Hey Wendy, Misschien toch wel fijn dat je idd niet zwanger bent, maar ik snap je onzekerheid nog steeds. Misschien is het toch gewoon een vervroegde menstruatie...? Is toch niet heel gek met een onregelmatige cyclus..? Ik kreeg vanavond ineens behoorlijke buikpijn, dus ik dacht 'yes, daar is het'...! Niet dus...het lijkt erop dat ik nu een buikgriepje te pakken heb, want mijn darmen zijn helemaal van slag. Zit al de hele avond op de toilet, en nog geen spoor van mijn ongi. Liefs
hallo allemaal, Vandaag weer een terugval gehad, voel me depri en heb ineens weer superlast van die onzekerheid...haal me van alles in mijn hoofd. Ik hoop dat als ik morgen op sta dat ik me weer wat beter voel. Marjo..vervelend dat je de buikgriep hebt..beterschap hoor..nog niks van je ongi te bekenen? Wendy...ben je toevallig al ongi geworden?, hoe gaat het nu met je klachten? Hoe is het met de zwangere meiden? alvast fijn weekend!
hoi meiden, hoe is het met jullie?! Ik herken jullie verhalen nog steeds, die spanning voor het ongi worden en alles wat je voelt. Gelukkig heb ik maar 1 ongi gehad sinds de bbz maar ik begrijp alles wat jullie schrijven en de angst die je hebt. Ik heb ook nog steeds angst maar dan net weer iets anders. Verder gaat het eigenlijk wel goed. Ik ben blij dat het weekend is, lekker relaxen, het weer gaat niet best worden geloof ik..
Ben nog steeds niet ongi...!Mijn buikgiepje is nu ook wel weer zo goed als weg..! Ach, ik heb besloten om me er maar niet meer zo druk over te maken..! Ben na de BBZ al 2x gewoon ongesteld geworden, en het schijnt toch wel vaker voor te komen te zijn dat het zo af en toe wegblijft..! Ik moet me er maar gewoon bij neerleggen dat ik een erg onregelmatige cyclus heb..! He Moray, ik herken je gevoel...! Die depri dagen dat je het ineens allemaal niet meer ziet zitten...! Laat je emoties maar gaan, en waarschijnlijk voel je je morgen weer een stuk beter. Ik heb hier de laatste tijd gelukkig niet meer zo''n last van, want ik wil het toch allemaal zo positief mogelijk blijven bekijken..! Het heeft geen zin om mezelf nu al vanalles aan te praten, want ik heb alleen mezelf ermee. Ik ga me pas ongerust maken, als ik weer een positieve zwangerschapstest heb...!(dat wil ik mezelf in ieder geval laten geloven). Nu die ongi wegblijft hebben we toch besloten om er deze maand gewoon voor te gaan..! We zien het allemaal wel weer..! Af en toe een testje doen.., en hopelijk is deze snel positief. He Wendy, hoe is het met jou?Heb je nog steeds zo'n pijn?En de bloeding..?was het toch je ongi..? Gizmoo, ik snap dat jouw zwangerschap je nog steeds onzeker maakt, maar je bent in ieder geval in de wetenschap dat je een mooi kindje in je baarmoeder hebt zitten. Blijf positief meid, met jullie komt ook alles goed. Ben nu lekker mijn haar aan het vevfen. vond het weer eens tijd voro een nieuwe look. Dit soort dingen helpen mij ook altijd om me beter te voelen.... Vind het zo heerlijk om af en toe zo'n avondje lekker te tutteren.
Ow Gizmoo, je bent gewoon alweer 8 weken zwanger, wat gaat de tijd toch snel Moray, sterkte met de dagen dat je het moeilijk hebt. Denk dat we dat allemaal wel zullen blijven houden. Vooral bij jou is het nog maar kort geleden. Ik merk nl bij mezelf dat het wel steeds minder wordt. Leuk dat je er ook weer voor gaat Marjo, ik vind dat je een hele goede positieve instelling hebt. Ik ga proberen jouw voorbeeld te volgen Hier gaat het wisselend. De ene keer heb ik superpijn, de andere keer bijna nergens last van. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet geloof dat het menstruatiepijn is aangezien ik pas va wo ongi werd en ik er vorige week za zoveel pijn had. Ik heb gisteravond gevoeld en het zit helemaal linksonder in mijn buik, bijna in mijn lies. En doet van mijn zij tot aan mijn schede zeer. (als ik er op druk) De pijn zelf trekt ook naar mijn linkerbovenbeen, mijn zij en mijn rug. Soms heb ik het idee dat ook mijn onderbeen en arm er last van hebben. Iemand opperde al dat het misschien een blaasontsteking kon zijn, maar ik meen me te herinneren dat ik al een keer eerder zo'n pijn in mijn zij had en toen was het dat ook niet. Dus ben benieuwd. Ma bel ik de huisarts en hoop dat ik een plekje heb, want wo ga ik lekker naar Eurodisney! Vandaag gaan we vrienden in de tuin helpen (mits het droog blijft) en avond een verjaardag waar we ook blijven slapen. Ben dus morgenmiddag pas weer terug. En wat gaan jullie dit weekend allemaal doen? Groetjes, Wendy
Hey Wendy, vervelend allemaal. Een blaasontsteking is idd erg pijnlijk, en misschien is het idd wel een combi van de menstruatie en een blaasontsteking. Tja..je blijft toch maar gissen he..? Hopelijk is het snel maandag en kun je naar de HA. Omdat de ongi uitbleef, heb ik vanmorgen toch maar even voro de zekerheid een testje gedaan...Negatief(wat eigenlijk ook niet anders kon). Nu maar rustig afwachten wanneer het een keer op gang komt. Vanaf nu gaan we weer onveilig klussen, dus ook wel weer heel spannend. De peettante van mijn man wordt vandaag 65, en die geeft een groot feest..joepie.. Ik mag ook niet zo flauw doen, maar ik heb er eigenlijk weinig zin in..! Het is een beetje een kleffe familie, en daar houdt ik niet zo van. Ze zijn aardig, zolang ze maar niet om mijn nek gaan hangen..! Oooh..sorry, wat ben ik toch ook af en toe een kreng. Morgen weer naar PSV(lekker met zo'n weer.. ) Moray, hoe is het nu met je?Voel je je al wat beter? In ieder geval een dikke knuffel voor jou...! Wij gaan lekker zwanger worden en blijven met z'n allen hier...! Liefs
hallo allemaal, Hier gaat het ietsje beter, maar nog niet echt zoals ik me zou willen voelen Vandaag op het winkelcentrum zie ik alleen maar zwangere vrouwen, en kinderwagens met baby's. Vind dat soms zo moeilijk aan te zien. dan kan ik soms wel huilen. Dan denk ik waarom ik niet? Maar ja dat zal er allemaal wel bij horen denk ik. Ben de dagen voor mijn vakantie ook aan het aftellen, kan niet wachten, we zijn er zo aan toe. En dan na de vakantie willen we er weer voor gaan..maar toch ben ik echt onzeker, ik wil het super graag maar die onzekerheid he.. Wendy..leuk euro disney meid, ik ben vorig jaar kerst geweest dat was ook heel erg leuk alles in de kerstsfeer en heel erg mooi. Marjo, vervelend dat je ongi lang op zich laat wachten he..kan me voorstellen dat je er gek van word. Maar misschien zet het dalijk ineens door, en komt het onverwachts. Ben trouwens ook benieuwd hoe mijn cylcus gaat worden. fijn weekend allemaal.
Goedemorgen! Even snel vertellen dat ik vanmorgen (11:20uur) naar de gyn mag voor de volgende echo...zoooo spannend....duimen jullie met me mee? Ben verder aan het werk dus ben er denk pas vanavond om te vertellen hoe het is gegaan! Fijne dag allemaal!
Succes triessie, het komt vast wel allemaal goed! Geniet maar lekker van een mooie echo..! Wendy, hoe is het met je?heb je vandaag nog een afspraak met de huisarts? Wij hebben afgelopen weekend voor het eerst na de BBZ weer 'echt' geklust...! Omdat mijn menstruatie uitblijft, ben ik er eigenlijk nog steedsn iet helemaal gerust op..! Ik heb dus ook geen idee, wanneer ik een eisprong kan verwachten...! Ik voelde gisteren wel weer allerlei steken in mijn onderbuik, wat me toch wel heel onzeker maakt..! Dadelijk had ik misschien toch een eisprong....? Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben..? Vind het zo eng allemaal...! Vanmiddag moet ik weer een slaapdienst gaan draaien...pffffff! Liefs Marjo
triessie sucses dit is mijn eerste tempkaartje na me zwangerschap(BBZ) zie mijn album hoe onstabiel hij was bij de vorige 2 keren dat ik zwanger werd voor je het weet zijn we allen weer zwanger
Hier snel berichtje van mij....moet zo weer weg! We hebben een prachtige echo gezien van ons kleintje...alles is goed...kleintje is 4,2 cm groot en we zijn 11 weken op weg! Alles zag er goed uit en ik heb me weer aangemeld bij de verloskundige praktijk, dinsdag 15e intake en mogen we ook meteen hartje luisteren...ooo wat ben ik opgelucht...je kunt je dus heeeel goed voelen en tegelijkertijd zwanger zijn...hihi... Tot de volgende keer weer...dan reageer ik weer op iedereeen hoor!
Fijn dat alles goed is Triessie ! Hier gaat het wel. Ha zei dat ik volgende week maar terug moest komen als ik nog pijn had of als het verergerde. Hij dacht zelf dat het een spier was of zoiets
hoi hoi! he wendy, goed van je dat je naar de dokter bent geweest. Een spier? Ja ik heb ook nog redelijk wat last van mn ene bovenbeen, bil en rug. Het triessie, wat heerlijk dat alles goed is! en Volgens mij voel je je ook goed! heeerlijk meid!
Joepie....na 5 1/2 week is het dan eindelijk zover: Mijn ongi heeft zich aangekondigd...! Nu moet het nog even doorzetten, maar ik voel me echt wel opgelucht. Dit is voor ons het officiele groene licht om flink te gaan klussen deze maand.. Volgens de berekeningen(met een cyclus van ongeveer 35 tot 38 dgn.) heb ik dan in onze vakantie de eisprong...haha Ja ja, nu gaan we dus echt bekijken of \turkije vruchtbare grond heeft...! Triessie, wat fijn, en wat een opluchting allemaal..! Ben echt blij als ik ook zover ben...! Wendy, een spier..?Misschien dezelfe klachten als ik had..?Pijn in schaamstreek, lies, bovenbeen en onderrug..? Ik was toen ook zo bang dat er iets mis was met mijn rechtse eileider.., en daarom heb iki veel te lang gewacht om naar de huisarts te gaan..! Omdat het zo'n uitstralende pijn naar de schaamstreek was, was ook ik erg onzeker, maar later toch opgelucht toen bleek dat het in de spieren zat.... Ik hoop ook echt voor je dat het dat is... Ik had toen ook behoorlijke pijn, maar door de fysio die ik nu heb is het een stuk verminderd. Bengeltje, ik hoop ook inderdaad dat we allemaal weer snel zwanger zijn van een gezond kindje..! Liefs
marjo beter dat je ongi zig heeft aangekondigt bij mij was het ook 5 en halve week later toevallig zeg
he marjo! helemaal top zeg, nou jij kan aan de slag in turkije! . Bij mij was het ook na iets meer dan vijf weken.... Heerlijk voor je zeg, als ik uitga van mezelf toen, is het echt een giga opluchting dat dat werkt!
Marjo..fijn dat je ongesteldheid is doorgekomen! Triessie heel fijn meid dat je echo goed was..en nu genieten hoor. Hier nog steeds niet zoals ik me zou willen voelen. Heb sinds gisteren ook een beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Maakt ik me ook weer zorgen om..pfft word er soms zo moe van. groetjes,