Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ja ik hoophet ook ja, ik haat dit soort dingen, als of het niet al genoeg tegen zit. De arts zei door de telefoon dat het niet klonk als een ontsteking..

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Heel veel sterkte meis. Ook al vind de arts het niet op een ontsteking lijken aan je verhaal. Ik hoop dat het in iedergeval niks ernstigs is en daar duimen we voor. Ben zelf ook wel heel nieuwsgierig wat het wel is.

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    gizmoo heel veel sterkte, ik zal voor je duimen.

wwjc hoe gaat het nu met jou?

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Gizmoo ik ben heel blij dat je toch gebeld hebt... En onthoudt 1 ding: Je valt NOOOOIT een arts lastig! Ze zijn ervoor!
    Kom op hoor... het is je lijf!

En als ze dachten dat het wel een paar dagen wachten kon hadden ze je echt niet vandaag om 16.00 uur gezet... Geloof me maar ;)
    Ze hebben ook wel iets in gedachten en dat willen ze bekijken en hopenlijk uitsluiten wat het dan ook is...

Heeel veel succes en ik hoop dat het niets is!

5. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    dank jullie wel alvast voor jullie super lieve reacties. Ik zit nu met zweet op mn rug te wachten tot mn man thuis komt. Jullie horen nog enne, niet gedacht dat ik zoveel steun aan een forum kon hebben! ;)

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

meid steun krijgen vind ik normaal!
    daar kom je hier toch oa voor....

Heel veeel succes en sterkte straks... Hoop snel wat van je te horen!

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ben ik blij dat ik dit topic gestart ben :)
    Ik ben voor je aan het duimen Gizmoo!

Hier zit ik ontzettend te balen Conny, heb zo'n rare pijn onderin mijn buik.
    En niet alleen voor, maar ook achter. Net alsof je een grote boodschap moet doen, maar dat komt niet en dat doet zeer. Echt heel vreemd. Morgen ook maar even vragen. Ik geloof dat ik deze afgelopen week geen enkele keer 2 dagen achter elkaar dezelfde pijn heb gehad :( Zo verwarrend allemaal. Ik ben de pijn ook eigenlijk helemaal beu. Zelfs die paracetamol helpt bijna niet. Ben ook iemand die niet goed stil kan zitten, dus dat maakt het nog eens extra moeilijk.

Bovendien is het misschien heel lullig voor mijn man, maar ik baal ook een beetje van hem. Van de ene kant is hij heel lief, maar hij heeft een hele andere manier van verwerken dan ik. Hij heeft daardoor de afgelopen week (meteen toen ik uit het zh kwam) hoofdpijn gehad en was erg moe en zelfs paar paar dagen buikgriep. Als hij hoofdpijn heeft, kan hij vaak lullig reageren, zoals toen er niets gewassen was en hij geen ondergoed meer had. Ik voelde me gewoon schuldig omdat ik niets gewassen had, terwijl ik verd.... ook pijn aan mijn buik had en andere dingen had om aan te denken en niets kon onthouden. Oftewel, ik vind dat hij dan eigenlijk voor mij moet zorgen en dat doet/kan hij niet. Soms heb ik het daar heel moeilijk mee :cry:

8. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Lieve Wendy,
    ik las net je berichtje op het 'oude' topic, en begrijp heel goed dat je even afstand wil nemen van alle 'zwangere' verhalen... maar ik hoop ook dat we je snel weer mogen verwelkomen.
    Neem de tijd om je verlies en verdriet een plekje te geven en ik hoop dat je dezelfde steun vindt hier bij dit topic zoals wij in ons cluppie ook steun aan elkaar hadden.
    Ik wens je bij deze alvast alle goeds en heel veel geluk toe voor nu en in 2008!
    Dikke knuf!

9. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Hoi allemaal, ik ben net terug uit het zh. Jullie hadden (uiteraard) gelijk, het is een vette onderhuidse ontsteking, heb hem gezien op de echo, kun je nagaan. Heb nu een kuur en pijnstilling, over twee weken terug!

wwjc19, wat een toestand he? Ik merk dat jij vooral nu behalve met lichamelijke klachten ook met mentale klachten kampt! Je bent al verder dan ik (niet dat je daar nu blij van moet worden) maar het is niet gemakkelijk. Dat van die drang van ontlasting dat had ik nou juist voor mn operatie van de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Morgen echt vragen hoor, en hou ons op de hoogte ik ga duimen en een kaarsje voor je branden!x

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @gizmoo1, Gelukkig is het met een kuurtje te verhelpen. Ik hou nu dus weer op met duimen hihi. Zie je dat je altijd gewoon moet bellen juist omdat je intuitie toch meer zegt dan het van een ander

11. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ja jullie hadden gelijk. Hoop echt dat het kuurtje helpt, want kreeg het idee dat de arts zijn twijfels had..

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi Wendy, ik wilde je in je eigen topic nog even alle geluk en gezondheid wensen voor het nieuwe jaar.. Ik hoop van harte dat je snel weer met ons mee kunt komen babbelen.. (alhoewel dat natuurlijk altijd mag!)

13. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    he wendy hoe is het nu met je?

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ben blij dat je gegaan bent Gizmoo, want het klonk als een fikse ontsteking en dat is het dus ook! Vaak zeggen artsen ook wel eens iets om je niet ongerust te maken... ik kan me niet voorstellen dat die arts niet dacht aan een ontsteking want het lag zo voor de hand!

En hij liet je wel met redelijke spoed komen terwijl er tijdens deze dagen niet veel bezetting is in het ziekenhuis en ze het dus zo al druk genoeg hebben. Dus als ze dan iemand toch laten komen op zo een korte termijn vermoeden ze zelf ook wel iets..

Maar goed.. maakt ook niet uit... Je bent geweest... het is geconstateerd en je hebt een kuur gekregen! En nu maar hopen dat die snel aanslaat en dat je weer snel de oude bent!

15. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ja inderdaad dat hoop ik ook. Gek genoeg voel ik nu ineens ook vanalles aan de rechterkant in mn buik (waar dus nog wel mn eileider etc zit) echt raar want tot gister had ik dat helemaal niet hmmm lijkt wel of ik, zoals mn dochter zegt, een beetje doordraai... :(

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Zo ben ik weer... terug van gyn.
    Mijn vragen en de antwoorden:
    * Wanneer ik weer mocht werken: 3 weken na operatie. Dat zou nu dus nog 2 weken thuis moeten zijn. Ik heb gevraagd of als het ging ik de derde week halve dagen mocht. Dat mocht van hem als dat ging. (volgens mij interresseerde hem dat niet zoveel)
    * Verder mocht ik weer zwanger worden na de eerste menstruatie die zou 6-8wk na operatie kunnen komen.
    * De volgende keer dat ik zwanger raak moet ik meteen hem bellen en krijg ik vrij snel een echo om te kijken of het vruchtje in de baarmoeder zit.
    * En wanneer de pijn weggaat wist hij niet. Wisselde per persoon en kon er dus helemaal niets over zeggen. Ook niet over het soort pijn waar ik het over had.
    * Wondje zag er volgens hem goed uit.
    * Volgende week en over 3 weken moet ik hcg laten prikken en dan zou het dus steeds lager moeten zijn. Toen ik binnenkwam was het 3200 en van de week met prikken 460, dus dat was al mooi.

Vandaag gaat het wel. Gister ff eind van de middag een flinke dip met huilen en alleen maar tv kijken als afleiding. Was echt in een k..bui!
    Vandaag gaat het wel weer, alhoewel ik me er vaak op betrap te lopen staren. Na douchen, meteen naar gyn en daarna bij mijn ouders langs wat ophalen en boodschappen doen, deed mijn buik weer zeer, dus heb net maar even paracetamol weer ingenomen en nu rustig achter de computer.

Groetjes, Wendy

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Gizmoo, misschien dat de ontsteking ook uitstraalt naar de andere kant. Ik voel ook steeds overal in mijn buik pijn. Niet alleen aan de kant waar ik geopereerd ben.
    Hoop dat die antibiotica snel helpt voor je !

18. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    He wendy, dat zijn een hoop vragen met een hoop antwoorden. Raar is dat he dat het altijd wel lijkt of die artsten zo onverschillig zijn en echt geen idee hebben dat sommige dingen echt belangrijk voor je kunnen zijn. Voorlopig "mag"je dus nog thuis blijven maar als je wil mag je ook halve dagen gaan werken, hoop dat je iets kunt met zo een dubbel antwoord. Hoe is het nu met je? En wat zijn je plannen?

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik blijf volgende week nog thuis (is dan toch maar 1,5 dag) en als het goed gaat dan de week erop halve dagen. Vandaag gaat het stuk beter. Alleen nog toen ik vanmorgen dus teveel deed. Nu alleen wondje in mijn navel. Maar goed, werd gezegd dat dat er goed uitzag, dus zal dan wel :)
    Geestelijk vandaag gelukkig betere dag. Kan ook weer af en toe lachen. Collega is nog bij me op bezoek geweest. Was wel gezellig.

20. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    wendy ik ben blij dat je al je vragen heb kunnen stellen en dat het allemaal goed is. Lichamelijk is de genezing een paar weken, geestelijk kan het wel wat langer duren. Neem je tijd, huil wanneer je wilt en probeer het een plek te geven. Ik hoop dat je hcg ook voldoende blijft dalen en dat je maar snel van een goede zwangerschap mag genieten.

Gizmoo maar goed dat je toch gegaan ben, hoop dat de kuur goed aanslaat en dat je er snel boven op bent. Ook voor jou hoop ik natuurlijk dat je snel van een goede zwangerschap mag genieten.

Deel Deze Pagina