mannelijke hormonen aanmaakte en dat was neit zo en vele andere dingen hebben ze na gekeken dat was allemaal goed en ik en me mannetje hebben 13 februari sochtends voor ik met spoed opgenomen werd bloed laten prikken voor chromosomen onderzoek daarvan duurt de uitslag 1 tot 2 maanden. omdat ik in november 2007 en 13 februari dus al 2 keer mis is gegaan wilden zij bij mij geen IUI doen zeker niet omdat ik dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad de laatste keer we stonden eingelijk in november 2007 geplant voor IUI maar toen was ik al zwanger toen het mis ging zou ik in januari 2008 IUI doen maar toen was ik op dat moment net op vakantie dus toen zeiden we dan beginnen we met IUI in februari 2008 maar ja toen was ik ook al zwanger helaas ging het mis alweer.
    en daarom als je IUI doe is de kans ook aanwezig dat het zig weer buiten je baarmoeder nesteld omdat het bij IUI alleen de zaadjes dichterbij word gebracht maar voor ons is dat geen optie want me ventje heeft hele goede snelle zwemmers.
    de gyneacoloog zij we gaan wachten tot juni ben je dan nog niet zwanger of wel zwanger geworden en is het weer mis gegaan word het IVF besproken wanneer we dat gaan doen dus in juni ze zij ik wil jullie de IUI besparen aangezien het erg emotioneel zwaar word als het weer mis zou gaan.
    gelukkig heb ik een hele lieve gyneacoloog maar sinds me insuline dat sinds oktober 2007 goed is ben ik erg vruchtbaar dus snel zwanger worden zit wel goed nu nog zwanger blijven.maar de artsen beslissen inderdaad .

ook al word ik dus snel zwanger dat maakt voor hun niet uit normaal doe je IVF als je niet zwanger kan worden maar ik mag het dus al doen omdat ik 1 ker miskraam heb gehad en dus 1 keer buitenbaarmoederlijke zwangerschap als ik in april opneiuw zwanger ben hoop ik dat het goed gaat zoniet juni IVF.

4. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    zo Bengeltje dat is nogal wat zeg! Jullie hebben dus al aardig wat meegemaakt en wat voor de kiezen gehad! Nou ik hoop echt van harte dat het snel beter met je gaat en dat jullie er weer helemaal voor kunnen gaan en dan natuurlijk met een hele goeie afloop!

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi dames,
    Triessie en Gizmoo, het gaat helemaal goedkomen. Waarom? Nou eigenlijk gewoon alleen maar omdat ik het zeg ;)
    Haha en dat komt van iemand die hier al de hele dag loopt te stressen dat ze zo weinig aan haar vakantie kan doen. Terwijl je in principe 5 min. voor je gaat zo een tas in kunt pakken en alles daar te verkrijgen is :( Maar toch...
    Met de auto's die we gezien hadden is niets geworden. We gaan morgenavond nog naar 1 kijken en daarna gaat hubbie in het weekend nog kijken/vragen naar 1 samen met zijn vader. Mocht dat niets zijn dan gaan we de wo na mijn vakantie samen een ronde maken langs autobedrijven om een auto uit te zoeken. Ik hoop dat we dan uiteindelijk het hoofdstuk auto hebben gehad :(
    Ow toevallig trouwens dat jullie last van je nek, rug en schouder hebben. Ik kreeg gister halverwege de dag ineens last van mijn rechterschouder. En mijn nek en rug zitten ook erg vast. Je hebt gelijk Triessie, ik ben op het moment erg gespannen en ook slapen gaat dan wat gespannen, waardoor de spieren meer zeer gaan doen.
    Hopen dat Egypte hier een eind aan kan maken ;) 8)
    Zo dat was het eigenlijk. Ik ben veel te wakker voor iemand die morgen een lange dag in het vooruitzicht heeft. Ik moet nl van 8-13 werken, daarna ff wat laatste boodschapjes doen, dan tussen 5-6 bezoek, om 6 hubbie ophalen en mijn nieuwe rijbewijs en zijn identiteitsbewijs. Dan dus door naar de dealer om naar een auto te kijken in Oss en dan eten en dan is het alweer zo laat dat ik naar bedje moet. Hihi wordt al moe als ik aan deze dag denk. Maar goed. Ik zal vast houdoe zeggen, want ik weet niet of ik morgen nog wat tijd heb om te typen. Ik ga wel proberen voor ik ga nog ff berichtje te sturen.

Groetjes, en dikke knuffels voor de komende week voor degeen die het nodig hebben!
    Wendy

6. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Wendy, heel veel plezier in Egypte.
    Let wel een beetjee op, want die egyptenaren kunnen behoorlijk vervelend en opdringerig zijn. :(
    Mijn man heeft mij daar bijna verkocht voor 2 kamelen en een leren jas...! :)
    Tja...die kamelen konden gelukkig niet mee terug in het vliegtuig, dus dat was mijn geluk :)

Bengeltje, wat een verhaal zeg...
    Je bent nu wel snel achter elkaar aangeteld, dus dat is in ieder geval wel al heel positief.
    Wel frustrerend als je inderdaad al zo lang bezig bent....
    Hopelijk voor jullie, kun je gewoon zwanger worden en blijven op de natuurlijke manier.

Wij zijn zelf pas sinds september gestopt met de pil, en ik ben in oktober meteen aangeteld(wat eigenlijk heel onverwachts kwam).
    We hadden niet verwacht dat het klusje zo snel geklaard zou zijn...
    Ja ja...mijn mannetje heeft ook met scherp geschoten..!
    Helaas niet scherp genoeg, want bij mij eindigde deze zwangerschap ook in een regelrechte ramp!
    Bij ons zit er nu niet zo'n druk achter, omdat we eigenlijk pas net aan het proberen waren...!
    Ik heb momenteel het gevoel, dat ik een nieuwe zwangerschap emotioneel nog niet aankan.
    Ben sinds het weekend wel weer begonnen met 'Etos zwanger worden', dus voor mij al een hele stap in de goede richting.

Gizmoo en Triessie, ik zeg ook net als Wendy dat het bij jullie beiden goed gaat komen!(vrouwelijke intuitie)
    ;) Wel frustrerend dat jullie allebei van die vreemde pijntjes voelen..
    Ik kan me ook voorstellen, dat je daar nu ook veel bewuster bent, en onzeker word als je iets vreemds in je lijf voelt....!
    Ik ben er van overtuigd, dat ik dat bij een volgende zwangerschap ook wel zo zal ervaren, want die onzekerheid zal blijven, tot het verlossende woord gevallen is.
    Sterkte en een dikke knuffel voor jullie

7. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    zo de kop is er af. Ik dacht vandaag een relaxte training te hebben, moesten we de halve dag rollenspellen doen blehbleh. Was dus super intensief en ben nu dus versleten. Vanaf vandaag werk ik 7 uur per dag en dan per week een uur er bij zodat ik straks weer 3x9 uur werk.
    Zo wendy, jij hebt een drukke agenda, is maar goed dat je straks op vakantie ga! Bij deze alvast een heerlijke vakanti toegewenst, geniet ervan en wie weet komen jullie wel met zn 3en terug!
    ;) Ik heb inmiddels mn zomervakantie geboekt, we gaan naar turkije! Nieuw hotel, moet nog open gaan :oops: dus maar hopen dat dat ook echt gaat gebeuren. Ik heb er zin an.
    Fijn trouwens dat jullie zo optimistisch zijn over mijn en triessies zwangerschap, positieve geluiden hoor ik graag aangezien ik zelf nu nogal pessimistisch ben. Nou ik ga even eten maken en tot gauw!

8. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Heerlijk....Turkije..!Naar welke plaats ga je?

9. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    We gaan naar Side. Ik wilde eigenlijk naar Marmaris. Maar het hotel wat ik had uitgezocht was al vol. Het reisbureau kwam toen met een hotel van hetzelfde keten, maar dan in Side. Ik ben benieuwd.

10. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Side...?het is bijna niet meer geloofwaardig :oops: , maar daar zijn wij ook geweest :(
    Wat een toeval allemaal....!
    Wij gaan nu in april voor de 5de keer naar Turkije, maar deze keer naar Bodrum.
    Even checken of de Turkse grond een beetje vruchtbaar is... :)

Side is een heel erg leuk oud-vissersplaatsje, met een heel gezellig centrum, met leuke winkeltjes, restaurantjes e.d.
    Het is niet zo groot en massaal als Maramaris en Alanya, maar wij vonden het er heerlijk.
    Vanuit daar kun je ook makkelijk naar de watervallen van Manafgrat(al moet ik zeggen dat wij die niet zo bijzonder vonden).
    Wij zaten toen net buiten Side in een All-inclusive resort(Turtle Voyage, of zoiets, dat was ook van een keten).
    Wat een heerlijk vooruitzicht......! 8)

11. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Wendyyyy.... ben je al weg?!
    Want ik wil je nog een hele fijne vakantie wensen samen met je tante en zonder autooooo's.....lekker genieten meid, knop om en niet meer denken aan al dat geregel van afgelopen tijd!
    Heeel veeel plezier!

All; fijne dag...ik heb gelukkig een drukke week...gister om 08uur op kantoor en pas om half 7 weer thuis...zo gaan de dagen wel lekker snel ;)

Hoop vanavond weer ffies bij te lezen en te reageren...liefs

12. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    He marjo, leuk om wat info te horen over side, ben blij om er enthousiaste verhalen over te horen. Wij zijn vijf jaar geleden naar Bodrum geweest, ik heb daar een super vakantie gehad en ook aardig wat leuke excursies gedaan.
    Zo triessie, jij maakt lange dagen zeg! zo te horen gaat het goed met je! Dat is mooi. Ik ben vandaag vrij ivm mn dochter, dus heb het drukker dan normaal... :)

13. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Vannacht weer even een terugval gehad.... :(
    Heb tot 3.00 wakker gelegen, en moeten huilen om ons engeltje dat ik 13weken bij me gedragen heb...!
    Hier heb ik al die tijd niet zo bij stil gestaan, maar ik zit eigenlijk nog met zoveel vragen, waar ik nooit antwoord op zal krijgen...

Vreemd eigenlijk dat je zo kunt rouwen om iets wat je niet hebt gekend, gezien of hebt gevoeld..!
    Volgens mijn man zit ons engeltje ergens boven op een wolk naar ons te kijken, en gaat hij ervoor zorgen dat het de volgende keer allemaal goed gaat...Lief he?
    Ik geloof niet dat ik dit engeltje ooit kan vergeten....

Herkennen jullie dit gevoel, dat je eigenlijk iets heel kostbaars verloren bent..?
    En dat je daar verdriet om hebt?

14. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet herken. Misschien ben ik daar te rationeel voor of had ik eigenlijk van het begin af aan al het gevoel dat het niet goed zat. Ik heb geen idee hoe het komt. Ik hoop in ieder geval dat je het een plekje kunt geven en dat je je snel zowel lichamelijk als geestelijk beter gaat voelen. Dikke knuffel.!

15. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Gelukkig voel ik me alweer wat beter :D
    Heb vandaag weer een paar uur gewerkt en dat heeft me weer heel goed gedaan.
    Ik werk zelf met zeer ernstig verstandelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen van 0 tot 12 jr.
    Ik heb vandaag dan ook alle tijd ervoor genomen om ze weer lekker te knuffelen en met ze bezig te zijn.
    Dat doet mij altijd zo goed.....

Ik kan nu ook weer wat meer vrede hebben, met het idee dat het vruchtje niet goed was, want ik weet een beetje(wat ik meemaak op het werk) hoe het is om een ernstig gehandicapt kindje te krijgen.
    In sommige gevallen is het zeker goed dat de natuur zijn werk doet, en het vruchtje afstoot, maar toch doet het ontzettend veel pijn..!

Hoe is het verder met jullie allemaal? :(:
    We horen het wel weer!

Liefs

16. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ha lieve meiden...ik kom net bij mn moeder vandaan...mn zusje was er ook...zij is ook zwanger! Waarschijnlijk allebei even ver, ze heeft vandaag het hartje zien kloppen. Pfff... ik ben zooooo gespannen dat het me te veel werd, kon maar moeilijk blij zijn want ik ben al weken bezig mezelf onder controle te houden en nu hoop ik helemaal dat het bij ons ook goed zit en we samen verder kunnen als zwangere zusjes... ooo wat een stress geeft dit en moet nog 2 dagen. Moest even mn ei kwijt hoor...

17. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    zo triessie dat is nogeens nieuws zeg?! wist je dat je zus bezig was of niet? Zo wel heavy hoor, zeker omdat zij al weet dat alles tot nu toe ok is. Ff nog volhouden hoor meid, het is zo vrijdag en dan kom ook jij zingend het ziekenhuis uit! Hoe voel je je verder? Ik voel vanalles in mn buik, gek van. Ook nog steeds rugpijn. pffff

18. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Hallo allemaal,

heb me al even een paar dagen niet laten zien hier, had het ff zwaar :cry: .
    Ben vandaag terug geweest naar de gynacoloog voor controle..alles was inprinciepe in orde.
    Uit het kweekje van mijn verwijderde eileider is niets gekomen..maar de arts benadrukte nog wel dat mijn andere eileider helemaal in orde dus gelukkig maar.

Verder is het toch allemaal maar afwachten vind ik.
    Vraagje aan de meiden die in turkije op vakantie zijn geweest..
    Wat is de leukste plaats om naar toe te gaan?
    Mijn vriend en ik willen in mei naar turkije maar zijn er beide nog nooit geweest.
    Heb zelf al voor bodrum gekeken omdat ik daar wat positieve verhalen over had gehoord.
    Maar verder weet ik helemaal niks van turkije..dus adviezen zijn welkom.

groetjes,

moray

19. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen!
    Hehe...weer een nieuwe dag...we zijn er bijna!

Gizmoo...ik denk al aan je hoor...vind het zooo spannend voor je...alsof ik zelf moet....heeeel veel sterkte de laatste uurtjes meid en kom terug met je eerste foto van je kleintje!
    (mn zusje wist het ergens wel van mij maar na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben we er niets over gezegd, ik wist dat zij al bezig waren, al 1,5 jaar en het lukt maar niet en waren niet bezig in de mmm)

Moray fijn weer wat van je te lezen en dat je afspraak bij gyn goed is gegaan...fijn dat hij benadrukte dat het verder allemaal goed zit bij je!
    Ik ben heeeel lang geleden (min 8 jaar) 3x in Kusadasi geweest, is een grotere plaats, massaal en goed punt om allerlei dingen te ondernemen....ik vond het toen erg leuk, vooral toen om uit te gaan!

liefs

20. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Gizmoo, succes vandaag.....!

Moray, toch fijn dat je een positief gesprek hebt gehad met je gyn.
    Ik herken je gevoel....had na mijn na-controle met de gyn. ook zoiets van 'het zal allemaal wel, eerst zien, dan geloven'.
    Het heeft echt tijd nodig om je vertrouwen weer een beetje terug te krijgen in je lichaam en in de toekomst.
    Ik ben na 9 wkn. ook nog steeds af en toe heel erg onzeker,en ik krijg huilbuien om niets.....
    Heb vorige week nog de gyn. gebeld, omdat ik vanalles voelde in mijn lichaam, waar ik heel erg onzeker van werd.
    Hij is de enige waar ik van wil aannemen dat het allemaal goed zit....

Wij zjin in Alanya, Marmaris, Side, en Belek geweest.
    Ik kan je eind April vertellen hoe Bodrum is.
    Ik vond persoonlijk Marmaris en Side het leukst.
    In Marmaris is een levendig uitgaansleven met een geweldige boulevard met kroegjes en restaurantjes.
    Vanuit daar kun je ook leuke excursies doen.
    Side is een stuk kleiner en rustiger dan Marmaris, maar wij vonden het er heerlijk.
    Het ligt er natuurlijk ook aan wat jullie willen doen op je vakantie..?

He Triessie, ik kan me voorstellen dat het even slikken was voor je...!
    Maar meid, jullie gaan toch gewoon lekker samen zwanger zijn en er van genieten...!Ik denk dat gewoon!
    Vanaf vrijdag ben jij heeeeeeeel gelukkig!
    Nog even volhouden, meid!

Liefs

Deel Deze Pagina