nou ja hier gaat het had sinds vrijdag wel weeer last van me rechter schouderblad en sinds vandaag is me rugpijn weer terug was er net 4 dagen vanaf ja normaal is mijn cyllus tussen de 32 a 34 dagen de laatste tijd en nu nog nix de operatie was dus 13 februari vind het wel klote dus. maar goed hoop dat het snel weer raak is ik wilde eerst nu testen maar weet toch wel dat hij nega is want heb maar 1 keer sex gehad inverband met pijn aan de litekens nog. en dat was op 28 februari
balen he die rugpijn, die heb ik dus nog steeds. Maarre 1 keer sex kan al voldoende zijn hoor . Ik heb de eerste twee maanden na mn operatie helemaal geen sex gehad en daarna was het dus gelijk raak, vraag is nu natuurlijk alleen hoe het gaat aflopen...
hoi meiden, wat een lieve berichtjes van jullie, thanks Ik had inderdaad vandaag de echo en hij was goed het vruchtje zit mooi in de baarmoeder en zelfs het hartje klopt al. Wij zijn echt zo blij dat het op het goede plekje zit. Ik wil alle meiden hier een dikke knuffel geven. knuffel conny
Pffff....vandaag naar de fysio geweest ivm met mijn rug...! Ik hoopte echt dat ik vanavond al verlichting zou voelen, maar het is daarentegen alleen maar erger geworden. Hij heeft de pijnlijke plek gevonden....!Wat en beul! Vrijdag weer terug voor de volgende marteling, maar uiteindelijk komt hopelijk alles weer goed. Gizmoo, heel veel sterkte en succes morgen! Hoe laat moet je?Ik denk in ieder geval aan je en aan een goede afloop. Liefs
he marjo, echt ellende he die rugpijn. Ik word er ook echt helemaal gek van. Ik moet morgen om half vier, maar hij zal wel weer uitlopen dus ik mag blij zijn als ik dan om 5 uur aan de beurt ben . Ja denk maar veel aan me wellicht brengt het geluk!@
Conny wat een fantastisch nieuws meid...heeeerlijk....ooo nu is er een stuk onzekerheid weg genomen en kun je dat vullen met genieten! Ben heeeel blij voor jou! Marjo...dus je wordt gemarteld?! Succes ermee...wellicht wordt het alleen maar beter he... Gizmoo, pas op het eind van de dag de afspraak grrrrr.... moet je straks werken? Ik ga natuurlijk ook weer aan je denken...dat helpt ja...heleboel succesjes voor jou en nog een keer een dikke knuffel! Ik voel me verder goed...af en toe voel ik wat steekjes/prikjes/krampjes onderin mn buik maar dat vind ik eigenlijk alleen maar een fijn gevoel. Eten moet/wil ik wel constant maar dat is ook niet erg en ben snel moe. Ik voel me dus goed! Is Wendy alweer terug?
Hoi Dames, I'M BACK Goeie genade, zit hier gewoon te huilen terwijl ik jullie verhalen lees. Geen idee wat er ineens met mij aan de hand is. Gisteren besefte ik ineens dat als ik de eerste keer zwanger was gebleven dat ik dan over precies 2 maanden uitgeteld zou zijn (18 mei). Ik kon de twee lieve kleine meisjes in het vliegtuig niet aankijken zonder een traantje. Had ik op de heenweg geen last van. Denk dat ik gewoon even een emo-dip heb. Heb de eerste dagen van de vakantie lekker helemaal nergens aan gedacht, alle zorgen van me afgezet. De 1 na laatste dag hebben we ons een massage laten geven. Dit was full body en werd dus ook mijn buik gemasseerd. Dit was ook de eerste keer dat iemand anders dan mijn man het litteken van de operatie zou zien. De masseur (vrouw) sprak te weinig engels om ernaar te vragen, maar sinds die tijd dacht ik er meer over na. Ik wil gewoon zo graag weer zwanger zijn en een babytje hebben. Ik ben er gewoon echt klaar voor. Volgende maand zijn we een jaar bezig met zwanger worden. Wat is het snel gegaan! Maar goed, jullie willen vast leuke verhalen over mijn vakantie horen Ow en Triessie en Gizmoo, ben zo blij dat tot nu toe de echo's iig goed zijn. Gizmoo ik hoop dat je vanmiddag te horen krijgt dat datgene wat niet in de baarmoeder zit gewoon iets simpels is. Laat je het z.s.m weten? Het was echt heerlijk weer in Egypte, een graad of 27 met een flink windje. We hebben niet veel direct in de zon gelegen, maar ben wel aardig bruin Helaas door de wind ben ik nu wel snotverkouden Verder was het eten lekker, het hotel netjes en de natuur wederom verbluffend. Heb het meest genoten van de Jeepsafari... lekker de woestijn in en bergen beklommen, heerlijk! Zijn ook met een glasboot de zee opgeweest en zo koraal en vissen gezien zonder te hoeven snorkelen (dat vieze zoute water ). Alleen ben ik toen wel voor de eerste keer in mijn leven zeeziek geweest....bah bah. En verder eh veel gesport, elke ochtend aquagym gedaan, stukje gewone gym en buikdansen, in het laatste ben ik aardig goed in als ik iedereen moet geloven Hebben ook 2 keer aan stretchen gedaan, maar dat was meer een work-out en hadden we spierpijn van, dus hebben we maar laten vallen Zo, dit is alweer een lang genoeg berichtje. Ben vandaag nog lekker thuis, dus ga even wat puinruimen hier... haha gister hing een plant helemaal over de pot heen, mannetje had m geen water gegeven. Gelukkig heb ik m meteen water gegeven en staat ie nu weer overeind. It's still alive Knuffels voor iedereen, Wendy
P.s heb wat plaatjes van vakantie in album gezet. De foto's van mij komen nog, die heeft mijn tante nl Ik heb alleen foto's waar zij op staat. hihi.
Hey Wendy, wat leuk dat je er weer bent. Hopelijk heeft het je echt weer even goed gedaan...! Fijn dat je het leuk hebt gehad in Egypte! Ik herken je gevoel wat betreft die emo-dip. Heb er ook regelmatig last van. Sommige dagen voel ik mij heel sterk, maar sommige dagen kan ik geen kind of een zwangere buik zien! Ik ben echt verschrikkelijk jaloers op mijn beste vriendin die echt aan alle kanten ontzettend zwanger is......!Ik wil dat ook! Ben je trouwens niet ziek geweest in Egypte?Bij ons was het echt 1 grote ziekenboeg op de terugweg in het vliegtuig....!De rij voor het toilet heb ik nog nooit zo lang gezien. Echt heel veel mensen aan de diaree.. Ben vandaag weer een dagje vrij, en heb besloten om vanmiddag(alvast) lekker te shoppen voor de vakantie. 8) Vanavond weer optijd eten, want we gaan vanavond alsnog naar PSV-Ajax..! Ik ga altijd mee naar de thuiswedstrijden van PSV, want ik vind de sfeer tijdens zo'n wedstrijd helemaal geweldig. Heerlijk...al die mannen die al hun frustraties botvieren op de scheids Ik en mijn vriendin(die ook altijd meegaat) hebben echt de grootste lol! Verder moet je mij over voetballen niets vragen... ?Daar hebben wij onze mannen voor..! De pijn in mijn rug is nu wat gezakt...Gelukkig! Ik kon gisteravond geeneens meer fatsoenlijk zitten...! Vrijdag weer naar therapie, dan gaan we nieuwe oefeningen doen! Hey Gizmoo, wat zul jij gespannen zijn zeg....!Ik heb beloofd dat ik aan je denk, dus bij deze Laat het snel vanmiddag zijn...! Dikke knuffel,meid! Triessie, Ik geloof helemaal dat jij vollop geniet van je zwangerschapskwaaltjes...! Fijn dat jij al uit die onzekere periode bent..! Volgende maand gaan wij het ook weer proberen, zooooo spannend allemaal! Conny, gefeliciteerd meid!Ga er ook maar lekker van genieten. Heel fijn om te lezen dat je toch weer snel zwanger kunt raken naar de BBZ, en dat het meestal dan ook weer gewoon allemaal goed komt. Ik ben echt heel blij dat ik mij heb aangesloten bij dit forum, want het doet me echt goed! Het is ook wel weer een kleine ontlasting voor manlief, want jullie begrijpen echt hoe het voelt om zoiets mee te maken! Bedankt, lieve meiden!
Marjo, ik ben ook heel blij met dit topic, heb er ook echt heel veel aan gehad. Zeker gezien mijn man een binnenvetter is en ik er met hem bijna niet over kan praten.... Ik heb helemaal geen last gehad van de Vloek van de Farao (diarree) en volgens mij viel het in het vliegtuig ook wel mee. Moet eerlijk zeggen dat ik in het vliegtuig niet eens naar de wc geweest ben Ik herken ook dat jaloerse gevoel. Een vriendin van mij is ook zwanger en die is dus ook in mei uitgerekend, dat maakt het erg lastig.... Maar goed, mijn tijd komt nog wel (en de jouwe!)
marjo80 ik wil meee naar psv hahahaha. maar over jarloers zijn ja me schoonzusje is voor de 3de keer zwanger ook 2 miskramen en nu 3de zwangerschap en ze krijg een 2ling en we scheelden maar 2 weken ik zou nu 11 week zijn en zij 13 week bij haar gaat alles goed. ik wou dat ik ook nog zwanger was het voelt gewoon zo rot en klote. hoop dat ik ook snel goed bericht zal hebben maar eerst ongesteld worden zit nu op 5 week na de operatie normaal nooit zolang vorige keer bij miskraam maar 4 week en 2 dagen
Balen Bengeltje ! Maar bij mij was eerste keer na bbz normaal en de keer erna weer een week langer, dus valt echt geen pijl op te trekken. Hoop dat je snel ongi wordt, dat je weer verder kunt. Knuffel, Wendy
Wendy, welkom terug in ons koude en natte kikkerlandje! Heerlijk om te lezen dat je ook een goeie vakantie hebt gehad, nu nog hopelijk lekker lang nagenieten he, hou dat heerlijke gevoel vast! He kicke marjo, naar PSV-Ajax, ik ben alleen fan van de tegenstander dus moest wel lachen om je verhaal. Nou meiden ik ga er vandoor , moet er over drie kwartier zijn. Bedankt alvast voor jullie steun!
gizmoo1 sucses nou ik heb net ff gyn gebelt want wil weten hoelang het duurt voor ik ongesteld word zij zeg 4 tot 6 week na een BBZ ik zij dan wacht ik nog 1 weekje en als ik dan nog niet ongesteld ben en dan? ja zegtze dan kan je er idd wat voor krijgen nou hoop dat ik het dan volgende week pillen krijg om het op te wekken
he bengeltje jij bent nog erger dan ik ! haha maar groot gelijk hoor. Nou meiden, jullie steun heeft me geholpen! Ik ben zwanger in mn baarmoeder (raar gezegd) hartje klopte en dat vocht is waarschijnlijk een gesprongen eitje geweest! joehoehoe. Ben waarschijnlijk wel korter zwanger net nog geen zes weken! Ik ging gewoon huilen bij die arts alle spanningen kwamen eruit geloof ik...
YEAH Gizmoo....jippie! Ik moest ook huilen hoor toen ik de echo zag met ons kleintje....blijdschap en spanning! OOooo wat zal jij/jullie blij zijn? Van vocht in je buik is dus niets meer te bekennen? Super zeg...wanneer mag je weer terug komen? Hoe voel je je nu? Wendy...heerlijk te lezen dat je hebt genoten van je vakantie, je hebt ook best veel ondernomen zeg...leuk! Meiden..ik hoop zooo dat jullie ook snel opnieuw zwanger zullen raken, ik ben me zo bewust van jullie gevoelens en vind het soms moeilijk om mijn positieve verhalen hier neer te zetten. Wanneer jullie het lastig vinden, vertel het me dan alsjeblieft want ik wil echt niet aan jullie voorbij gaan want ik weet hoe het is en moeilijk sommige momenten en situaties zijn...ik blijf geloven dat 2008 voor ons allemaal een mooi jaar zal zijn en laat het onder mijn banner staan!
he triessie, ook jij bedankt voor je medeleven, ja ik schoot helemaal vol en moet zeggen dat ik nu nog na zit te trillen. De spanning is natuurlijk nog niet helemaal weg want tot 12 weken zal ik geen rust hebben! Over twee weken mag ik terug. Hij wil me tot 12 weken onder controle houden, daarna mag ik naar de vk als ik dat wil. En ook voor mij geldt... ik gun het de andere ook zo enorm! Ik wil jullie ook allemaal blijven steunen! want onze ervaringen nu zijn over (een korte) tijd ook jullie ervaringen weer!