Hallo allemaal, hier even een vraagje.. Ik heb sinds vandaag iedere x na het plassen bij het afvegen een klein roze/rood plekje(veegje) op mijn wc papiertje.. Kan dit mijn ongesteldheid zijn die doorzet, of misschien iets anders? Ik heb nog niet echt ongi klachten..wel afgelopen maandag vreselijke hoofdpijn gehad, dit heb ik meestal altijd voorafgaand aan mijn ongesteldheid. Er hebben ook 2x een soort van slijmsliertjes aan gezeten. Kan dit nog met de bbz te maken hebben? Het is nu 4 en een halve week geleden dat ik geopereerd ben.. Hebben jullie dit misschien ook gehad? groetjes.
Ik heb dat mijn laatste menstruatie ook gehad. Helaas kwam mijn ongi toen pas na een week. En ook ik had toen dus een week hoofdpijn van tevoren en steeds wat roze vegen (was ook wel een dag weg was tussendoor)
hoi dames ik had vorige week donderdag wat spotting van bruine afscheiding vrijdag ook en vrijdag avond werd het spotting beetje helder maar bij mij was het die 2 dagen van komen en gaan met de spotting . en zaterdag morgen stond ik op en ja hoor veel helder rood nou je snap het wel ik kon wel ene gat in de lucht springen van blijdschap na 5 week en 2 dagen eindelijk ongesteld en het was zaterdag zondag en maandag en dinsdag was het alweer spotting en vandaag ook wat spotting maar bijna nix . dus het kan wel zo zijn bij de een werkt het sneller dan de ander
Fijn he bengeltje? Bij mij was het vorige keer ook maar 2-3 dagen heeel erg en daarna eigenlijk alweer weg. Alleen wel ruim een week problemen ervoor gehad
ja de problemen ervoor heb ik maar 2 dagen gehad dus dat vond ik wel lekker fin en kort en nu wil ik gewoon weer zwanger worden deze ronden en dan zwanger blijven
Moray, Klinkt als...!?Menstruatie die op gang moet komen..!?In jouw geval...Heerlijk toch? Hopelijk krijg je hierdoor het vertrouwen weer een beetje terug..! Wendy en Bengeltje: En nu lekker zwanger worden..!(en blijven) Liefs
denk wel dat het je mensturatie is die opgang komt bij de 1 dus sneller dan de ander maar we gaan er deze cyclus voor
he meiden, hoe is het met jullie! Jullie hebben een tijdje niets van me gehoord (valt eigenlijk wel mee maar goed) maar heb het nogal druk gehad, thuis en op het werk. Heb net jullie verhalen gelezen en ik hoop inderdaad dat jullie allemaal ook snel zwanger zullen zijn. Met mij gaat het redelijk, ben moe en heb verder weinig klachten en dat baart me enerzijds wel weer zorgen. Ik ben zo en zo op van de zenuwen of het allemaal wel goed blijft gaan. Volgende week weer naar de gyn, hoop dat hij dan zegt dat alles goed is, want op een of andere manier ben ik er niet gerust op. Ik lees dat jullie allemaal volop aan de klus gaan dus het gaat spannend worden, maar goed, kijk naar maar 1x kan al raak zijn
Ik wacht nog even tot mijn volgende menstruatie, en dan sluit ik me ook bij jullie aan...! Gizmoo, Ik begrijp je onzekerheid helemaal...! Ik denk dat je onzekerheid pas echt weg is, als je over 7,5 maand een gezonde baby in je armen hebt. Vanavond even vreselijk nieuws gehad...een kennis van ons is vorige week 'bevallen' met 30 weken. Ze moesten het kindje halen, omdat moeder het HELP-syndroom(zwangerschapsvergiftiging) had. Het kindje was wel erg klein, maar het zou toch allemaal goed komen. Vanmorgen is het toch nog heel onverwachts overleden aan een hersenvliesontsteking. Vreselijk allemaal....!ben er behoorlijk kapot van. Het is echt een gift om een gezond kindje op de wereld te mogen zetten..! Ik heb dat altijd al geweten, maar na zoiets en mijn eigen ervaringen word dat nogmaals nadrukkelijk bevestigd. Ben vandaag weer naar de fysio geweest. Volgens hem zijn al mijn spieren in de onderrug, buikholte en bovenbeen overbelast. Dit komt doordat ik een aantal weken weinig heb gedaan, en daarna weer te snel ben begonnen met werk e.d. Hij wil dat ik halve dagen ga werken, omdat mjin rug nog steeds erg zwak is..! Lekker, want ik heb me juist gisteren 100%beter gemeld. Ik heb weer zo'n zin om fulltime te beginnen...! Zoals het er dus naar uitziet, blijf ik voorlopig nog even aanmodderen. Pfff.....ik ben er zo klaar mee!
Ow Marjo, even een dikke knuffel voor je ! Zoiets is inderdaad heel vervelend. En dan ook nog jouw lichamelijk klachten.... Sterkte hoor.
Marjo wat een vreselijk nieuws zeg. Ik weet nog wel dat ik toen ik zwanger was van mn dochter echt super zorgeloos was, soms vergat ik zelfs dat ik zwanger was en had een heerlijke zwangerschap. Nu na mn bbz en alle verhalen die ik hier lees, is al het zorgeloze wel weg ja! Wat je zegt over je rug, buikholte en bovenbeen, herken is wel. Ik heb dat zeker tot twee weken geleden ook gehad en nu eigenlijk sinds kort niet echt super last meer. Maarre , ik ben pas 6 weken nadien een paar uur gaan werken (zittend kantoor werk) en heb toch ook die klachten gehad dus ja, weet niet of je als je minder snel was gaan werken die klachten niet had gehad. Rustig aan doen kan geen kwaad maar toch...
marjo..wat een toestand joh..heel veel sterkte meid. Ik heb het met mijn collega meegemaakt die is bevallen met 27 weken. Haar kindje heeft het wel gered maar zeker wel 6 maanden in het ziekenhuis moeten liggen..haar kindje was wel ernstig ziek maar heeft het toch gered. Het is echt heel naar. Sinds vanavond meer bloedverlies gehad..maar het is nog er waterig zeg maar. Ik heb ook sinds vanavond last van mijn onderrug. zo nu ff wat drinken en dan naar bed. heb morgen een afscheidsreceptie op het stadhuis van rotterdam. Mijn schoonvader heeft daar gewerkt en is met de vut. De burgemeester komt ook dus ben benieuwd. Groetjes.
Goedemorgen meiden...even wat van me laten horen...ben druk, moe en zit ook net als Gizmoo te wachten eer ik (pas 7e) weer naar gyn mag voor echo. Ik voel me verder echt heel goed, ook (net als Gizmoo) erg weinig klachten wat me soms onzeker maakt maar als ik dan bedenk dat het dus ook zo kan gaan, dan klap ik denk 7 april in mijn handen! Bale Marjo dat je lichaam overbelast is zeker nu je je net 100% had beter gemeld...wel je rust nemen hoor! Sterkte! En dan je verhaal over die bevalling...brrrr.... Hoe was je weekendje weg Gizmoo...je was toch weg? Hoop voor de anderen dat jullie snel een posi test in handen krijgen...na flink klussen moet dat lukken... Pfff..nog 1 dag werken dan weer weekend, na het lange paasweekend voelde het toch alsof deze week jaarrreen duurde...ben soms zooo moe en futloos.... Iedereen fijne dag!
He triessie, leuk om weer eens wat van je te horen! Ja het blijft allemaal spannend he? Ik mag volgende week woensdag weer terug voor een echo maar ben er echt niet gerust op. Ja het weekendje weg was leuk, viel niet tegen want ik had er niet zo een zin in. Vandaag lekker thuis voor mn dochter en morgen nog 1 daagje werken en dan weer weekend. Ik slaap trouwens als een roos savonds!
Hou nog even vol dames, uiteindelijk gaat de tijd vanzelf voorbij en heb je weer een mooie echo Ik (wij) gaan ondertussen hard aan de klus om jullie achterna te komen Ow en Triessie er zijn ook meer mensen (die niet zwanger zijn) heel erg moe heb ik begrepen, dus misschien dat het ook wel een beetje aan het weer ligt. En zo niet, je weet waar je het voor doet Groetjes, Wendy
Hallo allemaal, Weet nog niet goed hoe deze site werkt dus misschien zit ik nu wel helemaal verkeerd...heb me net aangemeld omdat ik graag in contact wil komen met mensen die ook een bbz hebben gehad. Zal me trouwens even voorstellen: Mijn naam is Wendy, 27 jaar en heb een zoontje van bijna 2. 10 maart jl ben ik met spoed geopereerd aan een bbz. Wist niet eens dat ik zwanger was! Kreeg op maandagavond heel erge buikpijn. Naar de huisartsenpost gegaan en begon daar ineens te vloeien. Gelijk doorgestuurd voor een inwendig onderzoek. Daar kreeg ik dus te horen dat ik zwanger was, maar ook gelijk dat het niet in de baarmoeder zat. Moest gelijk blijven en dan zouden ze de volgende ochtend verder gaan met onderzoeken. Of het was een miskraam en moest de buikpijn minder worden of het was een bbz. 's Nachts werd de pijn alleen maar erger en er werd tegen met gezegd dat ik maar moest proberen de slapen. Achteraf bleek dat het beeld van mij niet overeen kwam met een bbz. Vandaar dat ik niet gelijk geopereerd werk. 's Ochtends viel ik flauw en toen is het heel snel gegaan. Werd met spoed naar de ok gereden en daar bleek dat mn eileider was gescheurd en er zat een liter bloed al in mn buik. Deel van de eileider hebben ze weg gehaald. T herstel gaat prima, ga volgende week weer werken. Mentaal gaat het erg goed. Ben wat dat betreft wel heel erg nuchter en het scheelt ook dat we al een kleine rond hebben lopen en ook het feit dat ik niet wist dat ik zwanger was telt volgens mij ook mee. Hoop hier mensen te vinden die hetzelfde meegemaakt hebben en zo ervaringen etc uit te wisselen...groetjes Wendy