Hihi...rustige dag geweest hier...post ik 2x achter elkaar... Intake was fijn, we hebben ook na gepraat over de bbz en dat was best wel raar. Aan de ene kant lijkt het ergens toch wel weer lang geleden maar voelt het nog alsof het gister was en het andere moment lig je en hoor je dus het hartje kloppen van je kleintje...en besef ik dat we gezegend zijn met een nieuw (weet geen juist woord) wonder...pff raar hoor. Maar we hebben dus het hartje horen kloppen...echt een kippevel moment, heb het opgenomen op mijn mob foon. Over 5 wkn mogen we weer terug komen voor controle.
Heerlijk Triessie, lekker van genieten ! Ik ben trouwens idd in de Tower of Terror gegaan en heb doodsangst uitgestaan Die steken zijn nu een stuk minder en bijna geen last meer van. Misschien toch spiertje? We hadden idd andere auto gekocht, ben toen de dag voor mijn vakantie naar Egypte gaan kijken en mijn man heeft hem de dag erna gekocht En hij bevalt supergoed ! (behalve een lekke band vorige week ) En ik moest gister meteen weer aan het werk. Vandaag vrij geweest, morgen en do-middag ook. Zaterdag ben ik alweer jarig en word ik alweer 29 jaar. Moet ik op gaan schieten, heb gezegd dat ik een kind wilde voor mijn 30ste Dus heb nog 4 maanden de tijd om zwanger te raken.... hihi. Vandaag opgepast bij schoonzus. Even op haar 2 kids en nog 2 oppaskinderen. Zij moest met spoed naar de dierenarts omdat haar kater zijn poot buiten had opengehaald. Was erg gezellig En ik kon mijn kinderdagverblijfvaardigheden weer uittesten Groetjes, Wendy
hallo meiden, ben zojuist bij de huisarts geweest en hij heeft naar mijn tidtekens gekeken, volgens hem zien ze er rustig uit, en moet ik gewoon het genezingsproces afwachten. Ik moet zeggen dat ik er nu wel minder last van heb, en ze zijn er al weer ietsje minder rood uit. Triessie, ik vind het fijn te lezen dat het goed gaat met je zwangerschap!. Ik kan me echt goed voorstellen dat het een kippenvel moment is geweest toen je het hartje hoorde kloppen.. Wendy erg he die tower of terror..ik ben toen in Disney florida erin geweest..ik vond het echt vreselijk! Marjo..heb je al zin in je vakantie..gaat nou opschieten voor jou he!, ik hoorde dat het daar supermooi weer is nu. Gizmoo..hoe gaat het met jou? Nou ga ff strijken..pfft heb er een hekel aan maar ja wat moet dat moet! groetjes,
Moray, goed van je, dat je naar de HA bent geweest... Neemt toch wel weer wat onzekerheid weg he..? Ook jouw vakantie duurt toch niet meer zo lang..? Triessie, ik kan me ook zooooo goed voorstellen, dat het intens genieten is,als als je het hartje van je kleine hoort kloppen... Ik kan daar nu nog alleen over dromen, maar ik hoop dat ook ik dat heel snel mee mag gaan maken. Wendy, ben nog nooit in eurodisney geweest dus kan er helaas niet over mee praten...., maar mij lijkt die tower of terror echt supergaaf.. Ik hou wel van dat soort uitdagingen... Hoe harder het gaat, hoe leuker ik het vind...! Geen achtbaan of bijv. bungy-jump is voor mij te gek... In Turkije willen we ook weer gaan raften, en als het een beetje mee zit, willen we ook weer gaan parasailen.... Nu ik toch nog niet zwanger ben, ga ik het er ook goed van nemen... Het schijnt idd tussen de 25 en 30 graden te zijn in Turkije.....Heerlijk..! Zie mezelf al helemaal liggen aan het zwembad/strand, met een goed boek, een heerlijke cocktail, en....natuurlijk mijn heerlijke mannetje..!haha Ik kijk er echt naar uit even lekker samen weg te gaan, en even alle ellende achter ons te laten...! Ik heb ook echt het idee dat we het ook echt nodig hebben, want ik ben de laatste maanden ook niet altijd even makkelijk geweest.... Ik besef nu zo goed, wat voor een kanjer mijn man is.... Hij heeft me echt op z'n aller, aller ellendigst meegemaakt(vooral in het begin, toen hij me moest helpen met douchen e.d) en nu nog steeds ben ik af en toe onuitstaanbaar.... Ik wil nog steeds dagelijks horen, dat het allemaal goed komt, en dat er nog geen rede is om me zorgen te maken over onze toekomst.... Ook als ik hem voor de zoveelste keer afwijs, dat íe niet aan me mag komen, blijft hij begripvol...! Zo lief...., dat íe nog steeds zegt dat íe me de allermooiste vind en dat ie nog steeds heel erg veel van me houdt, ondanks mijn wispelturigheid.(mannen.?) Tja...dit zullen ze wel bedoelen, met 'in voor en tegenspoed'..? Ondanks alles, komen wij hier wel weer uit......laten we beginnen in Turkije.... Herkennen jullie dit een beetje..?dat je je zo onuitstaanbaar kan gedragen tegenover je wederhelft..., je ellende probeert bot te vieren op je man enz..? Nou, dat was weer een heel verhaal... Als ik eenmaal op dreef ben, blijf ik ook maar typen... Het is zo fijn om mijn positieve en negatieve gevoelens met jullie te kunnen delen... Voor mij een goede uitlaatklep, alles even van me aftypen....... Hopelijk verveel ik jullie niet met m'n elle-lange verhalen..?haha Liefs
marjo..ik moest echt even glimlachen toen ik je verhaal las net.. Het is net of ik het zelf heb geschreven..alles wat jij beschrijft zo is het bij mij en mijn vriend ook.. Ik las het net even aan hem voor(hoop dat je dat niet erg vind) en hij zei met een glimlach en is bij ons ook precies zo.. Vooral dat stukje over onuitstaanbaarheid..en 100x per dag moeten en willen horen dat ik me geen zorgen hoef te maken over de toekomst en dat alles goed komt.het is echt zo herkenbaar. en wat jij zegt over je verhaal hier kwijt doen is echt heel fijn he.. Je verveelt mij iig niet met je verhalen hoor! nou ik ga weer ff verder.. alvast eetste straks meiden. groetjes.
he meiden, ik heb net jullie verhalen gelezen en had wel effe werk. Aan het einde had ik wel effe tranen in mn ogen. Als ik jullie verhalen lees, denk ik weer aan wat ik zelf voelde toen ik hetzelfde meemaakte. Het blijft echt een litteken op mn ziel zeg. Triessie heerlijk dat het goed met je gaat geniet er van. Ik hoop dat ik dat ook snel ga doen want ik blijf gestresst. Vanavond moet ajax voetballen en misschien is er dan wel feest voor een van jullie.... Ik hoop stiekum van niet want heb zelf ook wel zin in een feestje, maar dan in amsterdam. Nou meiden ik ga snel effe achter de pannen, tot gauw!
...ik zit nu ook met tranen...het is allemaal niet nix...brrr...en we zijn gezegend met zullen schatten van mannen...ben vandaag thuis gebleven, ik ben zooo moe en emo...Gizmoo succes vandaag!
he triessie, daar ben ik weer! Goed idee zeg om lekker thuis te blijven.Ik denk er ook heel de tijd aan maar het komt er niet van. Ik ben net geweest voor een echo. Deze x uitwendig. Kindje was druk aan het bewegen en hartje klopte. Het blijft een geruststelling om dat te zien. Volgende week naar het ziekenhuis voor een officiele uitgebreide echo bij een echoscopiste, ik ben benieuwd....
Gizmoo wat fijn zeg...heerlijk! Is volgende week een soort van officiële termijn echo, moet ik het zo zien of anders? Jij bent ook zo moe? Ik heb er vooral na de lunch last van en als ik rond half 5/5uur naar huis rijdt dan kan ik niet meer...gister vond ik dat ik een aantal belangrijke afspraken had die ik niet kon afzeggen...vandaag had ik daar iets minder moeite mee..dus nu even 4 dgn rust rust.... gefeliciteerd meid...ben blij voor je!
Ja ik denk dat het een termijn echo ook is. Hij had het over een officieele uitgebreide echo, nou ben benieuwd, ben al weer op van de zenuwen... als je hier op de site al die verhalen lees pff dan wordt ik bijna bang. ja ik ben ook echt mega moe, heb ook nergens zin in, wil alleen maar hersenloos zitten of liggen ha!
Hallo allemaal, Hoe gaat het met jullie allemaal? Hier gaat wel weer goed. Ben een beetje de dagen van mijn vakantie aan het aftellen. Nog 3 weken en dan eindelijk de zon opzoeken! Ben ook mijn ongi aan het afwachten, ben toch best wel een beetje benieuwd of ik nu gewoon weer na 4 weken ongesteld word let's hope so.. Vindt het toch ook wel weer erg spannend om het weer te gaan proberen hoor,ik wil het wel heel erg graag maar ben zo onzeker en bang. Ik zou zo blij zijn als die dag ooit aanbreekt dat ze tegen me zeggen..nou mevrouw alles is in orde hoor!. Daar kan ik dan alleen maar op hopen. Nog plannen dames het weekend? Morgen ff schoppen in delft met vrienden, en s'avonds lekker ergens een happie eten. En zondag houden we lekker rust! Nou alvast een fijn weekend allemaal. groetjes,
Hey meiden, Met mij ook wel weer alles goed.....! Ben vandaag lekker vrij..... Ik moet het hele weekend weer werken, dus echt veel spectaculairs staat er niet op ons programma. Volgende week om deze tijd, lig ik op mijn luie gat aan de turkse kust....HEERLIJK..hahaha Laat het snel zover zijn... Hey Moray, ik herken je gevoel....Ik ben ook superonzeker om weer zwanger te worden..... Vooral nu we er ook weer echt serieus mee bezig zijn.... Hoe is het verder met jullie allemaal? Liefs
Hoi hoi, Morgen vier ik mijn verjaardag ! Ik word dan alweer 29 lentes jong. Vanaaf gaan we daarvoor boodschappen doen en morgen heb ik de hele dag bezoek. Dus ik denk dat zondag wel een uitslaap/rustdag wordt. Gister weer geklust, zou goed zijn als ik nu een cyclus van eh 29 dagen zou hebben. Maar goed, kan ook langer duren, dus hoop hubbie over 2 dagen weer zover te krijgen Wat zal ik blij zijn als ik (weer) een normale cyclus heb waar ik van op aan kan. Over een maandje gaan we met een aantal vrienden een weekendje naar de Ardennen. Daar kijk ik ook wel erg naar uit. Alhoewel met alle drukte die we de afgelopen maanden hebben gehad ik het ook wel fijn zou vinden als ik eens gewoon een paar dagen thuis kon zijn ipv steeds maar weg moeten. Dames, prettig weekend ! Groetjes, Wendy
Wendy, hele fijne verjaardag en hopelijk heb je gisteren dan je kado misschien al gekregen..? Fijn weekend allemaal, Liefs
Gefelici- flap- staart...hihi...Wendy weer een jaartje ouder...hiep hiep hoera! Hele fijne dag vandaag...enjoy!
Hoi meiden,mag ik jullie iets vragen? Ik ben gister geopereerd aan een bbz en ze hebben mijn rechter eileider moeten verwijderen Hoe lang heeft het herstel bij jullie geduurd? Ik neem nu paracetamol en heb geen schouderpijn meer gelukkig. Alvast bedank,Renate
Hoi Renate, Wat vreselijk weer.....allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen, en helaas ook 'welkom' heten op dit forum. Tja....deze ellende gun je niemand...... Zoals je ziet heb ik ook hetzelfde meegemaakt, alleen hebben ze mjin linker-eileider weggehaald. Ik heb 2 weken absolute rust gehad, en daarna ben ik langzaam gaan opbouwen. Ik was echt 6 weken verder voordat ik lichamelijk wel weer wat opgeknapt was. Ik heb de eerste zes weken ook geen 'zwaar' lichamelijk werk gedaan, want je moet echt uitkijken dat je niks forceert. Ook ik had de eerste dagen vooral veel last van mijn nek en schouder... Ik heb daarvoor van het ziekenhuis Diclofenac meegekregen.(echt een paardenmiddel, maar heel goed..). De eerste weken zul flinke steken voelen in je onderbuik(een teken dat het aan het helen is), en ikzelf had veel last van de plek waar de eileider was weggehaalt. Ook de wondjes kunnen erg trekkerig aanvoelen. Ook hevig(er) bloedverlies de eerste dagen is normaal, en de menstruatie kan ook een tijdje op zich laten wachten.... I k heb ik januari een BBZ gehad, maar ik kamp nog steeds met rugklachten die ik heb overgehouden aan de operatie en het herstel ervan. Daar heb ik nu fysio voor, dus als het goed is, ben ik daar snel weer vanaf. Na mijn lichamelijk herstel, heb ik persoonlijk toch ook wel heel erg veel last gehad van het emotionele gedeelte.... Er gaat nu bijna geen dag voorbij, dat ik er niet aan denk... Vooral de onzekerheid over de toekomst is 'killing'. Ben nog steeds erg onzeker over een volgende zwangerschap...... Ben erg bang dat ik het nog een keer krijg... Voor mij was deze BBZ ook mijn eerste zwangerschap, en dan overkomt je zoiets...! Ik heb veel steun aan de meiden op dit forum, omdat iedereen weet hoe het voelt om zoiets mee te maken..... Zoals je ziet, zijn er alweer een aantal meiden zwanger geworden na de BBZ, dus dat geeft ons weer vertrouwen..... Hoe ver was jij trouwens..? Ikzelf was 13weken, toen de eileider knapte, en ze in het ZH ondekten dat het een BBZ was, ipv een miskraam. Klets maar gezellig met ons mee, en deel je vragen en onzekerheden.... Ikzelf heb hier heel veel steun ervaren door mijn onzekerheden te delen met lotgenoten. Heel veel beterschap, en sterkte Wendy, nog van harte gefeliciteerd, meid!Hopelijk heb je een leuke dag..... Liefs Marjo