ja ik hoop het wel..ben al niet zo'n vliegliefhebber maar ja.. Ga er ook vanuit dat het goed is..ik neem aan dat slechte maatschappijen niet meer mogen vliegen..er word goed gecontroleerd hoop ik. Als het onur air was geweest had ik niet gegaan. Wat het werk betreft doet me zeker goed..ze missen me..heb ook een paar kaartjes gehad van ouders, dat doet me ook goed..een teken dat ze met je meeleven en je waarderen.
Ha meiden! Hoe is het met jullie? Wendy; ik herken je verhaal met pijn tijdens ei sprong en dan met name aan de kant waar ik geopereerd ben, eerder voelde ik mijn ei sprong niet en na de operatie wel en idd ook 3 dgn lang...ik vond dat ook erg raar en onprettig! Erg kort door de bocht reactie van je huisarts zeg..bah.. Hoe is het nu, nog pijn? Marjo; weer een nachtdienst gehad...wauwie...fijn dat het goed is gegaan! Bengeltje; wat fijn dat je uitslag van het chromosomen onderzoek goed is..jippie! Moray; ik heb nog nooit met corendon gevlogen, wel eens met een turkse maatschappij en dat was best spannend...stom eigenlijk...ik vond het lastig dat ik ze niet gewoon in het nederlands kon aanspreken...maar ja... Ik ben ondertussen nog steeds aan het aftellen tot maandag, dan mag ik weer naar de gyn voor een echo. Voel me nog steeds erg goed, de vermoeidheid is nog steeds erg aanwezig vooral rond middaguur en 's avonds...heb veel honger/trek....en darmen zijn zo opgezet dat ik ze bijna een eigen stoel moet geven (pfff lijk wel al 5 maanden zwanger)....ik kijk erg naar maandag uit en hoop zo dat we weer mogen genieten van ons wonder en alles in de afgelopen weken goed is gegaan, helaas is de onzekerheid erg aanwezig en dat is lastig/moeilijk. Gizmoo...jij mag morgen weer he? Hoe is het met je? Fijne avond allen...liefs
hoi meiden! Wat ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen. Heb het wel gemist, maar ben savonds eigenlijk te moe en te lui om mn laptop nog aan te doen . Wendy dat van die eisprong herken ik hoor, duurde bij mij de laatste x ook drie dagen en voor ik de bbz kreeg heb ik het wel vier dagen gevoeld die pijn. Een vriendin van mij is pas gestopt met de pil en die had zo een enorme pijn dat ze naar de huisarts is gegaan en die herkende het als een eisprong, het feit dat ze twee weken erna ongesteld werd bevestigde het alleen maar! Met mij gaat alles redelijk. Ben moe en angstig. Morgen weer voor een echo en ik knijp hem weer ouderwets. Gek genoeg kende ik toen ik zwanger was van mn dochter totaal geen angst maar nu... pfff. Wat ik weet van Corendon (ook als je kijkt op internet) is dat toch een belgische maatschappij?
Hoi dames, Gizmoo succes bij de echo morgen..... ziet er vast goed uit Ik wil weer even wat kwijt..... Ik denk dat ik zwanger ben. De reden dat ik denk dat ik zwanger ben is omdat ik net als vorige 2 keer dat ik zwanger was, ik sinds gisteravond/vandaag wat roze/bruin veeg. Dat had ik toen ook een week voor ik ongi zou moeten worden. En het zou best kunnen dat ik vorige week ma ei had en bevrucht ben, dus zwanger. Maar ik weet niet of ik er blij mee moet zijn, want die pijn is vast niet goed. Ik heb nl vandaag nog de hele dag last gehad van pijn. Nog steeds meer in mijn zij en ook nu bovenbeen. Maar als ik op een bepaalde manier zit dan doet het waar ik operatie gehad heb erg zeer. Dit is nu dus al de 4de dag dat ik die pijn heb En nog vervelender dat ik dat dus pas vr op zijn vroegst kan testen. En omdat het zo kort is (nog geen 4 wk) kunnen ze op echo ook nog niets zien, dus daar schiet ik ook al niets mee op Ow wat ben ik blij als ik dit weekend ofzo voorbij ben........ Laten we toch maar hopen dat het mijn eisprong is die 4 dagen duurt. (alleen geen idee waar dat bloed dan vandaan komt). Ik weet het niet meer. Groetjes, Wendy
Hey Wendy...even snel een reactie! Stel je bent zwanger, dan nog moet het zich nestelen etc en dat kan natuurlijk erg gevoelig zijn...die 2 weken zijn bij mij nml erg gevoelig geweest, ik heb niet echte pijn gehad. Denk je nu misschien iets minder positief vanwege het antwoord wat je huisarts heeft gegeven...probeer dat niet te doen hoor...onzekerheid is killing I know...ik hoop dat de pijn snel af neemt meis en je rustiger kunt wachten tot het weekend! Sterkte en knuffel
Eigenlijk heb je gelijk Triessie. Misschien is nu de innesteling gewoon erg pijnlijk. En bloedverlies is blijkbaar bij mij normaal bij de innesteling. Dank je voor je reactie, nu voel ik me (geestelijk) weer ietsje beter. Al zou ik idd blij zijn als ik een posi-test heb of ongi wordt ofzo. Het was trouwens niet vanwege de ha dat ik wat negatief was, maar gewoon het idee dat zoveel en zolang pijn nooit goed kan zijn. Maar ik had de pijn nog niet gekoppeld aan innesteling Vandaag ga ik het gewoon lekker rustig aan doen en morgen ook nog vrij en dan is het vast zo alweer vrijdag Groetjes, Wendy
ik had bij de laatste keer geen bloed verloren bij de inesteling zou dat dan al duiden op BBZ ? aangezien ik het bij de eerste zwangerschap(miskraam ook) wel wat bloed verloren had 1 week voor ik ong moest worden
Ik had voor mijn bbz ook wat bloedverlies de week voor ik ongi zou moeten worden. (1 wk na ei dus) Dus denk niet dat je dat zo kunt zeggen...
Ik weet het ook niet, maar ik denk dat je toch maar van het positieve moet uitgaan..!ik wist niet dat ik zwanger was, de eerste keer, dus wat ik heb gevoeld....?Geen idee! Ga nou alsjeblieft niet metteen van het ergste uit, je maakt jezelf er alleen maar hartstikke gek mee. Ik sluit me dan ook helemaal aan bij de woorden van Triessie. Hopelijk dat je pijn snel over gaat....! Ik zou het geweldig vinden als jij nu ook al zwanger bent..! Weer een positieve afloop op een BBZ! Kom op meid, laat je niet gek maken door allerlei enge verhalen...! Je weet toch wat we hebben afgesproken..?Het komt namelijk allemaal goed! Zit hier ook nog steeds op m'n ongi te wachten...pfff! Zit nu op een cyclus van 35dgn.?Ik voel nog weinig, maar hoop dat het snel op gang komt. Ik wil er zo graag weer voor gaan...!het enige voordeel wat ik hier nu uithaal, is dat ik in ieder geval niet ongi ben in Turkijke..(zou ik wel zijn volgens de eerste berekeningen). Heb vandaag een vrije dag, en ga zo maar eens beginnen met ons huisje aan kant te krijgen. Vanmiddag ga ik even lekker koffie drinken bij mijn ouders. Succes allemaal, Liefs
heeeeeeeee ! zo wendy, zou wel wat zijn he! Jij ook zwanger, dat lijkt me wel wat . Ik ben net weer bij de gyn.geweest. Vierde echo gehad en alles was goed, ben zeven weken zwanger. Omdat ik nog steeds last van mn rug heb net als toen ik blaasontsteking had na mn operatie, moest ik net ook gelijk wat urine achterlaten, hij zei dat als ik me daar geruster door voel hij gelijk effe nog een keer zou laten kijken en gelijk naar mn nier en lever functie zou laten kijken omdat ik ook wel wat dunne en gelige (sorry) ontlasting heb. Morgen kan ik terugbellen en over twee weken weer terug.
blij te horen dat alles goed gaat gizmoo ik heb sinds vandaag wat steekjes links ik zit nu op dag 12 na me 1ste dag van menstruatie maar me eisprong komt altijd op dag 18 zoals sommige dames al zeggen mischien voel ik het nu ook beter doorde operatie
Duurt lang zo hè Marjo? Fijn dat deze ech ook goed was Gizmoo Geeft ons weer hoop Heb vandaag rood bloedverlies. Volgens mij is dat niet goed. Tenzij het mijn ongi is, maar dat is dan wel heel vroeg na de vorige keer. Nog steeds ook pijn aan mijn bovenbeen. Maar ik doe gewoon rustig aan en blijf afwachten....
hallo meiden, Wendy..ik hoop voor je dat je zwanger bent hoor. En wat de andere al zeggen het zou van je innesteling kunnen zijn. Probeer positief te blijven hoor, ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan maar het kan gewoon nog alle kanten op. gizmoo, fijn dat de echo goed was! Marjo..vervelend dat je ongi nog niet heeft doorgezet, hoe was je cyclus hiervoor? Triessie..fijn te lezen dat het met jouw zwangerschap ook goed gaat, en dat je je goed voelt. Nog even over turkije..wie van jullie heeft de inenting gehaald..ik weet niet of ik hem moet halen, ze raden het wel aan. Eetse allemaal.
Heb vanavond een beetje hoofdpijn, en er verschijnen hier en daar wat puistjesi n m'n gezicht..! Dat is voor mij een goed teken, dus ik hoop dat de ongi nu snel op gang komt. Dan is het misschien toch nog redelijk regelmatig...en ga ik volgende maand ook baby-dansen..! Gizmoo, fijn dat je echo zo goed was. geniet er nu maar lekker van! Het lijkt me echt een geweldig gevoel, om te weten dat alles goed zit..! Bengeltje, misschien is het idd je eisprong..! Dan weet je toch wel wat je vanavond te doen staat..!hihi Oh Wendy, ik zou zo graag wat van je onzekerheid weg willen nemen, maar ik begrijp dat dat bijna onmogelijk is. Misschien is het toch je ongi..(ik kreeg 3wkn. na de BBZ ook al m'n ongi) en komt dit doordat je ook zo'n onregelmatige cyclus hebt..? Als je het echt niet vertrouwd, neem dan contact op met je gyn.? Ik kan bij mijn gyn. altijd een telefonisch consult aanvragen, als ik dat wil. Ik weet dus niet of jij dat ook kunt, maar zo ja, dan kun je je verhaal aan hem uitleggen. Zo'n gyn. heeft er altijd meer verstand van dan een huisarts, dus misschien is dat wat..? Je blijft anders maar rondlopen met je onzekerheid.....! Zo'n gyn. kan je misschien ook weer wat geruststellen, en stel nou dat hij het niet vertrouwd, dan laten ze je wel naar het ZH komen. Ik denk echt aan je...!Sterkte meid!
Hoi, Marjo, ik had mijn gyn gebeld, maar ze zeiden dat ik pas afspraak kon krijgen als ik weer doorverwezen was door de ha. En helaas is mijn ha er deze week niet. Maar......ik heb iemand in het lab werken in een zh en die wil mijn bloed wel prikken op hcg. Echt kei lief. Moet er wel een stukje voor rijden, maar denk dat ik dan meer zekerheid heb dan als ik vrijdag zo'n urinetest ga doen. En nu ben ik dus zenuwachtig.... Wat als ik wel...... Wat als ik niet..... Hihi jullie hadden waarschijnlijk al door dat ik een zenuwpees ben Ik zal het morgen meteen laten weten als ik de uitslag heb. Ik heb rond 14.00 afgesproken en binnen ongeveer een uur is de uitslag bekend. Rond die tijd ben ik misschien alweer thuis en zal ik het hier neerzetten Groetjes, Wendy
marjo80 nou me eisprong zal het nog niet zijn aangezien de ovu test de 1 die ik nog had negatief was nog niiets op te zien al ga ik wel om de 2 dagen klussen hoor hehe denk toch dat die pas rond dag 18 komt
Zo..er zit weer een werkdagje op. Ik mag nu al lekker gaan genieten van het weekend..! Nog steeds geen ongi..pfff...wat ben ik toch blij als het weer zover is! Heb ook geen ongi-klachten meer! Misschien moet ik toch wat meer geduld hebben..! Om de dag klussen..?Ik wil graag zwanger worden, maar of ik daar zo'n zin in heb..?haha Hey wendy, ben benieuwd naar je uitslag...! Ik hou het forum wel even in de gaten..!
Pfff, eindelijk thuis. Heb mijn moeder nog geholpen met mijn oudtante van 105 die vannacht gevallen is een een grote hoofdwond en lap vel los bij haar elleboog heeft. Zijn ook een rolstoel en postoel voor haar gaan halen. Maar goed. De uitslag is negatief. Ik ben dus niet zwanger. Gelukkig eigenlijk, want als ik het wel zou zijn zou er iets niet goed zitten. Nu alleen de vraag wat het dan wel is. Ma is mijn ha weer terug en ga ik maar weer een nieuwe afspraak maken, want de pijn is nu nog wel te doen, zeker nu ik ibu mag gaan slikken. Was vanmorgen ook naar de fysio geweest trouwens en die vertelde mij nog even leuk dat ik een ontsteking in mijn schouder heb en dat mijn heupen al licht versleten zijn. En verder...nou, heb vandaag al meer rood bloed verloren, dus denk dat ik het dan maar als hele vroege ongi moet beschouwen. Denk dat we komende maand nog niet gaan proberen zwanger te worden, maar even nog een ongi afwachten wat mijn volgende cyclus wordt. Want in tegenstelling tot Marjo zou ik wel om de dag willen klussen Maar helaas mijn man niet Groetjes, Wendy