Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ja triessie, inderdaad dr zit een (gegroeid)vruchtzakje in mn baarmoeder, hcg klopt maar vocht in mn buikholte wat ie niet kan plaatsen. Gezien een eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap vertrouwd hij het niet en zit er misschien alsnog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap... :x ik word nu al gek van het wachten, mn man is positief, er zit immers een zwangerschap in mijn baarmoeder en dat vocht lossen ze wel op? jaja nou ik ben minder positief en heb het helemaal gehad.
    Die rugpijn kan komen doordat ik een gekantelde baarmoeder heb...

2. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    triessie..hartstikke goed nieuws meid..goed zo!

gizmoo..rot dat je nog steeds die zekerheid niet hebt en nog steeds in die rotte spanning zit..maar probeer positief te blijven hoor.

ik heb nog steeds kiespijn..word er gek van.
    ben ik eindelijk lichamelijk al iets aan het opknappen heb ik dit weer bah :cry:

voor iedereen een fijn weekend alvast.

groetjes,

moray

3. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    hoi meiden, wat is het rustig hier! Misschien een goed teken en is iedereen lekker van het weekend aan het genieten, het weer was gister heerlijk maar nu regent het hier al weer heel de ochtend. Mij mij slepen de dagen zich voort. Heb nog steeds last van rugpijn en af en toe steekjes in mn lies en bij mn schaambeen. Verder gaat het eigenlijk wel.
    Hoe gaat het met jullie?

4. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen...inderdaad naar weer als je het vergelijkt met gister...jammer!
    Ik leef zooo met je mee Gizmoo, de dagen duren jaren lijkt wel he? Ga je vandaag nog iets ondernemen (afleiding)?
    Lastig die rugpijn...voel je je verder wel goed (misselijk? moe? ofzo?)?

Om ons heen hebben we het nieuws gedeeld, erg leuk alle reacties. Gister een lange dag gehad, was al om 06 uur wakker en 's avonds hadden we met vrienden in de kroeg afgesproken...pfff...gelukkig was manlief ook moe dus lagen toch nog vroeg in bed...hahaha...vanmorgen was hij al vroeg weg en ik heb eindelijk eens uitgeslapen tot half 10!

Vandaag niet zoveel doen, even de was weg werken en mijn nieuwe digi camera uitproberen...heb ik van mn man gekregen...wilde ik al jaarrreeen...maar zoo duur vind ik om zomaar aan te schaffen, maar nu moest ik het doen..hihi...echt stoer ding!

Hoe is het met je kiespijn Moray...helpt de anti biotica al een beetje?

5. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    he triessie, leuk van je te horen. Nee ben niet misselijk, was ik bij mn dochter ook niet. Ik ben wel moe maar niet overdreven (was ik bij mn dochter ook niet, bij buitenbaarmoederlijke zwangerschap wel) dus dat valt niet tegen. Zit me iedere x af te vragen hoe ik me nu voelde bij die zwangerschap die een buitenbaarmoederlijke zwangerschap werd, maar dan lijkt het ineens lang geleden en weet ik het niet meer. Ik weet wel dat op een gegeven moment mn buik helemaal was opgezet en dat heb ik nu (nog) niet.
    Nee ik ga weinig doen vandaag. ZIt nu met mn dochter te knutselen en vanmiddag gaan we met zn drietjes op de bank een filmpje kijken...

6. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ja dat had ik ook die opgezette buik bij de buitenbaarmoederlijke zwangerschap...nu ook niet...nou ja 's avonds wel iets maar vorige keer stond ie echt op ontploffen! Fijn dat je je dus goed voelt en het herkenbaar is zoals bij je dochter, tenminste dat lijkt mij fijn!
    Gezellig zeg lekker knutselen leuk...wat is er met je banner gebeurd?

7. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    hahah ja zit een beetje met mn banner te rommelen omdat ik nog eigenlijk niets met zekerheid weet.... :(
    Leuk trouwens zo een fotocamera, ik heb er vorige week een gekocht om mezelf te troosten hahah, Ik heb een canon, mooie dingetjes zeg. Morgenochtend moet ik bloedgaan prikken en dan maar weer afwachten, baal er weer zo van dat het zo een vaag verhaal is. Wel wat in mn baarmoeder, wat klopt met mn hcg, maar dan nog niet goed als het gaat om het uitsluiten van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gr gr

8. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ja het is ook echt balen...echt heeeel erg balen hoor...en je kunt er helemaal niets aan doen dan wachten wachten en wachten, vreselijk...ik ben zooo benieuwd hoe de uitslagen zullen zijn deze week voor je... ik was in die wachten weken mezelf echt bij elkaar aan het houden, het moest gaan zoals ik het wilde want dan wist ik waar ik aan toe was...maar vrijdagochtend was ik op en haalde ik de gekste dingen in mn hoofd, was al bezig met bedenken wat ik allemaal mee naar het ziekenhuis moest nemen voor weer een opname! Zooo bang was ik... maar lieve Gizmoo misschien valt het allemaal mee en mag je deze week net als ik gaan genieten van een nieuw wondertje ...hooop het zooo!

Mijn camera is een sony..zo'n spiegel reflex...en gaaf hoe scherp hij z'n foto's maakt en wat je er allemaal mee kunt...onze katten zijn nu het mikpunt samen met een bos tulpen hihihi...

9. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    hahah ja hier is mn dochter de klos, lachen, leuk kijken even nog... haha die wordt er gek van en die gaat nu expres als ze die camera ziet rare koppen trekken ha.

10. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hey meiden,
    Gizmoo, ik leef ook echt ontzettend met je mee!
    Hopelijk komt alles gewoon goed!

Triessie, heerlijk om iedereen het goede nieuws te mogen vertellen. ik hoop dat ik dat ook nog en keertje mag gaan doen!

Heb vannacht gedroomd dat ik ook weer zwanger was, en een echo kreeg.
    Ik was echt ontzettend zenuwachtig, maar kreeg gelukkig goed nieuws. Ik was even zoooooo gelukkig.
    Helaas werd ik op dat moment wakker...!

Wat is dat toch verschrikkelijk, die onzekerheid....!
    Ik ben ook af en toe zo ontzettend bang dat ik weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap krijg...!

Heb gisteren weer voor het eerst een gedeelte van de slaapdienst gewerkt.
    Pas aan het einde van de maand moet ik hem weer helemaal draaien.
    Ik zag er ontzettend tegenop, omdat het dus 2x mis is gegaan in de slaapdienst (1x de zogenaamde miskraam, en 1x toen de eileider knapte).
    Het ging gelukkig heel goed, en ik voelde mij niet meer zo onzeker.

Fijne zondag allemaal,

Liefs

11. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen!

Marjo; pff wat een droom zeg...ook jij mag een keertje in de onzekerheid gaan zitten en daarna gaan genieten van een wonder, echt!
    Zal wel spannend zijn geweest die dienst..fijn dat je eerst een halve kon gaan werken, heb je nog een halve of eind van de maand meteen heel en alleen?

Gizmoo...heel veel sterkte vandaag...dat je de dag weer een beetje doorkomt meid! Ik denk aan je!

Nou nieuwe werkweek voor de boeg...ik wil het op mn werk gaan vertellen zodat ze weten dat mijn moeheid nu hier vandaan komt en ze zich geen zorgen hoeven te maken dat het nog een nasleep is...donderdag hebben we groot overleg dan is iedereen er maar ik weet niet of ik het tot dan stil kan houden! Ik zie het wel....
    Tot later meiden!

12. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik moet aan het einde van demaand weer een slaapdienst alleen draaien, maar wel met iemand op de achtergrond die ik 'snachts kan bellen. als er iets mis gaat(waar ik niet vanuit ga).

Vandaag weer een vervelende ochtend achter de rug...
    Ik ben vanmorgen weer naar de huisarts geweest, omdat de pijn in mijn onderrug, lies en bovenbeen niet over wil gaan.
    Ook de huisarts ggaat er vanuit dat het niets gynocologisch kan zijn, maar dat er waarschijnlijk door de operatie en herstelperiode een spier verrekt of beklemd zit..!?
    Vanaf morgen moet ik naar de fysio, en hopelijk dat het dan beter gaat worden.
    Ik word er echt helemaal gek van...!
    Het houdt gewoon niet op!
    Krijg de ene ellende naar de andere!Sinds de 'miskraam'(begin dec.) heb ik alleen maar lichamelijke ongemakken gehad...!
    Weet bijna niet meer hoe het is om geen pijn te hebben!
    Ben boos en gefrustreerd omdat ik er gewoon helemaal genoeg van heb...!
    Vanmiddag moet ik en paar uurtjes werken, en zometteen ga ik even lekker bij mijn moeder mijn frustraties eruit gooien!
    Zo....dat was weer een heel verhaal!

Bengeltje, Hoe was het in Overloon?
    Wat een prachtige omgeving he..?haha!Lekker ijs gegeten bij Cleevers?

Triessie, ik ben heel erg jaloers op jou..!haha!
    Ik zou zo graag in jouw schoenen staan, nu die periode van onzekerheid een beetje voorbij is.
    Geniet maar lekker van je zwangerschap.

Gizmoo, hoe is het met jou?Vandaag bloed geprikt in het ziekenhuis?
    Ik denk aan je!

Moray, hoe is het met je verstandskies?En hoe voel jij je verder?Weer een beetje 'Back on Track'?

Hypnose, hoe is het met jou?Weer bezig aan een nieuw wondertje?
    Hopelijk ben je snel weer zwanger!
    Hoe voel jij je verder?heb je je dagelijks leven weer een beetje opgepakt?

13. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    hallo meiden,

zo nou mijn kiespijn is nu zo goed als verdwenen de antibiotica heeft goed zijn werk gedaan!.
    ben vanochtend bij de bedrijfsarts geweest, en hij was gelukkig heel begripvol.
    Ik mag voorlopig zelf bepalen wanneer ik weer aan de slag wilt gaan, en dan word het nog even voor een paar uurtjes per dag.
    Het zal nog wel even duren aangezien ik in de kinderopvang werk vindt ik het nog wel moeilijk om weer met die kids te gaan werken en dan ook mijn aandacht er voor de volle 100% bij te houden.
    Half april heb ik weer een gesprek dus even kijken hoe ik me dan voel.

gisteren eindelijk een vakantie geboekt na lang zoeken, het word dus turkije kusadasi.
    Hotel ziet er iig supermooi uit, we van van 13 mei tot 24 mei..lekker de zon opzoeken! :)

Hoe gaat het verder met jullie allemaal?

marjo80..ik snap echt je gevoel heel goed..die onzekerheid en angst dat heb ik ook.
    Ik zelf hoop ook ooit weer zwanger te worden en dat het dan ook goed zit.
    Maar ja we moeten positief blijven toch?ondanks dat soms heel moeilijk is.
    ik droom ook echt van alles wat maar met zwanger te maken heb..ook beleef ik soms die bewuste dag weer ik mijn dromen.

gizmoo ik hoop dat je goed nieuws hebt vandaag.

groetjes,

moray

14. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    He meiden, allereerst hardstikke bedankt voor jullie medeleven doet me erg goed en verder kan ik het behalve met mn man met niemand delen, en meiden onder elkaar is toch anders he ;)
    Marjo wat je zegt herken ik wel hoor. Ik heb ook nog steeds pijn in mn rug, bij vlagen mn lies en in mn ene bovenbeen, denk zelf dat er een zenuw ofzo klem zit. Ik kijk het ook nog even aan en dan ga ik ook naar de fysio en ja net wat je zeg, je wordt gek van al die pijntjes he! Moray heeerlijk dat je kiespijn verdwenen is, maar nog beter, je vakantie naar Kusadasi, genieten man, en het schiet al op!
    Ik heb vandaag gewerkt tot drie uur en ben toen bloed gaan prikken, woensdag hoor ik meer, hoop dat de dagen een beetje snel gaan..

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    marjo80:
    was echt super mooi zeg en nee haha we hadden echt geen tijd om ijsje te eten maar dat komt vast nog wel een keer :)

16. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Bengeltje, geen tijd om een ijsje te eten?wat is dat nou?haha!
    Wat heb je allemaal gedaan dan?
    Hopelijk heeft het je goed gedaan!

Moray, Kusadasi..!Daar ben ik nog nooit geweest..!Schijnt super te zijn, dus hoop ik ook voor jullie dat het snel zover is.
    Wat jij zegt betreft het werk, herken ik ook heel erg. ik werk zelf ook met kinderen, wat het er dus niet makkelijker op maakt om weer vollop aan het werk te gaan.

Gizmoo, die pijn in de onderrug zijn naweeen van waarschijnlijk het herstel van de operatie. Je kunt hier dus maanden last van houden, en pijnstillers e.d helpen er niet voor.
    Alleen met fysio kun je de pijn verlichten.
    Ik ben nu toch wel weer wat opgelucht dat ik nu weet wat het is, en dat ik mij geen zorgen hoef te
    maken.
    Ik heb ook weken gewacht om ermee naar de dokter te gaan, omdat ik zo onzeker was.
    Ik zag het hele scenario al voorbij komen: rechste eileider ontstoken, opereren, eileider verwijderen, geen kinderen meer kunnen krijgen..enz enz!
    Gelukkig is die onrust nu wel weer wat verminderd, en ga ik morgen lekker therapieen!
    Gelukkig weet ik nu zeker het het gynocologisch allemaal in orde is.

Ga nu gauw GTST kijken, even lekker een half uur verstand op nul....!

Doei meiden!

17. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Morning!
    Even een dikke knuffel aan iedereen voor vandaag...en volgens mij heeft Conny vandaag haar echo! liefs

18. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    he vroege vogel! Jij ook een fijne dag toegewenst! Hoevoel je je verder? Nog klachtjes of niet!
    Voor alle andere, werkse, luierse! En conny heel veel succes als je vandaag voor een echo moet!

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    pfff ik vraag me af wanneer ik ongesteld word zi aankomende woensdag alweer op 5 week normaal duurt het nooit zolang vorige keer bij miskraam was het 4 week en 2 dagen

marjo80 haha ja erg he ik denk dan neem ik maandag morgen jiisje als ik weg ga zit die dicht naja ik sta dan wel lekker met de ijskar die ervoor staat op de foto whahahahahahahahahaha

20. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    he Bengeltje, hoe is het? ja ik werd dus echt helemaal gek van het wachten op mn ongesteldheid na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Normaal een cyclus van 35 dagen en toen moest ik dus 42 dagen wachten, had me al vanalles in mn hoofd gehaald!

Deel Deze Pagina