Hoi Wendy, Pfff...wat een verhaal weer!Elke keer als ik het weer lees, krijg ik de rillingen over mijn hele lijf. Ik heb (bijna)precies hetzelfde meegemaakt.... Ik heb 9dec.jl een miskraam gehad..(ook ik wist niet dat ik zwanger was, want de test was negatief). Omdat er bij mij een klomp weefsel wa afkomen, zeiden ze tegen mij dat ik de meest positieve vorm van een miskraam had gehad.. Alles was afkomen, en mijn baarmoeder was schoon..! Ik bleef weken buikpijn houden, en op oudjaarsdag wilde ik toch graag een echo, omdat ik het nieuwe jaar zo niet wilde beginnen. Op de cho konden ze niks zien, en ik moest me maar niet zo'n zorgen maken. Helaas...in de nacht van 1 op 2 januari kreeg ik ook de buikpijn die jij hierboven beschrijft.' 'smiddags lag ik ook ineens op de OK met mijn buik vol met bloed! Mijn eileider was dus ook geknapt, nadat ik dus 13weken zwanger ben geweest in mijn eileider. Helaas hebben ze bij mij de hele eileider weggenomen. Ik ga vanaf volgende week pas weer fulltime werken, want ik heb nog erg lang last gehad van de wondjes en vooral van het emotionele. Op mij heeft het wel een verschrikkelijke impact gehad, en ik heb er dan nog steeds af en toe veel verdriet van. Vooral de onzekerheid is verschrikkelijk..! Door de operatie en de herstelperiode, zit ik nu ook met rugklachten, die maar niet beterwillen worden. Ik raad je echt aan, om het rustig aan te doen, en om naar je lichaam te luisteren. Je kunt hier terrecht met al je vragen en onzekerheden. Alle meiden hier, weten hoe jij je voelt, omdat we het allemaal mee hebben gemaakt. Het is erg fijn om er met lotgenoten over te praten. Veel sterkte, succes en natuurlijk een dikke knuffel voor jou!
Hallo allemaal. Nou hier goed nieuws vandaag is goed mijn menstruatie doorgekomen. ben zo opgelucht..en dat toch vrij snel na 4 en een halve week. Is die onzekerheid ook weer weg. Marjo..hoe gaat het met je meid? Wendy..heel vervelend dat jij dit ook mee heb moeten maken. Ik ben zelf op 25 februari j.l. geopereerd aan een bbz, en helaas hebben ze bij mij ook mijn eileider moeten verwijderen. Ik was bijna 7 weken zwanger. Ook ik heb er erg veel moeite mee dat dit is gebeurt. Lichamelijk ben ik nu wel weer aardig de oude..alleen geestelijk heb ik het soms best zwaar. wat marjo ook al zei..neem echt je tijd ervoor..het is natuurlijk niet niks wat er is gebeurt. Ook lichamelijk moet je echt ff de tijd nemen..je hebt natuurlijk wel een buikoperatie gehad. het enigste wat ikje kan meegeven is praten, praten, praten. Ook je verhaal doen op dit forum, praten met lotgenoten kan heel goed doen. Sterkte iig! groetjes.
moray beter dat je menstruatie is door gekomen wel fijn zeg. wendy balen zeg na je zult hier wel veel steun vinden heeft mij ook goed gedaan ik ben geopereerd aan BBZ op 13 februari met spoed opgenomen bijna 7 week zwanger. bij mij hebben ze de eileider kunnen sparen de zwangerschap zat aan de buitenkant van me eileider. sterkte
Hoi Wendy, Welkom hier. Ik hoop dat je wat aan dit topic hebt. Schrijf maar van je af als je wilt en vraag zoveel je wilt, wij zullen zoveel mogelijk proberen antwoord te geven of je te steunen op moeilijke dagen. Zoals de anderen al zeggen, neem er vooral de tijd voor om dingen te verwerken. Je hebt niet alleen het verlies van een kindje te verwerken, maar ook een operatie waarvan bij de meesten het herstel lang is. Alvast een hele dikke knuffel voor de komende dagen.... Groetjes, (ook) Wendy
Hallo allemaal, Echt ontzettend bedankt voor jullie reacties! Doet me heel goed. Weet je wat het is...de eerste 2 weken krijg je veel aandacht van de mensen om je heen, maar daarna gaat hun leventje gewoon weer lekker door terwijl die van mij even stil blijft staan. Ik ken niemand persoonlijk die dit ook meegemaakt heeft, dus er echt over praten kan ik niet. Wij hebben besloten om voorlopig weer aan de pil te gaan. Misschien laten we het er bij eentje of misschien zeggen we volgend jaar toch van zullen we het nog eens proberen. Lichamelijk heb ik toch weer een flinke klap gehad! Liefs
Hoi hoi, Ik vond het ook heel moeilijk dat mensen de eerste weken de deur bij ons plat liepen. De telefoon stondt ook de hele dag roodgloeiend. Er was zelfs een moment, dat we de stekker uit de telefoon hadden getrokken, en alle afspraken voor het weekend afgeblazen hebben. Inderdaad...na 2weken hielt dat op..!Iedereen pakt zjin leventje weer op, en op een gegeven moment word van jou verwacht dat jij dat ook doet..! Het leek ook bij mij of de tijd stil bleef staan...! Zelfs nu nog, gaat er geen dag voorbij dat ik er niet aan denk....! Mijn man zegt ook nog iedere dag "het komt echt allemaal goed" . Misschien scheelt het inderdaad als je al moeder bent, want ik ben gewoon ook heel erg bang dat het nog een keertje mis gaat, en dat ik dan geen kinderen meer kan krijgen. Met dat idee, kan ik echt niet leven..!Ik wil zo graag dat het bij ons ook goed gaat! Iedereen om me heen word zwanger, en ik moest afhaken, terwijl ik nu met een mooie ronde toeter had rond moeten lopen. Ik denk persoonlijk dat mijn verdriet en onzekerheid pas echt naar de achtergrond verdwijnen, als ik een nieuwe zwangerschap krijg, die goed gaat! Liefs
Hoi hoi, Ik kom weer eens mijn ongenoegen uiten.... ik haat die ovu-testen! (of mijn lichaam) Je mag ze nl niet met ochtendurine doen, en je mag ongeveer 4 uur niet plassen van tevoren. Het lukt me gewoon niet. Ik plas bijna elk uur en soms elke 2 uur. Als ik niet drink krijg ik ontzettende dorst. En overdag heb ik geen tijd als ik op mijn werk zit om zo'n test te doen. Ik heb het nu elke keer toch maar 's ochtends gedaan omdat ik vorige keer toen ook een positest kreeg (voor bbz). Alleen nu heb ik al va di getest (uitgaande van 33dg cyclus) en nog steeds geen positest. Nu zou ik dan vandaag op 38 dagen zitten, maar gezien de negatieve test van toen straks is het dus pas op zijn vroegst morgen en dan zou ik al op 39 zitten. Ik wil niet weer zo'n lange cyclus Zo, dat moest er even uit. Ik ben ook al ruim een week zo ontzettend moe en heb zowel overdag als 's avonds al heel vroeg slaap. Eigenlijk sta ik al moe op Heb volgens mij ook veel meer last van mijn restless legs en goede reden om volgende week daar even voor naar ha te gaan. En ik heb het moeilijk met kleine kinderen, ze zijn zo lief en..... Ik weet niet, schiet elke keer om elk wissewasje in tranen. Heb vandaag ook een superlief zwembroekje gekocht voor mijn neefje die di 1 jaar wordt. Een donkerblauw met lichtblauw met Nijntje erop.....zooooo lief Zo, ik ga even buiten in het zonnetje zitten. Ik zal blij zijn als het weer wat warmer is. But this will do Prettig weekend dames !
Hier weer dat nachtdier uit Brabant...!Vandaag vriendinnendag gehad...! We hebben vanmiddag een work-shop schilderen gehad, en vanavond zijn we lekker uit wezen eten. Over het algemeen wel een leuk dagje gehad, maar toen mijn (zwangere)vriendin bij de work-shop een zwangere buik ging schilderen, knapte er weer even iets. Ben maar gauw naar de keuken gevlucht, en heb daar mijn al mijn tranen eruit gegooid. Wat blijft dat toch moeilijk he...! Wendy, wat balen weer allemaal...!ben dusn iet zo thuis in die ovu-testen, maar vreemd dat je nog geen posi-test hebt gehad! Moet je nu eigenlijk weer bijna ongesteld worden? Zo balen, als je ook nog zo'n onregelmatige cyclus hebt..! Ik heb dat sinds de BBZ ook, want ook ik zit weer te wachten tot die rode vloedgolf zich weer een keer aandient..! Nou meid, nu ook weer een hele dikke knuffel voor jou! Echt waar meid, het komt allemaal goed! Dikke knuffel voor jou! Hoe is het trouwens met de rest van de meiden?Lekker aan het genieten van het weekend? Liefs
hey dames wat was het gister mooi weer he vandaag regen bah ff persoonlijke vraagje het is van mij nu aankomende woensdag 7 week geleden dat ik geopereerd ben aan een BBZ maar tijdje geen gemeenschap gehad vanwege pijn maar nu sinds 1 week ongeveer weer wel maar elke keer heb ik daarna dat ik was bloed verlies lig dat nou aan mij of hebben meer meiden dat. sorry voor deze vraag maar goed
Hoi Bengeltje, Is geen probleem die vraag hoor... om zwanger te worden hoort sex bij Maar ik moet zeggen dat ik er alleen de eerste keer last van had dat ik daarna vloeide. De keren daarna al niet meer. Ow van mij ook een vraagje, wie heeft hier ook rond de tijd van eisprong (nee nog steeds geen posi-ovutest) heel erge pijn aan de kant waar je geopereerd bent, wat ook doortrekt naar bovenbeen en zij en rug? Gister deed het zo ontzettend zeer! Vandaag iets minder, maar wel het idee dat tijdens de blaas of darmen vol zitten dat het ook weer veel meer zeer doet. Ik weet dus niet of dat van mijn ei kan zijn of van iets anders. Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt? Groetjes, Wendy
Hoi meiden Ik ben zo trots...!Heb vannacht weer mijn eerste slaapdienst gedraaid, en het is goed gegaan. Ik heb weinig geslapen, maar ik had wel weer vertrouwen in mezelf en in mijn lichaam. Ik ben blij dat ik deze berg weer overwonnen heb..! Bengeltje, ik herken jouw klachten niet echt..! Ik moet wel zeggen dat ik de eerste keren sex na de BBZ wel erg gespannen was, en dat het ook een beetje pijn deed. Ik heb eigenlijk geen enkele keer gevloeid. Bij ons heeft het ook erg lang geduurd, voordat ik er weer een beetje aan toe was. Gelukkig heeft mijn mannetje daar alle begrip voor.... Als die menstruatie van mij nu ook eens een keer komt, kunnen we er daarna weer helemaal voor gaan..! Wendy, wat jij omschrijft over de eisprong herken ik ook. Ook ik heb 'last'van een gevoelige eisprong. Rond deze periode, heb ik meer last van de kant waar ik geopereerd ben, en ik voel idd ook steken die doortrekken naar rug en bovenbeen. Ik herken dit gevoel, omdat ik voor de BBZ ook altijd de eisprong meende te voelen. Als het bij jou dus ook zo is, moet je nu maar flink gaan klussen. Succes meid, Liefs
Hey Marjo, Goed joh! Schouderklopje voor jezelf ! Is toch wel fijn als je weet dat dit weer goed gaat. En hoe langer het goed gaat hoe zelfverzekerder je wordt. Komt helemaal goed. Hebben vannacht idd geklust. Maar heb voor vanmiddag toch afspraak staan bij de huisarts omdat ik er nog steeds last van heb en vind 3 dagen wel lang om last te hebben van ei. Ben wel benieuwd wat de ovu-test van vandaag gaat zeggen. Groetjes, Wendy
ik ben zo blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj heb net toch gebelt na ziekehuis voor de uitslag van de chromosomen onderzoek was de laatste week zo bang dat er wat uitzou komen want de uitslag kwam dichterbij ik denk net ja laat ik bellen. mja duurde zolang toen ze in dossier aan het kijken was en komt ze trug nou alles was GOED zegt ze bij jullie allebij was alles GOED. nu Vol goede moed weer veder zij ze ik zij we gaan dat zeker doen
Hij laat mij heel verhaal vertellen en zegt o.a dat het onzin is om met die ovulatie testen te werken. Dat geeft alleen maar stress en dat helpt niet om zwanger te worden. Bovendien wist hij te vertellen dat ik eigenlijk pas zeker weet als ik een zwangerschapstest heb gedaan of het eisprong is of misschien bbz. Bbz kan volgens hem ook, hij zegt dat je zelfs na dag 1 na ei daar al pijn van kunt hebben als het op verkeerde plek zit. Maar goed, wij hebben vorige week ma pas weer geklust sinds eh, 1,5 maand, dus kan ik nu nog niet testen en kan pas vrijdag volgens hem. Bovendien hoef ik pas terug te komen als ik zo erg pijn heb dat ik niet meer kan staan Hij vroeg steeds wat ik nu wilde: Tja, weten waar het vandaan komt en een oplossing. Zijn oplossing voor de pijn was ibuprofen slikken, want paracetamol helpt (inderdaad) niet/niet voldoende. Maar goed, stel dat ik zwanger zou zijn is dat weer niet goed. En nu is dus de keus: OF pijn blijven lijden en niet slapen enzo, OF ibuprofen slikken. Maar eigenlijk: hij heeft geen idee, en kom maar terug als je half dood bent Wat moet ik hier nu mee? Waarom moet het allemaal zo moeilijk zijn? Ik ga een kop soep pakken en voor de tv zitten mokken. Doei doei
hallo meiden, wat een weertje vandaag he..zonnetje heeft hier goed zijn best gedaan. Vanmiddag even langs mijn werk geweest om een kop koffie te drinken. De kids vlogen me om mijn nek..dat was best een heerlijk gevoel. Na 5 dagen flink ongesteld te zijn geweest.. ben ik er vandaag vanaf. Het was wel heftig moet ik zeggen. Marjo..goed dat je je nachtdienst heb volbracht!. En bengeltje goed nieuws hoor, fijn he! Wendy..vervelend voor je meid dat je die klachten hebt. Ik zelf heb eigenlijk nergens last van dat ik pijn heb rond mijn eisprong, of dit moet nog komen ik weet het niet. Ik heb trouwens nooit mijn eisprong kunnen voelen er zijn meiden die dit wel kunnen. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt..en dat je angst hebt, maar misschien is het gewoon onschuldig.. even wat anders heeft er iemand wel eens met corendon gevlogen? We zouden eerst met transavia vliegen en kreeg vandaag te horen dat dit corendon word.. Heb geen idee wat dat is..schijnt wel turks te zijn.. groetjes
He Wendy, wat vervelend allemaal!Die dokter heetf je dus niet echt op je gemak kunnen stellen. Ik denk dat je je niet al teveel zorgen moet maken,maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd..! Toch meen ik het echt..... De pijn rondom de eisprong kan soms best lang aanhouden..! Ik heb de laatste keer dat ik hem meende te voelen, ook ongeveer 3dgn last gehad, waarvan 1 dag heel erg..?(ik denk dus dat dat de eisprong was). Ik is sinds de BBZ wel wat pijnlijker geworden, maar dat is natuurlijk niet zo gek. Ze hebben daar toch zitten rommelen tijdens de OK dus het is toch een zwakke plek..! Ik hoop dat je je snel wat beter zult voelen. En wat betreft die ovu-testen. Mijn zwangere vriendin heeft ook met ovu-tsten gewerkt, en was ook snel aangeteld. Als iij ze wilt gebruiken, moet je dat gewoon lekker blijven doen. Lieve meid, het komt echt allemaal goed! Hey Moray, doet goed he..?Weer even naar het werk en die blije kindergezichtjes zien..! Ik vond het toen ook zo fijn, om ze weer op schoot te kunnen pakken en om ze te knuffelen. Daar gaan we weer met onze moedergevoelens..! Wat betreft die Corendon...ik heb er nooit mee gevlogen. Wij zijn eigenlijk altijd met Transavia naar Turkije geweest. ! Dit jaar gaan wij ook voor het eerst met Pegasus(ook een turkse maatschappij) en mijn mannetje heeft er nu al nachtmerries van.. Ach...zolang het geen Onur-air is, mag je er toch wel vanuit gaan dat het betrouwbaar en goed is.