Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Dankjewel dames, ik hou jullie op de hoogte....
    Ben trouwens verder niet misselijk.....
    Tja...afgelopen week een paar dagen, maar dat was volgens mij meer van het turkse eten..haha!

Hey Moray, ik zie op je banner dat jij vandaag aan de slag moet..toch?haha!Succes meid, het is ook jou van harte gegund.

Wendy, lekker zeg, nog een extra dagje vrij. Het schijnt ook weer heel mooi weer te worden.
    Geniet er maar lekker van....!

Doeg

2. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ha meiden...wat hebben we al een aantal dagen een mooi weertje he? Echt heerlijk, vandaag ben ik nog lekker vrij dus samen met fles water en een stapel boekjes lig ikke in de tuin...super!

Isisnoa, solliciteren bij een bakker...leuk zeg...ik heb een jaartje in engeland gewoond en daar heb ik partime gewerkt bij een bakkerijtje, wat erg leuk en gezellig was...lastig je ups/downs, sterkte!

Sbabe, wat heb jij vrijdag dan (overheen gelezen denk :oops: )?

Marjo, wat ontzettend fijn dat je hebt genoten van je vakantie en jullie fijn aan de klus zijn geweest...hihi...ben benieuwd ;)
    Helaas heeft mijn lichaam mij ook een keer heeeeeel erg voor de gek gehouden, dusssss...spannend hoor!
    En je hebt je pup opgehaald...hoe gaat het daarmee?

Wendy, jammer dat het toch ongi klachten waren...maar plus puntje dat je cyclus korter was...hoop deze maand ook en dat ie uitblijft!
    Vandaag ook nog lekker vrij dus...wat doe je voor dansen?

Bengeltje, fijn dat bruinverlies is opgehouden...moe en opgeblazen gevoel had ik ook de eerste weken...alsof ik al 6 mnd verder was...haha...hoort erbij meid...hoe is het nu met je?

Moray, heerlijk he shoppen voor de zomer...heb ik dit weekend ook gedaan, blijft leuk en zeker als je dus goed slaagt!

Gizmoo, voel je je al wat beter...lastig hoor!

We zijn dit weekend ook lekker wezen shoppen, zaterdag in A'dam en omdat ik daar niet kon slagen voor positiekleding ben ik gister nog naar Utrecht geweest...heb alles in huis...denk ik/hoop ik!
    Verder voel ik me goed, moeheid is dus minder (heerlijk) en verder voel ik me baarmoeder steeds groter worden, mannetje voelt em nu ook goed.
    Heb regelmatig last van mn heupen/onderrug....hoop dat dit overwaait.

All; fijne dag...enjoy the sun!

3. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    He meiden hier ben ik weer eens even. Ben de laatste tijd zo gaar en druk met vanalles dat mn verhaal hier doen er een beetje bij in schiet. Moet zeggen dat ik wel altijd even jullie verhalen lees hoor, want ben reuze benieuwd wie na triessie en mij en bengeltje (spannend bijna 7 mei!) de volgende zal zijn. Ik heb zojuist de dokter gebeld. Werd gek echt van de hooikoorts, heb het nu ook zo erg dat ik het continu benauwd heb en slecht slaap ook van de benauwdheid. Ze gaat iets voorschrijven voor de hooikoorts en ik moet vanmiddag even langs om te bezien of ik niet een luchtwegverwijderaar? moet. We zullen zien..... Verder gaat het goed met me, hopelijk donderdagavond bij de vk het hartje horen.

Heb inmiddels ook wat zwangerschapskleding gekocht, maar vind het nog niets om aan te doen terwijl het wel nodig is. Net als bij mn dochter zet ik vooral rondom aan dus krijg je vna die vreselijke rollen over je broek :oops: maar goed, nog maar eenjasje eroverheen.....
    Nou meiden ik ga even douce en van de zon genieten, tot gauw.... !

4. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Triessie, herken jij mijn verhaal dus ook al?
    Ik weet echt niet meer wat ik met mijn lichaam aan moet...!?
    Ik heb nu dus een week al gevoelige borsten en vanmorgen ontzettend misselijk opgestaan...?
    Pas rond de middad zakte het weer weg.
    Ik voelde mijn borsten eerst met vlagen. maar nu continu.
    Ik snap er niks meer van, en als mijn lichaam me voor de gek houdt, dan dat hij dat erg goed, en vind ik het erg gemeen...!
    Ik ben ook wel heel realistisch, maar stiekem heb ik wel een beetje hoop..!
    Ik ga morgen testjes halen, om meer zekerheid te krijgen...!
    Ik heb toch ook wel zin om me aan te sluiten bij de zwangere meiden-club.

Doeg

5. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Marjo...die keer dat ik zo voor de gek ben gehouden, had ik de klachten die jij ook omschrijft, de keer dat ik wel zwanger was...had ik geen klachten, ik was alleen moe en viel daardoor sneller in slaap, dat was mijn enige aanwijzing!
    Maarrrrr...gelukkig zijn we en is elke zwangerschap anders...dus ik duim voor je hoor! liefs

Gizmoo..en hoe was het gistermiddag...heb je zo'n ding gekregen...ennne wat is het dan?
    Waarom doe je je kleding nog niet aan? Het zit zo lekker!

Vandaag weer werken (na 6 dgn vrij zijn) en ik kheb geen fluit zin...bah...laat mij maar de komende 5 jaar vrij zijn ofzo hahahaa...nee hoor...het is iig weer lekker weer..fijn fijn...doeiiii

6. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Goeiemorgen! ik ben gelukkig nog wel vrij! Hoef pas donderdag te beginnen. Ik vind het al zo snel joh, die zwangerschapskleding, al zou ik het al makkelijk kunnen hebben want ben al behoorlijk in formaat toegenomen. Ik heb zo een apparaat met pufjes gekregen omdat mn longen ook al iets piepte en tabletten en druppels voor mn neus die ik wel mag. Hopelijk ga ik nu opknappen.
    Marjo, het eerste waaraan ik merkte dat ik zwanger was (voor nod) waren mn borsten. Daarvoor deze nooit gevoeld! dus ....

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    de bruinverlies is sinds maandag morgen 11 uur weer terug gekeerd
    vandaag bloed geprikt voor de hcg hoop vanmiddag d uitslag te hebben als die goed is hoop ik morgen op een goede echo

maar hopen doe ik alleen als ikd e uitslag van vandaag weet

8. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    hallo allemaal,

Zo vandaag weer voor het eerst gaan werken voor 2 uurtjes intallig.
    Donderdag weer 2 uurtjes, en dan na mijn vakantie langzaam opbouwen.
    Het was best leuk, lekker buiten gezeten met de kids.

Marjo..ben benieuwd hoor meid..als je zo je sympthomen bekijkt zou het best wel eens zo kunnen zijn.
    FF je test afwachten..

Hier ook extra geklust de afgelopen dagen, dus ook afwachten denk het niet maar you never know...
    Vanochtend stond ik wel op met zo'n zeur gevoel in mijn onderbuik..dat had ik bij mijn bbz ook, was gelijk weer licht in paniek :oops: .

Maar misschien is het gewoon wat anders hou ik me dan maar voor..vind het wel erg vervelend dat ik toch die angst heb hoor..

Zo nog 6 dagen en dan lekker op vakantie, heb er zooooo zin in.

bengeltje..vervelend dat je bruinverlies weer is terug gekomen..ik wens je iig alvast suc-6 voor morgen..en ik hoop echt voor je dat het allemaal goed is..ik zal voor je duimen.

Triessie..fijn dat je vermoeidheid al een heel stuk minder is hoor..
    Hoe gaat het nu met je heupen/onderrug?

Zo ga nu weer verder, ga zo mijn mannetje ophalen van zijn werk, en dan gaan we kijken naar een auto..we hebben namelijk een 2de auto nodig, dus ben benieuwd..

Groetjes,

9. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Heel veel succes, meid!Ik duim voor je...!

Liefs

10. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    En ook nog een berichtje voor de rest(dit bovenstaande berichtje was voor bengeltje)

Moray, ik herken je gevoel ook weer helemaal.
    Ik meen ook allerlei dingen te voelen die ik ook voelde toen ik een BBZ had...!
    Tis echt om gek van te worden....!
    Wat ik nu weer allemaal voel is ook zo vreemd.
    Begin toch langzaam het idee te krijgen dat ik misschien toch nog ongesteld moet gaan worden..!
    Heb wel nog steeds balonnen van borsten, en ben ook nog steeds met vlagen erg misselijk....?
    Het vrouwelijk lichaam....?Ik snap er niks meer van.
    Hey Moray, geniet maar lekker van je vakantie. Ik hoop dat jullie net iets meer geluk hebben met het weer als ons, maar dat zal vast wel.
    Wat voor een 2de auto'tje zou je willen hebben, of waar ga je naar kijken?
    Succes in ieder geval.

Triessie, ben ook heel erg blij voor je dat het allemaal zo goed gaat...!Geniet maar lekker van je zwangerschap.
    Dit geld natuurlijk ook voor Gizmoo.

Ga onze pup nu weer lekker vervelen, heeeeeerlijk, zo'n klein hondje......
    We zijn er ontzettend blij mee, en gelukkig is dat ook wederzijds.

Liefs

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou ik heb om 3 uur gebelt voor de uitslag van me zwangerschap hormoon hcg die ik voor mijn zekerheid vandaag mocht prikken

bij 4 weken en 2 dagen was die 1827 en
    bij 6 weken en 1 dag was hij 37727 vandaag dus

12. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Hoi Hoi meiden

Er is al weer flink gekletst hier.

Moray ook ik ken het gevoel ik voelde ook van alles en dacht ook gelijk weer aan een bbz. Je bent dat ook na zo'n ervaring veel eerder angstig alle pijntjes die je voelt maakt je onzeker. Maar dus het word weer spannend voor je meid. Ik ga flink voor je duimen. En alvast een hele fijne vakantie toegewenst.

Marjo spannend meid nog 9 dagen ooeehhh. Maar goed allle kwaaltjes die je hebt kunnen idd duiden op een zwangerschap. Ik ga in iedergeval megahard voor je duimen ook?. Trouwens wat voor soort hond (puppy) hebben jullie nu.

Triessie mijn zoontje word aankomende vrijdag geopereerd, hij heeft schisis en nu gaan ze bij hem een spraakverbeterde operatie bij hem doen. Ik heb van alles nu gelezen op internet en ik moet eerlijk zijn ik voel me er niet zo goed bij :( . Maar goed moet wel gebeuren helaas

Gizmoo fijn dat je nu iets hebt gekregen voor je allergie.

Bengeltje nou volgens mij ziet dat er toch wel goed uit of niet?. Je hcg is flink gestegen. Nou wel balen dat je weer last hebt van bruinverlies.

Liefs Sbabe

13. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hey Sbabe, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt als je kind geopereerd moet worden.
    Moet wel zeggen dat het opzoeken op internet ook z'n nadelen heeft...!Er staan vaak de meest vreselijke verhalen op, waardoor je je nog rotter en onzekerder gaat voelen.
    Ik wil jullie in ieder geval heel veel sterkte en succes wensen voor vrijdag.
    Onze puppy is trouwens een mix-ras van waarschijnlijk iets met golden-retriever en labrador.
    Ik zal eens kijken of ik een foto van haar in mijn album kan plaatsen.

Bengeltje, je HCG is flink gestegen, dus dat is toch goed..?
    Ik weet er eerlijk gezegd verder ook niet veel van, en die aantallen zeggen mij ook niet zo heel veel!
    Hoe voel je je verder?
    Heb je nog wat bruinverlies?
    Succes voor morgen,

Groetjes

14. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Het is me gelukt....er staat een foto'tje van onze 'nieuwe aanwinst'in mijn album..!
    Is het geen schatje?

Liefs

15. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Marjo, wat een schatje zeg, ben jaloers! Bengeltje, volgens mij is die waarde niet slecht toch? Maar morgen zul je het weten! Ik ga duimen!

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja de bruinverlies is gister morgen terug gekomen

17. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Hallo allemaal,

Zo weer een mooie dag voor de boeg.
    Vanavond lekker aan de barbeque bij mijn ouders heerlijk, het is alweer een tijdje geleden.

Marjo..wat een super lief hondje..echt heel schattig..kan hij al een beetje wennen bij jullie?
    We zijn gister voor een volkswagen golf wezen kijken, maar het was echt helemaal niks, mijn vriend is vroeger automonteur geweest, en hij zag allemaal problemen aan die auto, dus we zijn na 10 minuten alweer weggegaan.

Het word een volkswagen of een opel iig.

Sabe..ik wens jou en je zoontje vrijdag heel veel suc-6, en hopen op een goed resultaat!

isisnoa..jij ook suc-6 vandaag bij je sollicitatie meid!

Bengeltje..ik duim voor je vandaag.

Pijn aan mijn buik is gelukkig alweer weg..misschien waren het wel gewoon mijn darmen ofzo..gelukkig weten jullie wat het is om met die angst te leven..ik denk dat dit nooit zal verdwijnen.ja pas als ik zwanger zou zijn en dan na 9 maanden een gezond kindje in mijn armen mag houden.

nou ga weer verder,

geniet ze allemaal van het mooie weer vandaag!
    groetjes,

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ben al geweest voor echo moest om 08.50
    toen ik me ging uitkleden(broek dan)
    zij ze wel dat de kans aanwezig was dat er alleen een vruchtzakje te zien was. dus ik ging da in zo stoel.
    heb niet gekeken niet eerder totdat zij zij daar zit het vruchtzakje goed :) en toen keek ik en toen zij ze en kijk daar eens een kindje en daar het knipperlicht :) het hartje klopte al ik ben uitgerekend voor 28 december

heb wel aangegeven van de bruinverlies ze zegt geen zorgen maken mocht je dat bij de volgende echo nog hebben ff zeggen maken wwe een uitstrijkje.

moet 23 mei weer en 27 juni bij de gyneacoloog :)

beetje wazige echo in album

19. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Van harte meid..goed zo!
    Nou nu kan je er van gaan genieten..

20. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    joepie! BENGELTJE VAN HARTE! :thumup: Helemaal top, welkom bij de zwangeren na bbz en dat er nog maar heeeeeeeeeeeeeel veel mogen volgen!

Deel Deze Pagina