Hey Bengeltje geweldig zeg toppie. Ben zo blij voor je nu kun je meer van je zwangerschap genieten. Super meid? Marjo wat een scheetje van een hondje. Wat een lekker koppie. Kan me voorstellen dat je er gek op bent en idd als het een puppie is. En je hebt helemaal gelijk ik moet niet teveel op internet lezen ik hoor het nu van kant af aan. Ga het nu dus ook maar niet doen. Maar komt ook dat ik een flinke zenuwpees ben ik denk vaak altijd snel aan het slechte. Is een beetje een slechte eigenschap van mij hihi. Moray had je zoveel last van buikpijn?. Nou idd het is net wat je zegt je kunt pas genieten als er na 9 maanden een gezond kindje word geboren. Liefs Sbabe
Bengeltje, van harte!Helemaal super.........! Weer een goede afloop van een BBZ....Dit geeft weer hoop....... Geniet er maar lekker van.... Liefs
Bengeltje; heeeerlijk goed bericht, gaaf he om te zien dat je kleintje warm en veilig op zijn plekje zit en groeit?! Ga er maar snel van genieten meis.... Marjo; je hondje is super...zooo leuk! Sbabe; oowww ja dat is wel even spannend dan...internet heeft vele kanten helaas..hoe oud is je zoontje? Marjo; en? Ik heb sins gister last van een grote, dikke en wat harde buik...boven mn baarmoeder is het hard en grooooot...denk mn darmen/hoop mn darmen ik lijk wel weer 7 maanden verder, wel even lastig...hoop dat ik komende dagen even goed naar toilet mag gaan en het vermindert.
Goedemorgen.... Had al 2 dagen niet meer gelezen ivm drukte enzo, maar zit hier met tranen in mijn ogen. (hihi en nee, niet zwanger.) Wat ontzettend fijn Bengeltje dat het goed zit ! Ga er nu lekker van genieten! Marjo, wat een scheetje van een hond. Hihi volgens mij hebben we nu meer zwangeren op dit bbz forum dan niet-zwanger. Ow jeej, het is alweer tijd om te gaan. Ik reageer vanmiddag nog wel even hoe het met mij is. Doei doei
Hoi meiden Triessie mijn zoontje is 4 jaar en ik probeer het zo makkelijk mogelijk uit te leggen. Maar meneer wil het volgens mij niet horen wat er allemaal gaat gebeuren. Ik weet dat ik niet meer teveel op internet moet lezen hihi. Iedereen raad het me af. Maar meid heb je zoveel last van obstipatie dat je zo'n opgezette buik hebt. Ik had dat ook toen ik zwanger was van mijn oudste vreselijk. Wendy chips balen meid. Ja idd net wat je tekst zegt Better luck next time. Nou dat hoop ik zeker voor je Liefs Sbabe
Heb vanmorgen toch maar even een testje gedaan, en deze was negatief....pffffffffffffffffff Ik word echt gek van mijn lijf.....toch fijn dat er meiden zijn die mijn klachten herkennen...! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he...?! Ben stiekem ook wel een beetje opgelucht....stom he? Zie ook zo verschrikkelijk op tegen al die onzekerheid die komen gaat wanneer zo'n test positief is...! Vind het toch allemaal erg vreemd....heb gevoelige borsten, ben af en toe wat misselijk en ik kan elk moment van de dag slapen. Vooral 'savonds ben ik helemaal uitgeblust....! Als mijn menstruatie volgende week uitblijft probeer ik het nogmaals, dan weten we het ook zeker. Triessie: balen zeg, maar het schijnt er allemaal bij te horen....! Wendy: Ook wij worden wel weer zwanger....ieder op z'n tijd...haha Sbabe, Succes voor morgen.......!
Hoi hoi, ben ik weer. Marjo, ik hoop dat je dan volgende week gewoon positief test! Dat je lichaam je niet voor de gek houdt. En ik weet zeker dat wij nog wel zwanger worden! Ik voel me toch goed vandaag ! Vanmorgen weer hoofdpijn, maar nu voel ik me goed. Gister met hubbie lekker uit eten en naar de bios geweest en ondanks dat het begon met migraine ging het heel goed. (dankzij mijn medicijnen) We hebben toen ook besloten dat ik toch maar 24 uur per week ga werken ipv 20. Ik kreeg nl mijn contract toen ik zwanger was en had toen besloten om maar 20 uur te doen omdat ik dat na de bevalling zou willen werken. Dit is steeds zo gebleven, maar blijkbaar heb ik het nu geaccepteerd dat het niet zo snel gaat en de stap genomen om 24 uurs contract aan te vragen. Verder helpt het vast ook dat we zaterdag een jaar getrouwd zijn ! We hebben het lekkere plan om te gaan picknicken en naar Zeeland naar het strand te rijden om daar te gaan wandelen. En zondag....dan is het natuurlijk moederdag. Mijn moeder heeft ons uitgenodigd om te komen bbqen. We gaan er lekker op de fiets naartoe. Haha, zo fietsen we beide bijna 2 jaar niet en afgelopen week hebben we al een keer 1,5 uur en een keer 20 min. gefietst, ben vandaag op de fiets boodschappen wezen doen en ga morgen ook weer op de fiets werken. (20 min.) Zo word ik nog gezond. Weer een heel verhaal.....maar misschien wel leuk om te lezen. Groetjes, Wendy
Ooo wat een lekker weer...moet er misschien toch maar eens serieus over nadenken of we niet moeten emigreren naar een warmer land...hihi... Sbabe, hoop dat vandaag een goede dag zal zijn voor jullie, 4 jaar is niet niks, hoe leg je dat uit ja...ben benieuwd hoe het gegaan is. Gizmoo hoe was het bij de vk? Wendy, leuke vooruitzichten voor morgen...leuk om het zo te vieren saampies...en ook nog eens op de fiets hahah...go girl! Marjo, hoe ver zit je in je cyclus dan dat je (al?) getest hebt? Klopt je banner? Die buik van mij...tsja...gek genoeg moet ik elke dag wel voor de grotere boodschap naar het toilet, het is ook harder dan normaal...ik zou nog iets gezonder kunnen gaan eten met meer fruit en vezels...maar ben niet zo gek op fruit helaas dus dat is echt een 'moetje' dan. Maar ik had het afgelopen half jaar al een buikje gespaard, dus ik denk dat ik daardoor ook 'dikker' lijk/ben...ik heb het idee dat mensen denken dat ik verder ben dan ik daadwerkelijk ben...ik moet er even aan wennen en ook accepteren dat ik geen hele slanke zwangere ben...maar goed...we zien wel! Ik moet zo (13uur) naar mondhygieniste...bah bah...nog nooit geweest en ik zie er zoooo tegenop, heb last van chronisch ontstoken tandvlees...grrrr..ik wil niet!
Triessie,Ik heb een cyclus van 37dgn. aangehouden, omdat het bij mij ontzettend onregelmatig is...! Als ik een cyclus van rond de 28dgn. zou hebben, dan had ik nu al positief kunnen testen...toch? Balen zeg, die mondhygieniste..... Ik moet daar ook elk half jaar heen ivm. chronisch ontstoken tandvlees.....! Het doet echt vreselijke pijn als ze het weer moeten gaan schoonmaken, en vaak zit het bloed zelfs tegen het plafond.....haha Wendy, veel plezier op je trouwdag, en geniet er maar lekker van... Ik heb nog steeds last van mijn borsten en steken in mijn onderbuik aan de rechtste kant......! Begin me toch wel een beetje zorgen te maken..... Hoop dat ik gewoon snel weer ongesteld word. Moet zometeen gaan werken(slaapdienst...pffffffff)! Echt geen weer om te gaan werken zeg..... Sbabe, succes vandaag met je zoontje... Moray, jij gaat bijna op vakantie he..?Je koffer al klaar staan? Bengeltje, hoest met jou? Gizmoo, hoe was het idd bij de VK? Isisnoa, hoe is het met jou?Ook nog leuke plannen voor het weekend? Volgens mij heb ik nu iedereen gehad, maar voor degene die ik vergeten ben...!Hoe is íe?haha Fijn weekend allemaal, Liefs
Hoi Hoi! Allereerst Shabe heeft veel sterkte met je zoontje vandaag! Gister voor het eerst bij de vk geweest en voor het eerst het hartje gehoord, wat is dat toch super zeg! Echt gaaf. verder was alles goed. Moet zeggen triessie dat ik ook al een aardige buik heb hoor, ik lijk verder dan dat ik ben maar goed tis niet anders. Het weer is heerlijk maar heb er wel last van, snel buiten adem ivm hooikoorts enzo dus dat is niet zo lekker maar verder.... niets te klagen! Van het weekend naar een tuinfeest en barbquen bij mn zus. Zondag krijg ik ontbijt op bed van mn dochter dus dat is genieten!
hoi hier ben ik weer ff sbabe veel sterkte vandaag met mij ga het wel goed hoor sinds woensdag geen bruinverlies meer dus 29 en 30 april bruinverlies gehad toen 4 dagen niet afgelopen dinsdag en maandag weer wel en nu weer sinds woensdag neit meer. veder wel goed hier
Hallo meiden, Gister een nieuwe auto gekocht jippie! , en die gaan we zo ophalen, echt leuk. Nog 3 dagen en dan lekker met vakantie! Marjo..wanneer ga je eventueel opnieuw testen, of wacht je gewoon je ongi af?, het kan nog alle kanten op. Kan me wel voorstellen dat je het aan de ene kant heel graag wil, maar misschien ook wel weer opgelucht ben als je gewoon ongi word, het blijft gewoon allemaal spannend en onzeker he.. Sbabe..hoe is het gegaan? Triessie, hoe is het gegaan bij de mondhygieniste?, lijkt mij ook niet zo prettig hoor.. Wendy heel veel plezier op je trouwdag!, maak er een leuke dag van! Bengeltje..fijn dat het goed met je gaat, en dat je bruinverlies weg is. nou ga stoppen, we gaan onze nieuwe auto halen. groetjes,
Hoi meiden Even een berichtje van mij. Nou operatie is achter de rug gelukkig. Alles is goed gegaan. Meneer is een flinke zeg jeetje heeft geen kik gegeven. Hij is zo flink. Gisteren dus de dag na operatie mocht hij naar huis. Wij natuurlijk helemaal blij want we waren van 5 dagen uitgegaan. Nu thuis weer lekker herstellen. Bengeltje geweldig dat bruinverlies over is en zo houden. Moray een nieuwe auto en en wat is het geworden van soort. Wendy nog van harte proficiat met je huwlijksdag en was het romantische. Marjo wel vervelend hoor van je lange cyclus ik hoop dat als je niet zwanger bent maar snel ongi word en er weer tegen aan kunt. Triessie ieehhhhh vreselijk chronische ontsoken tandvlees. Nou ik hoop dat de behandeling bij mondhygianist is meegevallen. Is niet fijn he harde ontlasting hoop dat je er iets voor kunt vinden dat het wat soepeler verloopt. Gizmoo1 toppie meid dat je het hartje hebt horen kloppen is toch altijd een bijzonder moment. Liefs Sbabe
Hey meiden, Hier nog even een berichtje voor dat ik met vakantie gaat. Morgennacht vertrekken we om half 5, pfft wel erg vroeg maar ja. Ik heb er echt zin in hoor! . Sbabe, heel fijn dat de operatie goed is gegaan, en echt heel goed dat hij zich zo flink heeft gehouden!, en hopelijk is het resultaat erg goed. We hebben trouwens een volkswagen golf gekocht. hoe gaat het verder met iedereen?. ik ga er een eind aan breien, ik spreek jullie snel weer. En geniet ze nog allemaal van het mooie weer hier! groetjes,
Meiden, ik vroeg me af wat jullie symptonen waren bij de bbz? toen ik vrijdag bij de gyn was en ze niets kon zien op de echo wees ze me er op dat het wellicht een bbz kon zijn (of een miskraam) Ik heb nu 3 dagen pijn enkel in de rechterkant van mijn onderbuik (het is daar ook ietsjes opgezwollen) in mijn onderrug op dezelfde plek ook een drukkende pijn..en het straalt uit naar mijn rechterbovenbeen en de rechter(boven) kant van mijn vagina. Het voelt gewoon niet normaal... Iemand hier die het herkent? Ik had er al een topic over geopend maar nog niet echt reacties..en (hoop ik)misschien maak ik me druk om niets..maar ik kan er echt niet meer rustig onder zijn..
Logisch dat je er niet rustig onder kan zijn! Ik ben benieuwd welke stappen de gyn verder heeft ondernomen, heeft ze bloed bij je afgenomen om te kijken hoe hoog je hcg gehalte is? Bij mij was er op de echo's ook niets te zien, heb toen bloed laten prikken om de dag en aan de hand daarvan kon de gyn concluderen dat het steeg dus er een vruchtje moest zijn...ik heb gelijk een kijkoperatie gekregen waarbij ze het vruchtje (en helaas mn eileider) hebben verwijdert. Ik heb zelf maar 1 ochtend buikpijn klachten gehad maar mijn gevoel zei dat het niet goed was waardoor ik vk heb gebeld die ochtend, klachten bij bbz zijn heel verschillend, bij mij dus bijna niets waardoor het ook gevaarlijk kan zijn. Lieve meis...wanneer je gevoel zegt dat het niet goed zit of je klachten verergeren ga dan aub meteen naar het z'huis. Als je idd een bbz hebt dan moet er snel gehandeld worden! Maar misschis het idd een 'normale' miskraam (lees het niet verkeerd, is erg genoeg je kleintje te moeten verliezen) en komt het snel op gang. Sterkte...en kom gewoon met je vragen hier posten....je krijgt altijd wel antwoord!
Ja er is bloed opgenomen...mijn hcg was 311. Dat was wat aan de lage kant had ze gezegd maar het zou kunnen dat ik wat minder lang zwanger was dan ik dacht. Morgen ga ik weer voor controle... dan gaat ze weer een echo maken en wellicht als daar weer niets te zien is ook wel weer bloed prikken.. Ik weet niet meer wat ik moet denken..ik ben zo gestrest geraakt na dat bezoek..dus of ik echt voel dat het fout zit..of dat het komt door dat bezoek dat weet ik niet...ik ga van alles opzoeken.. pff Ik kan er wel mee omgaan als er wat mis zou gaan..maar ben bijv. wel bang voor een bbz omdat het gewoon gevaarlijk is.. En ik wil gewoon duidelijkheid.. Morgen hopelijk meer duidelijkheid..maar het zit me zo hoog dat ik aan niets anders meer denk en echt mijn ei kwijt moet..
Moray; mondhygieniste viel erg mee...ze vertelde me dat het niet chronisch is en dat het waarschijnlijk ook met mn zw schap te maken heeft...als het me lukt alles goed bij te houden hoef ik waarschijnlijk niet meer terug! Hele fijne vakantie meid...enjoy...je hebt het verdient! Sbabe; mn stoelgang gaat iets soepeler...lang leve massage mannetje! Fijn dat je kleine man het zo goed heeft gedaan, blijft allemaal spannend, beseft hij het nu wel? Wendy; hoe was zaterdag, lekker romantisch gedaan saampies? Wat jij kan,....kan ik ook....hihi...wij zijn gister ook de hele dag op de fiets weg geweest! Man met hengeltje, ik met boekkie...hier en daar eens stoppen en nu flinke beurse kont! Gizmoo; dus ik ben niet de enige met grote buik..maar ja het is wel jou 2e he? Hoe is het met je luchtwegen, moet wel aan je denken hoor met dit weer..ondanks het wel erg fijn is al die zon! Marjo; is je ongi er al offe...is het nog steeds spannend? Bengeltje; ben je al aan het genieten meis?
Allahinkullu; ik voel mee in je onzekerheid, zelf heb ik toen ook van maandag tot vrijdag moeten afwachten hoe het verder ging, echter ik was al wel ruim 7 weken ver...maar het zou bij jou dus nog kunnen dat je minder ver bent en ze daarom 'nog' niets zien op de echo?