Dan alweer een vroege mk? Vorige keer had ik nl ook al zo'n pijn in rug enzo. En in mijn onderbuik heb ik bijna geen pijn. (in het midden of rechts tenminste)
Ik ben nog niet ongi geweest sinds mijn operatie dus ik weet nog niet of ik meer last ga hebben. Wel heb ik de laatste dagen last van mijn borsten en ook misselijk. Zwanger kan ik niet zijn maar dat spookt dan wel weer door mijn hoofd. Bengeltje,hoe gaat het nu? Wendy,jammer dat je ongi gaat worden. Blijft vervelend,je hoopt zo dat het raakis. Sbabe,hoe is het met jou? Gizmoo,beterschap,heel naar,keelpijn. Moray,zijn die inentingen zo vervelend? Ik heb ze nog nooit gehad. Wel een lekker vooruit zicht,de vakantie. Hier gaat alles wel goed,woensdag heb ik een sollicitatie gesprek,de winkel waar ik nu werk gaat ermee stoppen dus moeten we opzoek naar iets anders. Ik ga straks aan de bak weer. Fijne dag allemaal.
ja gaat wel heb dus alleen dinsdag en woensdag dus als ik iets dieper ging schoonmaken na het plassen wat bruinachtig spul op wc papiertje gister en vandaag nog amper wat gehad bijna nix dus ik bekijk het van dag tot dag dat is beter denk ik
Wendy vervelend hoor als je zo last hebt van je buik als je ongi moet worden. Ik had alleen vreselijk pijn aan de kant van mijn bbz als ik een eisprong kreeg. Dan was de pijn niet te harden. Maar gelukkig gaat dat nu beter. Misschien als je het niet vertrouwd even gyn vragen of het normaal is. Bengeltje gelukkig weinig last meer van bruinverlies. En bruinverlies is oud bloed, kan ook een adertje zijn die knapt en iets bloed afgeeft dat je pas na paar dagen kwijtraakt. Nou nog even en dan een echo. isisnoa nou ben ik wel benieuwd waar je een solicitatiegesprek hebt. Met mij gaat het goed alleen nog steeds zoveel last van hooikoorts. Liefs Sbabe
he sbabe, weet jij dat misschien? Ik heb ook hooikoorts, echt super erg, plus allergie voor grassen en pollen en berken etc. Mag mn reguliere medicatie niet nemen, weet jij wellicht een goed alternatief?
Hoi Gizmoo1 Ik weet dat er een medicatie is voor hooikoorts als je zwanger bent. Maar deze kun je halen of via je ha verkrijgen. Die je bij de drogisterij kunt halen die mag je niet gebruiken als je zwanger bent. Dus als ik jou was ga even langs de ha die kan je iets geven daarvoor. Liefs Sbabe ps toen ik zwanger was van mijn beide kids had ik weinig tot geen last van hooikoorts.
Hoi meiden,wat een lekker weertje is het he?! Hooikoorts ken ik niet gelukkig,wel helaas hyperventilatie en daar had ik tijdens de zwangerschap geen last van maar na deze ongein des te meer. Slik nu even oxazepam om alles even rustig op een rijtje te zetten Komt wel weer goed het zijn uos en downs(heb het al 12 jaar) Sbabe,ik ga solliciteren bij een bakker. Ik werk nu in een kaas-delicatesse winkel en vind het heel leuk maar helaas,ze gaan ermee stoppen. Ík vind het wel leuk om te werken in een winkel met veel vaste klanten,dan leer je ze echt kennen. Toen ik bevallen was van Isis heb ik veel kadootjes gehad van de klanten. Gister avond mijn cv in elkaar geknutseld,fijn klusje. Spannend hoor. Vrijdag is het zover he? Ben je niet heel zenuwachtig? Het lijkt mij moeilijk,het moet wel maar toch,je kind.brrrrrr. Bengeltje,fijn dat het bijna weg is! Nog een paar dagen wachten en dan heb je zekerheid! WWJC,ik heb geen flauw idee,ik ben nog niet ongi geweest na de operatie. Wel van de week links pijn(rechts is weg)dus ik dacht aan mijn eisprong. Is het echt pijnlijker na dit? Fijne avond meiden en geniet van het mooie weer.
Hoi Isisnoa ja ik zit er nu langzamerhand wel tegen op hoor voor aanstaande vrijdag. Maar goed als alles maar achter de rug is. Mijn eisprong is een aantal maanden na mij bbz pijnlijk geweest de laatste 2 maanden gaat het eigenlijk goed. Minder pijnlijk maar goed ik voel altijd mijn eisprong alleen is het dan niet zo pijnlijk als na de bbz. Alles heeft gewoon de tijd nodig om te helen van binnen. Wat leuk zeg bij de bakker. Ben benieuwd of je aangenomen word. Hoop het wel voor je. Liefs Sbabe
Hoi dames, Blij te horen dat er ook wat is voor hooikoorts wat kan tijdens zw, want ik loop me toch te niezen en jeuk in mijn ogen. :S Lijkt ook elk jaar erger te worden en vooral langer.. van mrt-sept heb ik er last van. Isisnoa, is wel fijn dat je weet dat het ook weer minder wordt die hyperventilatie toch? Moray, ik herken het nog wel van toen ik ingeent was dat ik bijna een week pijn aan mijn bovenarm heb gehad... Maar ja, ga je straks wel gerust op vakantie.
Hey meiden, Ben weer terug van een heerlijk weekje zon in Turkije(op 2 dgn. na). We hebben echt ontzettend genoten en geprobeerd om alle ellende achter ons te laten...! Het heeft me echt ontzettend goed gedaan, en we zijn dan ok de hele week druk aan het 'klussen' geweest. Sinds een dag of 4 heb ik ontzettend gevoelige borsten, en ben ook af en toe een beetje misselijk. Stiekem zit ik te hopen ,dat het al zover is, maar dat zou wel erg snel zijn..? : Ben ook zo bang dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt..! Ik zal toch nog even moeten afwachten...... Gisteren belde weer een van mjin beste vriendinnen om te vertellen dat ze zwabger is(na 3x een miskraam te hebben gehad). Ik ben ontzettend blij voor haar(ze is nu 14weken) en merk ook aan mezelf dat ik er steeds makkelijker mee omga.... We hebben gisteren ook onze pup opgehaald, wauw....wat een lekker moppie, zeg. Het is net een kleine baby....... Wat is het toch heerlijk om lekker te moederen....! Ik ga vanavond nog wel even alles bijlezen, zodat ik ook kan reageren op jullie! Heb het geklets wel een beetje gemist hoor... Liefs Marjo
Hey Marjo, Zo te horen heb jij het goed gehad. Lekker aan de klus geweest... Ow wil even waarschuwen, ik had ook al een week vrij vroeg last van mijn borsten, moe en misselijk. Dacht echt dat ik zwanger was. Maar helaas niet. Lichaam kan erg onbetrouwbaar zijn. Alhoewel ik natuurlijk hoop dat het in jouw geval anders is. En fijn dat je vriendin ook weer zwanger is. Had ze de 3x mk vrij vroeg gehad of zit ze nu nog erg in spanning? Babyhondjes, poesjes, wat dan ook zijn erg lief en kun je inderdaad leuk mee moederen. Ow, ik heb trouwens mijn banner maar aangepast. Ben vandaag pas echt rood-rood gaan verliezen enzo, dus vind dit meer ongi dan dat van gister/eergister.
Hey Wendy, ik hoop eigenlijk dat je ongelijk hebt, wat betreft die gevoelige borsten enz., maar ik zat hier zelf idd ook al aan te denken. Ik probeer mezelf niets wijs te maken, dan kan het straks alleen maar meevallen...! Mijn vriendin heeft 3x een miskraam gehad, en is nu 14weken zwanger. Ze is nu wel uit haar onzekere periode...! Ik heb ontzettend veel steun aan haar gehad, na de BBZ, daarom ben ik ook zo blij voor haar. Toch ben ik wel weer een beetje jaloers....!Zij is nu mijn 4de vriendin die zwanger is, en ik wil dat ook zoooooooo graag.....! Moray, Turkije was heerlijk, maar of de grond echt vruchtbaar is, vertel ik je over ongeveer 2 weken..?haha Bengeltje, hoe is het met je?Las dat je wat bruinverlies had gehad..? Hoe is het nu met je?Hoe voel je je? En natuurlijk de rest van alle meiden...!Hoe is het met jullie? Lekker aan het genieten van het mooie weer? Liefs
bruin verlies was allen dinsdag en woensdag als ik iets dieper schoonmaakte bij plassen maar neit veel heb er sinds donderdag geen last van maar ben zo erg moe en opgebblazen gevoel pff voel me net zo opgeblazen kikker
Hey meiden, Wat een superweertje vandaag he...heerlijk en gelukkig blijft het een paar dagen mooi. Marjo..fijn meid dat je een leuke vakantie hebt gehad, en gelukkig heeft het jullie goed gedaan....en wie weet? Is je vliegreis goed bevallen? Wendy..voel je je al ietsje beter?,zijn je klachten alweer wat minder? Vervelend zijn de inentingen he..de pijn in mijn arm is nu gelukkig aan het afnemen. Isisnoa..heel veel suc-6 woensdag bij je sollicitatiegesprek..ik zal voor je duimen. bengeltje..hoe gaat het met je? Zo ga weer even genieten van het zonnetje nu. groetjes
ohw meid sorry, niet gezien... Gelukkig is je bruinverlies weg nu..en gelukkig is al al bijna 7 mei..dan krijg je de duidelijkheid die je heel graag wilt hebben.
Marjo fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad, en wie weet wel een vruchtbare vakantie. Nou ik hoop het voor je meid. En tof dat je vriendin weer zwanger is en dat het nu goed gaat. Bengeltje fijn dat bruinverlies over is en dat je weer lekker zwangerschapskwaaltjes krijgt. Hier vandaag weer lekker genoten van het mooie weer. Druk geweest in de tuin en de ramen gelapt. Liefs Sbabe
Vandaag de hele dag weer ontzettend 'last' gehad van gevoelige borsten....ze zijn in een paar dagen tijd ook weer flink gegroeid.....! Mijn nieuwe lingerie-garderobe zit weer aan de krappe kant...! Ik wil mezelf niet voor de gek houden, maar wat ik voel is echt.... ! Als ik aan het einde van deze week nog zo'n gevoelige borsten heb, ga ik een test doen...! Ik hoop het zo... Als het niet zo is, is het ook prima...! Wat een weer he..?Wij hebben zojuist lekker geBBQ't! Dit is echt genieten...!Helaas voor ons morgen weer werken, want de vakantie is weer voorbij.... Groetjes
hallo allemaal, Wat een weertje vandaag heerlijk, ik ben vandaag lekker wezen shoppen en mijn vakantiegarderobe weer even aangevuld.Altijd leuk . Marjo..ik hoop het ook voor je meid..ben je ook misselijk? Ik ga voor je duimen, zo erg leuk zijn he! Hoe gaat het met de andere meiden? ook zo aan het genieten van het mooie weer? groetjes,
Ik hoop het heel erg voor je Marjo ! We horen het wel. Ik heb ook erg genoten van het zonnetje. Lekker in de zon gelegen en een uur of 1.5 gefietst met hubbie. Heb echt weer een zomer gevoel. Morgen nog zo'n dagje, ben morgen nog vrij. Niet veel gepland staan. Morgenavond weer dansles, maar overdag denk ik wat huishouden en verder lekker zonnen.